WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 14:58

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 30 2006, 19:51 
Cituoti:
Artėja ataskaitos diena... Ar kas iš XADO/RVS dyz.varikliui naudojusių kauniečių nesuteiktų man galimybės 10min pasivažinėti/pasiklausyti apdirbimą metalokeramika praėjusio variklio?Reikalinga sulyginimui,nes nenoriu daryti toli siekiančių išvadų vien iš testo su vienu automobiliu ir žodinių atsiliepimų ar "tiesų" komerciniuose puslapiuose. :roll:


gali meginti mano varle.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 30 2006, 21:26 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
No problem :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 02 2006, 14:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Šviežutėlė "maloni smulkmena": iki XADO į Kalpoko g. tekdavo kilti 3-ia pavara,nes ketvirtąja neišvengiamai imdavo kristi apsukos,kokiu greičiu bevažiuočiau.Dabar ketvirta pavara pavyko be problemų įsibėgėti iki 70 ir,įmetus 5-ą pavarą (~1800rpm),išlaikyti stabilų greitį.Malonumas-"nepereskazatj" :D Ir tai,berods,ne tokia jau "smulkmena"... Variklis elgiasi beveik kaip naujas.

Po visų variklio testų atsireguliuosiu siurblį "pagal save",pratestuosiu darsyk sąnaudas ir dinamiką,o po to siurblin supilsiu XADO ir matavimus pakartosiu.Įdomu,ar metalokeramika siurbliui duoda tik triukšmo sumažėjimą,ar yra ir kitoks,apčiuopiamesnis poveikis.Gal kas turite kokių pastebėjimų šia tema?Gerai būtų iš anksto žinoti,į ką reikia atkreipti dėmesį. :?:

Nusipirkau dabar tūbelę siurbliui,ten rašo visokius širdžiai mielus dalykus:mažina triukšmą vibraciją sąnaudas teršalus;didina galią ir... ir daugiau nieko nedidina :lol: Įdomu,kaip tie "sumažėjimai" ir "padidėjimai" jaučiasi praktikoje. :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 04 2006, 11:10 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:

Po visų variklio testų atsireguliuosiu siurblį "pagal save",pratestuosiu darsyk sąnaudas ir dinamiką,o po to siurblin supilsiu XADO ir matavimus pakartosiu.Įdomu,ar metalokeramika siurbliui duoda tik triukšmo sumažėjimą,ar yra ir kitoks,apčiuopiamesnis poveikis.Gal kas turite kokių pastebėjimų šia tema?Gerai būtų iš anksto žinoti,į ką reikia atkreipti dėmesį. :?:


Nu as suzavetas XADO priedo tepalui poveikio, supyliau priedo ir y kura. Pravaziavus reikiama kieky km, jokio skirtumo nepajauciau, tik dumyt pradejo labiau. Bet vakar biski primazinau kuro padavimo kieky ir dumai dingo. Mano subjektyvia nuomone, priedas kurui nedaro tokio pastebimo poveikio kaip priedas tepalui. Arba mano siurblys jau toks kuriam niekas nepades arba toks, kuriam dar pagalbos nereikia :?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 04 2006, 17:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Traktor rašė:
Mano subjektyvia nuomone, priedas kurui nedaro tokio pastebimo poveikio kaip priedas tepalui.
Aišku;ačiū.Panašaus poveikio kaip varikliui aš ir nesitikiu;tenkintų ir kelių procentų dydžio pokyčiai,kuriuos galima užfiksuoti.

Turbūt paskutiniai "pastebėjimai" apie variklinį XADO.
Pravažiavus po alyvos keitimo apie 1500km,milimetrinis tiek atidirbusios alyvos sluoksnis vis dar permatomas.Iki xado jau po 100km būdavo kaip smala,o šįkart dar ir drožta "iki dugno" max.greičio ir akceleracijos teste... :roll:

Pro tepalo užpylimo angą matosi ant velenėlio susiformavęs metalokeramikos sluoksnis.Spalva-pilkšva grafitinė,o paviršius-slidus kaip uošvienės liežuvis :D ;toks įspūdis,kad nuo jo net alyva "nuslysta".Seniau matėsi ir pabraižymai ant to velenėlio blizgančio darbinio paviršiaus,dabar-lygu tolygu,net nuobodu.

Į Romainių kalną iki xado mašina lipdavo tik 2-a pavara;trečiąja nebuvo jokių šansų.Šiandien užlipau trečia,bet variklis jau duso (2500 :arrow: 1400rpm).Bus puikus kontrolinis taškas po metalokeramikos supylimo į siurblį... :idea:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 07 2006, 16:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Sena mergelė-nauja suknelė... Tai jau kažkur buvo,tik kitam "įpakavime".

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 11 2006, 09:50 
velinas rašė:
http://www.svong-1.com/xado/b.htm

:shock: :? :roll:
Ar paciam kas nors paaiskejo, perskaicius duota nuoroda? :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 15 2006, 05:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Iš nurodytame puslapyje esančių diskusijų apie cheminius procesus, vykstančius naudojant Xado, labai aiškiai išdėstyta, kaip tai veikia. Nors esu didelis "daktarų" priešas, tačiau šįkart nematau jokių priežasčių koneveikti Xado. Jis turėtų veikti, taip kaip ir parašyta visuose aprašymuose... vos tik pradėju naudoti Xado.
Tačiau yra vienas "bet" - cheminės rekcijos, kurių dėka atsiranda metalosilikono sluoksnelis ant besitrinančių paviršių, vyksta abiem kryptimis. Liaudiškai kalbant, jei malkas vadintume problema, o ugnį vadintumėme reakcija, ši sistema nenuginčijamai veikia, tačiau yra paradoksas, kad ta pati ugnis lauže ir pelenų gali vėl "atgaminti" malkas. Galima būtų į tai numoti ranka, tačiau jei tai vyksta ekstremaliomis sąlygomis (aukštas slėgis ir temperatūra), procesas yra atsistatančio metalo gardelė jau bus ne tokia, kokia buvo prieš naudojant Xado. Kitais žodžiais tariant, po kurio laiko (o toks momentas ateis), turėtų sekti metalinių paviršių griūtis molekuliniame lygyje. Išvada - Xado nieko gero, nors iš pradžių viskas yra teisingai. Manau, Xado yra iš tų, geresnių "daktarų", tačiau po kokių 50000 km, turėtų viskas sugrįžti į normalias vėžes ir susilyginti su varikliu, kuriame nebuvo Xado. Juk apie Xado populiariai sužinojome tik kokiais 2002-aisiais, o pylėmės dar kiek vėliau. Kyla klausimas, kam tos išlaidos? Kodėl tų išlaidų nepanaudojus kokiai išties neprastai ir prabangiai alyvai Castrol (juk ji tam ir gaminama, kad patenkinti mūsų slaptas svajones ir lūkesčius)?

P.S. testų, tipo "važiavo be alyvos 200km ir nieko" nelaikau rimtais, nes nei vienas jų nėra aprašytas pagal visas tokiais atvejais taikomas taisykles, kažkodėl nebūna nei rimtų organizacijų, nei atsakingų žmonių pavardžių, o tik "vienas ministras", "visa automobilių gamyklos vadovybė", "autoserviso atstovai" ir pan. Tiesiog skamba juokingai :)

_________________
:kngt:
k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 15 2006, 06:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
kestukas rašė:
Kodėl tų išlaidų nepanaudojus kokiai išties neprastai ir prabangiai alyvai Castrol (juk ji tam ir gaminama, kad patenkinti mūsų slaptas svajones ir lūkesčius)?
elementari aritmetika man sako,kad net jei XADO už 150lt teveiks 50kkm,o alyva bus pvz.kokia "Neste" pusiausintetika už 50 lt,gausis visvien pigiau,nei 5x (penkiasdešimčiai tūkst.km) pilti Castrol tepalus po 120 lt.Be to,jokia alyva neduoda efekto,kurį duoda XADO.

Cituoti:
testų, tipo "važiavo be alyvos 200km ir nieko" nelaikau rimtais, nes nei vienas jų nėra aprašytas pagal visas tokiais atvejais taikomas taisykles, kažkodėl nebūna nei rimtų organizacijų, nei atsakingų žmonių pavardžių, o tik "vienas ministras", "visa automobilių gamyklos vadovybė", "autoserviso atstovai" ir pan. Tiesiog skamba juokingai :)
Tokių "testų" duomenų aš net nebeskaitau-laiko gaila :D
Kadangi metalokeramikos sluoksnio ilgaamžiškumas visgi yra įdomus reikalas,praeisiu darsyk su testuojamu automobiliuku TA,o dinamikos/sąnaudų testus kartosiu kas kokius 20kkm.Nes pirmasis efektas-išties įspūdingas,bet va kiek jis laikysis-biesas žino :roll: Reikia išsiaiškinti praktiškai.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 15 2006, 08:44 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
kestukas rašė:
Manau, Xado yra iš tų, geresnių "daktarų", tačiau po kokių 50000 km, turėtų viskas sugrįžti į normalias vėžes ir susilyginti su varikliu, kuriame nebuvo Xado.


Po 50000 vel 150Lt, trys tubeles Xado ir vel gerai :wink: . Man uztektu ir tokio poveikio.
Juk dauguma isradimu is pradziu vertinami skeptiskai, senovej juos net mistifikuodavo, o isradejus laikydavo velnio sajungininkais, gerai kad dabar sis pasipriesinimo procesas apsiriboja humaniskais metodais, kaip zodzio laisve ir pan. Neveltui pasaulyje investuojami milziniski pinigai y nauju technologiju vystyma, netaikau tai konkreciai aptarinejamam Xado, bet siaip - globaliai.
:oops: visai OT gavosi :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 15 2006, 10:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kazkada buvo skelbtas "rutuliuku" testas su visais tufoilais, moilais, xadais, rvs ir prie to pacio panaudojo eilines alyvas. Nenoriu reklamuot, bet Castrolis papuole i 3 vieta, ir be to mineraline alyva.
O del tu vaziavimu su priedais be tepalu: per lenktynes su pramustais karteriais Formula RS visada datraukia iki finiso. Ir ten ne metalo keramikos sluoksnis, o pacios alyvos. Bet dabar bandom xado, tad laukiam rezultatu.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 15 2006, 16:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Flyner rašė:
Neesu shalishkas, taciau tikrai esu mates par kazkokia laida apie pasaulio ishradimus ar kazka tokio, kad filmavo ta visa bandyma vaziuoti su auto be tepalu ir su tuo supiltu shmyreliu... Per kita laida esu mates kad du identishki varikliai buvo paleisti be tepalo bet vienas su metalokeramika. Tai paprastas be tepalo labai greitai uzkaito ir uzkale, o su metalo keramika kazkokia veike ar tai 8val laisva eiga ar tai dar kazkiek... Taip kad bandymai yra netgi ir nufilmuoti ir oficialiai patvirtinti Guinesso rekordu knygoje.

Bet tikrai nepulsiu gincytis ir maike draskyt.. :lol:


Apie ką aš ir noriu pasakyti:
1) kažkokią tai kokią ;) ?
2) shmyrelis - kas?
3) du varikliai - per mažai, pavyzdžiui akumuliatoriu ilgaamžiškumo nuo aplinkos temperatūros testui buvo panaudoti 4 milijonai įvairių akumuliatorių, o testas darytas trisdešimt metų daugiau kaip 80-yje šalių. Palygink abu testus :D
4) 8 val. truko filmas ir tu nieko nepraleidai, viską žiūrėjai be reklaminių intarpų? Kaip manai, ar sunku kokioje nors LKS tokį filmą susukti?
5) Abu varikliai iš pradžių buvo identiški? Ar tikrai matei jų vidų ar kaip juos surinko iš "burtų keliu" atrinktų dalių, kad išvengti šališkumo?
6) Oficialiai? Guiness'o? Turi linką ar kitą šaltinį, kurį galėtum pateikti?

Dar mokyklos suole turėjote būti pamokytas, kaip atliekami bandymai. Net patys netiksliausi, turi būti atliekami 3 kartus. Čia tinginiams, tačiau jie paprastai vertinami tik už tai, kad išvis buvo atlikti, bet ne už rezultatus, deja... :D

_________________
:kngt:

k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 15 2006, 16:43 
kestukas
Geras kometaras! :24:
kestukas rašė:
Kodėl tų išlaidų nepanaudojus kokiai išties neprastai ir prabangiai alyvai Castrol (juk ji tam ir gaminama, kad patenkinti mūsų slaptas svajones ir lūkesčius)?

Na, jei kalba eitu apie naujus atomobilius - sutinku, kad geros alyvos naudojimas ir savalaikis keitimas prailgintu ju amziu ir ilgiau islaikytu pakenciamoj buklej. Bet kai turim >10 metu egzemplioriu, su progresuojanciais senatves pozymiais - jos tikrai nepades. o Xado - gali. Tegu tik dalinai, tegu tik 50kkm, tegu ne be salutinio poveikio - bet tai sansas...
Cituoti:
testų, tipo "važiavo be alyvos 200km ir nieko" nelaikau rimtais...

Kas rimciau i ta reikala ziuri - turbut niekas nelaiko. Galu gale, koks skirtumas, kiek pravaziuos - juk be tepalo vazinet nesiruosiam. :wink:
Tai tik marketinginis burbulas, skirtas, "nedaug mastanciom liaudies masem" :), svelniai sakant; be ko turbut ne viena siuolaikine reklama neapseina.
O bandant issiaiskinti, kaip ten is tikro yra - visi sitie 23 puslapiai prirasyti...
Traktor rašė:
Juk dauguma isradimu is pradziu vertinami skeptiskai

Pridurciau: kaip ir nieko ner be trukumu. Tiesiog prie ju priprantam, prisitaikom...
Pav. kad ir pats automobilis: ar normalu, kad jis "burzgia", kad jo NK tik ~25%...
O juk svajojam, perkam, naudojam; pilam brangu kura ... didziaja dalim - aplinkai sildyt... :) Ir per eile metu mazai kas pasikeite, nors kiekvienam naujame modely panaudojamos "pazangios technologijos"...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 15 2006, 19:13 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
xamas rašė:
Kazkada buvo skelbtas "rutuliuku" testas su visais tufoilais, moilais, xadais, rvs ir prie to pacio panaudojo eilines alyvas. Nenoriu reklamuot, bet Castrolis papuole i 3 vieta, ir be to mineraline alyva.
O del tu vaziavimu su priedais be tepalu: per lenktynes su pramustais karteriais Formula RS visada datraukia iki finiso. Ir ten ne metalo keramikos sluoksnis, o pacios alyvos. Bet dabar bandom xado, tad laukiam rezultatu.


Tu teisus, paprastas mineralinis Castrol'is GTX pakliuvo tik trečion vieton pagal slėgyje trinamų metalinių rutuliukų išskiriamą temperatūrą ir visišką šių rutuliukų suirimą. Pirmąją vietą užėmė Tufoil'as, tačiau labai suprantama, kodėl - jis susideda iš mikroskopinių tefloninių "rutuliukų", kurie testo metu sudarė rutulinio guolio efektą.

_________________
:kngt:

k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 15 2006, 19:37 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Na, o kad neišradinėtume dviračio, siūlau pasiskaityti oficialių tyrimų rezultatą, kur rašoma, kad Xado padidina chromo dėvėjimąsi 13% (šaltinis: http://www.trans-oil.ru/useful/81.shtml). Nepamirštam, kad būtent PSA variklių žiedai turi daugiausia chromo, o tai mane patikino mrs. Mary iš "Deves Piston Rings" (http://www.deves.com, atstovas www.karkvabalis.lt), kai prieš septynetą metu, norėdamas patiuninguoti savo GAZ M-20 "Pobedą", bandžiau užsisakyti chromuotus žiedus. Ji tuomet pasakė, kad pagaminti gali, tačiau jau po tūkstančio km vargšės "Pobedos" gilzės bus suvalgytos.
Xado "sektantams" galiu palinkėti toliau sėkmingai gydyti savo variklius ir nepamiršti, kad jie yra ne naujokai, nes dar mūsų seneliai pylė visokiausią chemiją (tuomet buvo madingas tirštas Molibdeno disulfidas), džiaugdamiesi tuomet ir taip pigaus benzino taupymu, o po kelerių metų besigrūsdami eilėse prie išganingųjų ir siaubingai nesukalbamų (jei nepažįsti dėdės Vanios ar draugo Petro, kuriam dėdė Vania negali atsakyti) autoservisų. Kad suprasti ankstesnę mano rašliavą, priminsiu, kad, mano nuomone, su ir be Xado sukti varikliai po kokių 50kkm (spėju, nes tiksliam pasakymui reikėtų tokio bandymo) susivienodins, tačiau su priedais naudoto dilimas turėtų pagreitėti, dėl netvarkingos ir aktyvių reakcijų sudarkytos kristalinės gardelės.
Old cat, gera alyva ir senam varikliui padeda, kaip padeda pratempti šaltą žiemą lašiniai senam katinui :)
P.S. lašiniai irgi tepalas :) :) :)

_________________
:kngt:

k.


Paskutinį kartą redagavo 1 kestukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 52 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007