WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=5762
Puslapis 3839

Autorius:  ukw [ Kov 27 2017, 08:03 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

Mes diagnostiką kai padarom, tai išrašom receptą.

200ml XADO, vartoti per kamštį.
100ml RVS, supilti per duslintuvą.
13 lašų ZOOX, lašinti po lašą, kiekvieną darbo dieną, tuo pačiu metu.

Tai blexa muxa, darbo nebeturim, visi automobiliai pasigydė, laidai kur nupuvę buvo, tai ataugo, kaip karklai pavasarį. Tadas irgi darbo nebeturi, nes paskirtymo diržai revetilizuojasi. Saulynas verkia, į šrotą niekas nebepapuola. Poweris net nurimo, nes savo balto Xm nebedamuša nu niekaip, net po fūra bandė lyst - nei įbrėžimo.

Dabar dar galvojam, kad gal pavyks į kompensuojamų sąrašą (apmoka Lietuvos Respublikos Aplinkos ministerij per ES fondus) įtraukti naują chemiją "Kuusakoski Hydro Impregnantum", suomių gamybos, labai geras dalykas. Naudojamas vietoj langų plovimo skysčio, puikiai saugo nuo kėbulo korozijos, dažų nublukimo, perlo žvynelių nusišėrimo, pagerina antipraslydimo sistemos darbą, sumažina kuro sąnaudas, tausoja nervus ir pagerina sukibimą su keliu. Kolkas autodetalių parduotuvėse dar nėra. Bet jau galima užsisakyti pas Plikį iš po stalo, arba vakarais ir naktį galima gauti kebabų kioske prie Vitebsko IKI (kodinis žodis - MAN DVI STIKLINES BUROKĖLIŲ SULČIŲ SU STIX'AIS). Kaina gai nustebinti, tai pasiimkite grynųjų. Bet jei ką, laukiam įtraukimo į kompensuojamus. Iki rudens gal pramušim.

Autorius:  Saulius [ Kov 27 2017, 10:01 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

O aš vat galvoju reik gal susipilt variklin, ir pažiūrėt ar dings tepalo deginimas nuokalnėn riedant ar ne. :)

Autorius:  Saulynas [ Kov 27 2017, 14:12 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

ukw rašė:
Mes diagnostiką kai padarom, tai išrašom receptą.

200ml XADO, vartoti per kamštį.
100ml RVS, supilti per duslintuvą.
13 lašų ZOOX, lašinti po lašą, kiekvieną darbo dieną, tuo pačiu metu.

Tai blexa muxa, darbo nebeturim, visi automobiliai pasigydė, laidai kur nupuvę buvo, tai ataugo, kaip karklai pavasarį. Tadas irgi darbo nebeturi, nes paskirtymo diržai revetilizuojasi. Saulynas verkia, į šrotą niekas nebepapuola. Poweris net nurimo, nes savo balto Xm nebedamuša nu niekaip, net po fūra bandė lyst - nei įbrėžimo.

Dabar dar galvojam, kad gal pavyks į kompensuojamų sąrašą (apmoka Lietuvos Respublikos Aplinkos ministerij per ES fondus) įtraukti naują chemiją "Kuusakoski Hydro Impregnantum", suomių gamybos, labai geras dalykas. Naudojamas vietoj langų plovimo skysčio, puikiai saugo nuo kėbulo korozijos, dažų nublukimo, perlo žvynelių nusišėrimo, pagerina antipraslydimo sistemos darbą, sumažina kuro sąnaudas, tausoja nervus ir pagerina sukibimą su keliu. Kolkas autodetalių parduotuvėse dar nėra. Bet jau galima užsisakyti pas Plikį iš po stalo, arba vakarais ir naktį galima gauti kebabų kioske prie Vitebsko IKI (kodinis žodis - MAN DVI STIKLINES BUROKĖLIŲ SULČIŲ SU STIX'AIS). Kaina gai nustebinti, tai pasiimkite grynųjų. Bet jei ką, laukiam įtraukimo į kompensuojamus. Iki rudens gal pramušim.

Tu atsargiau su tais issireiskimais,o tai rimtai klientu neatsiginsi.Protaujanciu siais laikais pilna,ypac perpilnati :D 6

Autorius:  telsiskis [ Geg 08 2017, 21:32 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

proffanas rašė:
Kažko jau net pusantrų metų nesigirdi blogų žodžių apie revitalizantus. Kiba jau visi juos išbandė?! :D



Eilini karta isbandem, eilini karta pasiteisino. Kompresija sukilo mazdaug poros tukstanciu km begyje, kuro sanaudos sumazejo apie 300 g/100km.

Tiesa pasakius bandziau ir "naujaji" skystame pavidale-tai anas nepatiko, jokio efekto nepajauciau. Geriausi-senieji, geltonieji tiubikai

Autorius:  xamas [ Geg 17 2017, 11:50 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

Hmm, kaip cia taip ismatavot 300 g 100 km. Ant stendo bandet?

Autorius:  vytautas42 [ Geg 24 2017, 06:55 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

organas matavot , pagal ma no naudojamą feng šui apskaičiavimo metodiką turėtų būt 327,8 g / 100 km

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 11 2017, 23:51 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

proffanas rašė:
Dominykas rašė:
http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/obrazk ... 070261.gif mano lygiai lygiai visas toks pat tik priespaskutinis bakelis turi dar viena vamzdi sujunkta pries bakeli su uz bakelio. kaskoks srauto stabdis vadinamas.
Papildomas vamzdis tarp galinių bakelių yra standartinė dyzelinių "pirmokų" įranga, o štai iš kur atsirado pirminis, paplotas bakelis- net neįsivaizduoju... Galbūt, tai būdinga vien trumpą laiką ėjusiems "perechodams": nei pas grynakraujus "pirmokus", nei pas "antrokus" to nepasitaiko. Pas pirmokus paprasčiausiai jo nėra, o pas antrokus vietoje jo stovi katalizatorius. Bet kokiu atveju, tai bakelis, ir iš jo nėra ką "išpūsti" :) . Panašu, kad tai standartinė įranga. Užklausk Alvydo, ar ką?...

Jei dabar, paragavęs traukos pagerėjimo po RVSo, įsigeisi ją padidinti dar labiau, gausi žaisti ne su duslintuvu, o su kuro/oro padavimu varikliui. Kelti turbinos slėgį, didinti saliaros padavimą etc. Saviškius "pirmokus" buvau sureguliavęs taip, kad ant stendo rodydavo 2.5TD parametrus, bet tuo piktnaudžiaujant, kuro sąnaudos pustuščiame mieste buvo 11/100 , ir su juosvų dūmų šleifu po kiekvieno pagazavimo :) . Manau, kad neverta; kreisuoti su penkiametriu kreiseriu mieste kur kas maloniau su 5,5/100, ir be jokių dūmų.

Po penkių metų nuo šios diskusijos, už tą neišpučiamą "bakelį" buvo gauta apie 60 europos pinigų, kiek girdėjau :)

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 12 2017, 00:13 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

proffanas rašė:
Galvą permesdamas aišku matei, ar vožtuvai sveiki?...

Kitas dalykas- tarpinė. Glaseris nėra iš pačių pačiausių, bet iš anksto kitiems forų irgi neduočiau. Nešlifuota (nežinia kaip susikraipiusi) galva juk buvo dedama nežinia ant kaip susikraipiusio bloko... Šiuo atveju nenustebčiau, jei tepalus per tarpinę net varytų išorėn, ne vien rytų :) .

O pagrindinis įtariamasis- visvien, gumelės...

Jei nesitaikstysi su tepalo ryjimu, galvą visvien teks lupti. Tada viskas ir paaiškės.

Taip pat po penkių metų paaiškėjo, kad minėto XUD7 (bet ne visų, o tik iki kažkur 90tų metų) variklio konstrukcijoje nėra vožtuvų gumelių :)
Viską pakankamai užsandarina nuspaudimo kaušeliai-stumokliukai.
Tiesa, tas variklis tepalą kibirais rijo dėl per trumpos tepalo matuoklės. Įkišus tinkamą matuoklę, paaiškėjo, kad apie centimetras virš maksimumo buvo suprantamas kaip vidurys tarp MIN ir MAX. Vadinasi, variklyje nuolat būdavo bent litru per daug tepalo. Kas yra nemažai, ir neteikia nuostabos, kad šiek tiek patekdavo ir ten, kur jam lemta sudegt :)

Autorius:  telsiskis [ Rgs 15 2017, 21:31 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

xamas rašė:
Hmm, kaip cia taip ismatavot 300 g 100 km. Ant stendo bandet?


Elementaria, daktare vatsonai, elementariai.
Kai per menesi tais paciais keliais, taip pat krautas vaziuoji po 15 kkm - ner sunku suskaiciuot vidutines sanaudas.

Autorius:  nerimka [ Rgs 16 2017, 15:34 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

neabejoju kad sanaudos sumazejo. ypac matant to posto data. gi jau susukes tuos kkm buvai kai rasei
net galiu diagnozuot kodel. todel kad supylus tuois srudus iskart pavasaris ateina. dabar visi taip daro kai nusibosta ziema.
nepamirsk parasyt kiek kilogramu padides sanaudos kai oras atsals

Autorius:  telsiskis [ Spa 06 2017, 09:01 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

nerimka rašė:
neabejoju kad sanaudos sumazejo. ypac matant to posto data. gi jau susukes tuos kkm buvai kai rasei
net galiu diagnozuot kodel. todel kad supylus tuois srudus iskart pavasaris ateina. dabar visi taip daro kai nusibosta ziema.
nepamirsk parasyt kiek kilogramu padides sanaudos kai oras atsals



Tvarkingai masinai sanaudos nuo oro siltumo beveik nesikeicia.
Be to- kur as vazineju ten nera salciu po minus 30. Ziema 0-10 silimos...

Efekta tas "sudas" tikrai turi, va tik mane labai sudomino postai apie tai, kas buna po 60 kkm. Apie atvirkstini procesa vykstanti molekuliniam lygmenyje, atsizvelgiant i euro ir dolerio kursa mozambiko valiutos keityklose;)

Kazkodel dauguma alkuniniu velenu slifuotoju nesiima slifuot xadintu velenu... Musek tikejimas toks :D

Juk niekas,niekam,nieko nevercia naudoti per prievarta.

Autorius:  kazys [ Rgp 23 2018, 07:55 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

Turejau peugeot 307 2.0 hdi,vaziuota buvo apie 400.000km, pildavau kasmet. Svelnesnis gerokai variklio veikimas, lengviau kurdavosi, sanaudos stabiliai ok viskas.
I megane 1.6 benz/duja pyliau, tas pats.
I citrona 2.2 hdi supyliau irgi, tas pats poveikis, svelniau gerokai dirba motoras.
Dacia duster 1.5 td, supilta irgi viskas ciki.
Jokiu negatyviu pasekmiu neuzfiksuota.
Sakyciau neblogas rezultatas isbandytas ant 4 auto.

Autorius:  vytautas42 [ Rgs 05 2018, 16:34 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

Kai širdis pradės drebėt , mostelk stiklinaitę ... o gal padės ...

Autorius:  Saulynas [ Spa 18 2018, 15:36 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

Užxadinau savo penktuką ,šiandien supyliau paskutinę dozę,po pirmų dviejų lyg ir tyliau dirba ,žiūrėsim kaip bus toliau ,rašo pilnai suveiks po 1500km

Autorius:  ukw [ Spa 18 2018, 17:46 ]
Pranešimo tema:  Re: revitalizacija su XADO/RVS/PRACTEX

Aš kai girtas namo pareinu, tai stengiuosi tyliau pareit. Bet ponia visgi kažkaip supranta, kad girtas parėjau.
Taip ir su tuo Xado. Galim kada pamatuot dB ir žinosim, tyliau dirba ar ne tyliau. Nors 98% duodu, kad variklis pašilo ir tyliau dirba.

Puslapis 3839 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/