WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 12:36

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 207 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13 14 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Gru 24 2012, 15:32 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 06 2008, 16:18
Pranešimai: 85
Susitvarkiau savo eberspacher ir as, veikia kuo puikiausiai. Buvau issilupes lauk is po praeitos ziemos, issiardziau iki paskutinio varztelio, issivaliau degimo kamera, buvo pradegusi tarpine tai pakeiciau kita. Aisku ir smegenis gavau kitus deti, nes kai nuveziau pas zmogeli kuris tuo uzsiima, sake kad smegenys kalti. Dabar sildo gerai. Isidejau cirkuliacini siurbliuka ir taimeri kad pasildytu varikli pries kuriant, tik dabar suabejojau, ar i gera puse pajungiau cirkuliacijos krypti. O pajunges turiu ant slangos kuri eina nuo eberspacherio isejimo (virsutinis pajungimas) i peciuka ir kryptis tokia pat eberspacher-peciukas. Ar gera kryptis, ir kaip vyksta cirkuliacija?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 09 2013, 10:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Gal kas nors žinote kurioje vietoje stovi 2005 metu C4 1.6HDI 66kW elektriniai pašildymo tenai? Bandžiau ieškoti vizualiai, bet apžiūrėjęs nei iš variklio priekio, nei iš apačios nepastebėjau niekur, o gal jie stovi kažkur prie salono šildymo radiatoriaus? :roll:

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 09 2013, 11:14 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Tai jei vizualiai neradai, gal jų ir nėra?

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 09 2013, 11:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
turi būti arba autonominis arba elektrinis pašildymas, autonominio nėra, tad turi būti elektrinis.

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Sau 17 2014, 11:01 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 22 2009, 17:17
Pranešimai: 13
Miestas: Marijampole
Sveiki,

Pirma tema apie pakaitinimo žvakes kurią radau, tai rašau čia savo klausimą.
Mašina - Citroen Xsara Picasso;
Variklis - 2L hdi, 66 kW;
Metai - 2002.

Na viskas prasidėjo nuo to, kad pradėjus artėti temperatūrai link 0C, mašina rytais jau pradėjo ožiuotis. Nuvažiavom pas meistrus, kad pasižiūrėtų kas ir kaip. Pakeitė visas keturias pakaitinimo žvakes (BREMI berods ar kažkas panašaus). Pavažinėjus kokias pora savaitėlių rezultato jokio. Nuvažiuoju pas kitą meistrą, patikrina kompresiją - Liuks, patikrina žvakes - visos 4 nudegusios. Pakeičiam jas į BOSH. Rytais ir vėl vargas, jokio apčiuopiamo rezultato. Aplankau vėlei pirmuosius meistrus, kurie ieško galų. Randa, kad nuėjusi pakaitinimo žvakių relė. Jungiant degimą ji žvakių nekaitina, o užvedus automobilį jas kaitina 2 min 19 s. Tampa lyg ir logiška, kodėl sudegino pirmąjį žvakių komplektą. Pakeičiam relę, BOSH žvakės dar tvarkoje. Šį rytą ateinu į mašiną, įjungiu degimą ir pakaitinimo žvakių daviklis dega ~5s, tada užgęsta. Keletą kartų taip pakaitinau...kuriu - nieko. Tik iš trečio karto birbinant ir jau atleidžiant raktelį (tarsi ir vėl neužsikurs), staiga ima ir užsiveda šiaip taip.

1. Ar pakaitinimo žvakių indikatorius prietaisų skydelyje išties veikia tik apie 5s ir tada jis užgęsta (šį rytą buvo -11C).
2. Meistras sakė, kad taip ir turi žibėti, o net ir jam išssijungus, dar tebevyksta žvakių kaitinimas, kol pasigirsta caktelėjimas (po kokių 10s), kas reiškia, kad relė atjungė jau. Ar taip gali būti?
3. Paskambinęs paaiškinau, kad vistiek vos užvedžiau, tai aiškina akumuliatoriaus problemą. Let it be, įsidėsiu rytoj ryte pilnai pakrautą ir šiltą akumuliatorių, bet jei ir jis nekurs, kur tada ieškoti dar bėdų?
4. "Protingi" dėdės iš šono kalba, kad reikėtų tikrinti pakaitinimo žvakių temperatūros daviklį, ir galbūt visus mazgus, kuriais į kėbulą ateina (-), nes galbūt kažkur vyksta srovės pratekėjimas. Ar yra tokiuose žodžiuose tiesos?
5. Ką dar galėtumėt patarti?

Ačiū už racionalius ir protingus atsakymus, nes jau nebe žinau ką daryti. Pinigai vis bėga iš namų, o rezultato nėra :(


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Sau 17 2014, 12:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
1. Skydelyje lemputes degimo laikas priklauso nuo lauko temperaturos. Kuo salciau tuo ilgiau dega.
2. Taip, taip gali ir taip turi buti.
3. HDi labai svarbus akumuliatoriaus gyvibingumas. Norint uzvesti reikia greitu sukiu varikliui. Silpnas akumas, neiskocios dideliu apsuku starteriui.
4. "pakaitinimo žvakių temperatūros daviklis" :| apie toki negirdejau. Yra lauko temperaturos daviklis, yra antifrizo temperaturos daviklis, yra dar lygtais isiurbiamo oro temperaturos daviklis, bet apie pakaitinimo zvakiu temperaturos davikli niekada negirdejau.
5. Tureti gera akumuliatoriu, tvarkingas zvakes ir zvakiu rele, ziemini kura is degalines, tvarkinga kurio slegio reguliatoriu.

Dar skaityk panasias temas:

viewtopic.php?f=17&t=30293

viewtopic.php?f=17&t=27775

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Sau 18 2014, 08:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Su HDI problemų ieškojimas sudėtingesnis nei senų dyzelių :) Siūlyčiau dar su kompu pasitikrinti purkštukų pralaidumą, jei jie pasidėvėję, tai labai jautrūs žemai temperatūrai.

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Sau 18 2014, 18:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 27 2013, 21:18
Pranešimai: 13
Miestas: Klaipeda
zvakes
starteris
akumas
purkstukai
kuro sistemos sandarumas

_________________
PSA -diagnostika elektronikos remontas ir kita
www.raktaijums.lt Klaipeda


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Sau 19 2014, 22:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
Pukas rašė:
ssiggitas rašė:
Tai ymesk nuotrauka kur randasi ir kaip atrodo tavo zmonos xantios temperaturos daviklis



Va tep: http://www.autocarspare.com/img/1804/7d0919369_b.jpg

Instrukcija:
http://www.espar.com/tech_manuals/Older ... Z/D3WZ.pdf
Čia Opelio, jei ką, bet pajungimas toks pat, tik Xantijoje nenaudojamas diagnostinis kontaktas. T.y. iš esmės Xantijoje šildytuvas jungiasi keturiais laidais, trijuose laiduose turi būti + (vienas nuolat, kitas įjungus degimą, trečias suveikus temperatūros davikliui), viename -. Ir psio :)


U60 2.0hdi Webasto sildytuvas suveikdavo esant aplinkos temperaturai +5 ir žemesniai, dabar suveikia tik nuo kokiu -10 ir zemesnei, tas temperaturos daviklis ar yra temp. jutiklis ar termojungiklis?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Sau 20 2014, 00:02 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Termojungiklis. Ir ne prie - , o prie + 10.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Sau 21 2014, 10:29 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 22 2009, 17:17
Pranešimai: 13
Miestas: Marijampole
Na dar kartelį mašiną pakišau po specialistų elektrikų rankomis ir jie man dar kartelį patvirtino, kad pakaitinimo žvakės veikia visos kuo puikiausiai (apie 5s dega indikatorius, o jam užgesus dar apie 6s kaitina, kol galiausia pasigirsta relė atmesdama). Tačiau rezultato tas kol kas neduoda, nes ir toliau nesikuriam. Daugelio patarimas yra diagnostiką darytis, bet kad nelabai net žinau kas ją profesionaliai gali atlikti aplink Marijampolę...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Sau 21 2014, 16:18 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 17 2013, 16:35
Pranešimai: 196
Miestas: Panevėžys
Sarunas2004 rašė:
Sveiki,

Pirma tema apie pakaitinimo žvakes kurią radau, tai rašau čia savo klausimą.
Mašina - Citroen Xsara Picasso;
Variklis - 2L hdi, 66 kW;
Metai - 2002.

Na viskas prasidėjo nuo to, kad pradėjus artėti temperatūrai link 0C, mašina rytais jau pradėjo ožiuotis. Nuvažiavom pas meistrus, kad pasižiūrėtų kas ir kaip. Pakeitė visas keturias pakaitinimo žvakes (BREMI berods ar kažkas panašaus). Pavažinėjus kokias pora savaitėlių rezultato jokio. Nuvažiuoju pas kitą meistrą, patikrina kompresiją - Liuks, patikrina žvakes - visos 4 nudegusios. Pakeičiam jas į BOSH. Rytais ir vėl vargas, jokio apčiuopiamo rezultato. Aplankau vėlei pirmuosius meistrus, kurie ieško galų. Randa, kad nuėjusi pakaitinimo žvakių relė. Jungiant degimą ji žvakių nekaitina, o užvedus automobilį jas kaitina 2 min 19 s. Tampa lyg ir logiška, kodėl sudegino pirmąjį žvakių komplektą. Pakeičiam relę, BOSH žvakės dar tvarkoje. Šį rytą ateinu į mašiną, įjungiu degimą ir pakaitinimo žvakių daviklis dega ~5s, tada užgęsta. Keletą kartų taip pakaitinau...kuriu - nieko. Tik iš trečio karto birbinant ir jau atleidžiant raktelį (tarsi ir vėl neužsikurs), staiga ima ir užsiveda šiaip taip.

1. Ar pakaitinimo žvakių indikatorius prietaisų skydelyje išties veikia tik apie 5s ir tada jis užgęsta (šį rytą buvo -11C).
2. Meistras sakė, kad taip ir turi žibėti, o net ir jam išssijungus, dar tebevyksta žvakių kaitinimas, kol pasigirsta caktelėjimas (po kokių 10s), kas reiškia, kad relė atjungė jau. Ar taip gali būti?
3. Paskambinęs paaiškinau, kad vistiek vos užvedžiau, tai aiškina akumuliatoriaus problemą. Let it be, įsidėsiu rytoj ryte pilnai pakrautą ir šiltą akumuliatorių, bet jei ir jis nekurs, kur tada ieškoti dar bėdų?
4. "Protingi" dėdės iš šono kalba, kad reikėtų tikrinti pakaitinimo žvakių temperatūros daviklį, ir galbūt visus mazgus, kuriais į kėbulą ateina (-), nes galbūt kažkur vyksta srovės pratekėjimas. Ar yra tokiuose žodžiuose tiesos?
5. Ką dar galėtumėt patarti?

Ačiū už racionalius ir protingus atsakymus, nes jau nebe žinau ką daryti. Pinigai vis bėga iš namų, o rezultato nėra :(

Na ir kas kad kaitina zvakes užvedus varikli 2min 19 s ? Citroen c5 , 2 l , ziema ( dabar ) ant laisvu apsuku uzvedus varikli zvakes kaitina apie 5 minutes , ir nieko , bet pabreziu - ant laisvu apsuku , pagazavus kaitinimas išsijungia , ant laisvų vėl kaista , ir taip iki tam tikros variklio temperatūros .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 17:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Ant laisvų dirbant po pusvalandžio gal ir pradeda pūst drungną tokį vėjuką. Reik važiuot, tuomet jau pleškina. Debiliški dyzeliai...

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 18:29 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 17 2013, 16:35
Pranešimai: 196
Miestas: Panevėžys
Kostas rašė:
Ant laisvų dirbant po pusvalandžio gal ir pradeda pūst drungną tokį vėjuką. Reik važiuot, tuomet jau pleškina. Debiliški dyzeliai...

Ne debiliski dyzeliai , bet ... plachomu tancoru jaica mešajut :mrgreen:
tam ir yra pašildymo tenai , vebastos ir šildomi EGR


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 18:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Būtent, jog debiliški. Jei ne kuro sąnaudos...

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 207 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13 14 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007