WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 21:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: more about TDI
StandartinėParašytas: Vas 28 2006, 09:51 
At the 1989 German International Motor Show in Frankfurt am Main, Audi presented the world's first diesel engine for passenger-car use, with direct fuel injection and all-electronic engine management, and gave this revolutionary technology the name TDI.

First used in the Audi 100 Avant early in 1990, this remarkable new development on the passenger-car diesel market gave the diesel a totally new image almost overnight: instead of slow-moving, loud and unrefined, it was now agile, smooth and quite exceptionally economical. The Audi TDI achieved a dual emotive effect by uniting dynamic, sporting character with low consumption and a correspondingly useful operating range before having to refuel. One could say that nothing remained of the traditional diesel except its proverbial long life.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2006, 10:13 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Atrodo kolegos nesutariat dėl to kas tas yra kamonreilas :). Kiek man teko dometis tai primityviai snekant papildoma kamera reikalinga suvienodinti įpuršiamo į cilindrus dyzelino slėgį, kad nebūtų taip, jog vienas cilindras gauna vienoką dozę, kitas kitokią..., o tie 1992 OOOO Tdi buvo tiesiog direct injection, be jokių kamonreilų.
Jei klystų - būt malonų išgirsti tikrąją tiesą.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2006, 11:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Dabar as papasakosiu savo supratima apie ta Common Rail :)
Tai va, siurblys dirba ne tiesiai i purkstuka, o i resyveri, prie kurio prijungti purkstukai. Purkstukai valdomi elektra. Slegis resyveryje reguliuojamas priklausomai nuo poreikio. kadangi gali reguliuoti slegi resyveryje ir valdyti purkstukus, tai pagal poreiki gali ir ipurskimo paankstinima valdyti ir paduodamo kuro kieki reguliuoti.
O tam, apie ka kalba Edis, reikalingas atskiras siurblys kiekvienam cilindrui.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2006, 12:57 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Lyncas rašė:
Dabar as papasakosiu savo supratima apie ta Common Rail :)
Tai va, siurblys dirba ne tiesiai i purkstuka, o i resyveri, prie kurio prijungti purkstukai. Purkstukai valdomi elektra. Slegis resyveryje reguliuojamas priklausomai nuo poreikio. kadangi gali reguliuoti slegi resyveryje ir valdyti purkstukus, tai pagal poreiki gali ir ipurskimo paankstinima valdyti ir paduodamo kuro kieki reguliuoti.
O tam, apie ka kalba Edis, reikalingas atskiras siurblys kiekvienam cilindrui.


Nežinau ar tai common rail, bet fūrose yra žemo slėgio siurbliukas kuris atpumpuoja kurą iki galvos. Galvoje kuras patenka į siurblį-purkštuką. Taigi kiek cilindrų tiek ir siurblių-purkštukų. ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2006, 13:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
manau kad cia ir yra tiesioginis ipurskimas. Pas common rail'a eina toks storesnis vamzdis isilgai variklkio, prie kurio pungiasi purkstukai. Ir jis yra bendras visiems purkstukams.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2006, 13:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Taip, pirmieji tai panaudojo italai, o fokieciai iskreipta forma panaudojo pas save. Ir dar iskrypeliskai naudoja PUMPE-DUSE, kur po garantijos tokia sistema remontuot nepavydziu niekam. Tai vat tas tikrasis ju kurinys ir yra. Neskaiciuojant SDI, SD,TD, TDI su skirtingu spalvu raidem.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2006, 08:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 02 2005, 11:51
Pranešimai: 51
Miestas: Vilnius
Lyncas rašė:
Slegis resyveryje reguliuojamas priklausomai nuo poreikio.


Kiek skaiciau apie Common Rail 2.0HDi, tuo metu dirbau kaip tik ESTAUTA ir gavom pirmus HDI, tai slegis ten visada sukeliamas vienodas, veliau prasidejo lenktynes del slegio, nes sudarius didesni slegi galima uztikrinti tolygesni kuro ipurskima
Dar veliau atsirado "antra" CR sistema, kada kuras is siurblio yra paduodamas jau i apvalu resiveri, kas velgi igalina padaryti dar tikslesni kuro dozavima.
o CR ipurskimas vyksta bent trim fazem: pries, per ir po

_________________
Linas
CX Break TRD Turbo 2 '88
VAZ 2101 '74
Piaggio X9 125


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2006, 09:01 
Lyncas rašė:
Dabar as papasakosiu savo supratima apie ta Common Rail :)
Tai va, siurblys dirba ne tiesiai i purkstuka, o i resyveri, prie kurio prijungti purkstukai. Purkstukai valdomi elektra. Slegis resyveryje reguliuojamas priklausomai nuo poreikio. kadangi gali reguliuoti slegi resyveryje ir valdyti purkstukus, tai pagal poreiki gali ir ipurskimo paankstinima valdyti ir paduodamo kuro kieki reguliuoti.
O tam, apie ka kalba Edis, reikalingas atskiras siurblys kiekvienam cilindrui.


Visiskai taip.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 06 2006, 19:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 12 2005, 12:53
Pranešimai: 78
Miestas: vilnius
TDI - TURBO DIESEL INJECTION
HDI- HIGH PRESSURE DIESEL INJECTION
Tikrai neprancūziškai. :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 07 2006, 07:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
marrijonas rašė:
TDI - TURBO DIESEL INJECTION
HDI- HIGH PRESSURE DIESEL INJECTION
Tikrai neprancūziškai. :lol:
TDI- ar ne turbo direct injection ar kazkas panasiai :roll:

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 07 2006, 07:26 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Dar galima versija - turbo diesel intercooler :D...

Viskas Marijonai gerai - TDI yra purškalinis turbo dyzelis, kaip, kad kolega marrijonas ir parašė :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2007, 23:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
galima paklausti, nesu mechanikas, apie variklius nesuprantu nieko. tai kuo skiriasi D, TD, TDI ir HDI. atsakymas niekuo netinka.
Labai aciu ;)

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2007, 08:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Ech negi taip ir neiskaitei, D -dyzelis, TD- turbo dyzelis, TDI-VW/Audi/SEAT tiesioginio ipurskimo turbo dyzeli,HDI-PSA tiesiogino ipurskimo turbo dyzelis, dar yra visokiu CDI, D4-D, DTI, DCI, CDti ir t.t Siti visi yra skirtingu gamintoju tiesiogio ipurskimo turbo dyzeliu pavadinimai.....
Ar jau aisku? :wink:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2007, 16:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
antas rašė:
Aisku Xamai :)
kuo jie skiriasi, bendrai liaudiskai paaiskinkit

Pavadinimais, o daro pagrinde BOSCH, SIEMENS ir dar keli, visu veikimo principas tas pac, na isskyrus VW PD sistema.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 08:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
antas rašė:
ot duodat, kai uzsipaisai ne tai, tai iskart kritika prasideda, tik bandai paprasyti, kad paaiskintu, tai paraso tas pats, tik pav skiriasi

TD tai ne tas pac kas HDI ar TDI, negi tamsta dar nesuprantate ka skaitote, kiek galima :evil:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 54 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007