Savinikui esami gedimai, galimos problemos ir galimi sprendima buvo labai iššamiai paaiškinti prie atsiskaitant už atliktą darbą, gerbiami forumo komentatoriai...
Grįžtant prie temos - autoriaus Xsara, kaip ir dar keli reti egzemplioriai, naudojantys tokios versijos kompiuterį, tiesiog nekreipia dėmesio į neveikiančią oro srauto matuoklę. Pagal darbinį algoritmą kompiuteris šiuo atveju naudoja statistines oro srauto reikšmes, kurios konkrečiu atveju leidžia išvystyti pilną gamyklinį variklio galingumą (įpurškimo sistemos gedimo lemputė taip pat nedega), taip pat kompiuteris pats atjungia EGR'ą (tai galios nemažina, tiesiog nepaduoda suodžių į variklį).
Čipavimas reaguoja taip, kaip ir turėtų - galios prieaugis yra mažesnis, nes naudojamos statistinės (saugios) oro srauto reikšmės, o tai riboja galios prieaugį, kadangi oro srauto matuoklė veikia kaip galios ribotuvas. Konkrečiu atveju tos "statistinės" reikšmės buvo pakeistos artesnėmis praktioje gaunamoms ir rezultatate turim didesnį galingumą, neiškalibravus standartinių kuro ribojimo lentelių - todėl pajungus veikiančią matuoklę kuro dozavimas veiks tiksliai (kaip ir priklauso), o nepajungus bus saugesnėje, labiau ribojančioje zonoje.
Konkrečiu atveju savininkas 90% laiko važiuoja itin ekonomiškai, todėl į galios ribojimą dėl nepakankamo oro srauto niekad ir neatsiremia... Teoriškai matuoklę keisti reikėtų, praktiškai jis ja naudojasi tik 10% savo kelionių laiko, o ir tada variklio darbas labai dėl to nekenčia.