WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 16:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 23 2006, 13:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 26 2004, 10:30
Pranešimai: 109
Miestas: Kaunas
Turi meistreliai vietoj katalizatoriaus rezonansinius bakelius.Kiek girdejau isdauzyti pilnai nera gerai nes padideja triuksmas.Jeigu dauzo tai nuemus per vamzdi ismusa keliu cm skyle.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 23 2006, 15:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 02 2005, 11:51
Pranešimai: 51
Miestas: Vilnius
Paulius rašė:
gal jis EGRu vadinamas?


tikrai taip ir vadinasi
"ismetamu duju recirkuliacija"
daznas dalykas kad jie pradeda kistis
issprendziama daznaiusiai geru aktyviu pavaziavimu bent 100 km
as taip spresdavau problema su KIA SPORTAGE 2.0TD
atvaziuodavo klientas ir pradedavo skustis bloga trauka trukciojimas ir pan, beto degdavo CHECK ENGINE
sesdavom su mehanioriu, nuo seimo iki VILONO ir atgal, ketvirta pavara apie 120 km/h
ispradziu didelis juodu dumu sleifas, o poto kompas jau neberodydavo jokiu kalidu :)

_________________
Linas
CX Break TRD Turbo 2 '88
VAZ 2101 '74
Piaggio X9 125


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2006, 22:26 
sigius rašė:
Tai va, atsirado problema su musu ZX'u. Tik beda, kad negalima issiaiskinti kas del jos kaltas. Jau buvom ivairiausiuose servisuose (is kuriu 2 uzsiima varikliais) ir niekas neranda priezasties. Tiesa pasakius, kai kurie neranda ne tik priezasties, bet ir pacios problemos nepastebi :) O ji yra tokia: vaziuojant staiga masina pradeda nebetraukti, trukcioti, netgi kazkas panasaus i kalima girdisi ar lyg kazkas prasisuktu. Paskui susitvarko, bet pavaziavus kazkiek ir vel pasikartoja. Ir taip pastoviai. Tas labiau budinga jau labiau pasilusiai masinai. Pirmus kelis km kol masina salta problemos nebuna.
Galiu pasakyti tik tiek, kad variklio kompresija yra gera, sistema praplove, kuro filtras pakeistas. Yra tik vienas blogas dalykas su varikliu - labai dumija. A1 tikrino ir sake, kad sankaba ir greiciu deze OK, tad kas belieka... Variklis. O gal ir ne.
Turit kokiu minciu?


Sveikas, man buvo panasiai su zmonos Fiat Bravo 1.9 TD. Trukciojo nerealiai, vos pavaziuoti ejo. Beje trukciojo periodiskai. Davus daugiau gazo girdejosi lyg kazkoks gremzimas. Gaza vos priimdavo. O problema issprendziau idomiai (man paciam): 2 pavara tapke ligi dugno (paskui masina juodu dumu sleifas baisus), tas pats 3 pavara - is pradziu 3 pavara max 50 km/h ir ne kriukt daugiau. po to po truputi pramuso, pasiekiau 3 pavara 90, 100. Problema dingo, turbina dirbo net su svariu svilpimu. Dumu nebeliko. Po tokio "taisymo" zmonele vazinejasi jau menesi be problemu (kasdien i darba pirmyn - atgal 60 km). Matyt moteru pernelyg atsargus ir ramus vaziavimas uznesa sistema... 8)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 23 2006, 22:30 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Gintaras B. rašė:
Matyt moteru pernelyg atsargus ir ramus vaziavimas uznesa sistema... 8)

nu va, suodžius iš dusliarkos išpūst reikėjo matyt :D

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2006, 07:43 
Gintaras B. rašė:

Sveikas, man buvo panasiai su zmonos Fiat Bravo 1.9 TD. Trukciojo nerealiai, vos pavaziuoti ejo. Beje trukciojo periodiskai. Davus daugiau gazo girdejosi lyg kazkoks gremzimas. Gaza vos priimdavo. O problema issprendziau idomiai (man paciam): 2 pavara tapke ligi dugno (paskui masina juodu dumu sleifas baisus), tas pats 3 pavara - is pradziu 3 pavara max 50 km/h ir ne kriukt daugiau. po to po truputi pramuso, pasiekiau 3 pavara 90, 100. Problema dingo, turbina dirbo net su svariu svilpimu. Dumu nebeliko. Po tokio "taisymo" zmonele vazinejasi jau menesi be problemu (kasdien i darba pirmyn - atgal 60 km). Matyt moteru pernelyg atsargus ir ramus vaziavimas uznesa sistema... 8)


Nu reikes savaitgali pabandyti sita metoda. Nors kazka panasaus jau ir bandem, gal reikes drastiskiau :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2006, 16:41 
Sorry, kad tik dabar. 1- oji foto bendras variklio vaizdas, ir jame matosi raudonai apvesta velnio ekologija. 2- oje fotkėje matosi tikriausiai ta vieta, kur tarpinę dėjau, vasarą vyko veiksmas, nebepamenu.

http://public.fotki.com/Socrat/ismetamu_duju_recir/


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 27 2006, 15:28 
sigius rašė:
Vovka rašė:
Socrat rašė:
Sorry, kad tik dabar. 1- oji foto bendras variklio vaizdas, ir jame matosi raudonai apvesta velnio ekologija.



Tai EGR vožtuvas

O gal zinai, kas tokius dalykus tvarko Kaune? Gal irgi Dizrida?


Pradziai pamegink atjungt EGR voztuva. Paprasciausiai numauk slangute, ir ja uzglusink.
Be tos ekologijos smagiau sukasi dyzeliukas ir sanaudos mazesnes


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 10 2006, 07:00 
Taigis, problema kaip ir isspresta :) O padaryta tai buvo labai paparastai ir pigiai: keliolika km pavazinejau gasdindamas aplinkinius kaimus, t.y. iki raudonu apsuku. Po to dar keliolika ne taip drastiskai ir masina vaziuoja normaliai. Nebeliko jokiu trukciojimu, plerpimu ir pan. Tiesa, dar kartais pasimato juodas dumelis, bet manau, kad ir tai su laiku pradings. ZX as jau metus taip gerai nevaziavo. Aciu visiems uz patarimus.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 20 2006, 12:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 20 2005, 17:50
Pranešimai: 7
Miestas: Vilnius
as taip pat atjungiau ta erg vostuva zx 19d na traukti geriau pradejo, bet dumingumas kaip pamatavau ant stendo tech apziuroje buvo api 70 proc. o leidziama iki 53 proc. vel prijungus ta erg vostuva dumingumas is karto sumazejo iki 30 proc

_________________
XM kibiras D12
ZX aura 1.9D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 24 2007, 08:45 
Edma rašė:
Ozz rašė:
Apie duminguma norejosi paklaust
Vat pavyzdys: http://www.youtube.com/watch?v=Rjj24dZmoL0
Cia ne mano, bet galiu ant laisvu padumyt panasiai be vargo :?
Ar cia normalu?
2.1 td su elektroniniu luku.
Nesudeges kuras....priezasciu gali but daug...


Pas mane dar smarkiau. Įtariu forsunkes, bet sprendimas gal bus šiek tiek prisukt kurą. Beje, variklių meistras sakė, kad jei važiuojant 2000 rpm nedūmija, tai reiškia dūmo ne per daug. Šitoj vietoj aš su juo nesutinku..


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 27 2007, 08:40 
Socrat rašė:
Ozz rašė:
Aurutis rašė:
Sveiki,

Pas mane ir padavus gazo,kazkas sudzerzgia :? ar tai tas erg voztuvas???kaip patikrint kad tai jis???


Nemanau kad jis gali skleist toki garsa.
Pamegink atjungt vakumo slangele ir EGR neveiks


Tai tipo tada ir nedūmyt turėtų, jei dėl jo bėdos?
Kur ta šlangelė?


Gal. Man tai nepadejo, dumyja taip pat. Atjungus ekologija kazkokiu apciuopiamu pakitimu nepastebejau. Tik tiek kad suodziu kolektoriun nevaro.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007