WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

"Padsosas"
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=6326
Puslapis 12

Autorius:  ILgas [ Kov 14 2006, 13:58 ]
Pranešimo tema:  "Padsosas"

Sveiki,

Gal kas galėtumėte pasakyti koks yra Xantios 95' 1.9 TD Automatinio padsoso reguliatoriaus "FAST IDLE THERMOSTATIC SENSOR" (tikiuosi teisingai išverčiau) gamyklinis ar serijinis ar dar koks numeris, kurį būtų galima nurodyti paduotuvėje jį perkant. Beje kiek jis galėtų kainuoti.


Dėkoju iš anksto
ILgas

Autorius:  ILgas [ Kov 14 2006, 14:37 ]
Pranešimo tema: 

Lyncas rašė:
Tu geriau papasakok kaip tas daiktas atrodo, nes kiek zinau, tai tikrasis padsosas yra eletrinis, o laisvu apsuku reguliatorius, tipo padsosas, yra mechaninis.


Jis yra cilindro formos su iš galo išeinančiu troseliu. Cilindras yra įsukamas i variklio bloką, o troselis tvirtinamas prie kuro siurblio. Cilindro viduje yra termostatas, kuris priklausomai nuo aušinimo skysčio temperatūros tempia ar atleidžia trosą, kuris per kuro siurblį padidina ir sumažina apsukas (kol variklis šaltas, būna įtemptas (apsukos didesnės), kai pašyla, atleidžia).

Autorius:  Paulius [ Kov 14 2006, 14:56 ]
Pranešimo tema: 

Mehari be jokiu kodu ir kitu dalyku juos galima isigyti, tiesiog pasakai padsoso reikia ir tiek.

Autorius:  scaniagt [ Bal 14 2008, 19:08 ]
Pranešimo tema: 

O XM tinka Xantios termostatiniai reguliatoriai? Kiek kainuoja + - 30 Lt?

Autorius:  Karolisxm [ Bal 14 2008, 20:51 ]
Pranešimo tema: 

senajam td 12 90lt praejusia vasara naujas kainavo. Siauliuose Metalistu gatveje berods Dizvoje

Autorius:  scaniagt [ Bal 15 2008, 19:21 ]
Pranešimo tema: 

Vakar pakrapščiau guglį ir radau, kad XM originalų termostatą su uodega 1647 53 (XM detalės originalų kodą) internetas pažįsta kaip BX detalę. Kiek prisimenu, tai atrodė tikrai taip pat. Gal citroen visur tą patį termostatą dėjo?
P.S. 13 litukų... būtinai reikia! :)

Autorius:  Karolisxm [ Bal 15 2008, 20:13 ]
Pranešimo tema: 

Kas tas 13-a lituku :?:
O siaip ir pezo 86-u 1.8 d su tokiu pat termostatiniu "padsosu buvo"

Autorius:  assembled [ Bal 16 2008, 15:14 ]
Pranešimo tema: 

O kas jiems pasidaro? Maniškis neveikia. Yra vilties, kad užteks išvalyti kalkes ar šiaip prakrapštyti, kad veiktų?

Autorius:  proffanas [ Bal 16 2008, 15:42 ]
Pranešimo tema: 

Jie neardomi. Naujas Meharyje 50lt.
Pas >80proc dyzelinių XMų tas šalto variklio apsukų sukėlėjas neveikia.

Autorius:  scaniagt [ Bal 16 2008, 20:31 ]
Pranešimo tema: 

Kai neveikė tas termostatas - buvo degimas paankstintas, kūrėsi vidutiniškai, bet dirbo negražiai. Pavėlinau degimą - kuriasi prastai, dūmija kaip MAZ, bet sušilęs dirba kaip bitutė. Tik medaus neneša. Būtinai keisiu ir purkštukus, bet prieš tai dar noriu tą termostatą pakeisti. Jei Meharyje 50, tai kitur turi būti pigiau... :)

Autorius:  Pole [ Bal 17 2008, 14:27 ]
Pranešimo tema: 

assembled rašė:
pagrindinė bėda - vienas cilindras labai ilgai nepradeda dirbti (gerų 5 min. užkūrus ryte jam pradėti dirbti neužtenka). Pavažiuoji <0,5km ir tada jau dirba. Laisvos šalto variklio ar karšto tokios pat - ~700RPM.


Hmm... ilgokai sakyciau 5 min. Turetu dumu baltu buti pilnas rajonas :) Pabandyk uzkures pergazuoti kelis kartus (tik ne iki redlaino aisku :wink: ) ir jei pagaus tas cilindras tuomet ziurek zvakes, degimo kampa ir ankstintuva pradziai. Ir parasyk koks siurblys stovi (Bosch ar Lucas)?

Autorius:  scaniagt [ Bal 17 2008, 18:08 ]
Pranešimo tema: 

Pas mane panašiai su variklio darbu, tik ne 5 minutės. Žvakės visos veikia, bet kaitinti reikia iki išsijungs relė. O perkaitinus du kartus dažnai puikiai kuriasi. Bosh širdutė :)

Autorius:  assembled [ Bal 18 2008, 12:09 ]
Pranešimo tema: 

Pole rašė:
assembled rašė:
pagrindinė bėda - vienas cilindras labai ilgai nepradeda dirbti (gerų 5 min. užkūrus ryte jam pradėti dirbti neužtenka). Pavažiuoji <0,5km ir tada jau dirba. Laisvos šalto variklio ar karšto tokios pat - ~700RPM.


Hmm... ilgokai sakyciau 5 min. Turetu dumu baltu buti pilnas rajonas :) Pabandyk uzkures pergazuoti kelis kartus (tik ne iki redlaino aisku :wink: ) ir jei pagaus tas cilindras tuomet ziurek zvakes, degimo kampa ir ankstintuva pradziai. Ir parasyk koks siurblys stovi (Bosch ar Lucas)?

Che che...
Visas procesas atrodo taip:

du kartus pakaitinu;
vedu prilaikydamas gazą, nes dažnai gesta tik užsivedęs;
po 1:30 min. bandom porąkart pergazuoti iki 4000rpm - negelbsti;
po 5:00 min. kartais pradeda kabinti paskutinis cilidras;
po 7:30 min. cilindras dirba/nedirba panašiu santykiu;
po 10:00 min. paskutinis cilindras tik retkarčiais nesudirba.

Kai variklis pašyla, dirba gražiai, bet tas pirmas 10 minučių tai purtosi kaip pašėlęs. Gyvos tikriausiai tik dvi žvakės, bet juk vis vien turėtų gerokai greičiau pagauti, jei per 10 min.?
Taip, pradžioj rajonas skęsta dūmuose, bet jų po truputį mažėja ir po tų 10 min. beveik nėra. Kai variklis normaliai pašyla būdų kaip ir nėra.

Kaip paprastai atskirti BOSH ar Lucas?

Autorius:  Liveris [ Bal 18 2008, 12:38 ]
Pranešimo tema: 

Lucas
Paveikslėlis

Bosh


Paveikslėlis

Autorius:  scaniagt [ Bal 18 2008, 16:15 ]
Pranešimo tema: 

Gal orą gaudo?

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/