Pole rašė:
assembled rašė:
pagrindinė bėda - vienas cilindras labai ilgai nepradeda dirbti (gerų 5 min. užkūrus ryte jam pradėti dirbti neužtenka). Pavažiuoji <0,5km ir tada jau dirba. Laisvos šalto variklio ar karšto tokios pat - ~700RPM.
Hmm... ilgokai sakyciau 5 min. Turetu dumu baltu buti pilnas rajonas

Pabandyk uzkures pergazuoti kelis kartus (tik ne iki redlaino aisku

) ir jei pagaus tas cilindras tuomet ziurek zvakes, degimo kampa ir ankstintuva pradziai. Ir parasyk koks siurblys stovi (Bosch ar Lucas)?
Che che...
Visas procesas atrodo taip:
du kartus pakaitinu;
vedu prilaikydamas gazą, nes dažnai gesta tik užsivedęs;
po 1:30 min. bandom porąkart pergazuoti iki 4000rpm - negelbsti;
po 5:00 min. kartais pradeda kabinti paskutinis cilidras;
po 7:30 min. cilindras dirba/nedirba panašiu santykiu;
po 10:00 min. paskutinis cilindras tik retkarčiais nesudirba.
Kai variklis pašyla, dirba gražiai, bet tas pirmas 10 minučių tai purtosi kaip pašėlęs. Gyvos tikriausiai tik dvi žvakės, bet juk vis vien turėtų gerokai greičiau pagauti, jei per 10 min.?
Taip, pradžioj rajonas skęsta dūmuose, bet jų po truputį mažėja ir po tų 10 min. beveik nėra. Kai variklis normaliai pašyla būdų kaip ir nėra.
Kaip paprastai atskirti BOSH ar Lucas?
_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m.

EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.