WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Žemos laisvos apsukos http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=4879 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Ozz [ Lap 04 2005, 10:26 ] |
Pranešimo tema: | Žemos laisvos apsukos |
Toks itarimas kad neveikia. Uzkuri salta - apsukos zemokos, rodykle stovi ant bruksnio, padirbus kokia min, apsukos pasidaro normalios - rodykle pakyla per puse bruksnio. Siaip kurias tiek saltas, tiek karstas gerai (kolkas), negesta, variklis nesipurto. Taciau keleta kartu buvo kad uzkurus salta neuzgesta akumo lempute. Pagazuoji - uzgesta. Kiek suprantu, uzkurus salta turetu pasiankstinti siurblys ir apsukos turetu but aukstesnes nei silto (pas mane dabar atvirksciai). Su baime laukiu salciu. Ar verta prie siurblio (BOSCH) paciam lysti ? Ten yra tokie 2 sriubai, kurie reguliuoja kojeles (prie kurios ateina troselis nuo termostato korpuso) padeti. Ta kojele nejuda, toks vaizdas kad priversta tais sriubais? Kiek ji turi vaikscioti? Ar isvis nekist nagu kol dar dirba variklis? Reiktu patarimo kas detaliau su tuo susiduret. Pirma ziema su PSA dyzeliu. Aciu. |
Autorius: | Socrat [ Lap 04 2005, 10:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: Neaiskumai del automatinio padsoso 1.9 d |
Ozz rašė: Toks itarimas kad neveikia.
Uzkuri salta - apsukos zemokos, rodykle stovi ant bruksnio, padirbus kokia min, apsukos pasidaro normalios - rodykle pakyla per puse bruksnio. Siaip kurias tiek saltas, tiek karstas gerai (kolkas), negesta, variklis nesipurto. Taciau keleta kartu buvo kad uzkurus salta neuzgesta akumo lempute. Pagazuoji - uzgesta. Kiek suprantu, uzkurus salta turetu pasiankstinti siurblys ir apsukos turetu but aukstesnes nei silto (pas mane dabar atvirksciai). Su baime laukiu salciu. Ar verta prie siurblio (BOSCH) paciam lysti ? Ten yra tokie 2 sriubai, kurie reguliuoja kojeles (prie kurios ateina troselis nuo termostato korpuso) padeti. Ta kojele nejuda, toks vaizdas kad priversta tais sriubais? Kiek ji turi vaikscioti? Ar isvis nekist nagu kol dar dirba variklis? Reiktu patarimo kas detaliau su tuo susiduret. Pirma ziema su PSA dyzeliu. Aciu. Kaip suprast "rodykle stovi ant bruksnio,rodykle pakyla per puse bruksnio"? Tai rašyk kiek apsukų rodo tachometras. Patikrint ar veikia padsosas l. paprasta. Reikia stebėt jo troselį. Kol šaltas variklis- turi būt įsitempęs, kai sušyla, turi atsipalaiduot. |
Autorius: | Ozz [ Lap 04 2005, 10:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: Neaiskumai del automatinio padsoso 1.9 d |
Kaip suprast "rodykle stovi ant bruksnio,rodykle pakyla per puse bruksnio"? Tai rašyk kiek apsukų rodo tachometras. Patikrint ar veikia padsosas l. paprasta. Reikia stebėt jo troselį. Kol šaltas variklis- turi būt įsitempęs, kai sušyla, turi atsipalaiduot.[/quote] Cia tachometro padala, taip iseina saltas - apie 700, karstas pakyla per puse padalos, gaunasi apie 850 aps. |
Autorius: | Ozz [ Lap 07 2005, 09:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Neaiskumai del automatinio padsoso 1.9 d |
Socrat rašė: Ozz rašė: Cia tachometro padala, taip iseina saltas - apie 700, karstas pakyla per puse padalos, gaunasi apie 850 aps. Patikrink padsoso trosą, kaip sakiau. Tai va, troselis isitempes visa laika ir kai saltas ir kai karstas. Kaip suprantu esant karstam varikliui patempus uz troselio turetu padideti apsukos? Taip neatsitinka, toks vaizdas kad sureguliuota taip kad troselis negaletu patemt (arba ten jo labai maza eiga???). Kitas variantas lievai veikia itempimo mechanizmas (gal stringa trosas?) todel ir taip pareguliuota kad nebutu jo itakos??? Ar sukt sau galva del to? Kuriasi gerai, negesta, i 6 Litr/100 km telpu. Is vis kaip veikia tas itempimas, ar sudetinga ten paciam lyst? Ar gali troselis strigti, gal ten uztenka kur nors sutept ir viskas bus ok? |
Autorius: | Anonymous [ Lap 20 2005, 19:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Neaiskumai del automatinio padsoso 1.9 d |
Ozz rašė: Toks itarimas kad neveikia.
Uzkuri salta - apsukos zemokos, rodykle stovi ant bruksnio, padirbus kokia min, apsukos pasidaro normalios - rodykle pakyla per puse bruksnio. Siaip kurias tiek saltas, tiek karstas gerai (kolkas), negesta, variklis nesipurto. Taciau keleta kartu buvo kad uzkurus salta neuzgesta akumo lempute. Pagazuoji - uzgesta. Kiek suprantu, uzkurus salta turetu pasiankstinti siurblys ir apsukos turetu but aukstesnes nei silto (pas mane dabar atvirksciai). Su baime laukiu salciu. Ar verta prie siurblio (BOSCH) paciam lysti ? Ten yra tokie 2 sriubai, kurie reguliuoja kojeles (prie kurios ateina troselis nuo termostato korpuso) padeti. Ta kojele nejuda, toks vaizdas kad priversta tais sriubais? Kiek ji turi vaikscioti? Ar isvis nekist nagu kol dar dirba variklis? Reiktu patarimo kas detaliau su tuo susiduret. Pirma ziema su PSA dyzeliu. Aciu. siaip tiek kuro ipurskimo ankstinimas tiek apsukos reguliojasi nuo ausinimo skyscio temperaturos,ipurskimo ankstinimas su apsukom nesusijes,jei saltas kuriasi gerai,tai su ankstinimu viskas ok,o del apsuku gali buti uzkirmijes termostatas kui ta trosa tampo |
Autorius: | ciksius [ Lap 26 2005, 22:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Kiek pamenu ankstinasi elektriskai, o apsukas kelia mechaniskai. Ankstinimas reguliujasi nuo vieno is davikliu ant esanciu prie termostato. Apsukas pakelia termoreguliatorius troselio pagalba. O tiesa, apie koki ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Lap 27 2005, 01:47 ] |
Pranešimo tema: | |
ciksius rašė: Kiek pamenu ankstinasi elektriskai, o apsukas kelia mechaniskai. Ankstinimas reguliujasi nuo vieno is davikliu ant esanciu prie termostato. Apsukas pakelia termoreguliatorius troselio pagalba.
O tiesa, apie koki ![]() vat vat ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |