WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

ChipTuning
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=5157
Puslapis 11

Autorius:  lingus [ Lap 28 2005, 23:05 ]
Pranešimo tema:  ChipTuning

Na tik ka rode per ekipaza reportaza, na jis toks gana komercinis man pasirode, kaip jusu nuomones? ta prasme kaip jis ten veikia, ir ar tikrai jau toks sventas ir nekenksmingas dalykas? :)

Autorius:  sigius [ Lap 29 2005, 08:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Diesel Box ;)

lingus rašė:
Na tik ka rode per ekipaza reportaza, na jis toks gana komercinis man pasirode, kaip jusu nuomones? ta prasme kaip jis ten veikia, ir ar tikrai jau toks sventas ir nekenksmingas dalykas? :)

Tai jau labai komerciskas. Kol vazinejo be to stebuklo, auto greiti rode, o kai su tuo - tai jau tik zodziu pasake :)

Autorius:  lingus [ Lap 29 2005, 08:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Diesel Box ;)

Cituoti:
Kol vazinejo be to stebuklo, auto greiti rode, o kai su tuo - tai jau tik zodziu pasake :)


na cia del to tai nemanau kad butu jiems problema sumontuot :)

Autorius:  Arte [ Lap 29 2005, 09:06 ]
Pranešimo tema: 

Hm, kiek girdejau, 10% pakelti galia galima net pagal gamintoja ir be jokiu boxu. Varikliukui paprasciau - pilk geresni tepaliuka, ir mynk, jei tik kaifuoji nuo to. Va su transmisija padidejus sukimo momentui - jau kaip cia pasakius, is patirties su traktoriais (nu, ukinykas as gi :wink: ), jei tik uzdeta ant variklio kokia turbinka, padidinanti galia ne daugiau kaip 10% tikrai, sankaba keiciama daugiau nei dvigubai dazniau, o siemet net ir greiciu deze atremontuota be eiles.
Taip kad granatytes, dezutes ir sankabytes kentes. Nebent isideti ta dezute tik del pasigyrimo draugams :lol:

Arte

Autorius:  xamas [ Lap 29 2005, 09:26 ]
Pranešimo tema: 

Nu o as vis dar galvoju, kad autogamintojai yra bukagalviai, nes kazkokios kontoros, gaminancios "Box" , "Chip",UNIChip yra proto virsunes.......O jei rimtai, tau ne is oro ta galia ir NM atsiranda, kazka del ju aukot tikrai reik, pirmiausia tai ekonomija ir variklio resursa, ir tegul nepucia arabu, kad va idejus tokia dezute auto taps greitesnis, taupesnis... Mano kolega nepagailejo 1500lt ir i cyvyka insidejo chipa, tai ant Dyna stendo patikrinus pamate kad galia ne padidejo, o kazkur dingo :) Teko vel palikt gamyklini tiuninga :roll: Teko apie tai kalbet ir su Jonusiu, tai pasak jo, jeigu tau reik galios ir greicio tai pirk sportine auto, o tas chipas tai kaip vaistas, isgeri kokios miksturos ir ziurek pasveiksti, nors realiai kazin ar sirgai :)

Autorius:  deimantukas [ Lap 29 2005, 09:31 ]
Pranešimo tema:  Diesel Box ;)

Kazkaip pastaruoju metu "ekipazas"visiskai sukomercejo.Ziuriu tik todel,kad daznai neturiu,ka ziuret ir kad pamatyciau dar kokiu nors nesamoniu.Jie gi deda ant tu,kurie jiems negeri.Dirbu dileriniam servise ir zinau ,kaip jie buvo pasike ant musu,kai nedavem naujo auto kazkokiam ju pasivazinejimui.

Autorius:  Arte [ Lap 29 2005, 09:34 ]
Pranešimo tema: 

Ta dezute tik del vaizdo, perprogramuoji kompa, ir veikia, bet musuose kas gi uz tai klos 1000lt :!: Be elektronikos paprasiau, pakanka shriuba pasukt :wink:

Arte

Autorius:  Anonymous [ Gru 06 2005, 18:22 ]
Pranešimo tema: 

Mano brolis neseniai atsisiunte is interneto tokia dezute roveriui, tai jam ji pridejo 30 arkliu ir 50 Nm sukimo momenta. Ta dezute kur per telika rode tai ten tik 10 arkliu prideda, grybas zodziu :) o kaina tai nereali.. Visu situ dezutsiu esme tai apgauti kompa. Ji dedasi tarp sensoriaus ir kompo ir isdurineja kompa, kad turbinoje yra slegis didesnis, ar kitaip, kad pareguliuoti kuro misini. Atrodo prie map sensoriaus dar ji jungiasi . Siap del varikliu galios tai tarkim gamintojai padaro nauja varikli zymiai galingesni, (is TD padare HDI) bet naujajame variklyje palieka ta pacia galia sumazindami kuro sanaudas. Toks vaizdas, kad jie turi standartinias varikliu galias, ir poto prie ju komplektuojasi kiti agregatai kaip greiciu deze ir pan irgi pritaikyti standatinems galioms.. Del to padidinus galia aiskai turi kenteti sitie visi itaisai jei jie paskaiciuoti mazesniam sukimo momentui.
Dar ir tos dezutes buna skirtingu tipu, t.y. vienos turbina ant zemu apsuku kitos ant aukstu. Jei TD uzturbini ant zemu tai dingsta taip vadinamas 'turbo lagas'. Tada mieste zymiai greiciau gali manevruoti.

Autorius:  ciksius [ Gru 06 2005, 23:36 ]
Pranešimo tema: 

Tai vat kad dabar kompai viska valdo... ziurek atvaziuoja koks Citroen ar Peugeot is pvz. Italijos su "pabedusiais arkliais". Skirtumas tarp identisku modeliu ir motoru nuo vokisku variantu buna ~20 arkliu ir paprastai italiski neperlipa 90 arkliu ribos.
Taip kad elektronika viska gali, tik "teisinga" programa irasyti reikia i "smegeneles", o tai firminiam servize nekainuotu tu tukstanciu kaip kad koks "boxas"

Autorius:  Anonymous [ Gru 07 2005, 11:45 ]
Pranešimo tema: 

Nu jo tik idomu ar galima irasyti programa i masinos kompa. Jei programa irasyta i ROM tipo atminti (kas yra tiketineciausia del patikimumo, kad neissitrintu), t.y. ikepta i mikroshema ir tiek ziniu, nieko nepakeisi nebent mikroshema perlituoti.. Dar tiesa su tais davikliais, tai kompe kas ten yra ikepta tai paprasciausiai lenteles, tipo jei ateina is daviklio, kad slegis yra toks ir toks, tai sita klapana atidaryti tiek. O del saugumo tipo kad jei nusoks koks daviklis ir prades siusti neteisingus duomenis tai kompas pradeda naudoti pagal nutylejima priskirtas reiksmes, t.y. ignoruoja ta davikli ir isivaizduoja kad jis siuncia kazkokia vidutine reiksme kuria gamintojas priskira. Zodziu kompai :) Tai cia dar nieko, bet vat C5 ir 6 pezas tai jau turi elektine magistrale grynai kaip kompe ir jei reikia uzdegti lempas tai kompas siuncia signala lempai tipo uzsidek, valytuvams irgi.. viskas i keleta magistraliu sujungta ir vazineja pranesimai kaip kokiam kompiuteriu tinkle. Kiek girdejau del tu pranesimu vazinejimo atsiranda stabdymas, paspaudi kad valytuvai valytu tai kol susisneka kompas su valytuvais tai ir uzdelsimas atsirana. Gal yra, kas su tuo susidure, nesu mates gyvai kaip ant kiek ten is tikro stabdo :-k

Autorius:  lingus [ Gru 07 2005, 14:38 ]
Pranešimo tema: 

tikrai nemanau kad stabdo del to kad turi kompas apdirbt kazkokius duomenis ir nespeja :lol: tai gal ir stabdziai veliau pradeda veikt ;)

Autorius:  orandzh [ Gru 07 2005, 15:26 ]
Pranešimo tema: 

buvau chi prie tokio groups'o prisijunges, tai dave straipsnius apie tuos chip'us paskaityti. standartishkai benzinui arkliu padidina ~ 7%, o turbodyzeliui net iki ~30%..
tachiau net ne tuose arkliuose esme, kadangi maksimalus greitis ir isibegejimas drastishkai nepakinta. na straipsnyje bande suformuoti nuomone, kad isidejus chip'a daug patogiau vazhinetis mieste, nes reikia rechiau keisti pavaras (suprask - isimetei penkta ant 50 - 60 km/h ir birbini), geresnis isibegejimas ant aukshtesniu pavaru ir t.t. o jei nelakstyti, tai atseit kuro sanaudos neishaugs (bande pasakoti, kad gali ir sumazheti :)). ten testavo berods peugoet 406 2.0 hdi..

Autorius:  Anonymous [ Gru 13 2005, 19:12 ]
Pranešimo tema: 

lingus rašė:
tikrai nemanau kad stabdo del to kad turi kompas apdirbt kazkokius duomenis ir nespeja :lol: tai gal ir stabdziai veliau pradeda veikt ;)

Na taip kompai del to ir stabdo, kad apdirba duomenis ;) tik tiek, kac cia nebus tiek dauk duomenu, nebent suduriuos koks jungiklis ir prades siusti messages ;) nors nezinau kaip ten tiksliai padaryta. Kiek maciau tai jie yra padare atskiras magistrales skirtingiems servisas, variklis atskirats i viena, viso salono visokie valdymai i kita.. tai bent tiek gerai, kad atidarinedamas langa ar reguliuodamas kokius veidrodelius neuzkimsi kanalo kuris atsakingas uz varikli :) O stabdymas tai turejau omenyje toks kai palyginus eriksono ir nokios meniu. Tai eriksonas stabdo, ypac senesnis.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/