WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 22:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2005, 23:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
Mario rašė:
Senis rašė:
Prie to pacio pridesiu, kad rekordas buvo 6,4 misriame rezime. :-(. Cia tau ne TDI, kur ir iki 5 misriam gali ispausti.

Kuom pagal tave skiriasi TDI nuo HDI?


Tai taspac tiesioginis kuro ipurskimas tik skirtingai vadinamas
TDI - fokieciu naudojamas pavadinimas
HDI - francuziskas pavadinimas

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 09:22 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Senis rašė:
Mario rašė:
Senis rašė:
Prie to pacio pridesiu, kad rekordas buvo 6,4 misriame rezime. :-(. Cia tau ne TDI, kur ir iki 5 misriam gali ispausti.

Kuom pagal tave skiriasi TDI nuo HDI?

Ogi gamintoju. Kad common rail abu, tai as zinau, bet TDI yra ekonomisksnis ir linksmesnis variklis uz HDI.

Manau, kad tai tik tavo asmeninis isitikinimas! Jei ne, tai pateik faktus! ;)

As kazkaip irgi manau, kad:
ciksius rašė:
Mario rašė:
Kuom pagal tave skiriasi TDI nuo HDI?

Tai taspac tiesioginis kuro ipurskimas tik skirtingai vadinamas
TDI - fokieciu naudojamas pavadinimas
HDI - francuziskas pavadinimas

Be to, prancuzu dyzeliokai yra patvaresni uz tavo giriamus vokiskuosius! ;)

P.S.: mersu dyzeliu neskaiciuojam (o ir nera pas mersus "TDI")! ;)

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 09:46 
O Tu nuvaziuok i dyzelservisa Vilniuje, arba i dizrida Kaune, kur Tamstai patogiau ir pasisnekek su variklistais, o ypac su tais, kurie turbinas ir siurblius remontuoja.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 09:54 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Senis rašė:
Dar pridesiu, kad kalba eina apie naujos kartos dyz variklius. Kas del senuju 1,9 D arba 2,1 Td nieks ir nesigincyja.
Tai sakai, kad dabar vokieciai prancuzus jau aplenke? :-k

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 10:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 26 2005, 10:25
Pranešimai: 42
Miestas: Vilnius
Senis rašė:
Man paciam taipogi truputi gaila, bet kai vazineji su abiem is cia minimu sentimentai << po truputi blesta.


tai gal faktu?

nes pvz koleginas vazineja su volvo 97m, ir su tuo TDI volksvageno, o as su HDI, mano sanaudos mazesnes, nors spaudziu ir draskausi daugiau...
tai paminek faktu

_________________
C xsara Picasso 1.6HDi 07

mmmindaugas@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 10:57 
Del sanaudu, anksciau jau minejau, bet galiu ir pasikartoti, kad Xsara universalas su 2,0 HDI (90 AG) vidutiniskai ima daugiau uz Seat Toledo 1,9 TDI (110 AG) 1,5-2 Ltr ir Skoda Octavia 1,9 TDI (90 AG) 1-1,5 Ltr. Vairuotojas tas pats.
Eksplotacija. Dirzu su guoliai keitimas pas << daugiau nei 1,5 karto brangesnis, kai keiti tik tepalus ir filtrus 1,3 karto, taciau siurblio remontas skiriasi zenkliai, purkstuku irgi.
Kas del auksciau mineto Volvo, tai ten 97 m masina ir stovi visai kita kuro padavimo sistema, iskaitant ir siurbli, bei jo valdyma. Manau ten variklis, kuris ejo nuo 92 ar kuriu ten metu, kita vertus ten ir kubatura 2,5, plius kw daugiau, nors 1,9 TDI 110 arkliu ekonomiskesnis uz 90 Ag.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 11:08 
o tai ten visokie TDI, HDI, CDI, DCI, CRDI, JTD, D4D, Etc... irgi skirtingi?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 11:15 
veikimo principas toks pat.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 21:02 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Mario rašė:
xminde rašė:
1 000 000 km ko gero nei vienas nebeatlaikys :)

Maciau mersa autobusa, prasukusi milijona!!! :shock:


Kautros du dviaukščiai autobusai prasukę apie 1 200 000 ;) ir jie gimę 2001,06 mėnesį :P Mačiau šiaip ne vieną fūra virš lemono ir be kapitalkės ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 21:08 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
lingus rašė:
o tai gal autobusuose/furuose ridai spidometre 7 skaiciai padaryti? :D


Nea ;) "verčiasi" ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 21:57 
audriuxan rašė:
Senis rašė:
O Tu nuvaziuok i dyzelservisa Vilniuje, arba i dizrida Kaune, kur Tamstai patogiau ir pasisnekek su variklistais, o ypac su tais, kurie turbinas ir siurblius remontuoja.


Nezinau kaip del turbinu, bet siurbliai tai lyg ir tie patys Bosch, tiek pas skoda, seat ar <<

O ir tarp tos pacios markes automobiliu buna skirtumu, gali buti 2 vienodi << HDI su skirtinga trauka ir skirtingomis sanaudomis :wink:

na kiek esu skaites apie bandymus, tai niekas hdi nepeikia.. kaip tik, jei neklystu, tai jie silpnesnius hdi laiko tokiais pachiais pajegiais kaip sakykim vw 10 - 20 AG stipresni varikliai.. reikia paieshkoti, kur chia skaichiau :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2005, 22:12 
va radau shi bei ta, tikrau buvau skaites dar ir kitur, bet chia ish vieno anglu testu (apie 1,6 hdi - 110 AG ideta i peugeot 206):
Anyone who has driven the SEAT Ibiza TDI 130 and the Skoda Fabia vRS 130 knows they don’t drive anything like a GTI. You get frantic grunt between 2,000rpm and 3,000rpm, but nothing much below or above this rev band and have to use the 6-speed box row them along to get a satisfying drive.

But PSA’s 1.6 16v diesel drives completely differently. It stumps up 180 lb ft torque at 1,750rpm and 110bhp at 4,000rpm. But it also ‘overboosts’ in the higher gears only, giving up to 195lb ft. So it’s eager rather than raucous from a standing start, then has a lovely lump of mid-range urge that doesn’t suddenly peter out like all-or-nothing VAG engines. It even revs smoothly right the way to 5,200rpm, giving 50 in 2nd, 81 in 3rd, 114 in 4th and a theoretical 142 in 5th. And while this isn’t the 6,000 – 7,000 rpm of a true GTI, it’s enough to feel very like one. This car is seriously good fun to drive.



ir gali buti, kad kai kurie statistiniai rodikliai to pezho gal ir prastesni, tachiau esme yra visapusishkumas... :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema: TDI vs HDI
StandartinėParašytas: Vas 27 2006, 12:35 
Kaip jau minejote tai naujos kartos common rail varikliai (tiesioginis ipurskimas i cilindra), pirmoji sia technologija isrado ir uzpatentavo Audi TDi. Varikliai ejo jau nuo 1991-92 metu, galima nusipirkti "silke" su 2.5TDI :))
Visi kiti gamintojai tiek prancuzai, tiek vokietukai tik neperseniausiai susigriebe common rail pateikti vartotojams. Nuo seno prancuzai garseje gerai dyzeliniais varikliais siek tiek uzmigo ant lauru, bet su HDI bando kazka naujo pasauliui parodyti.
Kiek teko kalbeti su variklininkais visi TDI labiau myli, be to ir variantu versiju yra nemazai iseje. Buvo bandyta ir i sportines masinas deti pvz. Audi TT 1.9TDI limited edition 150a.g.!!! galingumas didelis, bet ir kuro sanaudos jau nebera optimalios:(


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2006, 21:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
Gooooogle "common rail diesel history first" ir ziurim ka turim:

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail

Pasiskaitom ir daugiau neburiam apie 1992 audi su common rail :lol:

The common rail system on its prototype was already developed in late sixties with Mr. Hiber in Switzerland. After that, Ganser of the Swiss Federal Institute of Technology focusing on his research the common rail technology was advanced. In mid nineties, Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki, Japanese automotive parts manufacturer Denso Corporation, developed the Common Rail Fuel System for Heavy Duty Vehicles and finally turned into its first practical use on their ECD-U2 common Rail system, which was mounted on the HINO RAISING RANGER truck and sold for general use in 1995. Later in 1997 the German automotive parts manufacturer Robert Bosch GmbH extended its use for passenger car.

Common rail engines have been used in marine and locomotive applications in times past. The Cooper-Bessemer GN-8 (circa 1942) is an example of a hydraulically operated common rail diesel engine, also know as a modified common rail.

With rising fuel prices throughout the 1990s, a number of companies, including Robert Bosch GmbH, Fiat,Volvo and MTU, attempted (separately) to develop new Diesel engines with lower emissions and higher fuel efficiency.

Common rail engines were first used by the Fiat subsidiary Alfa Romeo, and the technology is most commonly used by Fiat, under their MultiJet brandname. The engines are suitable for all types of road car, including small hatchbacks such as the Fiat Panda.

Common Rail today
Today the common rail system is responsible for a revolution in diesel engine technology. Delphi Automotive Systems of the US also make common-rail systems. Different car makers refer to their common rail engines by different names, e.g. DaimlerChrysler's CDI, Ford Motor Company's TDCi (most of these engines are manufactured by PSA), Fiat Group's (Fiat, Alfa Romeo and Lancia) JTD, Renault's DCi, GM/Opel's CDTi (most of these engines are manufactured by Fiat, other by Isuzu), Hyundai's CRDI, Mitsubishi's D-ID, PSA Peugeot Citroen's HDI, Toyota's D-4D, Volkswagen's TDi, and so on.

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: common rail
StandartinėParašytas: Vas 28 2006, 09:48 
Pati technologija buvao jau seniai atrasta (dar rusiskuose kamazuose naudojamas tiesioginis saliarkos ipurskimas i cilindra), bet buvo daug technologiniu klausimu kaip garsus variklio darbas ir t.t. (vien del garso nuslopinimo ir buvo dedamos "forkameros" - t.y. ne tiesioginis kuro ipurskimas).
Bet tiesa tai tokia gal ir plaukiojo submarinas su common rail, bet nei CDI, nei TCDI, nei TDS ar HDI nebuvo pradeti gaminti 92 metais:))


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 49 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007