WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 12:33

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2006, 09:52 
Flyner rašė:
Dabar neuzmetykit tik akmenimis, bet noreciau suzinoti ar galima XADO arba RVS pilti profilaktishkai?

Sakyciau, aplamai siuos priedus reikia tik profilaktiskai naudot. Juk, ka jie atlieka: sumazina trinti, sumazina detaliu dilima, uzpildo ibrezimus (bent taip skelbia gamintojai). Kapitalinio remonto jie tikrai nepadarys; neatstatys sudilusiu detaliu iki pradines formos...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2006, 10:10 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Haroldas rašė:
xminde rašė:
Tie priedai, atseit veikia kakiem kilometrų - pvz variklinis RVSas atseit 100 000 km galioja, tai kartą supylus, kitas pylimas nuvažiavus 100 000 km :).


O kaip tau? Ar pasitesino?


Tai juk rašiau kuro sanaudas, ekonominis važiavimas - 1500 km su baku, kasdienis režimas - 1400 km su baku :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2006, 22:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Flyner rašė:
xminde rašė:
Aš supyliau RVS, tu supilk Xado - galėsime paskum palyginti, jei bus dar ką :D.


Tai kad mano benzinka ir pilt shiaip dar nereik, bet norisi profilaktishkai, kad ilgiau tarnautu dvizokas (bent taip sako, kad geriausia pilti, vos ne i variklius kurie ka tik apkatke praeje). O be to nelabai lygios jegos... :) Ekonomijos atzvilgiu... :wink:


Vo, tai tavo kaip tik apciuopiamiau jausis, o tai zyzeliui tu 50 sutaupytu gramu gali ir nepastebet. O koki as supyliau jau net pamirsau. Nu tas variklis (2,1td)buvo apie 250 kkm nuvaziaves tikrai, o gal ir daugiau. Tepalo vartojimas buvo tik pamynus virs 140 -150. O dabar ir tas reiskinys dingo. Bet nuvaziavau tik 10 kkm po apdirbimo. Tur but buvo RVS. Variklis ir anksciau nebuvo itin triuksmingas, bet pritilo biski. Kaista Maziau :!: Ekonomija? Nu, labai nevienodom salygom vazineju. Tai iseina 5/100; tai 6,9/100 va siandie gavosi. trankiausi mieste, laukuose, laksciau kaip beprotis. Zmonos Xantija 2,0HDI vistiek ekonomiskesne, kad ir be priedu. Nu turbut italas nebuvo pyles :lol:

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2006, 06:12 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 09 2006, 21:09
Pranešimai: 116
Miestas: kaunas
Supyliau as pirma porcija xado i valdiska volvo 740. Ten motoras nu nera labai jau lavonas bet prie tu. Tai galiu pasakyti tik tiek kad efekta pajutau jau po kokiu 150km. Nezinau ar cia isitikinimas kad xado ar ne bet ta masina pradejo geriau traukti. P.s. volvo 2000km surydavo 0.5 ltr tepalo. Ziuresim kAs darysis dabar su tepalo rijimu. I ksemo deze pyliau xado tai tikrai padejo nes buvo troleibuso garsas :roll:

_________________
Buves XM turbo d12 94 visas zalias su visais kiausiukais


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2006, 07:27 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai, kad variklio darbas prityla tai FAKTAS, ypac tas juntama kol jis saltas, o ir kai pasyla, tai viduje girdziu toki HDi'nini kurkima, ir prie 150 km/h dar galima normaliai susisneketi. Gaila, kad nera jokiu RVSu duslintuvu lopimui :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2006, 15:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
XADO rūlit! :shock: Pravažiavau dar tik 700km (reikia 1500),tai jokių tikslių matavimų nedariau, kol kas yra tik tokie "buitiniai" pastebėjimai:

Su maždaug 150kg kroviniu max.greitį išspaudžiau 3 km/h daugiau,nei prieš XADO be jokių krovinių.Smulkmena,bet maloni :)
Antifrizo temperatūra-sprendžiant pagal rodyklę-pakilo kokiais 5 laipsniais tom pačiom sąlygom važiuojant.Dyzeliui tas tik į naudą...
Variklis ryškiai pritilo jau po 50km nuo pirmos tūbelės supylimo.Dabar,sprendžiant "iš klausos",prie 3000rpm maždaug toks pat triukšmas,kaip anksčiau buvo prie 2500rpm.Yra padaryti variklio triukšmo garso įrašai,gal po visko pavyks tą nutilimą paskaičiuoti/išreikšti netgi procentais;bent jau tembrą sulyginti tikrai bus galima.

O va traukti,atrodo,pradėjo silpniau... bet toks atrodymas atsirado tik po pravežimo old cat'o XMu... :D

...dar apie triukšmą:pastebėjau,kad tas variklinis XADO beveik nepadėjo sutrintoms variklio paduškoms... :( matyt,ne toks jis ir stebuklingas :cry: :lol: :lol: :lol:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2006, 07:16 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Kiek skaiciau info, RVS kaina didesne, eksploaticinis laikas ilgesnis. XADO - pigesnis, eksploaticinis laikas trumpesnis. Tad manau, reiketu paskaiciuoti pagal finansus. As pilsiu Xado.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2006, 10:58 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Nu as irgi pasisakysiu prie sitos temos.
Keiciau tris mirusius kompensatorius, bet kai issiardziau varikly radau dar viena bloga, kadangi tuo momentu neturejau galimybes nusipirkti dar vieno naujo, o masinos reikejo ta pacia diena, tai surinkau varikly su vienu blogu kompensatorium. kaip ir reikejo tiketis jis barskejo. giminaitis jau seniai pasakojo apie xado poveiky jo masinos varikliui ir kaip stebuklingai nutilo kompensatoriai. tai as ir surizikavau. Jau po pirmos dozes kompensatorius nutilo ir as jo negirdejau kokius 2000km, bet uzvakar vaziuojant y Palanga autostrada pastoviu 130km/h greiciu vel isgirdau ta ykyru kompensatoriaus garsa. Todel manau kad sitie priedai labiau skirti profilaktikai, o kas jau sugedo ta reikia keisti nauju.
Siaip kolkas nesigailiu kad pasinaudojau xado, gal del to kad is anksto nesitikejau stebuklu, tai todel ir nenusivyliau. Variklio darbas lyg minkstesnis pasidare. Seniau nulekus iki Palangos ir atgal y Kauna 130km/h greiciu truputy tepalo nudegdavo, sysyk to nebuvo.
Tiesa, pries xado teko ant spidometro matyt 200km/h, o dabar isejo tik 195km/h, bet tas man dzin, ne tam dyzeliai juk daryti.
P.S. dar pabandziau prieda y kura (atseit siurbliui bus gerai), tai jokio skirtumo nepajutau, gal del to kad ir anksciau juo nesiskundziau.
Reziume: vistiek dar karta reiks ardyt varikly ir keist kompensatoriu :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2006, 16:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Palaukti dar teks iki pirmų rugsėjo dienų... :? Šiandien susukau virš 100km po miestą (anie km-užmiestyje beveik visi),ir pastebėjau įdomų dalyką:antifrizo temp.mažesnė nei anksčiau būdavo,nors plente ji tikrai buvo didesnė... jokio paaiškinimo neradau,žiūrėsiu vėliau.Gal čia tik laikinas efektas,kol tas XADO "prisidirba"?... Šiaip variklio temp.turėtų būti didesnė,nes metelokeramikos sluoksnis esą sudaro sunkiai laidžią šilumai plėvelę... Bet ir orientuojuosi ne termometrą įkišęs,o pagal antifrizo temp.rodyklę...Velnias žino kol kas;gal po visko reikės išskrosti variklį su bulgarke ir pasižiūrėti,kas ten darosi.
Trauka,berods,geresnė (nuo šviesoforo nors šiek tiek juda-gamyklinių arklių ir taip tik 67,o metukų matarui tai 20),bet akceleraciją ir elastingumą tiksliai matuosiu tik atvažinėjęs su XADO priklausančius 1500km ir pasikeitęs tepalus.
Dar pastebėjimas dėl garso.Prie žemų (iki 2000rpm) apsukų anksčiau variklio garsą apibūdindavau žodžiu "baubimas",dabar jis artėja prie xmindės minėto "murkimo".Prie aukštų apsukų kaip kriokė taip kriokia,tik tyliau :D
Tiek pastabų šiandien,po XADO užpylimo pravažiavus 802km.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 22 2006, 16:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Haroldas rašė:
Siulai RVS'a bandyti?

Turėjau tokią mintį... Jei pats irgi matuosies kompresiją,max.greitį ir kt.parametrus,būtų įdomu sulyginti pokyčius.Gausis procentiniai,o ne absoliutūs (nes varikliai skirtingi),bet būtų labai įdomu... Aš a priori nemanau,kad tarp XADO ir RVS poveikio yra koks skirtumas,išskyrus poveikio išsilaikymo trukmę,bet visvien norėtųsi sulyginti.Na,nebent to RVS kaina ženkliai didesnė (jos nežinau) :roll:

Šiandien pravažiavau dar 180km,bet jokių ryškių pakitimų variklio darbe nepastebėjau.
Sušauktas pažįstamų dyzelistų konsiliumas :bla: :alus: nutarė,kad su tuo variklio kaitimu yra sekančiai:
http://www.smazka.ru/debates.html išdėstyta tokių rimtesnių tyrimų medžiaga rodo,kad variklis (tiksliau-cilindrų vidus) tikrai smarkiau kaista dėl metalokeramikos poveikio.Apdirbtos XADO cilindro sienelės sunkiau praleidžia šilumą.Ilgesnėj trasoj važiuojant ta šiluma visgi pereina į antifrizą ir pakelia jo temperatūrą,o mieste,kai važinėjama trumpais atstumais,antifrizas nespėja įšilti dėl to,kad metalokeramikos sluoksnis sunkiai perduoda šilumą.T.y.antifrizas ir mieste įkaistų daugiau,bet tam reiktų pravažiuoti bent 40-50km arba važinėti gerą pusvalandį,duodant varikliui didesnes apkrovas.Nežinau,ar suprantamai išdėsčiau...?
Kiti paaiškinimai kažkaip neatėjo į galvą;jei kas turit geresnių minčių-pasidalinkit.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 22 2006, 20:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Kažkaip įdomiai čia gaunasi :) - metalo keramika sumažina trintį, o t.y. tiesiogiai susiję su temperatūros kaitimu - kaisti turėtų mažiau :) Ale kokio storo tas metalo keramikos sluoksnis :)? Taip, kad dėl tų temperatūrų aš nenoriu sutikti su kolegom iš smazki.ru :).

Sluoksnis tai mikroninis;kaip skelbia,max 0,2mm,bet ir tai tik įbrėžimuose.O temperatūra cilindre pagrinde sukyla ne nuo trinties,o nuo kuro degimo?kompresija tai didesnė?... :roll: Va pavarčiau akis :D ir pagalvojau,kad perkūniškai gera šilumos izoliacija turėtų būti tos metalokeramikos plėvelės... tokio sluoksnelio... nors pvz.molio šilum.varža irgi šimtus,jei ne tūkstančius kartų didesnė už kokio akmens ar juolab metalo...

smazki.ru. "kolegomis" netikėti kaip ir nėra pagrindo:visgi,ne komerciniai tie jų bandymai... Turiu nufotkinęs antifrizo rodyklę po akceleracijos ir max.greičio bandymų prieš XADO,kai variklis tiesiogine prasme rūko;tą patį pakartosiu po XADO ir nors kažkiek sulyginsiu.Idealiausia,aišku,buvo įkišti termometrą karterin ir išsiaiškint laipsnio tikslumu,bet nemaniau,kad klausimas gali taip aštriai iškilti...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 22 2006, 23:28 
Jo, ta problema su pablogejusiu stumokliu ausinimu jau seniai zinoma. Bet: straipsnis http://www.smazka.ru/debates.html datuojamas 2003m liepos men. Ten, kaip raso, bandyti sesiu rusiu priedai; ne Xado, ne RVS atskirai nepamineti. Pradzioj pazymimas zymus testuojamu varikliu parametru pagerejimas, tik veliau analizuojami pastebeti trukumai, vienas kuriu - stumokliu perkaitimas. Straipsnyje yra fraze:"Аномалии проявлялись в виде стуков в ЦПГ, падения мощности и резкого роста токсичности отработавших газов, особенно по компоненте СН. Развивались эти явления в основном после прохождения некой оптимальной точки обработки двигателя". Kaip supratau, neigiami faktoriai ima rekstis virsijus kazkoki optimalu priedo kieki, ar jo buvimo variklyje laika. Ir labai, galimas variantas, sakyciau, kad per siuos keleta metu apdirbimo keramika metodika galejo buti patobulinta, kad isvengt pastebetu trukumu. Sita prielaida dar sustiprina faktas, kad pav. Xado variklio apdirbimui naudojams keliais etapais, po nadideli preparato kieki, reikalingas preparato kiekis skaiciuojams pagal variklio tepalo kieki - nemanau kad tai butu daroma be priezasties.
Kita vertus : " Естественно, вскрытые недостатки не являются непреодолимыми, о чем свидетельствует наличие оптимальной точки обработки двигателя. С другой стороны, то, что крайне нежелательно для бензинового двигателя, зачастую способствует получению значительного положительного эффекта для дизеля. Например, ограниченный рост температур камеры сгорания и поверхностей трения обеспечивает заметное повышение кпд дизельного мотора. Кроме того, коэффициенты запаса по температурам, зазорам и напряжениям для дизелей существенно выше, чем для бензиновых ДВС." - iseitu, dyzeliams rimtesniu trukumu kaip ir nenusimato, vien privalumai?
Dar pridurciau: turbodyzeliams, kuriu stumokliai ausinami is apacios purskiamu tepalu, ju ausinimo problema is viso kaip ir neturetu iskilt?

Tiek si karta pamastymu; zinoma, neaiskumu sitam reikale dar daug lieka...

P.S. O, tuo paciu, kolegai proffanui - medziagos busimiems testams... :) (Su issvajotu XM Break TD. :wink: )


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 23 2006, 06:57 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Nu jus man durnam papasakokit, tai kur dedas ta siluma tados? Blyn, kaminas issilydytu :lol: As likciau prie tos versijos, kad trintis sumazeja.

Arte


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 23 2006, 09:29 
Arte
Kalba cia eina apie pablogejusi stumokliu silumos atidavima cilindrams, abieju pavirsiams pasidengus silumai mazai laidzia metalokeramikos plevele. Tai issamiai aprasyta auksciau duotoj nuorodoj: " Модифицированный слой мощнейший теплоизолятор. Его наличие на нагретых поверхностях камеры сгорания (цилиндр, поршень, поршневые кольца) приводит к резкому уменьшению теплоотвода от мотора. Нарушение теплоотвода из камеры сгорания ведет к резкому росту температур деталей камеры сгорания, особенно поршня и поршневых колец. Расчеты показали: при модифицировании поверхностного слоя температура рабочей поверхности цилиндра и поршня увеличивается на 50-70°." (labai rekomenduoju viska perskaityt - daug kas paaiskes).
Rekia nepamirst fakto, kad atskiru variklio daliu temperatura jam dirbant nera lygi ausinimo skyscio temperaturai, kuria matom skydelio termometre! :wink: Guoliu, voztuvu, ziedu, ar stumokliu (ju atskiru zonu) temp. gali siekt simtus laipsniu! Ne be reikalo juk stumokliai daromi konuso formos, o atskirais atvejais - net papildomai ausinami purskiant tepala is apacios.
Tai puikiai atvaizduota grafiskai: stumoklio zonu temperaturos iki metalo keramikos: http://www.smazka.ru/img/debates_pic3_big.jpg.
Ir po apdirbimo metalo keramika:http://www.smazka.ru/img/debates_pic4_big.jpg
Ir dar: trintis po apdirbimo metalokeram. sumazeja, bet neisnyksta! O, be trinties stumokliu virsu dar kaitina degantis kuras ir suspaudziamas oras kurio temperatura suspaudimo takto pabaigoj irgi siekia kelis simtus laipsniu (dyzeliuose, kitaip ipurkstas kuras neuzsidegtu) . O ausintis jie gali, praktiskai, tik atiduodami siluma cilindro sienelems...
Va, apie ka cia kalbama!

proffanas O gal visai ne s... pasirodys? :wink:
Siaip, nereiketu pamirst, kad nieko pasauly ner be trukumu... Belieka stengtis tik kuo labiau juos sumazint ...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 23 2006, 16:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nedaug šiandien važinėjau,bet intensyviai.Pastebėjimai:
Nuo šviesoforų spaudžiant "dugnais",variklis (tiksliau-antifrizas) darb.temperatūrą pasiekė po 4min.Iki XADO tokiais režimais užtekdavo 1,5-2min.Kyla įtarimas,kad žiemą mašiną teks užkurtą ilgiau palaikyti prieš važiuojant,kad pašiltų salonas... Nors neatmetu ir mažutės tikimybės,kad gal čia mano perkaitintas daviklis sulėtintai reaguoja...?
Traukia tikrai geriau.Šiltu varikliu nuo namų vartų iki artimiausio "eismas draudžiamas" ženklo,spausdamas "dugną",įsibėgėdavau iki 66km/h,o dabar tą ženklą pralekiu jau ant 71km/h.Čia ne iš "tikslių matavimų" serijos,o tik pastebėjimas "po dielu".Maloni smulkmena,tsakant...
Dar yra klausimas vartojusiems variklinį XADO:pravažiuoti 1500km reikia po pirmos tūbelės supylimo ar po trečios?Instrukcijoje išsireikšta pernelyg miglotai,o važinėjimo skirtumas tai 300km. :roll: Gal kas turi duomenų ne iš "manualo"?Kažkaip nenoriu dėl tokios smulkmenos vėl knistis amerikėnų forumuose...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 22 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007