WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

HDI variklio pašildymas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=5263
Puslapis 1114

Autorius:  ssiggitas [ Gru 24 2012, 15:32 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Susitvarkiau savo eberspacher ir as, veikia kuo puikiausiai. Buvau issilupes lauk is po praeitos ziemos, issiardziau iki paskutinio varztelio, issivaliau degimo kamera, buvo pradegusi tarpine tai pakeiciau kita. Aisku ir smegenis gavau kitus deti, nes kai nuveziau pas zmogeli kuris tuo uzsiima, sake kad smegenys kalti. Dabar sildo gerai. Isidejau cirkuliacini siurbliuka ir taimeri kad pasildytu varikli pries kuriant, tik dabar suabejojau, ar i gera puse pajungiau cirkuliacijos krypti. O pajunges turiu ant slangos kuri eina nuo eberspacherio isejimo (virsutinis pajungimas) i peciuka ir kryptis tokia pat eberspacher-peciukas. Ar gera kryptis, ir kaip vyksta cirkuliacija?

Autorius:  simas [ Lap 09 2013, 10:04 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Gal kas nors žinote kurioje vietoje stovi 2005 metu C4 1.6HDI 66kW elektriniai pašildymo tenai? Bandžiau ieškoti vizualiai, bet apžiūrėjęs nei iš variklio priekio, nei iš apačios nepastebėjau niekur, o gal jie stovi kažkur prie salono šildymo radiatoriaus? :roll:

Autorius:  ukw [ Lap 09 2013, 11:14 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Tai jei vizualiai neradai, gal jų ir nėra?

Autorius:  simas [ Lap 09 2013, 11:46 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

turi būti arba autonominis arba elektrinis pašildymas, autonominio nėra, tad turi būti elektrinis.

Autorius:  Sarunas2004 [ Sau 17 2014, 11:01 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Sveiki,

Pirma tema apie pakaitinimo žvakes kurią radau, tai rašau čia savo klausimą.
Mašina - Citroen Xsara Picasso;
Variklis - 2L hdi, 66 kW;
Metai - 2002.

Na viskas prasidėjo nuo to, kad pradėjus artėti temperatūrai link 0C, mašina rytais jau pradėjo ožiuotis. Nuvažiavom pas meistrus, kad pasižiūrėtų kas ir kaip. Pakeitė visas keturias pakaitinimo žvakes (BREMI berods ar kažkas panašaus). Pavažinėjus kokias pora savaitėlių rezultato jokio. Nuvažiuoju pas kitą meistrą, patikrina kompresiją - Liuks, patikrina žvakes - visos 4 nudegusios. Pakeičiam jas į BOSH. Rytais ir vėl vargas, jokio apčiuopiamo rezultato. Aplankau vėlei pirmuosius meistrus, kurie ieško galų. Randa, kad nuėjusi pakaitinimo žvakių relė. Jungiant degimą ji žvakių nekaitina, o užvedus automobilį jas kaitina 2 min 19 s. Tampa lyg ir logiška, kodėl sudegino pirmąjį žvakių komplektą. Pakeičiam relę, BOSH žvakės dar tvarkoje. Šį rytą ateinu į mašiną, įjungiu degimą ir pakaitinimo žvakių daviklis dega ~5s, tada užgęsta. Keletą kartų taip pakaitinau...kuriu - nieko. Tik iš trečio karto birbinant ir jau atleidžiant raktelį (tarsi ir vėl neužsikurs), staiga ima ir užsiveda šiaip taip.

1. Ar pakaitinimo žvakių indikatorius prietaisų skydelyje išties veikia tik apie 5s ir tada jis užgęsta (šį rytą buvo -11C).
2. Meistras sakė, kad taip ir turi žibėti, o net ir jam išssijungus, dar tebevyksta žvakių kaitinimas, kol pasigirsta caktelėjimas (po kokių 10s), kas reiškia, kad relė atjungė jau. Ar taip gali būti?
3. Paskambinęs paaiškinau, kad vistiek vos užvedžiau, tai aiškina akumuliatoriaus problemą. Let it be, įsidėsiu rytoj ryte pilnai pakrautą ir šiltą akumuliatorių, bet jei ir jis nekurs, kur tada ieškoti dar bėdų?
4. "Protingi" dėdės iš šono kalba, kad reikėtų tikrinti pakaitinimo žvakių temperatūros daviklį, ir galbūt visus mazgus, kuriais į kėbulą ateina (-), nes galbūt kažkur vyksta srovės pratekėjimas. Ar yra tokiuose žodžiuose tiesos?
5. Ką dar galėtumėt patarti?

Ačiū už racionalius ir protingus atsakymus, nes jau nebe žinau ką daryti. Pinigai vis bėga iš namų, o rezultato nėra :(

Autorius:  Citrusas [ Sau 17 2014, 12:00 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

1. Skydelyje lemputes degimo laikas priklauso nuo lauko temperaturos. Kuo salciau tuo ilgiau dega.
2. Taip, taip gali ir taip turi buti.
3. HDi labai svarbus akumuliatoriaus gyvibingumas. Norint uzvesti reikia greitu sukiu varikliui. Silpnas akumas, neiskocios dideliu apsuku starteriui.
4. "pakaitinimo žvakių temperatūros daviklis" :| apie toki negirdejau. Yra lauko temperaturos daviklis, yra antifrizo temperaturos daviklis, yra dar lygtais isiurbiamo oro temperaturos daviklis, bet apie pakaitinimo zvakiu temperaturos davikli niekada negirdejau.
5. Tureti gera akumuliatoriu, tvarkingas zvakes ir zvakiu rele, ziemini kura is degalines, tvarkinga kurio slegio reguliatoriu.

Dar skaityk panasias temas:

viewtopic.php?f=17&t=30293

viewtopic.php?f=17&t=27775

Autorius:  simas [ Sau 18 2014, 08:25 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Su HDI problemų ieškojimas sudėtingesnis nei senų dyzelių :) Siūlyčiau dar su kompu pasitikrinti purkštukų pralaidumą, jei jie pasidėvėję, tai labai jautrūs žemai temperatūrai.

Autorius:  aricardas [ Sau 18 2014, 18:47 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

zvakes
starteris
akumas
purkstukai
kuro sistemos sandarumas

Autorius:  whisky.lt [ Sau 19 2014, 22:11 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Pukas rašė:
ssiggitas rašė:
Tai ymesk nuotrauka kur randasi ir kaip atrodo tavo zmonos xantios temperaturos daviklis



Va tep: http://www.autocarspare.com/img/1804/7d0919369_b.jpg

Instrukcija:
http://www.espar.com/tech_manuals/Older ... Z/D3WZ.pdf
Čia Opelio, jei ką, bet pajungimas toks pat, tik Xantijoje nenaudojamas diagnostinis kontaktas. T.y. iš esmės Xantijoje šildytuvas jungiasi keturiais laidais, trijuose laiduose turi būti + (vienas nuolat, kitas įjungus degimą, trečias suveikus temperatūros davikliui), viename -. Ir psio :)


U60 2.0hdi Webasto sildytuvas suveikdavo esant aplinkos temperaturai +5 ir žemesniai, dabar suveikia tik nuo kokiu -10 ir zemesnei, tas temperaturos daviklis ar yra temp. jutiklis ar termojungiklis?

Autorius:  Pukas [ Sau 20 2014, 00:02 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Termojungiklis. Ir ne prie - , o prie + 10.

Autorius:  Sarunas2004 [ Sau 21 2014, 10:29 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Na dar kartelį mašiną pakišau po specialistų elektrikų rankomis ir jie man dar kartelį patvirtino, kad pakaitinimo žvakės veikia visos kuo puikiausiai (apie 5s dega indikatorius, o jam užgesus dar apie 6s kaitina, kol galiausia pasigirsta relė atmesdama). Tačiau rezultato tas kol kas neduoda, nes ir toliau nesikuriam. Daugelio patarimas yra diagnostiką darytis, bet kad nelabai net žinau kas ją profesionaliai gali atlikti aplink Marijampolę...

Autorius:  vytautas42 [ Sau 21 2014, 16:18 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Sarunas2004 rašė:
Sveiki,

Pirma tema apie pakaitinimo žvakes kurią radau, tai rašau čia savo klausimą.
Mašina - Citroen Xsara Picasso;
Variklis - 2L hdi, 66 kW;
Metai - 2002.

Na viskas prasidėjo nuo to, kad pradėjus artėti temperatūrai link 0C, mašina rytais jau pradėjo ožiuotis. Nuvažiavom pas meistrus, kad pasižiūrėtų kas ir kaip. Pakeitė visas keturias pakaitinimo žvakes (BREMI berods ar kažkas panašaus). Pavažinėjus kokias pora savaitėlių rezultato jokio. Nuvažiuoju pas kitą meistrą, patikrina kompresiją - Liuks, patikrina žvakes - visos 4 nudegusios. Pakeičiam jas į BOSH. Rytais ir vėl vargas, jokio apčiuopiamo rezultato. Aplankau vėlei pirmuosius meistrus, kurie ieško galų. Randa, kad nuėjusi pakaitinimo žvakių relė. Jungiant degimą ji žvakių nekaitina, o užvedus automobilį jas kaitina 2 min 19 s. Tampa lyg ir logiška, kodėl sudegino pirmąjį žvakių komplektą. Pakeičiam relę, BOSH žvakės dar tvarkoje. Šį rytą ateinu į mašiną, įjungiu degimą ir pakaitinimo žvakių daviklis dega ~5s, tada užgęsta. Keletą kartų taip pakaitinau...kuriu - nieko. Tik iš trečio karto birbinant ir jau atleidžiant raktelį (tarsi ir vėl neužsikurs), staiga ima ir užsiveda šiaip taip.

1. Ar pakaitinimo žvakių indikatorius prietaisų skydelyje išties veikia tik apie 5s ir tada jis užgęsta (šį rytą buvo -11C).
2. Meistras sakė, kad taip ir turi žibėti, o net ir jam išssijungus, dar tebevyksta žvakių kaitinimas, kol pasigirsta caktelėjimas (po kokių 10s), kas reiškia, kad relė atjungė jau. Ar taip gali būti?
3. Paskambinęs paaiškinau, kad vistiek vos užvedžiau, tai aiškina akumuliatoriaus problemą. Let it be, įsidėsiu rytoj ryte pilnai pakrautą ir šiltą akumuliatorių, bet jei ir jis nekurs, kur tada ieškoti dar bėdų?
4. "Protingi" dėdės iš šono kalba, kad reikėtų tikrinti pakaitinimo žvakių temperatūros daviklį, ir galbūt visus mazgus, kuriais į kėbulą ateina (-), nes galbūt kažkur vyksta srovės pratekėjimas. Ar yra tokiuose žodžiuose tiesos?
5. Ką dar galėtumėt patarti?

Ačiū už racionalius ir protingus atsakymus, nes jau nebe žinau ką daryti. Pinigai vis bėga iš namų, o rezultato nėra :(

Na ir kas kad kaitina zvakes užvedus varikli 2min 19 s ? Citroen c5 , 2 l , ziema ( dabar ) ant laisvu apsuku uzvedus varikli zvakes kaitina apie 5 minutes , ir nieko , bet pabreziu - ant laisvu apsuku , pagazavus kaitinimas išsijungia , ant laisvų vėl kaista , ir taip iki tam tikros variklio temperatūros .

Autorius:  Kostas [ Sau 24 2014, 17:49 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Ant laisvų dirbant po pusvalandžio gal ir pradeda pūst drungną tokį vėjuką. Reik važiuot, tuomet jau pleškina. Debiliški dyzeliai...

Autorius:  vytautas42 [ Sau 24 2014, 18:29 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Kostas rašė:
Ant laisvų dirbant po pusvalandžio gal ir pradeda pūst drungną tokį vėjuką. Reik važiuot, tuomet jau pleškina. Debiliški dyzeliai...

Ne debiliski dyzeliai , bet ... plachomu tancoru jaica mešajut :mrgreen:
tam ir yra pašildymo tenai , vebastos ir šildomi EGR

Autorius:  Kostas [ Sau 24 2014, 18:33 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI variklio pašildymas

Būtent, jog debiliški. Jei ne kuro sąnaudos...

Puslapis 1114 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/