taurius rašė:
tadas1991 rašė:
Gali būti nekokybiškai padaryta programa.
Arba šiaip kas sugedo.
Esu matęs, kai buvo padaryta, kad turbina pūstų tiek, kiek nesugeba pamatuoti slėgio daviklis. Turbina tiek įgali išpūsti, tai paspaudi gazą ir gauni daviklio trumpą. Bet čia tik spėlionė.
Realiai reikia jungti kompą ir žiūrėti, ar ko pyksta.
Čia labiausiai tikėtinas variantas, nes konkrečiai šitas variklis iš gamyklos pučia 2300mbar, o daviklis sugeba išmatuoti tik 2500mbar.
Butent del to daznai buna jiems bedu ir su nemodifikuota originalia programa. Senstelejus ar pasikimsus (kai suyra filtriuko kempine) vakuumeliui arba truputi del suodziu sankaupos ir senatves stringant turbinos geometrijos grazinimui, speja pustelti kelias sekundes 200-300mbar daugiau, nei nori, kol pavyksta susireguliuot. Normaliai del tokio trumpo laiko ir nedidelio pervirsio nesupyktu kompukas, bet kai virsijamos daviklio matavimo ribos, supyksta labai greit.
Dabar turiu kieme bolida, kuriam nespedavo imesti daviklio trumpo, nors perputinejo visada, net atjungus vakuuma visai. Klaida visada buvo, kad neatitinka geometrijos padetis reikalaujamai. Neatitinka, nes del uzkimsto suodziu filtro turbinos karstoji puse pilna suodziu, stringa geometrija - nesusiskleidzia zemiau 45proc. Tiek uztenka, kad aukstesniais sukiais pusteltu virs normos ir net virs daviklio normos, kai vakuumeli praktiskai uzdaro ir nudrenuoja isejima, bet strigimas mechaninis. Turbinos isemimas, ardymas, isvalymas ir ismankstinimas, sumontavimas atgal, suodziu filtro remontas (kad nebesikartotu). Labai nemaza galutine suma gaunasi, o pagal si varikli automobilis gali buti ir 2004tu, ir 2014tu.