WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 22:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 05 2007, 20:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Galia juk apskaičiuojama pagal formulę kur galia tiesiogiai proporcinga apsukų reikšmei, todėl galia ir dideja, nes sukimo momento reikšmė neturi didelės įtakos rezultatui.


:shock: Galios formulėje ir figūruoja būtent sukimo momentas.

AG=Nm x rpm/7130 .Esant 7130rpm,sukimo momento (Nm) ir galios (AG) skaitinės išraiškos susilygina.Tai kaip gali augti galia viršijus max.galios apsukas (kas savaime :D ),kai sukimo momentas jau ženkliai smunka?Painiojatės,kolegos... :roll: Ir duotame grafike galia ryškiai krenta po 4000rpm.Dar didesnių apsukų (kaip ir apsukų iki 1500rpm) grafikas neduodamas,nes jis neturi praktinės reikšmės:prie ypač didelių apsukų tie skaičiai "stremitelno padajet k nuliu",o mažesnės nei laisvos apsukos neturi prasmės ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 00:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Kolega - sumodeliuok tą kreivę su Exeliu :)... Manau pernelyg į paveikslėlį įsijautei - ten juk skalių masteliai skirtingi.
Formulė duota idealiam atvejui, o variklis toli gražu nėra idelaus :). Juolab - gal tie grafikai yra pačiame išėjime (ratuose) paišomi? Tada tai viską į vietas sudeliotų :).


Sumodeliavau;įskaičiavau ir nurodytą sukimo momento kreivę,ir ekstrapoliavau išsididinęs link didesnių apsukų :shock: Siūlau tą patį padaryti ir patiems.Nors didėjant apsukoms sukimo momento kreivė iš tikrųjų krenta aštriau,nei tolygiai (skaičiavau iš duoto grafiko pagal daugmaž tolygias galios/sukimo momento kreives,ties 7130rpm susilyginančias),bet vaizdzialis jau ties 5000rpm (redline?) visvien pamokantis... :shock: Užsiminkit dar kada apie "gėrį" neperdaryto dyzelio aukštose apsukose... :twisted: :twisted: :twisted:

Beje:galios apskaičiavimo formulė galioja visiems atvejams,o ne vien idealiam,ir ne vien dyzeliui.Vidaus degimo variklio galios neįmanoma apskaičiuoti kitaip,kaip tik pagal sukimo momentą. O "buitinėse" sąlygose galia nustatoma būtent iš ratų sukimo momento:aparatas,tai atliekantis,vadinasi dinostendu.Kaune jį turi keletas servisiukų;kiek žinau,"Moderna"-taip pat.Galima šiuo klausimu ir ten pamedžioti informacijos... :roll:
Gal ir forumo "sportininkai" šiuo klausimu kažką pridės,jei kartais skaito "dyz.variklius"?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 07:17 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Idealų atvėjį aš turiu tą kai sukimo momentas etaloniškai stabilus :), o kai sukimo momentas kinta tai ir su galia akyvaizdūs rezultatai gaunasi :). Taip, kad tobulas važiavimas tai optimalus važiavimas - optimaliai važiuoji gamtą tausoji :P.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 09:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Aga;vadinasi,vėl ginčijomės dėl skirtingų dalykų :)
Jau šimtmetį konstruktoriai verčiasi per galvą,bandydami sukurti variklį,kurio sukimo momento kreivė būtų horizontali ar bent kuo mažiau nuožulni (t.y. vienodas sukimo momentas prie bet kokių apsukų):tai ir bus idealus variklis,kurio galia augs iki pat "dugno" :) Tik kad idealių variklių nebūna... :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 09:54 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O su kuom kolega ginčijiesi ir kodėl ginčijiesi:)? Nematau kuo paskutiniai keturi pasisakymai prieštarauti vienas kitam :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 11:22 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Ketegoriškai ginčiju tezę,jog "dyzelio galia auga iki pat apsukų dugno" :P Visi šeši puslapiai apie tai prirašyti...


Tai man regis mano įdėtas paveiksliukas tą hipotezę ir paneigė, jei norite tai ir bendzininiams tą hipotezę paneigsiu :D

Paveikslėlis

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 51 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007