WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Ūžia po kapotu išjungus variklį
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=6322
Puslapis 11

Autorius:  Anonymous [ Kov 14 2006, 11:06 ]
Pranešimo tema:  Ūžia po kapotu išjungus variklį

tai va tik uzgesinus xm 2.1td varikli kazkas po kapotu uzia kokia 10s, kas cia gali buti? o gal nekreipt demesio?

Autorius:  grumlinas [ Kov 14 2006, 11:34 ]
Pranešimo tema:  Re: KAS CIA DEDASI

TAMOSHIUS rašė:
tai va tik uzgesinus xm 2.1td varikli kazkas po kapotu uzia kokia 10s, kas cia gali buti? o gal nekreipt demesio?

ventiliatorius? :roll:

Autorius:  Anonymous [ Kov 14 2006, 11:46 ]
Pranešimo tema: 

nu nemanyciau jad ventiliatoriaus tok garsas sakyciau kad po kapotu paukcio dydzio muse isimete

Autorius:  Aidas1 [ Kov 14 2006, 11:53 ]
Pranešimo tema: 

TAMOSHIUS rašė:
nu nemanyciau jad ventiliatoriaus tok garsas sakyciau kad po kapotu paukcio dydzio muse isimete



sudirba hidro aktyvovoztuvas.................

Autorius:  Anonymous [ Kov 15 2006, 16:29 ]
Pranešimo tema: 

aisku tai tikriausiai nekreipt demesio. dekui

Autorius:  velinas [ Kov 17 2006, 20:48 ]
Pranešimo tema: 

grumlinas rašė:
velinas rašė:
Ūžia turbina, kol sustoja 8)
Gražus garsas :lapux:

turbiną reikia stabdyt veikiant varikliui, nes tai pagrindinė jų nužudymo priežastis


tipo, sumažint apsukas prieš gesinant mašiną, turi omeny :?:

Autorius:  Simiar [ Kov 17 2006, 21:46 ]
Pranešimo tema: 

grumlinas rašė:
velinas rašė:
turbiną reikia stabdyt veikiant varikliui, nes tai pagrindinė jų nužudymo priežastis

tipo, sumažint apsukas prieš gesinant mašiną, turi omeny :?:

yep, smagiai pavažiavus ir sustojus, varikliui duot padirbt kokią minutę-dvi laisvai, kad turbina nusiramintų. rekomendavo autovariklių specai. naudodamas tokį metodą, neturėjau problemų su BX TRD TURBO turbina (kurią užlenkė švogeris, nors jam buvo paaiškinta ;) bei vienintelė mūsų darbe Octavia (iš trijų), kurią gesindavo irgi pagal šią metodiką[/quote]


pritariu siai metodikai, kadangi turbina is inercijos dar sukasi, o variklis nedirba - vadinasi ir tepimo nera. kaip sako: netepsi - nevaziuosi :)

Autorius:  RaimisD [ Kov 17 2006, 22:40 ]
Pranešimo tema: 

Limited rašė:
Kalbant i tema, turbina cia nie prie ko, 10s tikrai nesisuka po gesinimo :) . Turbina po aktyvaus vaziavimo yra tiesiog ausinama, tam statomi net "turbo taimeriai". Priesingu atveju prikepa tepalai prie turbo aseles ir tt..
Vien tik del turbinos tokie varikliai reiklesni tepalui.


Cia tu kalbi apie auksto slegio turbinas benzininiuose varikliuose.
Pas dyzelius turbina sitiek neikaista.
O gesinti TD manau galima po 2-3 sekundziu.

Autorius:  velinas [ Kov 18 2006, 11:17 ]
Pranešimo tema: 

grumlinas rašė:
velinas rašė:
tipo, sumažint apsukas prieš gesinant mašiną, turi omeny :?:

yep, smagiai pavažiavus ir sustojus, varikliui duot padirbt kokią minutę-dvi laisvai, kad turbina nusiramintų. rekomendavo autovariklių specai. naudodamas tokį metodą, neturėjau problemų su BX TRD TURBO turbina (kurią užlenkė švogeris, nors jam buvo paaiškinta ;) bei vienintelė mūsų darbe Octavia (iš trijų), kurią gesindavo irgi pagal šią metodiką


Čia įdomus patarimas :roll: Reikės mėgint ant laisvų apsukų pakūrenus gesint ir žiūrėt ar bus garsas, ar nea..

Autorius:  velinas [ Geg 11 2006, 07:35 ]
Pranešimo tema: 

marso rašė:
nu ir kaip, pabandei? Net įdomu man pasidarė, ar nebėr garso?


Pamiršau pamėgint :oops:

Bet išsiaiškinau, kad ventiliatoriai ūžia po mašinos užgesinimo, o ne turbina..

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/