WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 16:18

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 207 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 14 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 08 2005, 22:39 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 20 2004, 20:17
Pranešimai: 70
Miestas: Alytus
Xeen rašė:
nu reikes kadum ta bumperi nusiimti ir paziureti kas ten kaip.
jei niekas dar nespejo pasiduometi tuo turiniu (remontavo sprana su bumperiu tos puses kaip tik) :)

a gal kokis ten spec saugiklis yr? pradziai uztektu ji paziuret


Nuemus posparne, tas agregatas visas pasimato, rasi fyske is 4 laidu, du storesni bus + ir - , o plonesni: melynas tai valdymas (valdosi pliusu), ir melynas su baltu tai diagnostinis laidas (jis nelabai svarbus, tiksliau nelabai aiski jo paskirtis)
tai va paduodi tiesiogiai pliusa i ta melyna laida, ir lauki kokias 3-5min, jei veiks tai reiskia su juo viskas ok tik negauna signalo is variklio, jei neveiks - sugedes :(
Aisku isbandinek ant uzvesto variklio - turi but cirkuliacija. Ir patirink ar tikrai ateina + ir -

Jei veiks, tai nenustebk, jis pradeda keistai, is pradziu biski pauzia, po to apstoja, pradeda kazkas spragset, po to vel pauzia ir tik po to pradeda svilpt ir dumai pasimato :roll:

_________________
Audrius

<<
C5 2.2HDI Break 2003
C6 2.2HDI 2007
Xsara Picasso 2.0HDI 2005


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 08 2005, 23:35 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 20 2004, 20:17
Pranešimai: 70
Miestas: Alytus
evka rašė:
jei toks paprastas jo valdymas, tai paprasciausia signalizacija (uz koki 100Lt) prie jo galima prisabacint ir valdys :D
o tas melynas su baltu gali buti salono ventiliatoriaus valdymui, aprasyme apie webasto skaiciau, kad kai jis veikia turi veikti ir ventiliatorius, kad salona prikaitintu.


Aisku kad galima priderint valdyma prie signalizacijos, bet dar reikia del ausinimo skyscio varinejimo kazka sugalvot. Reikia elektrine vandens pompa imontuot, ir ne bet kaip imontuot, o kad ji netrugdytu normaliam variklio darbui, ten kazkokiu trisakius ir dar voztuvus reiktu montuot.

Cia dalinio pasildymo ir pilno autonominio schemos http://www.eberspacher.fr/Page-produits ... ransfo.htm

_________________
Audrius

<<
C5 2.2HDI Break 2003
C6 2.2HDI 2007
Xsara Picasso 2.0HDI 2005


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pasildymas
StandartinėParašytas: Gru 09 2005, 09:39 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 20 2004, 20:17
Pranešimai: 70
Miestas: Alytus
audriuxan rašė:
Idomu kaip pas tuos, kuriuose nera autonominio, ar tikrai yra kazkoks elektrinis pasildymas :?:


Diskusija uzvire, o i pagrindini klausima kaip ir liko neatsakyta.
Tai ar niekas neaptikot kokiu keistu tenu ar kazko idomaus kas galetu but el. pasildymas.
Cia pas tuos kuriuos nera tokiu stebuklu kaip pas mane nuo salerkos veikiantis pasildymas :)

_________________
Audrius

<<
C5 2.2HDI Break 2003
C6 2.2HDI 2007
Xsara Picasso 2.0HDI 2005


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 09 2005, 09:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kiek zinau naujose automobiliuose peciukai jau elektriniai, vandens pompos elektrines, stovi kaitinimo elementai. Pvz maniskiam krysleryje stovi elektrinis varikliukas kazkur po bardacioku ir varineja skysti po visa automobilio apsildymo/atsaldymo sistema....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pasildymas
StandartinėParašytas: Gru 10 2005, 13:09 
audriuxan rašė:
audriuxan rašė:
Idomu kaip pas tuos, kuriuose nera autonominio, ar tikrai yra kazkoks elektrinis pasildymas :?:


yra. auto parvaryta is svedijos siaurines dalies, tai kabo jungtukas kazkoks juodas priekyje kairej pusej prie priesrukines(ale atvaziavai i parkinga, imetei i automata pora kronu ir ikisi laida tam jungtukan ir sildo kazkas kazka kazkokiu budu). dar radau rozete (tokia kaip ir namie) prie salono peciuko. nelabai isiketu kam ji. Marcius is Citroligonines ziurejo, ziurejo kazka...ale aiskiau man nelabai pasidare....

kas ten pas mane imontuota? gal kas susidure su panasiais fokusais is Kaledu senelio krasto?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pasildymas
StandartinėParašytas: Gru 13 2005, 13:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
MondasXM rašė:
kas ten pas mane imontuota? gal kas susidure su panasiais fokusais is Kaledu senelio krasto?


Mano versija tokia: tas kistukas prie buferio kisasi i tarkim 220V tinkla ir sildo varikli, o ta rozete salone (kaip namie) yra tam, kad galetum tureti elektra salono viduje, jei jame nori ziureti TV ar issivirti kavos.

Bet kokia itampa maitinasi sildytuvas reiketu elektrikui duoti nustatyti. Tokiu daiktu kaip tik naudojausi Svedijoj, bet kazkaip apie itampa nekilo pasiteirauti. Tereikejo pries vaziuojant neuzmirsti issitraukti laida :lol:

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 07 2006, 23:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 12 2005, 12:53
Pranešimai: 78
Miestas: vilnius
zx_td rašė:
na paprastai mandresnese xantios hdi 110 ag komplektacijose buna webasto :) turbut apie ji ir buvo kalbama. apie kitokius pashildymus nieko nesu girdejes.

Tai butent pasildytojas, o ne autonominis pecius!!!!!


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 13 2006, 08:41 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 02 2005, 11:51
Pranešimai: 51
Miestas: Vilnius
Is mano patirties su naujais FORD:
Transit'uose ir Transit Connect su paprastu TDi ar Common Rail'u TDCi yra dvi pasildymo sistemos:
1. beveik autonomine - ji suveikineja tik uzvedus varikli ir tuomet iskart galima isgirsti jo veikima, bet sitas sildo tik varikli
2. pilnai autonomine - ana yra programuojama (sildanti varikli) ar netgi valdoma distanciniu (sildanti ir salona), is anksto uzprogramuoji arba kaip Xamas sake, shikinyke sededamas spaudi distancini ir jis pasildo. Sitos sistemos darba irgi galima isgirsti ir kaip kolegos minejo galima ir pamatyti
... o kaip ren su elektriniais as nezinau...
didziausia autonominiui sildytuvu beta budavo ta kad jie Transit'uose sumontuoti po vairuotojo durelem uz priekinio kairio rato. Taigi visas purvas su visais vandenimis paprasciausiai uzpidavo ji ir anas kazkaip surudydavo ir pan
Alytaus Vistos elektrikas juos remontuoja isardydamas ir isvalydamas, su kaikuriu detaliu pakeitimais
Veliau Ford'as pradejo tiekti atskiras detales sildytuvu remontams, nes keitimas vciso mazgo garantine tvarka pasidare per brangus

_________________
Linas
CX Break TRD Turbo 2 '88
VAZ 2101 '74
Piaggio X9 125


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 23 2006, 17:37 
Na kadangi cia daug kas kalbejo apie WEBASTO, todel jauciu pareiga priminti apie DEFA :)

Stai pav. 2.1TD Xantiajai ant lietuvos buvo toks atsakymas is KGK.lt:
"Jusu automobiliui pilno komplekto kaina butu 1602Lt ir darbai apie 400-450Lt. I komplekta ieina: taimeris,1,4KW orapute,variklio pasildymo tenas, akumuliatoriaus pakrovejas"

Ir pigesnis variantas sumontavus taimeri ant rozetes gavosi:
"Paprastesnis variantas kainuotu:
Tenas-202Lt
Pajungimo laidu komplektas 155Lt su 2,5m laidu ir 199Lt su 5m.
Darbai 200-250Lt"


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2006, 16:08 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Algimantas rašė:
Klausk konkreciau. Arba daug "marketingo" yra http://wup.defa.com/en/wup_products_preheaters.html

Ok. Elementarus (pigus) tenas (12V, arba 220V) i ausinimo sistema su minimaliai reikalinga apsauga nuo perkaitimo. Kiek $ ?

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2006, 16:18 
Jei variklis 2.1 12V TD ir dar dyzelius, tai manau komplektas turetu panasiai kainuot kaip as kad mokejau.
Aber geriau pasiskambink i tuos KGK.
Mano turimas kontaktas:
Mindaugas Jurkuvenas
Produkto vadovas/ Product manager
UAB KG KNUTSSON
Jocioniu 14, LT-02300, Vilnius, Lithuania
Tel. +370 5 255 33 33
Fax. +370 5 275 02 28
Mob. +370 611 31 363
mindaugas.jurkuvenas@kgk.lt
www.kgk.lt


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2006, 16:39 
Mokejau : Tenas-202Lt + Pajungimo laidu komplektas 155Lt su 2,5m laidu. Pastatymo kaina rasiau anksciau... ~200-250, bet as turiu itarimu del variklio, todel da nestaciau (klausima iskeliau kitoje temoje);

Teko keliaut po Norvegija ir Suomija, va is ten as ir parsiveziau ta ideja. Labai jau daug masinu su rozetem :)

Pasistatyt nera labai sudetinga, nes pas ta varikli statosi i bloka ties 4 tu cilindru, t.y. islupus ipesuota skardele.... siaip kai nuperki tai gauni visas montavimo instrukcijas.

Pagrindinis trukumas - priklausomybe nuo elektros rozetes. Gyvenant "Lietuvos" daugiabuti gali buti esminis trukumas :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 22 2007, 17:20 
Haroldas rašė:
Algimantas rašė:
Mokejau : Tenas-202Lt + Pajungimo laidu komplektas 155Lt su 2,5m laidu. Pastatymo kaina rasiau anksciau... ~200-250, bet as turiu itarimu del variklio, todel da nestaciau (klausima iskeliau kitoje temoje);

Algimantai, kaip veikia tavoji pasildymo sistema???


O kaip tau sekesi ar susiderejai? Gal jau naudoji?

As dar kol kas nestaciau del keleto priezasciu: itarimai del variklio + laiko trukumas (nes megstu krapstytis pats) + kaip ir reikalo nebuvo, tik dabar salciai ruosesi ateit :)

Bet ziuresiu, jei saltis is tikro spaus, teks koki sestadieni paaukoti ir isideti. Kiek ziurejau viskas ganetinai paprasta, priejimas nestebuklai, bet variklio isiminet nereikia.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 22 2007, 17:39 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Kaip supratau, tas tenas statosi i variklio bloka? O kurioj vietoj??? Kazkaip nesuprantu... grizes namo pasiuresiu, kur ten kokia blekele issiima. O "maitinama" nuo 220V? As siandien jiems skambinau, bo atsakymo taip ir nesulaukiau. Tai sake, kad siuo metu neturi, reikia uzsakineti (tipo, uzstato nori).
Siaip, tai noreciau kazkokia instrukcija jo pamatyti.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 22 2007, 18:18 
Kiek suprantu tavo citrinos variklis yra toks kaip ir mano, taigi pabandysiu papasakot:
Statosi i variklio bolka, i paskutini cilindra (cia gal per skambiai pavadinau, na o bet taciau ten kur prie greicio dezes). T.y. Variklio bloke ties kekvienu cilindru yra gamyklines apvalios skyles uzkistos skardom. Pamatyt galima pasikelus masina (nu arba palindus po ja), ten kaip tik ir yra vietos uzkist rankai :), nes judant link variklio vidurio, pradeda maisytis turbina su visu vamzdynu.
Taigi islupi ta skardele, mano giliu isitikinimu darbas turi buti lesunkus, prsigrezi uzkabini ir istrauki. Be abejo pries tai reikia ausinimo skystima isleist. Toliau idedi tena, ir prispaudi duota kilpa ir prisuki tuo varztu, kur kazkoki (deja jau nepamenu kam jis ten kabo) vamzduko tvirtinima laiko. Toliau belieka prasimest kabeli i masinos pireki ir iskist pro bamperi.

Siaip visi laidai kulturingais sujungimais, tenas su guminiu sandarinimo ziedu ir t.t.

Jei labai domina galima bandyt tartis susitikt, kol dar nepastates, galima paciupineti. tik kazkaip susitikt reiktu.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 207 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 14 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007