WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 19 2024, 05:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 15 2006, 07:51 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Jau ne vieną nepigų ekperimentą esu su savo XMų atlikęs, taip, kad neturiu jokio tikslo pūsti arabų. Dabar vėl užpyliau pilną baką, ir vėl važiuosiu kol sustos. Tie 1500 km buvo labai šiltu oru, kiti bus vėsesniu oru ir kitu važiavimo režim, be to jau ir tepalas jau nebus visai šviežes, bet RVSas pačiam savo jėgų žydėjime. Ateis ir ruduo, ir žiema, kai aš daugiausia važinėju tik mieste. Man įdomu realios sanaudos esant realiam vėžinimosi režimui. Niekados nebuvau skeptikas, taip kaip neesu ir reklamos auka.
Paderinus laiką, Proffanai, galėčiau vienu iš sekundantu tamstai pabūti :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 15 2006, 18:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
MAKAS rašė:
O ar tau nebutu paprasciau bandymus atlikti Gaiziunu poligone(salia Ruklos) Yra nenaudojamas karinis aerodromas

Galvojau ir apie tai.Bet iškart sielos ausimis išgirdau Teisingumo besišaukiančių skeptikų klyksmus "O kur gi tos Realios Sąlygos?!!!" Ir nusprendžiau-verčiau pasikankinsiu,bet papildomo argumento į rankas pats neįkišiu :wink: Autostradoje,tegu ir tuščioje,tegu ir lygioje,vis yra šiokios tokios įkalnės/nuokalnės,kurios duoda matavimų paklaidą,bet juk būtent tokiomis sąlygomis mes visi kasdien ir važinėjame.O aš ir noriu išsiaiškinti visą reikalą iš eilinio vartotojo pozicijų.Netgi metalokeraminį priedą,koks jis bebus,pilsiu griežtai pagal instrukciją ant dėžutės,nors jau gaunu signalų,kad tai ne pats geriausias variantas.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 17 2006, 17:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Eksperimentui skirtas mašiniukas,o ypač jo varikliukas,šiandien praėjo visapusišką patikrinimą.Kompresijos gali pavydėti ir dvigubai jaunesni varikliai: 30-30-29-29.Todėl priedų poveikis nebus toks akivaizdus kaip pas lingus'o Xantia,bet,tikiuosi,pakankamai pastebimas :wink:
G-Meter paieškas nutraukiau kaip beviltiškas-teks žaisti su chronometrais.Visi atrodo žino,kas jį gali turėti,yra patys matę ar čiupinėję,netgi matavę,o kai reikalas prieina iki "davai"... "žinovų" galimybės baigiasi ten,kur prasidėję-šnekose.Yra tikimybė gauti aerodrome,bet nesu tikras ar jis tiktų automobiliui,abejoju,ar man jį skolintų ir visiškai neabejoju,kad už tokią paslaugą tektų pakloti sumą,kuriai padengti to Nissan'o gali neužtekti... Tebūnie chronometrai.
Dūmų sudėtį,pasirodo,galima nustatyti turbūt tik KTU laboratorijose,bet dar nepavyko išeiti ant žmonių,tiesiogiai tuo užsiimančių... Vėl tormozas... Greičiausiai,pasitenkinsiu paprastu dūmingumo testu "Jutoj"...
Nuo rytojaus jei paklius kur Kaune po akim mėlynas bliuberdas su prakaito išpiltu raudonomis akimis šoperėliu-nesibaidykit;tai tik aš kilometrus suksiu... ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 17 2006, 23:37 
proffanas rašė:
manyčiau,kad elektroninis chronometras nėra "mėgėjiškas",kaip mes tą žodį suprantame,nes ganėtinai tiksliai rodo ir sekundės šimtąsias.Didžiausią paklaidą duoda "žmogiškasis faktorius",kai per anksti ar per vėlai nuspaudžiamas laiko fiksavimo mygtukas...

-Tai tikrai taip, bet nuo to galutinis rezultatas nepasidaro geresnis, ir manau teisinga toki matavima vadint megejisku su visom pasekmems...
Cituoti:
Todėl reikia,kad mašinoje važiuotų 4 matuojantys laiką žmonės+vairuotojas

Ar jie tikrai nezmigs, ko tiek prikrautas dyzeliuks isiris iki 100? :D

O, jei rimtai, as pagalvociau, ar nepsiribot tik elastingumo testu, t.y. 5 pavara 60-120km/h(skaiciai gali but bet kokie, labiau tinkantys konkreciam varikliui) ta pacia kelio atkarpa pirmyn ir atgal? Variklio "sveikata" toks testas puikiai atspindetu, bet atkristu tokie subjektyvus dalykai, kaip, pav. pavaru perjungimo netikslumai, testas truktu ilgokai, butu ne toks itemptas - matavimu paklaidos dar sumazetu, a?
Cituoti:
Va tik tų savanorių chronometražininkų nepavyksta prisiprašyt-matyt,užsiimu tuo,kas tik man vienam įdomu...

Butu kur arciau - tikrai padeciau. Kadangi tai jau niekaip nepakeiciama - pameginsiu pasiulyt paprasta ideja - prie vairo, patogioj vietoj prisitvirtint(pleistru, izoliacija, dvipusiu lipduku) chronometra(ar kita ji atstojanti prietaisa, geriausiai tiktu rankinis laikrodis su jautriais ir patogiais mygtukais) - ir testus be pavaru junginejimo but galima atlikinet vienam!


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 18 2006, 00:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Hmmm... iškart krūva vertingų minčių! Gal iš tikrųjų,su pilnu automobiliu atlikti tik elastingumo 80-120 5-a pavara (nuo 60km/h nepatrauks-bėgėsis tikrai virš minutės) bandymą,o akceleraciją-tik dviese-trise,bet kokius 10 kartų?...Arba-išvis vienam,bet iškart 0-120km/h,kad nereiktų chronometro pastoviai minkyt? Bet tada-liudininkų problema... 2x surinkti tuos pačius 4žmones gali ir nepavykti,o jei jie bus skirtingi-įsivels dar ir svorio paklaidos... Kita vertus,kuo ilgesnis bėgėjimosi laikas-tuo mažesnės gausis procentinės paklaidos... Max.greitį galima matuoti ir vienam,ir penkiese-čia paklaidos minimalios,priklauso tik nuo kelio ir masės... Galios palyginimui kaip tik ir reikia max.greičio... Pagalvosim-pasitarsim.Pamažu iš "revitalizacijos" neriame į teorinę fiziką,gal pereikime į AP?... Nesinori,kad temą kur nors numoderuotų,nes,pasirodo,ji rūpi ne tik man vienam... :wink:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 18 2006, 15:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
ibo xado poveikis promiliu lygio, tai labai svarbu smulkmenos! :)))

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 18 2006, 17:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ačiū xamui;atsižvelgsim,nes tai pirmąkart testuojant tikrai sukėlė problemų.O tikslumas bus maksimalus,kokį tik įstengsime pasiekti "namų sąlygomis".Tam dabar baigiama ruošti visa bandymų teorija... :)
P.S.:gerbiu konstruktyvią kritiką.
O va nekonstruktyvią... turbūt ne ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 20 2006, 18:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Visų matavimų metodika jau paruošta,pritaikant ją esamoms sąlygoms.Milžiniškas AČIŪ old cat'ui :bravo: ,ženkliai prisidėjusiam ją rengiant ir numačiusiam ne vieną galimą klaidą.Taip pat ačiū ir kitiems,vienaip ar kitaip prisidėjusiems (ar dar prisidėsiantiems) prie šio projektėlio sėkmingo įgyvendinimo.Šeštadienį bus baigtas važinėjimas miesto ciklu,sekmadienį 9.00val-pakartotiniai bandymai autostradoje,kitą antradienį ir trečiadienį bus užmiesčio sąnaudų testas maršrutu Kaunas-Venta (Akmenės raj.),o ketvirtadienį jau supilsiu XADO.XADO pasirinkau ne tik dėl kelių mažareikšmių mane sudominusių smulkmenų jį vartojusių atsiliepimuose (ne tik šiame forume) ar techninių duomenų,o ir todėl... kad apie jį pavyko rasti daug daugiau anekdotų,nei apie RVS!! :lol: :lol: Atskiras ačiū Yoshivara'i,pakišusiam šią mintį :wink:
Tebesitikiu,kad pirmieji tikslūs šmiero panaudojimo rezultatai bus žinomi iki DSo,ir bus papildoma tema vakaro pokalbiams :alus: Priešpensijinio ar net pensijinio amžiaus mašinikių savininkams aktuali,vienok... :wink:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 23 2006, 12:21 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kaip pavyko rytinis eksperimentas?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 23 2006, 12:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Normaliai.Po to,kai servise atstatė gamyklinį degimo kampą,krito trauka,ypač žemuose sūkiuose,ir rezultatuose tas ryškiai atsispindi,palyginus su praeito karto parodymais.Pamokantiz vaizdzializ... :D
O šiaip matavau vienas beveik dvi valandas-teko daug ratų sukti,kad paklaidos minimizuotųsi ;) beveik 100km vistik...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 07 2006, 21:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lingus rašė:
bet tas mano XADO kur i baka pyliau, tai nenoriu prisisneket,
bet dumu juodu siandien neishejo ishspaust ish dusliarkes :)

Reiškia,XADO kažką sugadino :!: Dūmų ten generatorių ar dar ką nors :idea: :lol:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 12 2006, 01:15 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Pirmadienį važiuojant į pajūrį baigėsi antras kuro sanaudų tyrimo etapas - su vėl pilnu baku (atseit 90 l), važiuodamas sau įprastu (neekonominiu) režimu, - miestas, viena kelionė Vilniun, sąskrydis ir 200 km su ant kablio pakabintais 3 dviračiais (greitis 90-120 km/h) - XMas sustojo kai skaitliukas vertėsė į 1400 km :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 12 2006, 06:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
XMas sustojo kai skaitliukas vertėsė į 1400 km :).

Spėju,kad metalokeramika visgi duoda tuos žadėtus 5% ekonomijos,o atskirais atvejais gal ir daugiau.Pats būsiu tuo tikras tik po mėnesio,kai baigsiu savąjį testą :)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 16 2006, 14:17 
Flyner rašė:
Proffanas ko tai tyliai viska daro...

Tai, kad jam ten biski problemeliu atsirado, kiek girdejau. Ne taip sklanziai ir greitai viskas vyksta, kaip noretusi. :wink:
Juolab, zmogus darba tur, tie bandymai tik laisvu laiku vyksta, kurio ner taip daug... Ir pailset juk reikia...
Kai tik bus rezultatai, manau tikrai parasys!


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 16 2006, 16:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Protingi žmonės patarė išmatuoti variklio tepalo slėgį prieš ir po XADO:tai kaip ir savotiškas kompresijos matavimo ekvivalentas,o tuo pačiu ir papildomas rodiklis... Pamatuoti-vienas juokas:tereikia ištekinti du perėjimus variklis-šlangutė ir šlangutė-manometras,ir matuok į sveikatą.Tekintojų turiu.Bet va rugpjūtis-ir tekintojams atostogų mėnuo... :lol:
Eksperimentinis variklis praėjo visus į galvą šovusius testus,viskas atlikta pakankamai tiksliai,bet kol nepamatuotas tepalo slėgis-negaliu pilti XADO.Todėl ir tęsiasi viskas jau ilgokai... Perėjimus žadėjo vėliausiai pirmadienį,tai po to viskas suksis greitai-greitai,nes artėja važinėjimas su šviesom,kas jau nebebus identiškos bandymų sąlygos.O kol kas-štilis ir tyla :wink:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007