WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 26 2024, 05:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 14 2006, 13:49 
vakar buvau uzhsukes pas Broniu siaures prospekte kad pasiziureu i mano kuro siurbli (kadangi edri mano varle) tai jis sake siurblys elektroninis ir apart laisvu apsuku jis nieko pareguliuot negali. bet paziurejes i siurbli pasake kad prie jo yra kazkoks imobilaizeris. pats tiksliai nezinojo kaip jis ir kada veikia, bet sake greiciausiai padavus iesiogiai pliusa masinos neuzkursi, arba be rakto.
tai gal ponai genijai papasakos man daugiau apie sita dziaugsma prie kuro siurblio? dekui :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2006, 14:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Nieko ten labai mandro nera, tik biski mandresnis atkirtimo solenoidas. Pas paprasta siurbli tam solenoidui uztenka paprasto pliuso. Sitam reikia pliuso ir dar vieno signalo is imobilaizerio/spynos, kitaip jis neatsidarys. Stai ir viskas. Kokio tipo signalas paduodamas is imobilaizerio nezinau.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2006, 14:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
lingus rašė:
vakar buvau uzhsukes pas Broniu siaures prospekte kad pasiziureu i mano kuro siurbli (kadangi edri mano varle) tai jis sake siurblys elektroninis ir apart laisvu apsuku jis nieko pareguliuot negali. bet paziurejes i siurbli pasake kad prie jo yra kazkoks imobilaizeris. pats tiksliai nezinojo kaip jis ir kada veikia, bet sake greiciausiai padavus iesiogiai pliusa masinos neuzkursi, arba be rakto.
tai gal ponai genijai papasakos man daugiau apie sita dziaugsma prie kuro siurblio? dekui :)



buvau toki viena sutikes, taciau jame stovejo ir klaviatura kaip ir benzininese ir buvo uzsiblokaves tai kol nenuveze i Albaema tai nieko ir nepadareme, ten jie atkirto koda ir tiek ziniu............. :P

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2006, 14:32 
Lyncas rašė:
Nieko ten labai mandro nera, tik biski mandresnis atkirtimo solenoidas. Pas paprasta siurbli tam solenoidui uztenka paprasto pliuso. Sitam reikia pliuso ir dar vieno signalo is imobilaizerio/spynos, kitaip jis neatsidarys. Stai ir viskas. Kokio tipo signalas paduodamas is imobilaizerio nezinau.


tai gali but kad signala jis gauna kai pasuku rakteli? nes klaviaturos tai pas mane nera.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 16 2006, 11:41 
lingus rašė:
erikenas rašė:
tu man atrodo kad truputi turi problemu su savo galvos vingiais
taip mes esame genijai ne taip kai kurie o tu mums drumsti ramybe
o apie imobilaizeri ant siurblio galiu pasakyti tik tiek kad jis kuro sanaudu neitakoja jis skirtas automobilio apsaugai jaigu gerai pastudijuotum savo rakta pamatytum ant jo simboli kuris rodo kad sitas raktas turi imobilaizeri o ant siurblio yra blokuojantis voztuvas jai ka nors supratai rasyk ,bet as tuo abejoju


o man atrodo kad tu truputi sergi didybes manija, pirmiausia isiskaityk ka parasiau! nieks nesistenge daryt kazka su imobilaizeriu kad tai itakotu sanaudas. imobilaizeris buvo pastebetas apziurinejant siurbli. jeigu gerai isiziuretum i mano rakta tai jokio simbolio nepastebetum. ir tu per greitai nuvertini zmoniu intelekta, ne visi zmones dirba prie auto remonto, tai nereikskia kad jie turi problemu su smegenimis. manau del tokio poziurio turejai/turesi problemu gyvenime.


gerai kad tu toks pastabus nes buciau to nezinojas aciu


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 16 2006, 18:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
lingus rašė:
vakar buvau uzhsukes pas Broniu siaures prospekte kad pasiziureu i mano kuro siurbli (kadangi edri mano varle) tai jis sake siurblys elektroninis ir apart laisvu apsuku jis nieko pareguliuot negali. bet paziurejes i siurbli pasake kad prie jo yra kazkoks imobilaizeris. pats tiksliai nezinojo kaip jis ir kada veikia, bet sake greiciausiai padavus iesiogiai pliusa masinos neuzkursi, arba be rakto.
tai gal ponai genijai papasakos man daugiau apie sita dziaugsma prie kuro siurblio? dekui :)


Greiciausia siurblio valdymas elektroninis :wink: , ir "gaza" valdo tik ECU, cia Elektroninis valdymo blokas, liaudyje vad kompu. Isiziurejes pastebesi, kad gazo trosas eina ne i siurbli,o i toki nei sioki nei toki potencika, kuri ir sukioja. O ECU sukioja siurbli, kaip jau jam patinka.
Tas siurblys yra paprastesnis, tik remontuot ju ant Lietuvos - sunku, nes uzsiima visokie tokie kaip erikenas.
Ir ta imobilaizeri mato ECU, jei jo nemato - neduoda komandos siurbliui pasukt "gaza", ir motoras ne krust. I selenoida pasiduoda paprasciausias +, ir vistiek neuzvesi, nes siurblio plunzeris nepasuktas.

Nesiparink del tu sanaudu, itariu vazinejies po miesta, dar su aptamatu, ir dar pagrezi. Nu ir kiek gaunasi? 8 laisvai gali ryti. Tai dar gerai butu. Tas 1.9 td ekonomiskas jei jo neapkrauni, t.y. lengvai linguoji iki 100....
Bedos dazniausia buna davikliukuose variklio, laideliuose, kistukuose, slangutese, voztuveliuose, net ECU skenavimas neparodo, o pats krapstinedamas ir randi kada nors :wink:

Arte


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 16 2006, 18:51 
Arte. rašė:
Greiciausia <...> randi kada nors :wink:
Arte


pimiausia tai labai dekui, kad nepatingejai issamiai atsakyt ;)
o antriausia tai dabar ismatavau mieste ima lygiai 9.5l/100km, nes pripyliau iki kakliuko, nuvaziavau 421km, ir vel pripilt iki kakliuko reikejo 40 litru.
si testini vaziavima tikrai negreziojau ir stengiausi vaziuoti kuo ramiau.
tik tiek kad as vaziuoju trumpus atstumus 10-20km, ir tarp vaziavimu variklis gauna atausti bent keleta valandu arba per nakti. tai kiek suprantu saltas variklis ima daugiau dyzelio.
as pats ranku nelabai kisu prie masinos, nebent reikia lemputes pasikeist ;)
tai gal pasiulytum kas galetu tas bedas davikliukuose variklio, laideliuose, kistukuose, slangutese, voztuveliuose surast ir pasalint? nes kuo greiciau tai susitvarkysiu tuo greiciau tai prades atsipirkinet.
ir kokia orientacine to reikalo kaina? dekui ;)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2006, 21:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Tikrai nepasiulysiu :lol: , ir nemanau, kad tavo kuro sanaudos dideles, pats blogiausias varijantas tavo vaziavimo.
Isidek sildytuva saliarkini, nu tipo "vebasto", bus ir komfortas, ir, itariu, ne ka daugiau kuro, kad ir visa diena jis tau laikys silta varikli. Jau tiek pinigelio padejai ant to savo aparato, tai dar biski, ir bent siltai vaziuosi.

Pries Birstona dirba neblogi specialistai (neturiu kontaktu), kurie kai ka ismano apie tas sistemeles kuro, bet kai as buvau dar pilnas iliuziju, kad kazka galima sutvarkyt servise, jie << ziuret atsisake, motyvuodami programos neturejimu. Matai, servisai dazniausia tik keicia detales, o cia reikia gedima rast :wink:

Gali kas nors ir siurbly paciam neveikt, tipo koks paankstinimas ipurskimo. Remontas - siurblio keitimas, jo kaina min 500 + min200darbas. Garantijos kad bus geriau - jokios. Pabandyk purkstukus patikrint - jei kas, keisk antgalius. Ta padarys bet kas, ir Bronius.

Bet garantijos, kad nuvarysi kur tau kas nors rekomenduos, ir isvaziuosi kad ir be pinigu, bet su tvarkingu auto, jokios, kad ir aplankysi penkis meistrus palikdamas po simtine jiems :wink: Linkiu daug kantrybes. Instrukcijos, kaip atskirt apsisaukelius nepridedu.

Arte


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2006, 11:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
lingus rašė:
Arte. rašė:
Greiciausia <...> randi kada nors :wink:
Arte


pimiausia tai labai dekui, kad nepatingejai issamiai atsakyt ;)
o antriausia tai dabar ismatavau mieste ima lygiai 9.5l/100km, nes pripyliau iki kakliuko, nuvaziavau 421km, ir vel pripilt iki kakliuko reikejo 40 litru.
si testini vaziavima tikrai negreziojau ir stengiausi vaziuoti kuo ramiau.
tik tiek kad as vaziuoju trumpus atstumus 10-20km, ir tarp vaziavimu variklis gauna atausti bent keleta valandu arba per nakti. tai kiek suprantu saltas variklis ima daugiau dyzelio.
as pats ranku nelabai kisu prie masinos, nebent reikia lemputes pasikeist ;)
tai gal pasiulytum kas galetu tas bedas davikliukuose variklio, laideliuose, kistukuose, slangutese, voztuveliuose surast ir pasalint? nes kuo greiciau tai susitvarkysiu tuo greiciau tai prades atsipirkinet.
ir kokia orientacine to reikalo kaina? dekui ;)
Na mano dabar mieste vartoja 8,5/9 ltr saliarkos, bet as lakstau stiprokai, o siaip vidurkis 7,5 ltr. ir su sunkia tapke ziema, vasara apytiksliai 1 ltr. mazesnes sanaudos

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 17 2006, 18:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Isvada - Xantijai 1,9td ner per didelis :wink: , gal ir galima ji paderinti, taciau zymesni skirtuma pajusi siauresnes padangas pvz uzsidejes :) , beje, padangu slegi priziureti verta. Protektorius irgi turi daug itakos. Tepalas taip pat, tokiam vaziavimo rezimui.

Arte


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 44 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007