WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

HDI variklio pašildymas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=5263
Puslapis 214

Autorius:  audriuxan [ Gru 08 2005, 22:39 ]
Pranešimo tema: 

Xeen rašė:
nu reikes kadum ta bumperi nusiimti ir paziureti kas ten kaip.
jei niekas dar nespejo pasiduometi tuo turiniu (remontavo sprana su bumperiu tos puses kaip tik) :)

a gal kokis ten spec saugiklis yr? pradziai uztektu ji paziuret


Nuemus posparne, tas agregatas visas pasimato, rasi fyske is 4 laidu, du storesni bus + ir - , o plonesni: melynas tai valdymas (valdosi pliusu), ir melynas su baltu tai diagnostinis laidas (jis nelabai svarbus, tiksliau nelabai aiski jo paskirtis)
tai va paduodi tiesiogiai pliusa i ta melyna laida, ir lauki kokias 3-5min, jei veiks tai reiskia su juo viskas ok tik negauna signalo is variklio, jei neveiks - sugedes :(
Aisku isbandinek ant uzvesto variklio - turi but cirkuliacija. Ir patirink ar tikrai ateina + ir -

Jei veiks, tai nenustebk, jis pradeda keistai, is pradziu biski pauzia, po to apstoja, pradeda kazkas spragset, po to vel pauzia ir tik po to pradeda svilpt ir dumai pasimato :roll:

Autorius:  audriuxan [ Gru 08 2005, 23:35 ]
Pranešimo tema: 

evka rašė:
jei toks paprastas jo valdymas, tai paprasciausia signalizacija (uz koki 100Lt) prie jo galima prisabacint ir valdys :D
o tas melynas su baltu gali buti salono ventiliatoriaus valdymui, aprasyme apie webasto skaiciau, kad kai jis veikia turi veikti ir ventiliatorius, kad salona prikaitintu.


Aisku kad galima priderint valdyma prie signalizacijos, bet dar reikia del ausinimo skyscio varinejimo kazka sugalvot. Reikia elektrine vandens pompa imontuot, ir ne bet kaip imontuot, o kad ji netrugdytu normaliam variklio darbui, ten kazkokiu trisakius ir dar voztuvus reiktu montuot.

Cia dalinio pasildymo ir pilno autonominio schemos http://www.eberspacher.fr/Page-produits ... ransfo.htm

Autorius:  audriuxan [ Gru 09 2005, 09:39 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pasildymas

audriuxan rašė:
Idomu kaip pas tuos, kuriuose nera autonominio, ar tikrai yra kazkoks elektrinis pasildymas :?:


Diskusija uzvire, o i pagrindini klausima kaip ir liko neatsakyta.
Tai ar niekas neaptikot kokiu keistu tenu ar kazko idomaus kas galetu but el. pasildymas.
Cia pas tuos kuriuos nera tokiu stebuklu kaip pas mane nuo salerkos veikiantis pasildymas :)

Autorius:  xamas [ Gru 09 2005, 09:46 ]
Pranešimo tema: 

Kiek zinau naujose automobiliuose peciukai jau elektriniai, vandens pompos elektrines, stovi kaitinimo elementai. Pvz maniskiam krysleryje stovi elektrinis varikliukas kazkur po bardacioku ir varineja skysti po visa automobilio apsildymo/atsaldymo sistema....

Autorius:  Anonymous [ Gru 10 2005, 13:09 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pasildymas

audriuxan rašė:
audriuxan rašė:
Idomu kaip pas tuos, kuriuose nera autonominio, ar tikrai yra kazkoks elektrinis pasildymas :?:


yra. auto parvaryta is svedijos siaurines dalies, tai kabo jungtukas kazkoks juodas priekyje kairej pusej prie priesrukines(ale atvaziavai i parkinga, imetei i automata pora kronu ir ikisi laida tam jungtukan ir sildo kazkas kazka kazkokiu budu). dar radau rozete (tokia kaip ir namie) prie salono peciuko. nelabai isiketu kam ji. Marcius is Citroligonines ziurejo, ziurejo kazka...ale aiskiau man nelabai pasidare....

kas ten pas mane imontuota? gal kas susidure su panasiais fokusais is Kaledu senelio krasto?

Autorius:  Vytis [ Gru 13 2005, 13:45 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pasildymas

MondasXM rašė:
kas ten pas mane imontuota? gal kas susidure su panasiais fokusais is Kaledu senelio krasto?


Mano versija tokia: tas kistukas prie buferio kisasi i tarkim 220V tinkla ir sildo varikli, o ta rozete salone (kaip namie) yra tam, kad galetum tureti elektra salono viduje, jei jame nori ziureti TV ar issivirti kavos.

Bet kokia itampa maitinasi sildytuvas reiketu elektrikui duoti nustatyti. Tokiu daiktu kaip tik naudojausi Svedijoj, bet kazkaip apie itampa nekilo pasiteirauti. Tereikejo pries vaziuojant neuzmirsti issitraukti laida :lol:

Autorius:  marrijonas [ Bal 07 2006, 23:14 ]
Pranešimo tema: 

zx_td rašė:
na paprastai mandresnese xantios hdi 110 ag komplektacijose buna webasto :) turbut apie ji ir buvo kalbama. apie kitokius pashildymus nieko nesu girdejes.

Tai butent pasildytojas, o ne autonominis pecius!!!!!

Autorius:  Lincis [ Bal 13 2006, 08:41 ]
Pranešimo tema: 

Is mano patirties su naujais FORD:
Transit'uose ir Transit Connect su paprastu TDi ar Common Rail'u TDCi yra dvi pasildymo sistemos:
1. beveik autonomine - ji suveikineja tik uzvedus varikli ir tuomet iskart galima isgirsti jo veikima, bet sitas sildo tik varikli
2. pilnai autonomine - ana yra programuojama (sildanti varikli) ar netgi valdoma distanciniu (sildanti ir salona), is anksto uzprogramuoji arba kaip Xamas sake, shikinyke sededamas spaudi distancini ir jis pasildo. Sitos sistemos darba irgi galima isgirsti ir kaip kolegos minejo galima ir pamatyti
... o kaip ren su elektriniais as nezinau...
didziausia autonominiui sildytuvu beta budavo ta kad jie Transit'uose sumontuoti po vairuotojo durelem uz priekinio kairio rato. Taigi visas purvas su visais vandenimis paprasciausiai uzpidavo ji ir anas kazkaip surudydavo ir pan
Alytaus Vistos elektrikas juos remontuoja isardydamas ir isvalydamas, su kaikuriu detaliu pakeitimais
Veliau Ford'as pradejo tiekti atskiras detales sildytuvu remontams, nes keitimas vciso mazgo garantine tvarka pasidare per brangus

Autorius:  Algimantas [ Lap 23 2006, 17:37 ]
Pranešimo tema: 

Na kadangi cia daug kas kalbejo apie WEBASTO, todel jauciu pareiga priminti apie DEFA :)

Stai pav. 2.1TD Xantiajai ant lietuvos buvo toks atsakymas is KGK.lt:
"Jusu automobiliui pilno komplekto kaina butu 1602Lt ir darbai apie 400-450Lt. I komplekta ieina: taimeris,1,4KW orapute,variklio pasildymo tenas, akumuliatoriaus pakrovejas"

Ir pigesnis variantas sumontavus taimeri ant rozetes gavosi:
"Paprastesnis variantas kainuotu:
Tenas-202Lt
Pajungimo laidu komplektas 155Lt su 2,5m laidu ir 199Lt su 5m.
Darbai 200-250Lt"

Autorius:  Haris [ Lap 24 2006, 16:08 ]
Pranešimo tema: 

Algimantas rašė:
Klausk konkreciau. Arba daug "marketingo" yra http://wup.defa.com/en/wup_products_preheaters.html

Ok. Elementarus (pigus) tenas (12V, arba 220V) i ausinimo sistema su minimaliai reikalinga apsauga nuo perkaitimo. Kiek $ ?

Autorius:  Algimantas [ Lap 24 2006, 16:18 ]
Pranešimo tema: 

Jei variklis 2.1 12V TD ir dar dyzelius, tai manau komplektas turetu panasiai kainuot kaip as kad mokejau.
Aber geriau pasiskambink i tuos KGK.
Mano turimas kontaktas:
Mindaugas Jurkuvenas
Produkto vadovas/ Product manager
UAB KG KNUTSSON
Jocioniu 14, LT-02300, Vilnius, Lithuania
Tel. +370 5 255 33 33
Fax. +370 5 275 02 28
Mob. +370 611 31 363
mindaugas.jurkuvenas@kgk.lt
www.kgk.lt

Autorius:  Algimantas [ Lap 24 2006, 16:39 ]
Pranešimo tema: 

Mokejau : Tenas-202Lt + Pajungimo laidu komplektas 155Lt su 2,5m laidu. Pastatymo kaina rasiau anksciau... ~200-250, bet as turiu itarimu del variklio, todel da nestaciau (klausima iskeliau kitoje temoje);

Teko keliaut po Norvegija ir Suomija, va is ten as ir parsiveziau ta ideja. Labai jau daug masinu su rozetem :)

Pasistatyt nera labai sudetinga, nes pas ta varikli statosi i bloka ties 4 tu cilindru, t.y. islupus ipesuota skardele.... siaip kai nuperki tai gauni visas montavimo instrukcijas.

Pagrindinis trukumas - priklausomybe nuo elektros rozetes. Gyvenant "Lietuvos" daugiabuti gali buti esminis trukumas :lol:

Autorius:  Algimantas [ Sau 22 2007, 17:20 ]
Pranešimo tema: 

Haroldas rašė:
Algimantas rašė:
Mokejau : Tenas-202Lt + Pajungimo laidu komplektas 155Lt su 2,5m laidu. Pastatymo kaina rasiau anksciau... ~200-250, bet as turiu itarimu del variklio, todel da nestaciau (klausima iskeliau kitoje temoje);

Algimantai, kaip veikia tavoji pasildymo sistema???


O kaip tau sekesi ar susiderejai? Gal jau naudoji?

As dar kol kas nestaciau del keleto priezasciu: itarimai del variklio + laiko trukumas (nes megstu krapstytis pats) + kaip ir reikalo nebuvo, tik dabar salciai ruosesi ateit :)

Bet ziuresiu, jei saltis is tikro spaus, teks koki sestadieni paaukoti ir isideti. Kiek ziurejau viskas ganetinai paprasta, priejimas nestebuklai, bet variklio isiminet nereikia.

Autorius:  Haris [ Sau 22 2007, 17:39 ]
Pranešimo tema: 

Kaip supratau, tas tenas statosi i variklio bloka? O kurioj vietoj??? Kazkaip nesuprantu... grizes namo pasiuresiu, kur ten kokia blekele issiima. O "maitinama" nuo 220V? As siandien jiems skambinau, bo atsakymo taip ir nesulaukiau. Tai sake, kad siuo metu neturi, reikia uzsakineti (tipo, uzstato nori).
Siaip, tai noreciau kazkokia instrukcija jo pamatyti.

Autorius:  Algimantas [ Sau 22 2007, 18:18 ]
Pranešimo tema: 

Kiek suprantu tavo citrinos variklis yra toks kaip ir mano, taigi pabandysiu papasakot:
Statosi i variklio bolka, i paskutini cilindra (cia gal per skambiai pavadinau, na o bet taciau ten kur prie greicio dezes). T.y. Variklio bloke ties kekvienu cilindru yra gamyklines apvalios skyles uzkistos skardom. Pamatyt galima pasikelus masina (nu arba palindus po ja), ten kaip tik ir yra vietos uzkist rankai :), nes judant link variklio vidurio, pradeda maisytis turbina su visu vamzdynu.
Taigi islupi ta skardele, mano giliu isitikinimu darbas turi buti lesunkus, prsigrezi uzkabini ir istrauki. Be abejo pries tai reikia ausinimo skystima isleist. Toliau idedi tena, ir prispaudi duota kilpa ir prisuki tuo varztu, kur kazkoki (deja jau nepamenu kam jis ten kabo) vamzduko tvirtinima laiko. Toliau belieka prasimest kabeli i masinos pireki ir iskist pro bamperi.

Siaip visi laidai kulturingais sujungimais, tenas su guminiu sandarinimo ziedu ir t.t.

Jei labai domina galima bandyt tartis susitikt, kol dar nepastates, galima paciupineti. tik kazkaip susitikt reiktu.

Puslapis 214 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/