WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

HDI variklio pašildymas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=5263
Puslapis 814

Autorius:  Citrusas [ Lap 10 2010, 18:22 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Nuejau pafotkinti, paciam irgi idomu pasidare. Na pas mane stovi dvi zalios reles variklio saugikliu skyriuje. Ant abieju uzrasai vienodi. Kam jos skirtos net neisivaizduoju, niekada nesidomejau ir nebuvau istraukes.

Paveikslėlis

rele nuotraukoje is kaires

Paveikslėlis

rele nuotraukoje is desines

Paveikslėlis

Autorius:  Vycius [ Lap 10 2010, 18:43 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

As buvau islupe, bet nebepamenu jau uz ka atsakingos...tiesiog istrauk ir uzkures masina viska junk,greit suzinosi uz ka atsakingos, as taip ir dariau :)

Autorius:  ssiggitas [ Lap 10 2010, 21:54 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Nuejau ir as patikrinti reles, tai pas mane yra tik viena is ju: desineje puseje. Marke tokia pati kaip ir nuotraukose, tik yra vienas niuansas: desineje puseje lizdas 4 kontaktu (rele irgi ydeta 4 kontaktu, nera kontakto paciame viduryje), o kaireje puseje lizdas jau 5 kontaktu (ten reles nera). Tai manau kad reikia ieskoti reles su 5 kontaktais jei jau lizdas 5 kontaktu. Vienu zodziu dekoju uz nuotraukas, kai surasiu rele duosiu zinoti kaip klostosi reikalai.

Autorius:  ssiggitas [ Lap 12 2010, 20:09 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Vakar vakare jau turejau rele, bet variklis buvo siltas tai ir nesitikejau kad autonomke suveiks. Siandien ryte nemaciau jokio efekto ta prasme kad Eberspacheris dirbtu. Po darbo pajungiau + nuo akumo ir jis man veikia, bet ventiliatorius dirba garsiai ir sukasi vos keleta sekundziu po to sustoja ir daugiau jokiu gyvybes zenklu, nors + as laikiau apie min. Vienu zodziu padavus jam + ventiliatorius sukasi tik viena karta.Tada as vej atjungiu + ir vel paduodu ir jis man sukasi vel keleta sekundziu. Taip as meginau keleta kartu, kol viena karta atjungus + ventiliatoriui besisukant( dar nesustojus) isgirdau kaip Eberspacheris dirba ir garsas jau tylesnis ir per ta ismetimo vamzdy jauciasi kaip vyksta duju ismetimo procesas. Eberspacheris man dirbo labai graziai gal apie min. kol as neuzgesinau variklio. Vel uzkurus masina jis jau nebepasileido. Gal variklio temp. buvo auksta jau, o gal lauke ne taip salta (garaze +10) masinos termometras rode +8. Tai reiskia kad jis lyg ir veikiantis tik neaisku ko jam truksta: gal zemesnes temp. Tik yra vienas klausimas del tos reles kaireje puseje: ar ji turi buti 4 ar 5 kontaktu? As gavau 5 kontaktu (koks ir yra lizdas), bet reles marke kitokia nei parodyta nuotraukose. O gal jei marke kitokia tai ir nedirba Eberspacheris? O keliu kontaktu rele ir lizdas kaireje puseje yra pas tave Citrusai? Ta syki kai sudirbo Eberspacheris y kaire puse as buvau ydejes rele is desines (4 kontaktu o ne ta kuria gavau vakar). Vienu zodziu meginau kaireje puseje abi reles ir 4 ir 5 kontaktu.

Autorius:  Citrusas [ Lap 12 2010, 20:51 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

ok. islupsiu ryt ir paziuresiu kiek ten kontaktu.

Autorius:  Citrusas [ Lap 13 2010, 11:43 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Taigi, pas mane abi reles 4 kontaktu,

lizdas kaireje 5 kontaktu

Paveikslėlis

o lizdas desineje 4 kontaktu

Paveikslėlis

Autorius:  ssiggitas [ Lap 13 2010, 12:42 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Dekoju uz nuotraukas, reiskia man irgi reikia susirasti rele 4 kontaktu(pas mane abu lizdai tokie pat kaip ir pas tave). Nuotraukoje matau dar yra kazkokia ruzava rele. Pas manes daugiau lizdu nera, ydomumo delei kas cia per rele, ka jinai valdo?

Autorius:  ciukcia8 [ Lap 13 2010, 15:18 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Pas mane Picasso 2.0Hdi. Radau pas save zalias reles, tik pas mane nuo tu kur nuotraukose skiriasi tuo, kad yra 5 kontaktu. Bet is esmes jokio skirtumo 4 ar 5 kontaktu, nes 5 kontaktu turi NO(normaliai atvirus) ir NC(normaliai uzdarus) kontaktus, o 4 kontaktu turi NO kontakta. O jungia jos antifryzo pasildyma-"tenus" (kurie yra pries salono peciuka), esant saltam orui, tik nezinau prie kiek temperaturos jas ijungia, nes dabar apie +8 bet jos nesuveikia. Tai pabandziau tiesiogiai paduoti joms maitinima ir patikrinti...veikia, antifryzas syla greiciau. Beje nuo reliu i "tenus" eina 2 laidai pliusiniai, o mase gauna pats "tenu" korpusas. Kitaip tariant stovi 2 tenai....

Autorius:  ssiggitas [ Lap 16 2010, 21:17 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Vis dar niekaip nesusitariu su savo eberspacheriu. Gavau rele 4 kontaktu, bet po kolkas jokio efekto. Buvau issiemes lizda ta kuris 5 kontaktu (kaireje puseje) paziureti ar i visus kontaktus ateina laidai ir radau, kad tik i kontaktus 85 ir 86 atiena, ateina ir i 87a, bet sis kontaktas kaip ir nereikalingas, nes releje nera vidurinio kontakto. O is kontaktu 87 ir 30 iseina laidai, bet jie nukirpti (ta prasme nuo lizdo ju like tik apie 2cm.) ir daugiau nematau kitu galu ta prasme jei jie nukirpti, turetu buti like laidu galai. Kazin kaip turi buti is tikruju? Gal kontaktai 87 ir 30 turi buti pajungti i eberspacheri ar kazkur kitur? O kazin kaip yra su ta eberspacher temperatura: is kur jis zino kad jau laikas uzsikurit? Is kur jis gauna ta signala? Gal is temperaturos daviklio, kuris yra kiek zinau keleivio puses veidrodelyje? Gal kas nors susidurete su tuo dalyku?

Autorius:  Lyncas [ Lap 16 2010, 21:53 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Todel ir neveikia, kad tie laidai niekur nepajungti. Ieskok laidu galu.

Autorius:  Pukas [ Lap 20 2010, 19:52 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Kiek man teko krapštytis prie žmonos Xantijos Ebershpacherio, galiu pasakyti keletą dalykų:
1. Tos žalios relės neturi jokios įtakos šildytuvo veikimui.
2. Šildytuvas suveikia esant aplinkos temperatūrai +5 ir žemiau (gali būti kad pasnaujesnes kitoks temperatūros daviklis).
3. Norint patikrinti ar pats šildytuvas gerai veikia, reikia surasti aplinkos temperatūros daviklį (termostatą) ir jį užtrumpinus užkurti variklį. Tokiu atveju šildytuvas turi užsikurti ir veikti kol pašils variklis iki, berods 75 C. Pas mane daviklis yra po kairiu priekiniu posparniu (ten pat kur šildytuvas, tik aukščiau), pririštas paprastu užtraukėju.

Nežinau, gal jau kažkas rašė, bet šildytuvo užsikūrimo eiga yra tokia:
1. Trumpam įsijungia orapūtė (ventiliatorius)
2. Kaista žvakė (garso jokio nesigirdi).
3. Pradeda caksėti kuro dozatorius ir iš lėto pusti ventiliatorius.
4. Liepsnos davikliui aptikus liepsną, pūtimas stiprėja ir girdisi švilpimas iš tos vietos kur yra šildytuvas, bei virsta dūmai iš ten, kur nuvestas išmetimas :) .
Užsikūrimo procesas gali utrukti apie minutę.
Šiaip mašina šildytuvo nevaldo niekaip, išskyrus tai, kad paduoda+, įjungus degima, ir jei tuo metu yra suveikęs aplinkos termostatas, šildytuvas suveikia. Patį užsikūrimą, darbą ir gesinimą kontroliuoja šildytuvo kompas.


P.S. Temperatūros daviklis ne veidrodėlyje. Žr. aukščiau :D

Autorius:  ssiggitas [ Lap 20 2010, 20:38 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Tai ymesk nuotrauka kur randasi ir kaip atrodo tavo zmonos xantios temperaturos daviklis

Autorius:  Pukas [ Lap 21 2010, 06:15 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

ssiggitas rašė:
Tai ymesk nuotrauka kur randasi ir kaip atrodo tavo zmonos xantios temperaturos daviklis



Va tep: http://www.autocarspare.com/img/1804/7d0919369_b.jpg

Instrukcija:
http://www.espar.com/tech_manuals/Older ... Z/D3WZ.pdf
Čia Opelio, jei ką, bet pajungimas toks pat, tik Xantijoje nenaudojamas diagnostinis kontaktas. T.y. iš esmės Xantijoje šildytuvas jungiasi keturiais laidais, trijuose laiduose turi būti + (vienas nuolat, kitas įjungus degimą, trečias suveikus temperatūros davikliui), viename -. Ir psio :)

Autorius:  ssiggitas [ Lap 28 2010, 20:17 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Stai mano eberspacher detale(net nezinau kas tai ir kaip jinai vadinasi), kuri kaip as galvoju neveikia: Paveikslėlis . Vakar buvau vel nusiemes eberspacher kad pasiaiskinti kodel jis neveikia, ir pastebejau kad per stai sita daikciuka neprateka kuras. Meginau prapusti ji su kompresoriu, bet nieko neisejo. Tai as galvoju kad ir yra neveikimo priezastis, nes jei nera kuro, tai eberspacher ir neturi veikti. O gal jis valdomas elektronikos pagalba( kad yra neatidarytas ir nepraleidzia kuro ), juk yra fiske ir ateina 2 laidai? Idomu kur kitas sito laido galas pajungtas? Ir dar: meginau surasti temperaturos davikli kaip cia rase kazkuris is dalyviu. Buvau issiemes eberspacher, nusiemes buferi toje puseje ir net priekine fara issiemes, bet neradau jo. Gal jis ymontuotas kur nors kitur?

Autorius:  Citrusas [ Lap 28 2010, 21:35 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Sitas tavo apibrauktas daiktas yra kuro dozatorius. Jis pompuoja kura i eberspaheri. Bet juk sakei, kad jis pas tave caksedavo - reiskia jis veikia. Gali ji akimirkai prijungti prie +12 V, turetum isgirsti kaip jis viena karta sucaksi. Jei sucaksejo - reiskia veikia. Jis jungiasi tiesiai i eberspaherio kompiuteri ir jis ji valdo. Mano fotkese matosi, kad jo laidas nueina i eberspaherio aparata.

Puslapis 814 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/