WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 14:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 23 2006, 16:51 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O tai Xado leidžia iš karto tapkę iki dugno spausti ir autodrožti? RVSas tai liepia kaip, kad po kap remonto - pirmus 1000 km važiuoti ramiai neviršijant 3000 apsukų.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 23 2006, 16:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
1kkm aš jau pravažiavau,o mano "dugnas" ir yra 3000rpm-prie didesnių apsukų pernelyg kriokia :D XADO apie ramų važinėjimą instrukcijoj nemini (tik pirmas dvi min.palaikyti ant laisvų).Įdėčiau instrukcijos fotkę,tik nežinau-kaip geriau tą padaryti.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 23 2006, 21:18 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai RVS'o instrukcija rimtesnė, gaila neturiu popieriukų, bet net schemutė nupiešta kaip ir kiek pilti :), kiek laiko burzginti, kiek po to važiuoti, kažkasi taip:
1. Užvesti varikli ir leisti dirbti laisvom apsukom kol jis įkais iki darbinės temperatūros;
2. Išjungi varikli ir supilti puse buteliuko turinio (priš tai reikia abu komponentus sumaišyti ir plakti keleta minučių :));
3. Įjungti variklį ir leisti laisva eiga jam dirbti 15 min.
4. Išjungti variklį ir supilti likusį butelio turinį ir važinėti 30 min neviršijant 2000 apsukų.
5. Visą tai pakaroti po ramaus 400 km važiavimo.
6. Pilnai variklis bus apdorotas ramiai pravažiavus apie 1500 km.

Regis biški atgaminau :), bet gali būti netikslumų su skaičiais.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2006, 08:29 
xamas rašė:

P.S as tai profanui siulau, aisku jau per velu ant dyna stendo masina uzvaryt. Bet reikejo pries priedus ir po priedu pamatuot. O dabar del isibegejimo nebus tikslu, kaip ir minejau yra faktoriu, kuriu isvengti nepavyks....

Vel gera ideja! Tik, proffanas pradzioj pats buvo tei galvojes daryt, net su zmonem, tai daranciais kalbejo, paskui - nutare nedaryt, kazkas ten jam nevyko, jau neatsimenu; pats placiau papasakos...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2006, 11:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Manau suprantat rusiskai:
http://www.ab-engine.ru/abs/12_01_block.html
Cia galima isskaityt tai ko reikia......

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2006, 20:04 
xamas rašė:
Manau suprantat rusiskai:
http://www.ab-engine.ru/abs/12_01_block.html
Cia galima isskaityt tai ko reikia......

xamai, ko cia dabar su tom baisiom staklem visus gasdini? :)

O, jeigu rimtai, tai geras straipsnis, viskas smulkiai ir aiskiai aprasyta apie bloko remonto niuansus. Bet... Kas dabar uzsiima tokiais dalykais, kaip variklio kapitalinis remontas? Jeigu neskaiciuot atstatinejanciu oldtaimerius, uzkaltu naujesniu auto varikliu, ar pavieniu entuziastu kaip deimantukas - turbut niekas... Neapsimoka tai dabar. Paprasciau naujesne masina nupirkt. O, jei dar pridet zinoma fakta, kad po kapitalinio variklis retai kada prabega ir puse gamyklines ridos (kodel taip yra - uzsimena ir duotoj nuorodoj) tai...

Pameginkim nupaisyt situacija, kaip buna realiam gyvenime (kadangi situacija labai artima manajai - daug neprifantazuosiu :)).

Sakykim, perkam ~10 metu auto (butent tokiu turbut kokia 70% nuperkama) . Tokio amziaus reali vidutine rida 170-250kkm. Tiek dar nera tragiska siuolaikiniams varikliams, ju pagrindiniai ismatuojami parametrai - tepalo slegis ir kompresija cilindruose bus gal 10% mazesne uz naujo - pilnai galima naudot :). Toliau: tradiciskai tvarkom automobilio vaziuokle, pakaba; keiciam variklio dirzelius, tarpines, ribokslius, skyscius - dirbam, investuojam... Pabaige pasiziurim - nu, visai nieko, limuzinas gavos uz kapeikas :), galima kokius 5-6 metus ramiai vazinet nosi uzrietus, pakol kebulo skardos prarudys!
Bet... Po kokiu 50-100kkm (gal ir anskciau) varikliukui neisvengiamai prades reikstis ir progresuot senatves pozymiai :(... Ka daryt? Parduot savo numyletini po 2-4 metu uz kapeikas ir naujesnio dairytis? Ir darbo gaila, ir finansiskai nelabai - su "nauju" viska reikes is pradziu...Daryt varikliui kap remonta? Hmm... "zaniatija ne dlia slabonervnych" :D, esu tai dares, zinau. Be to, atnaujinto varikliuko resursas jau zymiai lenks kebulo galimybes - vel disbalansas, tik i kita puse... :-k
Bet, va, zmones kalba, kad yra toks stebuklingas dalykas, kaip metalokeramikos priedai! Jie esa gali ne tik varikliuka esamoj buklej ilgam laikui "uzkonservuot", jo "pensija" taip reikalingus 50kkm atitolint, bet ir sugaudyt per eile metu islaksciusius arklius, o likusiems dar vitaminu duot! Ir visa tai uz juokingus 150lt! Pora baku duju! Pasaka!
Kur jus, jau begat i prduotuve? :)
As dar ne. As senas katinas :), dar suvalkietis :), puikiai zinau, kad "Skaniai ir pigiai nebuna"; "Dykas suris tik spastuose", o visi, net ir geriausi dalykai neisvengiamai turi trukumu... :?
Taip ir metalokeramika, va, dar reikia paskaitinet atsiliepimus, pasneket su ismananciais zmonem, pasvarstyt. Ir tik tada kai busiu isitikines, kad privalumai - zymus ir lenkia trukumus, kuriuos pavyks kazkiek apeit, ar bent jau - pakest , dulinsiu ir as i parduotuve, pora "Daukantu" suspaudes - misliju tuo paciu dar tubele "smiero" kaukianciai dezei prigriebt... :?
Va, kaip as ziuriu i siuos priedus (manau - daugelis cia pasisakanciu panasiai). Kad jie neatstoja kapitalinio remonto, neatstato sudilusiu detaliu iki nauju - faktas, ir tai jau rasiau nesyk...

P.S Dar ismislijau: metalokeramika juk su jai budingu ibrezimu lyginimu juk turetu uzlygint cilindru choningavimo griovelius? Bet, tuo paciu, pavirsius padengia labai kieta ir slidzia plevele, kuri, pasak gamintoju ir be tepalo gali dirbt :!: :roll:
Ot, ir pasakykit man kas geriau :?:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2006, 20:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
...geriau tegali būti tik švęstas vanduo į antifrizą:amžių patikrintas metodas :D Dėl kapitalinio-teisingai pastebėta;blokui beveik niekas jo nebedaro... Iš visų metalokeramikos poveikio aprašymų susidariau būtent tokią nuomonę:ji (metalokeramika) yra skirta "užkonservuoti" variklį esamoje būklėje,su keliom "maloniom smulkmenom",kaip sumažėję sąnaudos ar tylesnis variklio darbas... Tai logiškiausia ir būtų ją vartoti vos ne po "abkatkės" arba,sakykime,varikliui pravažiavus 100-150kkm.
...bet aš paėmiau variklį,kuris pravažiavęs 420kkm!Ir šitai gaišenai XADO taip pat veikia!Nežinau,kas darosi to variklio viduje (pabėręs nebuvau),tik žinau,kad Lietuvoje (per paskutinius 10m) jam kap.remontas nedarytas;berods,net galva nebuvo kelta.Todėl mane vis labiau domina šito varikliuko skrodimo rezultatai...

2Haroldas:apie tepalą su XADO velinas minėjo dar 10-ame šios temos psl;aš tą puslapį www.atomicoil.com susiradau dar keliomis dienomis anksčiau... Nors šioje "revitalizacijos" temoje ir daug pliurpalų,bet-visgi-kam tema įdomi,persiskaitykit ją nuo pat pradžių...

2lingus:ar vyksta kas su dėže?

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2006, 21:41 
proffanas rašė:
2lingus:ar vyksta kas su dėže?


kaip cia dabar trimpai papasakojus...
tas garsas man nepatinkantis, del kurio ir pyliau marmala i deze pasirodo buvo ne dezes, kadangi daugiau pagazavus girdziu ir ant laisvo begio :) kazkur jis dar yra, girdisi ar tais paneleje, nu ieskosim...

o visa kita tai ka as zinau, begiai kaip blogai metesi po ACS idejimo taip blogai ir metosi... na kai alvydas pakeite viena traukute tai bent jau atbulini begi imest neimetus pries tai kokio nors 3 yra tikimybe daug didesne :)

pries sita automobili buvau iprates desine ranka vaziuojant laikyti pasidejus ant svirties, bet nuspirkus xantia teko atprast, kadangi nuo rankos svorio svirti palenkus girdedavosi kad kazkas dzherzhgia, "ėdasi" kaip alvydas pasake. dabar kad ta garsa ishgirsti galima tik gana stipriai ta svirti uzhlauzhus, ir tai jis yra ryshkiai tylesnis. problema tame kad nelabai zinau ar sitai pasikeite po xado ipilimo ar po traukutes pakeitimo, nes viskas vyko panasiu metu :/ labiau dziugina tai kad keite ta traukute kuri tampo i sonus, o garsas aciranda nulauzhus zemyn. nu cia mano supratimu taip yra, nes kai jinai nukrito tai galejau imesti 3 ir 4 begius, o i sonus jau traukute nebeveike, svirtis tabalavosi laisvai. jei nusisnekejau tai nenustebsiu... beto dar proceso revitalizacijos liko 50%

del variklio mano jau viska esu pasakes, o tas dalykas kur pyliau i kura, tai dar jam kad revitalizacijos procesas baigtusi liko pravaziuot 2500/3000km, bet mano kreivom akim juodu dumu ish duslintuvoo gaunu tik ~10% palyginus su tiek kiek buvo pries xado.

tai ishvados tokios kad jau ir poziuriu ish blogiausios puses xado kolkas nieko sugadino tik garso ir dumu generatorius :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 27 2006, 11:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
proffanas rašė:
2Flyner:jei nesunku,išsakyk savo nuomonę apie variklio ir siurblio garsą?...
turi juk video su garsu iki XADO?O vakar girdėjai dabartinį triukšmą.




Na, palyginus kaip jis dirba dabar ir kaip video be XADO tai akivaizdus pagerejimas. Dabar tik dirzeliu ir prakiurusio duslintuvo keliama triukshma panaikinti ir skambes vos ne kaip apynaujis matoras... :) XADO tikrai veikia.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 27 2006, 19:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Flyner rašė:
:) XADO tikrai veikia.
Va va;man irgi taip atrodo :D tepalus pasikeičiau tik šiandien;pagrindiniai-dinamikos ir sąnaudų-testai dar nedaryti (pradėsiu rytoj-šiandien išeiginė),bet preliminarūs įspūdžiai-neblogi.Pvz.,tepalo slėgis įšilusiame variklyje po apdirbimo XADO'u padidėjo 20% ("ant laisvų").Malonu;ir tai-nebe smulkmena.Tikėtina,kad ir kompresija nuo 29-30 šoktels iki kokių 32-33 (matuosiu gale savaitės).
Susipažinęs su mechaniku-matociklietininku prisigaudžiau įdomios info apie XADO ir RVS... Žmogus ardęs ne vieną variklį,į kurį buvo supilta metalokeramika,vienam kažkada-dėl nežinojimo-buvo apsiėmęs šlifuoti cilindrus ( :D užuojautą pareiškiau iškart),todėl turi savo nuomonę apie priedus (manau,kad pagrįstą). Pagal jo (mechaniko) pasakojimus,iš visų metalokeraminių priedų realiai veikia tik XADO ir RVS.Kitų arba "per trumpas gyvenimas",arba nepasiekiamas tolygus XADO'ui/RVSui efektas.Ir visų kaina-per didelė,palyginus su minėtos porelės duodamu efektu.
Tarp XADO ir RVS esminiai skirtumai esą 4:tarnavimo trukmė (laimi RVS);kaina (laimi XADO);jautrumas pradinėms "įsidirbimo" sąlygoms (smarkiai laimi XADO-žr.xmindės atsiųstą RVS ir mano įdėtą XADO instrukciją) ir cheminis agresyvumas (laimi XADO).Priedai,suteikiantys ilgaamžiškumą RVSui,yra toksiški,chemiškai agresyvūs,ir kai kurie lydyniai,pasitaikantys mechanizmuose,esą nuo to smarkiai koroduoja.

Man lig šiol dar nepavyko rasti nei XADO,nei RVSo tikslios cheminės sudėties (panašu,kad tai vis dar slepiama),todėl negaliu tvirtinti,kad tas chem.agresyvumas yra šv.teisybė,bet apie RVSo jautrumą "įsidirbimo" sąlygoms rašyta ne viename straipsnyje.Pridėjus dar ir kainų skirtumą,siurblin apsisprendžiau pilti XADO,nes visa "chemija" išlėks per duslintuvą-savam kieme taip pat ;)
Visi tikslūs testuojamo variklio parametrų pokyčiai turėtų būti žinomi maždaug po 10d.Va tada ir surašysiu ataskaitą apie testą.Manau,kad grupelė giliau pastudijavusių revitalizaciją (komerciniuose puslapiuose skelbiama "teorija"+juzerių atsiliepimai+praktiniai variklių ardymo po apdirbimo metalokeramika rezultatai+mano testas) žmonių galės pagaliau duoti daugmaž išsamų atsakymą,kas gi ta "revitalizacija" ir kiek ji veiksminga.Iki "galutinių ir neapskundžiamų" rezultatų,aišku,reikėtų dar ne vienų (ir ilgalaikių) tyrimų/bandymų (kurie privačiam asmeniui yra truputį brangoki,kai kurie-per sudėtingi ir visi-užimantys per daug laiko),bet į daugeliui rūpimą klausimą-verta vartoti ar ne-manau,bus duotas pakankamai išsamus atsakymas.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 27 2006, 22:10 
grumlinas rašė:
anyway - respect proffanui už pastangas ir darbą, siekiant bent jau minimaliai ir savo asmenine patiritimi išsiaiškinti, kas gi ta metalokeramika ;)


tikrai respect, nors kazin ar reultatai kaipnors pakeistu mano nuomone...
jau ir taip zinau kad savo kitam automobiliui nemataves kompresijos ir pan duosiu visas galimas dozes :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 28 2006, 09:14 
tarsiu zodeli ir as. Pats ant savo Buvusios "Audines simtines du.du litro" isbandziau RVS. Pyliau i varikli. malonumas nera jau pigus, bet buvo didelis noras isbandyti. Ir ka gi. Kompresijos nematavau, bet kad variklis pradejo valgyt maziau kuro tai tikrai, CH sumazejo, pasijaute kad galia padidejo, ir max greitis, ir tepalu suvalgymas smarkiai sumazejo, taip kad nieko blogo varikiui nepadare o tik padejo. Po to kai supyliau RVS, nulekiau nemazai km, nes tepalus min 3 kartus keiciau, ir po tepalu keitimu, variklis vistiek neprarado savo geru savybiu :) taip kad RVS padejo. Po to dar bandem i kita auto, irgi efektas buvo geras.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 28 2006, 11:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
lingus rašė:
Deepman rašė:
varikliui padeda tikiuosi ir dezei gal padetu.


del xado tai tikrai maciau parasyta kad negalima pilti i automatus...[/quote


Paveikslėlis
As asmeniskai i pakeista deze pyliau tipo HG marmala, padejo,bet radau jog yra ir Xado i automatus.

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2006, 22:18 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O aš savąją Jorgette šiandi buvau iki 170 km/h išbegėjęs - lygiam kelyje neesu dar tokio greičio lygiam kelyje pasiekęs, o svarbiausia, kad variklio triukšmas salone stebinančiai nelabai baisiai didelis :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 30 2006, 19:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vos ne visą dieną šiandien sukau "miesto ciklą".Tęsiasi keistenybės su antifrizo temperatūros rodykle:atkakliai rodo mažiau,nei iki XADO.Gal tą galima prirašyti rodyklės paklaidoms (toks ten jos ir tikslumas),o gal kaltas važinėjimo algoritmas "ne daugiau 2000rpm" (vienam etape važiavau virš valandos-variklis tikrai spėjo sušilti),nes autostradoj,prie 2800-3000rpm,temperatūra buvo aukštesnė už ikixadinę.Faktas,kad jei jau tikrinu visus teiginius apie metalokeramiką,reikėjo jungti termometrą karterin-kitąkart,jei jis bus,žinosiu... :( Kai baigsiu visus matavimus ir bus aiškesnis bendras vaizdas,teks šaukti konsiliumą :alus: ir nuspręsti,kame čia reikalas.Bent jau daugmaž,nes dabar apie temperatūros skirtumą nuo ikixadinio priežastis neturiu išvis jokių minčių... :( Variklio temperatūros skirtumas 50-70C berods nėra mirtinai svarbus dalykas,bet norėtųsi žinoti,ar jis yra,o jei yra,tai-nuo ko?...

Važinėjimas mieste džiugina tuo,kad dabar,suvirinus duslintuvą,važinėju "iki 2000rpm" kaip į vatą susuktas,palyginus su ankstesniu triukšmu.
Sąnaudos,nors preliminariai atrodė kitaip,stebuklų nerodo:sumažėjimas 5-10% ribose.Kadangi kol kas sprendžiu tik pagal kuro kiekio rodyklę,tai tikslumas-toksssss... ;)

Artėja ataskaitos diena... Ar kas iš XADO/RVS dyz.varikliui naudojusių kauniečių nesuteiktų man galimybės 10min pasivažinėti/pasiklausyti apdirbimą metalokeramika praėjusio variklio?Reikalinga sulyginimui,nes nenoriu daryti toli siekiančių išvadų vien iš testo su vienu automobiliu ir žodinių atsiliepimų ar "tiesų" komerciniuose puslapiuose. :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007