WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 16:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 2.0 Hdi Air Throttle Body
StandartinėParašytas: Bal 11 2022, 10:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Sveiki. Gal kas labiau susipazines su situo 2 litru Hdi dyzelio daiktu vadinamu "Throttle body" veikimu. Jame stovi dvi sklendes valdomos vakumu. Viena sklende pastoviai atidaryta, i ja ateina oras nuo interkulerio. Kita sklende pastoviai uzdaryta, i ja oras ateina nuo turbinos (apeina interkuleri). Ta sklende kuri visa laika atidaryta, kaip suprantu uzsidaro variklio gesinimo atveju. O ka veikia ir kada atsidaro kita pastoviai uzdaryat skelnde?

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2022, 13:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kai vyksta suodziu filtro regeneracija. Tada reikia didesnes temperaturos degimo kameroje, todel isiurbiamas oras nebeausinamas interkuleriu ir paduodamas suspaustas (ikaitintas) tiesiai is turbinos.
Sito variklio naujesnes versijos nuo mazdaug 2008tu metu, pagrinde su Delphi, jau nebeturejo interkulerio apejimo, todel sklende vienguba, vienu vakuumo solenoidu maziau, viena zarna maziau ir apatinis vamzdis be atsakos.
Jei suodziu filtro nebera ir nebebus, galima eliminuoti. Pagrindine sklende naudojama ne tik gesinimui, bet gali buti ir pridarinejama, jei neiseina vien EGRu sumazinti iki reikiamo oro srauta ant laisvu ar maza apkrova. Tas naudojama, tiesa, itin retu atveju. Jei nera DPF ir EGRo, tuomet galima ir ja eliminuoti ir jungti tiesiai arba eliminuoti tik vakuuma, bet tada truputi labiau susikrato variklis gesinant.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2022, 13:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
O gal pvz žiemą prie minusinio salcio irgi paduodamas "karstesnis" oras i degimo kamera, kad geriau dirbu variklis? Ar cia grynai tik del regeneracijos tas dvigubas sklendziu mechanizmas (visokie ten euro 1-2-3-5... standartai)?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2022, 13:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Iki Euro 3 dar budavo be suodziu filtru tik su katalizatorium, isskyrus kai kuriuos variklius (senasis 2.2hdi, pvz). Euro 4 irgi dar budavo be suodziu filtru, bet tik maziausi varikliai, 1.4 ir 1.6HDi mazesnes galios versijos iki 66kw. Kai kurioms rinkoms buvo ir 1.6hdi 80kw be suofziu filtro, bet galbut ir ne Euro4 tada. Nuo Euro5 jau nebuvo jokio psa dyzelio be suodziu filtro.

Del greitesnio susildymo, tai ne. Gali buti naudojama pagrindine sklende kartu su EGR, kaip ir sakiau. Tada teoriskai greiciau silti turetu, bet ta teorija realiai pastebi tik pedantai arba placebo megejai, nes realus skirtumas minuteje ar keliose, jei ne sekundese. Neseniai vienam zmogui su Taurium (jo programavimas, mano tik konsultacija) atgal ijunginejome EGR, sake labai pasijaute, kad daug leciau syla. Kai pasedejau kartu keleivio vietoje ir pastebejau vairavima, tai sutinku, kad tokiu rezimu gal ir gali jaustis skirtumas. Zmogus beveik 100 proc laiko nevirsija 2000apsuku ir net dauguma laiko 1800 apsuku, ties kuriom mazdaug pradeda jau pusti turbina. Tame rezime vaziuojant, daug daugiau naudojamas EGR ir daug maziau naturaliai kaitinamas variklis. Taip pat ir kuro sanaudos gali buti didesnes, nes kai negali padidinti oro kiekio, didinti variklio galia galima tik kuro kiekiu, t.y. riebinant misini.

Kaip ir sakiau, be DPF nereikalinga apatine sklende. Be EGR nereikalinga ir virsutine, ji tada lieka tik gesinimo susikratymui sumazinti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2022, 14:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Aišku, ačiū :)

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007