WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
2.5TD patvarumas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=8978 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Anonymous [ Lap 02 2006, 17:00 ] |
Pranešimo tema: | 2.5TD patvarumas |
Sveiki,pasiskaiciau as diskusijas ir suradau,kad xm'u 2.5 TDi labai prasti varikliai,jai kas galit paneikit arba patvirtinkit,argumentuokit ![]() ![]() |
Autorius: | deimantukas [ Lap 02 2006, 17:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del 2.5 TDI Varikliuko |
danieliust rašė: Sveiki,pasiskaiciau as diskusijas ir suradau,kad xm'u 2.5 TDi labai prasti varikliai,jai kas galit paneikit arba patvirtinkit,argumentuokit
![]() ![]() Nemanau,kad jie prasti.Tiesiog jų aptarnavimas sudėtingesnis ir brangesnis. |
Autorius: | proffanas [ Lap 02 2006, 17:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Pati konstrukcija silpnesnė-yra pastovių problemų su variklio aušinimu. Aptarnavimas,o ir remontas,gerokai brangesni nei 2.1TD. Ne veltui gi buvo rekomenduota apie variklį pasiskaityti dar prieš perkant XMą... O tavo paraše minimas 2,5TDI negali būti XMas-tokių paprasčiausiai nėra ![]() |
Autorius: | xminde [ Lap 02 2006, 17:08 ] |
Pranešimo tema: | |
danieliust rašė: hmm...tik tiek?o iš esmės daugiau niekuo nesiskiria nuo 2.1td?
![]() Skiriasi, ir kuo - yra aprašinėta. Aušinimo sistema sudetingesnė ir nėra pakanakama jei auto drožiamas dideliais krūviais. Kūdos variklio galvos - jos ir nupušta dėl tų kruvių ir nepakankamo aušinimo. |
Autorius: | Auria [ Lap 02 2006, 18:20 ] |
Pranešimo tema: | |
2.5TD nera jau tokia didele blogybe kaip dauguma galvoja. Svarbiausia reikia vazinet protingai ![]() Blogybes prasideda, kai reikia lysti po kapotu. Tada vienuose servisuose pradeda tave siuntineti toli toli (net sumustiniu i kelione ideti nepasiulo ![]() o kituose pradeda vardinti kazkokius nesuprantamus skaicius x000LT ![]() |
Autorius: | Arte [ Lap 02 2006, 21:10 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: ...bet jei jau važinėt protingai-kuriems galams tokia variklio kubatūra ir galia?
![]() O eksploatacijos ir remonto kaštai kišenės tikrai neapsunkina.Tik palengvina ![]() Saliaros tai nepastebėjau siaubingo skirtumo ![]() Šio varikliuko privalumas - jo sukimo momentas 300N/m jau prie 2000aps, palygint su 2,1td - 245 prie 2750 berods, važiavimas toks limuzininis gaunas. Ir viduje tylesnis gerokai, pats tyliausias ko gera iš XM. Bet patikimumas - nu ne, kai be neaiškios priežasties maniškis vožtuvą nutraukė - gal tiek to, nutariau ![]() |
Autorius: | proffanas [ Lap 02 2006, 21:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Arte. rašė: Saliaros tai nepastebėjau siaubingo skirtumo
![]() Šio varikliuko privalumas - jo sukimo momentas 300N/m jau prie 2000aps, palygint su 2,1td - 245 prie 2750 berods, važiavimas toks limuzininis gaunas. Sąnaudas lyginau pagal esamus atsiliepimus "XM kuro sąnaudose"... įspūdis,kad 2.5TD dviem litrais daugiau srebia už 2.1TD. 2.1TD duoda tik 235Nm prie 2000rpm,čia skirtumas irgi akivaizdus.Dėl triukšmo salone,tai paXadintam 2.1TD pretenzijų neturiu. Nu bet gedimų kiekiai ir kainos! ![]() ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Lap 02 2006, 21:43 ] |
Pranešimo tema: | |
siaip jo,ta tai pastebejau,ant seno savo xm'o 2.1 TD,"blerbia"kaip traktorius.Uztat ant dabartinio 2.5TD tai garsas lyg benzinas butu,kai stovi prie raudono sviesoforo tai rods ,kad uzgesintas variklis!!! ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Kosmoz [ Vas 16 2007, 13:22 ] |
Pranešimo tema: | |
O jei paimti ne is vokieciu atvaziavusi 2.5TD, nepakaitinta, turetu laikyti lietuviskomis salygomis, ane? Kitas klausimas iskyla, o ar imanoma neskrodziant atskirti, perkaitintas jis ar ne? |
Autorius: | proffanas [ Vas 16 2007, 13:31 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei perkaitintas-galva greičiausiai bus virinta ![]() Beje,temos autoriui (persivadinusiam į 'Elveon') varikliukas Lietuvos sąlygomis visgi neseniai užlinko... ![]() |
Autorius: | xminde [ Vas 16 2007, 13:32 ] |
Pranešimo tema: | |
Kosmoz rašė: ... o ar imanoma neskrodziant atskirti, perkaitintas jis ar ne?
Jei aušinimo skysčio slėgis normalus, tai dar matyt nėra ji perkaitinta tiek, kad jau būtų visai prastai. |
Autorius: | Mandrius [ Vas 18 2007, 12:31 ] |
Pranešimo tema: | |
Betgi kaip yra su tais visais Ducatais, Jumperiais, Boxeriais - taigi pas juos ar ne tie patys varikliai ir važiuoja, netgi labai gerai važiuoja? |
Autorius: | proffanas [ Vas 18 2007, 13:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Į juos ėjo visai kitokie varikliai... Buvo sunkvežimiukų 2.5TD 76kW,79kW,81kW ir 85kW.Be to,buvo ir 2.5D 62 ir 63kW galios. Skiriasi juk ir variklio kodas:į XM ėjo DK5ATE 95kW galios,o į krovinines CRD93L/U25/661, 8144.67 ir DJ5(T9A) ir kt. Jei ką,šaltinis http://www.wkl.com.pl/oferta.php?SID=84 ... al=1&id=53 Tingiu ieškot kažko rimtesnio ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |