WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Oro filtro įtaka traukai http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=580 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | minday [ Bal 16 2004, 10:09 ] |
Pranešimo tema: | Oro filtro įtaka traukai |
vazineju bx dyzeliuku. apie remontus nifiga nesuprantu, todel meistrams sukisu dafiga, o kai kist atsibosta perku nauja masina. tokia situacija atsibodo noriu pradet suprast kas prie ko. Problema: pries savaite pastebejau, kad ant laisvo krenta apsukos. Vakar turejau ilgesne kelione, tai trauka taip susilpnejo, kad vos namo parvaziavau, o ant laisvo visai uzgesta variklis. Taip budavo kai kuras prie pabaigos, bet dabar bake dar daug jo. Kas cia galetu buti? Aisku taisysiu velgi pas meistrus, bet noriu suprasti ar cia labai baisu gali buti.. patarkit pradedanciam citrinieciui ![]() |
Autorius: | Xmistas [ Bal 16 2004, 10:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Kuro filtras brudnas, reiktų bent išplauti, o geriau pakeisti Kitas galimas variantas - kuro bako alsuoklis užsikišęs - atkimšk baką ir jei jis atsikvėps su palengvėjimu - tada problema čia. etc and etc ![]() |
Autorius: | grumlinas [ Bal 16 2004, 10:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dingo galia |
minday rašė: pries savaite pastebejau, kad ant laisvo krenta apsukos. Vakar turejau ilgesne kelione, tai trauka taip susilpnejo, kad vos namo parvaziavau, o ant laisvo visai uzgesta variklis. Taip budavo kai kuras prie pabaigos, bet dabar bake dar daug jo.
ar doomas kartais ne melynas, kai tas pradeda darytis? jei taip - sistema gaudo ora ir todel krenta galingumas. potencialus problemos saltinis - nuo senatves sudziuvusios ir itrukusios kuro slangeles - ex-mano BX TRD TURBO taip buvo. pagydyta buvo nupjaunant defektuota slangeles atkarpa ![]() |
Autorius: | grumlinas [ Bal 16 2004, 10:50 ] |
Pranešimo tema: | |
Ir dar: laisvos eigos reguliavimo varztas -paziurek, ar abu varztai gerai susukti - taip pat turejau problema, kai varztas atsisuko ir ta svirtele judejo kaip norejo |
Autorius: | Lyncas [ Bal 16 2004, 15:51 ] |
Pranešimo tema: | |
Dyzeliui, o ypac turbo dyzeliui oro filtras daug svarbiau uz kuro filtra. Kai truksta oro variklis tik juodai bezda ir ne nemano traukti. |
Autorius: | RINIS [ Bal 16 2004, 18:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Polas_Xantia rašė: Niu matai man buvo ta pati problemele ir kai nuvezhiau savo mazdulka pas viena skersaruri jis pasiule kuro filtra pakeisti pas kita oro filtra o nuvazevus i Diselita ar etc. pasake kad visa problema buvo su laisvu apsuku pareguliavimu ir visa liga baigesi o del filtru keitimu tai pasake ishmetei 150lt i bala nes kuro filtra rekomenduoja pakeisti keichiant kura ish vasarinio i zhiemini o jei daug vazhiuoji gali dar ir pavasari pakeisti o oro filtra ishviso sake kas kokia 40 tukstanchiu gali keisti.....
Na kai su mašina važiuoji 50000km ir nekeiti tepalų filtrų ir t.t. tai nuvarius pas meistrus remontas ir prasideda nuo elementariausių dalykų |
Autorius: | Lyncas [ Bal 16 2004, 21:00 ] |
Pranešimo tema: | |
Polas_Xantia rašė: o oro filtra ishviso sake kas kokia 40 tukstanchiu gali keisti.....
Parodyciau as tau savo oro filtra po 10kkm, patikek net liestis prie jo noras nekyla. O 40kkm tai isvis turetu buti kaip kamstis oro zarnoje. Anksciau as irgi skersom i toki pasakyma ziurejau, bet kai pasikeites tokia smulkmena pajunti kai variklis atsigauna, tai norom nenorom supranti kad tai visdelto daro itaka. O laisvu apsuku reguliatoriu dyzelio traukai tai isvis jokios itakos neturi. Jis tik apsukas sukelia esant saltam varikliui. |
Autorius: | Anonymous [ Bal 19 2004, 13:00 ] |
Pranešimo tema: | |
Del oro filtru keitimo pasivaikciokit su baltais marskiniais Vokietijoje ir LIetuvoje. Cia po vienos dienos apykakle baisi o Vokietijoj po savaites dar svari :( tai cia toks skirtumas ir su oro filtru (o gal cia vanduo is krano ar muilas skiriasi). O del dizelio traukos reikia pradet nuo kuro siurblio modelio rasyt nes tos prolemos daznesnes Lukas siurbliams (neveikia paankstinimas). |
Autorius: | Vycka [ Bal 19 2004, 13:47 ] |
Pranešimo tema: | |
Caras rašė: prolemos daznesnes Lukas siurbliams (neveikia paankstinimas). Dar pridursiu apie paankstinima, jei siurblys nesiankstina, ziurek per uzpakalini stikla, vaziuodamas i kalniuka turi matyti didziuli suodziu debesi, besiverzianti is duslintuvo.
|
Autorius: | grumlinas [ Vas 05 2007, 15:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Aurutis rašė: Klausimas:kas kiek tukstanciu km keiciate oro filtra?
ByXeliukui keisdavau kas 30kkm |
Autorius: | Socrat [ Vas 05 2007, 15:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Aurutis rašė: Klausimas:kas kiek tukstanciu km keiciate oro filtra?
Jei žvyrais labai daug nevažinėji, tai kasantrą kartą keičiant tepalus. O jei važinėji, tai kiekvieną kartą keičiant tepalus. ![]() |
Autorius: | Polas [ Vas 05 2007, 15:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Dyzeliui ir dar atmosferiniui kaip ir dujom labai svarbu geras oro padavimas taip, kad Lietuvos keliais ar zvirkeliais vazhinejant svarbu dazhniau keisti filtrus ash tai kas 20kkm keiciu tuo labiau kad filtras karves nekainuoja ir ji pakeisti 15 min xantioje (xm dar nebandzhiau) |
Autorius: | mr_aurimas [ Vas 05 2007, 15:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane tai jis toks jau popurvinis yra,beveik 10000km atvazinejau,bet zvirkeliais tai beveik nevazinejau.ir kuro sanaudos padidejo sakau gal nuo to ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Polas [ Vas 05 2007, 16:09 ] |
Pranešimo tema: | |
Keisk ir nesuk sau galvos bus tik geriau nes ant kuro sanaudu tai tikrai jauchiasi kada filtras uzhkistas net mano mazda ir dumindavo mazhiau kai pasikeisdavau filtra ![]() ![]() |
Autorius: | audrius donela [ Vas 05 2007, 17:26 ] |
Pranešimo tema: | |
mano manymu oro filtrus reiktu keisti kas 5000kkm,ir tada nekiltu klausimu kodel tas filtras juodas yra ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |