WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 20:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 181 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 13 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 19 2011, 22:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
myndey rašė:
Sveiki, turiu Xsara 99m. 1.9D. Panašu, kad bus pakaitinimo žvakės atgyvenę. Kadangi, dyzeliukui jos labai svarbios (ypač žiemą) nusprendžiau nepagailėt ir pasikeist. Tai norėčiau sužinot, kokios būtent žvakės tinka 1.9D varikliui? Manualuose radau, kad tokie varikliai būna dviejų tipų: Bosch VE 4/9 arba Lucas DPC. Kaip sužinot kuris manasis, ar tiek vieniems tiek kitiems tokios pat eina.. :)

"Panašu, kad atgyvenę" pagal kokius požymius?
Su 1,9D gali būti du varikliai: DW8 arba XUD9A. Gal specialistai žinos ir pagal metus, bet aš nežinau. Reik pažiūrėt, ar ne tokios pačios. Jei taip, tada nesvarbu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2011, 10:57 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2010, 15:28
Pranešimai: 48
Miestas: Panevėžys/Vilnius
Pagal tuos požymius, kuriuos šioj temoj perskaičiau: tik užkūrus variklis purtosi, nenori sklandžiai dirbt. Žiemą šiaip ne taip užkurdavau prie -18.. Bet kaip bebūtų mašiną turiu apie metus, tai neaišku ar apskritai kas nors jas keitė, žodžiu bus gera profilaktika. O variklio tipas pagal manual'a tai DW8...

_________________
http://soundcloud.com/mindaugasr
http://www.mixcloud.com/MindaugasR
http://e-sim.org/lan.42337/


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2011, 12:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
myndey rašė:
Pagal tuos požymius, kuriuos šioj temoj perskaičiau: tik užkūrus variklis purtosi, nenori sklandžiai dirbt. Žiemą šiaip ne taip užkurdavau prie -18.. Bet kaip bebūtų mašiną turiu apie metus, tai neaišku ar apskritai kas nors jas keitė, žodžiu bus gera profilaktika. O variklio tipas pagal manual'a tai DW8...


Jei pinigų negaila, galit profilaktiškai keičiot žvakes, bet tie požymiai gali nebutinai reiškšt blogas žvakes. Aš irgi čia prisiskaičiau ir nutariau pasikeist žvakes. Nepagailėjau pinigų, susukau naujas Bosch žvases ir... Ir niekas nepasikeitė. Simptomai tokie pat keip pas jus, tik pas mane Xantia 1,9 td. Žodžiu prie -20 šiaip taip pavyksta užkurt ir gerai, daugiau galvos nebesuku

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2011, 19:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 19 2008, 16:53
Pranešimai: 59
bardakasbx rašė:
dugnas rašė:
o kas keisciausiai tai lempute atsigavo, greiciausiai kontaktai kazhkur. sia ziema ir as po 2k kartais kaitindavau

Tad reikia ruosti pries ziema visas el.jungtis ir prieinamus prietaisu el. lizdus - aksioma, kuria dauguma pastoviai vis pamirsta :)


siulai visa xm'e elektra keist :) kur imanoma ten tikrinama, tik daznai kol nesugenda net neaishku kur galu ieshkot:)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2011, 20:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Dėl to purtymosai šaltam varikliui aš priežasčių ieškau jau visus 10 metų, kiek ksemą turiu :lol: ir viską ką suradau beieškodamas tai tik stipriai pablogėjusią situaciją po paskutinių paieškojimų :bum:
Pasakysiu paprastai - tam purtymuisi šalto motoro yra n+k priežasčių iš kurių pati lengviausia būtų žvakės, bet deja jos tokius simptomus duoda retai. Toliau seka oras kuro sistemoj, forsunkės, nesandarūs vožtūvai, sėdusi kompresija, blogas siurblys ir dar b..is žino kas arba viso to kompleksas. Kas tai per būgas būtų, aš jo pas save nerandu, o po žemo slėgio siurblio pakeitimo ir kompresijos, žvakių bei forsunkių tikrinimo situacija žostkai pablogėjo :doom: Ką galėjau pagadint nesugalvoju, bet matyt kažką pagadinau. Matomai sumatavau visą likusią kompresiją ir jos daugiau nebeliko :roll:
Aš asmeniškai nemačiau dar nė vieno ksemo ar bx'o kuris esant šalčiams kurtusi ir dirbtu be pasipurtymo. Jei pas ką toks yra - pavydžiu. Viską ką pavyko išeksperimentuoti, tai kad šis purtymasis tiesiogiai priklauso nuo degimo kampo, t.y. kuo ankstyvesnis degimas, tuo purtymasis prasideda prie žemesnės temp. ir tuo trunka trumpiau. Kai saviškiui pastačiau degimą pagal katalogą - jis padla pradėjo purtytis net šiltas. O kas keisčiauia kad šiaip važiuoja be priekaištų ir trauka jo turbūt viena iš geresnių dar gyvųjų 2.1TD. Vot ir suprask tu ta prancūzo stebūklą :bum:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2011, 23:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Pole rašė:
Dėl to purtymosai šaltam varikliui aš priežasčių ieškau jau visus 10 metų, kiek ksemą turiu :lol: ir viską ką suradau beieškodamas tai tik stipriai pablogėjusią situaciją po paskutinių paieškojimų :bum:
Pasakysiu paprastai - tam purtymuisi šalto motoro yra n+k priežasčių iš kurių pati lengviausia būtų žvakės, bet deja jos tokius simptomus duoda retai. Toliau seka oras kuro sistemoj, forsunkės, nesandarūs vožtūvai, sėdusi kompresija, blogas siurblys ir dar b..is žino kas arba viso to kompleksas. Kas tai per būgas būtų, aš jo pas save nerandu, o po žemo slėgio siurblio pakeitimo ir kompresijos, žvakių bei forsunkių tikrinimo situacija žostkai pablogėjo :doom: Ką galėjau pagadint nesugalvoju, bet matyt kažką pagadinau. Matomai sumatavau visą likusią kompresiją ir jos daugiau nebeliko :roll:
Aš asmeniškai nemačiau dar nė vieno ksemo ar bx'o kuris esant šalčiams kurtusi ir dirbtu be pasipurtymo. Jei pas ką toks yra - pavydžiu. Viską ką pavyko išeksperimentuoti, tai kad šis purtymasis tiesiogiai priklauso nuo degimo kampo, t.y. kuo ankstyvesnis degimas, tuo purtymasis prasideda prie žemesnės temp. ir tuo trunka trumpiau. Kai saviškiui pastačiau degimą pagal katalogą - jis padla pradėjo purtytis net šiltas. O kas keisčiauia kad šiaip važiuoja be priekaištų ir trauka jo turbūt viena iš geresnių dar gyvųjų 2.1TD. Vot ir suprask tu ta prancūzo stebūklą :bum:


Xantių turbūt irgi nėra, kurios normaliai dirbtų. Buvo kilus mintis susitvarkyt šitą reikalą, visa laimė, kad protingas žmogus paprtotino. Pasakė taip: sukiši daug pinigų, sugaiši daug laiko, ir norimo rezultato vis tiek negausi. Paminėjo tas pačias priežastis, kaip ir jūs. Paprasčiausisi daug tūkstančių tos mašinos nuvažiavę ir kilometrai padarė savo. Suvokiau tai ir daugiau nebeknisau. Tiek, kad šita liga pas mane staigiai progresuoja. Dar praitą rudienį prie + temperatūros, kad ir šaltas variklis, normaliai dirbdavo, dabar po žiemos jau ir prie pliuso purtos

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2011, 17:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
[/quote]
Tai persasi, perskaicius sias mintis, paprasta isvada: keist motora arba pati auto :roll:[/quote]

Na tai, o kas belieka? Pradėt keičiot siurblius, purkštukus, vožtuvus reguliuot ar iš vis daryt variklio kapitalinį? Mano supratimu už tą sumą, kurią tektų atsegt už tokius darbus, laisvai išeitu ir dar viena xantia. Per daug menkavertė mašina, kad tokiais remontais užsiimt, na nebent jauti kažkokius sentimentus ar geras rankas turi ir tuos darbus gali pats pasidayt. Manau geriausias variantas važiuot kol voažiuoja, o kai nebevažiuoja - nusipirkt kitą lavonėlį

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2011, 18:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Na mano kuriasi be jokiu problemu ir purtymusi prie -20 ir +20, 2.1td lucasas, gal cia ta viena is gyvuju dar,su lucasu prariedejau jau beveik 100k km,pakeisti buvo tik du manzetukai, dabartine rida 304000km jau,planuoju isukt 500k :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2011, 22:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Vycius rašė:
Na mano kuriasi be jokiu problemu ir purtymusi prie -20 ir +20, 2.1td lucasas, gal cia ta viena is gyvuju dar,su lucasu prariedejau jau beveik 100k km,pakeisti buvo tik du manzetukai, dabartine rida 304000km jau,planuoju isukt 500k :)


Jauodai pavydžiu... Maniškė xantia jau visai liūdina. Šiandien iš vis užkūrus ne tai kad purtėsi, bet iš vis kelias sekundes 1 cilindras nepanoro dirbt. Tokie bajeriai tik prie didelių šalčių būdavo. :? Būtu idomu kompresiją pramatuot, purkštukus patikrint, bet jaučiu kad tik sunervins blogi rezultatai

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2011, 17:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
,
Awriux rašė:
Vycius rašė:
Na mano kuriasi be jokiu problemu ir purtymusi prie -20 ir +20, 2.1td lucasas, gal cia ta viena is gyvuju dar,su lucasu prariedejau jau beveik 100k km,pakeisti buvo tik du manzetukai, dabartine rida 304000km jau,planuoju isukt 500k :)


Jauodai pavydžiu... Maniškė xantia jau visai liūdina. Šiandien iš vis užkūrus ne tai kad purtėsi, bet iš vis kelias sekundes 1 cilindras nepanoro dirbt. Tokie bajeriai tik prie didelių šalčių būdavo. :? Būtu idomu kompresiją pramatuot, purkštukus patikrint, bet jaučiu kad tik sunervins blogi rezultatai


Nu būtum VLN idomumo dėlei prasukčiau tau kompresiją už ačiu, o išsuktus purkštukus po 5Lt/vnt tikrina. O purtymasis tai ir yra kai nedirba vienas ar keli cilindrai. Dar audžiu mintį pabandyt perdaryti žvakių sistemą taip kad kaistu kurį laika ir po užvedimo :roll:, tik kažin ar žvakės neužlinks nuo tokių bajerių :)
Pas mane visai šaltam motorui ir neišsuktais purkštukais 27-26-26-27. Apatinė riba yra berods 25. Šiltam dar nematavau, bet ir nelabai yra prasmės. Man ryškiai paumėjąs kratymasis prasidėjo po siurblio žemo slėgio siurbliuko pakeitimo. Iki tol tokiu oru kai iki -3 kurdavosi be purtymosi. Bet prie -20 jau kratydavosi solidnai ir dūmų pilnas rajonas :) Dabar visai šiknos skylė :( Dar yra maža viltis kad tai susiją su siurblio reguliavimu, bet deja Lucasų niekas nemoka pamatuot normaliai. Darysiusi manometrus - gal kas ir pavyks.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2011, 17:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Noreciau ir as pasimatuot savo kompresija, bet kad brangoka kazkaip tol kol niekas negliucina :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2011, 21:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Ir nelysk kol negliučina - aš jau va įlindau tai dabar neaišku kada išlysiu. :)

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2011, 17:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
liuka rašė:
Vycius rašė:
Noreciau ir as pasimatuot savo kompresija, bet kad brangoka kazkaip tol kol niekas negliucina :)

ar 40lt brangu? :shock:


Kur čia už 40 tikrina? Jei normaliai patikrinti, tai yra biski žaidimo. Aš tikrinausi visiškai šaltą + šaibos po purkštukais vien 24Lt + dar gali tekti ir akuma pakrauti po tikrinimo, nes šalto motoro kai kiekvieną katiolą prasuki po du kartus akumas dažniausiai padusta finale.
Už 40 jaučiu prasuks karštą motorą ir paleis, ko pasekoje nieko ir nepamatysi jei problemos yra tik šaltyje, nebent tik išsibarstymą bet ir tai ne visada.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2011, 23:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
ekonomino pakilimo laiku tokia kaina sumokejau Siaures pr.Kaune esanciame servise(pavadinimas uzkrito galvoje).kur tuo metu dirbo Dr.Alvydo rekomenduotas dyzelistas Bronius.palikau pas ji is vakaro savaji ZX . kad kita diena is ryto pamatuotu saltam varikliui kompresija.saibos po purkstukais kainavo 4lt.na nesiskundziau.pries tai "Autovitus " tikrino ir darbu samatoje -kompresijos tikrinimas - 40lt.LZUU ir kiek pamenu uz cilindra nuo 8-10lt prase.
o koks ten zaidimas?macaiu kai Bronius pas Dr.Alvyda atvaziaves jo BX matavo kompresija.nieko ypatingo.

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 25 2011, 10:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Liuka - šaibos po purkštukais eina dvejos, vienos varinės kainuoja po 1Lt, kitos plieninės po pačiu antgaliu po 5Lt. Vat pastarųjų meistrai dažniausiai ir nekeičia, nes brangu. O kartais dulkiniesi pusvalandi kol kurią nors prikepusią iš jų iškrapštai. Pas jus kaune matomai žemesnis pragyvenimo lygis užtat ir kainos tokios :D Vln be 80 niekas neprasideda su kompresijos matavimu. Todėl ir pirkausi kompresometrą, kuris finale man į 150 Lt atsistojo, bet užtat bus ateičiai ir draugams :wink:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 181 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 34 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007