WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 16:09

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 207 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 14 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 10 2010, 18:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Nuejau pafotkinti, paciam irgi idomu pasidare. Na pas mane stovi dvi zalios reles variklio saugikliu skyriuje. Ant abieju uzrasai vienodi. Kam jos skirtos net neisivaizduoju, niekada nesidomejau ir nebuvau istraukes.

Paveikslėlis

rele nuotraukoje is kaires

Paveikslėlis

rele nuotraukoje is desines

Paveikslėlis

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 10 2010, 18:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
As buvau islupe, bet nebepamenu jau uz ka atsakingos...tiesiog istrauk ir uzkures masina viska junk,greit suzinosi uz ka atsakingos, as taip ir dariau :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 10 2010, 21:54 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 06 2008, 16:18
Pranešimai: 85
Nuejau ir as patikrinti reles, tai pas mane yra tik viena is ju: desineje puseje. Marke tokia pati kaip ir nuotraukose, tik yra vienas niuansas: desineje puseje lizdas 4 kontaktu (rele irgi ydeta 4 kontaktu, nera kontakto paciame viduryje), o kaireje puseje lizdas jau 5 kontaktu (ten reles nera). Tai manau kad reikia ieskoti reles su 5 kontaktais jei jau lizdas 5 kontaktu. Vienu zodziu dekoju uz nuotraukas, kai surasiu rele duosiu zinoti kaip klostosi reikalai.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 12 2010, 20:09 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 06 2008, 16:18
Pranešimai: 85
Vakar vakare jau turejau rele, bet variklis buvo siltas tai ir nesitikejau kad autonomke suveiks. Siandien ryte nemaciau jokio efekto ta prasme kad Eberspacheris dirbtu. Po darbo pajungiau + nuo akumo ir jis man veikia, bet ventiliatorius dirba garsiai ir sukasi vos keleta sekundziu po to sustoja ir daugiau jokiu gyvybes zenklu, nors + as laikiau apie min. Vienu zodziu padavus jam + ventiliatorius sukasi tik viena karta.Tada as vej atjungiu + ir vel paduodu ir jis man sukasi vel keleta sekundziu. Taip as meginau keleta kartu, kol viena karta atjungus + ventiliatoriui besisukant( dar nesustojus) isgirdau kaip Eberspacheris dirba ir garsas jau tylesnis ir per ta ismetimo vamzdy jauciasi kaip vyksta duju ismetimo procesas. Eberspacheris man dirbo labai graziai gal apie min. kol as neuzgesinau variklio. Vel uzkurus masina jis jau nebepasileido. Gal variklio temp. buvo auksta jau, o gal lauke ne taip salta (garaze +10) masinos termometras rode +8. Tai reiskia kad jis lyg ir veikiantis tik neaisku ko jam truksta: gal zemesnes temp. Tik yra vienas klausimas del tos reles kaireje puseje: ar ji turi buti 4 ar 5 kontaktu? As gavau 5 kontaktu (koks ir yra lizdas), bet reles marke kitokia nei parodyta nuotraukose. O gal jei marke kitokia tai ir nedirba Eberspacheris? O keliu kontaktu rele ir lizdas kaireje puseje yra pas tave Citrusai? Ta syki kai sudirbo Eberspacheris y kaire puse as buvau ydejes rele is desines (4 kontaktu o ne ta kuria gavau vakar). Vienu zodziu meginau kaireje puseje abi reles ir 4 ir 5 kontaktu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 12 2010, 20:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
ok. islupsiu ryt ir paziuresiu kiek ten kontaktu.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 13 2010, 11:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Taigi, pas mane abi reles 4 kontaktu,

lizdas kaireje 5 kontaktu

Paveikslėlis

o lizdas desineje 4 kontaktu

Paveikslėlis

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 13 2010, 12:42 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 06 2008, 16:18
Pranešimai: 85
Dekoju uz nuotraukas, reiskia man irgi reikia susirasti rele 4 kontaktu(pas mane abu lizdai tokie pat kaip ir pas tave). Nuotraukoje matau dar yra kazkokia ruzava rele. Pas manes daugiau lizdu nera, ydomumo delei kas cia per rele, ka jinai valdo?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 13 2010, 15:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 02 2010, 12:21
Pranešimai: 40
Pas mane Picasso 2.0Hdi. Radau pas save zalias reles, tik pas mane nuo tu kur nuotraukose skiriasi tuo, kad yra 5 kontaktu. Bet is esmes jokio skirtumo 4 ar 5 kontaktu, nes 5 kontaktu turi NO(normaliai atvirus) ir NC(normaliai uzdarus) kontaktus, o 4 kontaktu turi NO kontakta. O jungia jos antifryzo pasildyma-"tenus" (kurie yra pries salono peciuka), esant saltam orui, tik nezinau prie kiek temperaturos jas ijungia, nes dabar apie +8 bet jos nesuveikia. Tai pabandziau tiesiogiai paduoti joms maitinima ir patikrinti...veikia, antifryzas syla greiciau. Beje nuo reliu i "tenus" eina 2 laidai pliusiniai, o mase gauna pats "tenu" korpusas. Kitaip tariant stovi 2 tenai....


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 16 2010, 21:17 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 06 2008, 16:18
Pranešimai: 85
Vis dar niekaip nesusitariu su savo eberspacheriu. Gavau rele 4 kontaktu, bet po kolkas jokio efekto. Buvau issiemes lizda ta kuris 5 kontaktu (kaireje puseje) paziureti ar i visus kontaktus ateina laidai ir radau, kad tik i kontaktus 85 ir 86 atiena, ateina ir i 87a, bet sis kontaktas kaip ir nereikalingas, nes releje nera vidurinio kontakto. O is kontaktu 87 ir 30 iseina laidai, bet jie nukirpti (ta prasme nuo lizdo ju like tik apie 2cm.) ir daugiau nematau kitu galu ta prasme jei jie nukirpti, turetu buti like laidu galai. Kazin kaip turi buti is tikruju? Gal kontaktai 87 ir 30 turi buti pajungti i eberspacheri ar kazkur kitur? O kazin kaip yra su ta eberspacher temperatura: is kur jis zino kad jau laikas uzsikurit? Is kur jis gauna ta signala? Gal is temperaturos daviklio, kuris yra kiek zinau keleivio puses veidrodelyje? Gal kas nors susidurete su tuo dalyku?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 16 2010, 21:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Todel ir neveikia, kad tie laidai niekur nepajungti. Ieskok laidu galu.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 20 2010, 19:52 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Kiek man teko krapštytis prie žmonos Xantijos Ebershpacherio, galiu pasakyti keletą dalykų:
1. Tos žalios relės neturi jokios įtakos šildytuvo veikimui.
2. Šildytuvas suveikia esant aplinkos temperatūrai +5 ir žemiau (gali būti kad pasnaujesnes kitoks temperatūros daviklis).
3. Norint patikrinti ar pats šildytuvas gerai veikia, reikia surasti aplinkos temperatūros daviklį (termostatą) ir jį užtrumpinus užkurti variklį. Tokiu atveju šildytuvas turi užsikurti ir veikti kol pašils variklis iki, berods 75 C. Pas mane daviklis yra po kairiu priekiniu posparniu (ten pat kur šildytuvas, tik aukščiau), pririštas paprastu užtraukėju.

Nežinau, gal jau kažkas rašė, bet šildytuvo užsikūrimo eiga yra tokia:
1. Trumpam įsijungia orapūtė (ventiliatorius)
2. Kaista žvakė (garso jokio nesigirdi).
3. Pradeda caksėti kuro dozatorius ir iš lėto pusti ventiliatorius.
4. Liepsnos davikliui aptikus liepsną, pūtimas stiprėja ir girdisi švilpimas iš tos vietos kur yra šildytuvas, bei virsta dūmai iš ten, kur nuvestas išmetimas :) .
Užsikūrimo procesas gali utrukti apie minutę.
Šiaip mašina šildytuvo nevaldo niekaip, išskyrus tai, kad paduoda+, įjungus degima, ir jei tuo metu yra suveikęs aplinkos termostatas, šildytuvas suveikia. Patį užsikūrimą, darbą ir gesinimą kontroliuoja šildytuvo kompas.


P.S. Temperatūros daviklis ne veidrodėlyje. Žr. aukščiau :D

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 20 2010, 20:38 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 06 2008, 16:18
Pranešimai: 85
Tai ymesk nuotrauka kur randasi ir kaip atrodo tavo zmonos xantios temperaturos daviklis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 21 2010, 06:15 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
ssiggitas rašė:
Tai ymesk nuotrauka kur randasi ir kaip atrodo tavo zmonos xantios temperaturos daviklis



Va tep: http://www.autocarspare.com/img/1804/7d0919369_b.jpg

Instrukcija:
http://www.espar.com/tech_manuals/Older ... Z/D3WZ.pdf
Čia Opelio, jei ką, bet pajungimas toks pat, tik Xantijoje nenaudojamas diagnostinis kontaktas. T.y. iš esmės Xantijoje šildytuvas jungiasi keturiais laidais, trijuose laiduose turi būti + (vienas nuolat, kitas įjungus degimą, trečias suveikus temperatūros davikliui), viename -. Ir psio :)

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 28 2010, 20:17 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 06 2008, 16:18
Pranešimai: 85
Stai mano eberspacher detale(net nezinau kas tai ir kaip jinai vadinasi), kuri kaip as galvoju neveikia: Paveikslėlis . Vakar buvau vel nusiemes eberspacher kad pasiaiskinti kodel jis neveikia, ir pastebejau kad per stai sita daikciuka neprateka kuras. Meginau prapusti ji su kompresoriu, bet nieko neisejo. Tai as galvoju kad ir yra neveikimo priezastis, nes jei nera kuro, tai eberspacher ir neturi veikti. O gal jis valdomas elektronikos pagalba( kad yra neatidarytas ir nepraleidzia kuro ), juk yra fiske ir ateina 2 laidai? Idomu kur kitas sito laido galas pajungtas? Ir dar: meginau surasti temperaturos davikli kaip cia rase kazkuris is dalyviu. Buvau issiemes eberspacher, nusiemes buferi toje puseje ir net priekine fara issiemes, bet neradau jo. Gal jis ymontuotas kur nors kitur?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 28 2010, 21:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Sitas tavo apibrauktas daiktas yra kuro dozatorius. Jis pompuoja kura i eberspaheri. Bet juk sakei, kad jis pas tave caksedavo - reiskia jis veikia. Gali ji akimirkai prijungti prie +12 V, turetum isgirsti kaip jis viena karta sucaksi. Jei sucaksejo - reiskia veikia. Jis jungiasi tiesiai i eberspaherio kompiuteri ir jis ji valdo. Mano fotkese matosi, kad jo laidas nueina i eberspaherio aparata.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 207 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 14 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007