WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 02:33

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: "Padsosas"
StandartinėParašytas: Kov 14 2006, 13:58 
Sveiki,

Gal kas galėtumėte pasakyti koks yra Xantios 95' 1.9 TD Automatinio padsoso reguliatoriaus "FAST IDLE THERMOSTATIC SENSOR" (tikiuosi teisingai išverčiau) gamyklinis ar serijinis ar dar koks numeris, kurį būtų galima nurodyti paduotuvėje jį perkant. Beje kiek jis galėtų kainuoti.


Dėkoju iš anksto
ILgas


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2006, 14:37 
Lyncas rašė:
Tu geriau papasakok kaip tas daiktas atrodo, nes kiek zinau, tai tikrasis padsosas yra eletrinis, o laisvu apsuku reguliatorius, tipo padsosas, yra mechaninis.


Jis yra cilindro formos su iš galo išeinančiu troseliu. Cilindras yra įsukamas i variklio bloką, o troselis tvirtinamas prie kuro siurblio. Cilindro viduje yra termostatas, kuris priklausomai nuo aušinimo skysčio temperatūros tempia ar atleidžia trosą, kuris per kuro siurblį padidina ir sumažina apsukas (kol variklis šaltas, būna įtemptas (apsukos didesnės), kai pašyla, atleidžia).


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2006, 14:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
Mehari be jokiu kodu ir kitu dalyku juos galima isigyti, tiesiog pasakai padsoso reikia ir tiek.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 14 2008, 19:08 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
O XM tinka Xantios termostatiniai reguliatoriai? Kiek kainuoja + - 30 Lt?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 14 2008, 20:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
senajam td 12 90lt praejusia vasara naujas kainavo. Siauliuose Metalistu gatveje berods Dizvoje

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2008, 19:21 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
Vakar pakrapščiau guglį ir radau, kad XM originalų termostatą su uodega 1647 53 (XM detalės originalų kodą) internetas pažįsta kaip BX detalę. Kiek prisimenu, tai atrodė tikrai taip pat. Gal citroen visur tą patį termostatą dėjo?
P.S. 13 litukų... būtinai reikia! :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2008, 20:13 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Kas tas 13-a lituku :?:
O siaip ir pezo 86-u 1.8 d su tokiu pat termostatiniu "padsosu buvo"

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2008, 15:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
O kas jiems pasidaro? Maniškis neveikia. Yra vilties, kad užteks išvalyti kalkes ar šiaip prakrapštyti, kad veiktų?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2008, 15:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jie neardomi. Naujas Meharyje 50lt.
Pas >80proc dyzelinių XMų tas šalto variklio apsukų sukėlėjas neveikia.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2008, 20:31 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
Kai neveikė tas termostatas - buvo degimas paankstintas, kūrėsi vidutiniškai, bet dirbo negražiai. Pavėlinau degimą - kuriasi prastai, dūmija kaip MAZ, bet sušilęs dirba kaip bitutė. Tik medaus neneša. Būtinai keisiu ir purkštukus, bet prieš tai dar noriu tą termostatą pakeisti. Jei Meharyje 50, tai kitur turi būti pigiau... :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 17 2008, 14:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
assembled rašė:
pagrindinė bėda - vienas cilindras labai ilgai nepradeda dirbti (gerų 5 min. užkūrus ryte jam pradėti dirbti neužtenka). Pavažiuoji <0,5km ir tada jau dirba. Laisvos šalto variklio ar karšto tokios pat - ~700RPM.


Hmm... ilgokai sakyciau 5 min. Turetu dumu baltu buti pilnas rajonas :) Pabandyk uzkures pergazuoti kelis kartus (tik ne iki redlaino aisku :wink: ) ir jei pagaus tas cilindras tuomet ziurek zvakes, degimo kampa ir ankstintuva pradziai. Ir parasyk koks siurblys stovi (Bosch ar Lucas)?

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 17 2008, 18:08 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
Pas mane panašiai su variklio darbu, tik ne 5 minutės. Žvakės visos veikia, bet kaitinti reikia iki išsijungs relė. O perkaitinus du kartus dažnai puikiai kuriasi. Bosh širdutė :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 18 2008, 12:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Pole rašė:
assembled rašė:
pagrindinė bėda - vienas cilindras labai ilgai nepradeda dirbti (gerų 5 min. užkūrus ryte jam pradėti dirbti neužtenka). Pavažiuoji <0,5km ir tada jau dirba. Laisvos šalto variklio ar karšto tokios pat - ~700RPM.


Hmm... ilgokai sakyciau 5 min. Turetu dumu baltu buti pilnas rajonas :) Pabandyk uzkures pergazuoti kelis kartus (tik ne iki redlaino aisku :wink: ) ir jei pagaus tas cilindras tuomet ziurek zvakes, degimo kampa ir ankstintuva pradziai. Ir parasyk koks siurblys stovi (Bosch ar Lucas)?

Che che...
Visas procesas atrodo taip:

du kartus pakaitinu;
vedu prilaikydamas gazą, nes dažnai gesta tik užsivedęs;
po 1:30 min. bandom porąkart pergazuoti iki 4000rpm - negelbsti;
po 5:00 min. kartais pradeda kabinti paskutinis cilidras;
po 7:30 min. cilindras dirba/nedirba panašiu santykiu;
po 10:00 min. paskutinis cilindras tik retkarčiais nesudirba.

Kai variklis pašyla, dirba gražiai, bet tas pirmas 10 minučių tai purtosi kaip pašėlęs. Gyvos tikriausiai tik dvi žvakės, bet juk vis vien turėtų gerokai greičiau pagauti, jei per 10 min.?
Taip, pradžioj rajonas skęsta dūmuose, bet jų po truputį mažėja ir po tų 10 min. beveik nėra. Kai variklis normaliai pašyla būdų kaip ir nėra.

Kaip paprastai atskirti BOSH ar Lucas?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 18 2008, 12:38 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Lucas
Paveikslėlis

Bosh


Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 18 2008, 16:15 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
Gal orą gaudo?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007