WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 19:52

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 16 2006, 00:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Biodujos-taip;po truputį įsisuks,tik varikliai jau turbūt bus kitokie.Bet automobiliams vandeniliniai varikliai man atrodo realesni-biodujų tiek tikrai neprigaminsim... ;)

Kai saliara kainuos 5,LPG irgi 3,5-4 trauks ;) be to,kaloringumo skaičiais nepamenu,bet seka buvo dujos-benzinas-dyzelinas;galimas dalykas,kad dyzelinas už dujas kaloringesnis kokiais 1,5 karto.Tai ir dujų už dyzeliną panašiai daugiau reiktų? :roll:

O kad Dyzelis pradžioje projektavo anglimi varomą vidaus degimo variklį,kažkada irgi skaičiau...

Bezdalams dyzeliuose-ne! 8) "traktoristai",vienykimės!

:lol: :lol: :lol:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Paskutinį kartą redagavo 2 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 16 2006, 01:18 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
grumlinas
Ar cia pokstas, ar mano issilavinimo spragos, nesupratau... :roll:

negi aš panašus į žmogų, kuris meluoja :?: :roll: ;)
http://www.ambac.net/ambachistory/rudolf_diesel.htm - pačioje pradžioje bandymas naudoti anglies dulkes, kurių buvo daugybė Vokietijoje, davė BUM :!: ir pereita prie naftos
http://www.ybiofuels.org/bio_fuels/history_diesel.html - 1898 pademnstruota versija varoma arachisų aliejaus, kurio buvo daugybė Amerikoje plantacijose, puikiai veikė, ir tik 192x pereita prie pradėto gaminti dyzelino

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 16 2006, 09:35 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
Ir, nors tamstos duotos nuorodo yra kalba, kurios gyvenime nesimokiau - tikrai apie cukru ten neraso. :) Tap, isena, kad pokstas. :wink:

be abejo, pokštas ;) nors iš principo ar anglies, ar cukraus dulkės - kox skirtumas :?: tik kad tas dulkių sprogdinimo procesas sunkiai suvaldomas, o ir saugoti bei tiekti į variklį jas problematiška - tai todėl ir pereita prie skysto kuro - saugoti patogiau, nes jis inertiškas, transportavimas į variklį paprastas, paverti rūku tiek, kiek reikia

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 16 2006, 11:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
old cat rašė:
elektromechaniniais purkstukais tur savo privalumu, nesakau. Bet... Vistiek tas pat ~40% NK... :( Va, kokius 60 padarytu - va, sakyciau, cia tikrai isradimas!


Gudrūs mes kalbėt... po išradimų. Tuos procentus kaip paskaičiuosi dar...
Gerai, dirbant pilna apkrova - tas pats NK. Nori turėt sveikatos - degink kaliorijas. Bet dirbant nepilna apkrova - žymiai tikslesnis kuro dozavimas (važiavimui mieste kuro sanaudos tikrai mažesnės bent 30%. Pastebima ir tą sako gamintojo charakteristikos. Bandymus palieku Profanui. Nors jis ir su koja moka dozuot :wink: , nesigaus efekto. Ne vien kuras taupomas, tarša ir šiluma be reikalo neišmetama.
Elektronika nemokantiems dirbti savo organais :D , tačiau pripažinkim, kad sunkiai mes atsisakytume automatikų - nebėr kada galvot apie tai, su kuo suidoroja elektronika.

O dėl dujų - skonio reikalas, automobiliuose subtilesnis klausimas, tačiau generatorius suka itin gerbiamų firmų dyzeliai kurenami biodujomis ir rapsų aliejum, ar tiesiog uždegamų žvakės kibirkštim. Net JAV sunkvežimiams naudojamos biodujos. Priežastys - gamtinės ir antopogeninės - kur galima gauti pigios biomasės, iš kurios pagaminsi biodujas - ten jas ir naudoji.
Netoli Kauno yra Lekėčiai - ten daug biodujų gamina :) Bet visas perdirba į el. energiją ir šilumą.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 16 2006, 12:16 
Arte. rašė:
važiavimui mieste kuro sanaudos tikrai mažesnės bent 30%..

Ar galetumet faktais patvirtint toki drasu teigini? Juk, tikrai:
Cituoti:
Nori turėt sveikatos - degink kaliorijas.
Kazkas cia buvo parases Xantijos su HDI sanaudas - tikrai nebuvo ispudingai mazos. :wink:
O, kad dyzelis "is prigimties" geba ekonomiskai dirbt prie daliniu apkrovu - irgi seniai zinomas faktas. Bet, tikrai sunku patiket, kad vien del tikslesnio dozavimo galima tokia ekonomija. Nebent - tik "ant popieriaus". :)
Cituoti:
Ne vien kuras taupomas, tarša ir šiluma be reikalo neišmetama.

Va, butent, gamintojai yr i kampa spaudziami vis grieztejanciu ekologiniu normu, ir del ju labiausiai priversti sukt galva! O, zenkliai padidint varikliu NK nevyksta jau, turbut, kokia 20 metu. :) Uztat, kiek reklamos, kiek triubijimo apie "pazangiausias supertechnologijas"! :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 16 2006, 13:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Taip, galiu.


2,1 td
http://klubas.autos.lt/index.php?group= ... y&cid=1419

2HDI
http://klubas.autos.lt/index.php?group= ... y&cid=1415

Palyginimas, nu gal truputuka zagnul, gal tik 23% :oops: Bet dar sudėjus vienodas padangas, kaži kaip susiskaičiuotų...

http://klubas.autos.lt/index.php?group= ... el2=Xantia

Praktiškai tikrai tas pats, jei auto tvarkingi :!:

Galima rast ir kitokkių, bet tie varikliai mano čiupinėti. Xantija nebuvo leista su DOCH 16v 2HDI Euro III, rezultatai būtų geresni. Jei kas žino tą pačia mašiną su vienodo galingumo skirtingų kartų varikliais - įdomu būt palygint.

Tikrai esu paprastų traktorinių zyzelių fanas, bet turiu pripažint, kad elektroniniai paranašesni.

_________________
AX 1,4D '93 Kulverstukas
BX 1,9TRD '89
XMex2,5 dabar 2,1td '95
Xantija 2HDI '99


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 16 2006, 23:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Arte. rašė:
Tikrai esu paprastų traktorinių zyzelių fanas, bet turiu pripažint, kad elektroniniai paranašesni.


Teoriškai-pripažįstu tą patį,nors mano tiesioginė praktinė pažintis su HDI variklių varomais automobiliais ir jų sąnaudom kol kas labai kukli.
Praktiškai-su XM Break 2,1TD vidutiniškai sunaudoju 6,25/100.Kai baigsiu totalinį auto tvarkymą (jis-mano poreikiams-tik tik pradėtas),manau tilpti į 6/100,įskaitant visokių krovinių pervežimą.Sorry,bet man klaikiai atrodo oficialiai deklaruotos 2.1TD Xantijos miesto sąnaudos... HDI,beje-irgi... :aaaa:

Sugebėčiau su 2,1TD mieste sunaudoti ir kokį 13-15ltr/100km,bet nelaikysiu to nuopelnu :lol: Faktas,kad dujos dyzeliuose reikalingos tik esant didelėms sąnaudoms,o jei naudojama 5-7/100,jas statyti beprasmiška... Vėl grįžtame prie "tapkės sunkumo" temos,ir vėl prieinama išvados,kad kuprotą tik grabas ištiesins :)

Arte,kaip kiti rengia D12 dragą,galiu pasiūlyti ir 2.1.TD ekoralį mieste pavasary ;)

P.S.: Jokių bezdalų,kolegos "traktoristai" 8)

;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 16 2006, 23:17 
Arte
Na, pagal duomenis is nuorodu skirtumas tikrai ispudingas. Bet... Velgi, "ant popieriaus"...
Pagal juos Xantija 2.1TD turetu ~7l vidutiniskai valgyt, o, praktiskai, tiek ne kiekvienam net XM-as su tuo paciu varikliu suvartoja. :wink: O, del HDI - va, bene sekancioj temoj Raimis_26 porino, kad jam 7.5 "valgo". :roll: Taip, kad... Paveikslėlis

Bet, ma juos bala, apie dyzelius toliau nesigicysiu :). As irgi nesu pries pazanga ir naujoves. Taip pat zinau, kad dideli atradimai ne kasdien padaromi, kad reikia laiko idejoms "prislifuot", ir t.t..

Viena, kas sitam reikale tikrai erzina: tai marketologu bandymas is muses padaryt bent zuiki, ir parduot kaip drambli!

proffanas
Cituoti:
dujos dyzeliuose reikalingos tik esant didelėms sąnaudoms,o jei naudojama 5-7/100,jas statyti beprasmiška...

Sicia, kolega, jau biski pats sau priestarauji, gal net pats to neitardamas. Paveikslėlis

Kazkur neseniai rasei, kad paciam 1.5l dyzelio, t.y. ~4.5 lt /100km ekonomija - didelis dalykas. Grubiai primetus, 7l dyz. sunaudojancio auto "dujofikavimas" duotu 5-7lt /100 ekonomija, praktiskai - galbut dar daugiau... Paveikslėlis


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 17 2006, 00:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kaliega,o ar kas nors tvirtai žino,kiek tas dujofikavimas kainuos ir kiek dujų+dyzelino po jo bus vartojama?
Aš pvz.tvirtinu,kad jei dujų kaloringumas yra ženkliai mažesnis nei dyzelino,tai ir vartoti jų turėtų pastebimai daugiau nei dyzelio.Dyzelinas visvien vartojamas laisvoms apsukoms palaikyti;plius dujų debesis kiekvienam įsibėgėjimui.Kas gaunasi sumoj?Kol kas teskaičiuoju mintyse,bet man su dujom gaunasi ryškus minusas. Galiu,aišku,paaukoti mnogostradalną bluebirdą ir sukišti į jį dujas,bet,priešingai nei su XADO,čia net nematau variantų kad bent poros metų bėgyje atsipirktų... :roll:
Tebemanau,kad dyzeliui geriau yra nepresuoti tapkės,nei kišti bezdalus.......
Kiek bebandžiau visaip "tauponomint",dujomis varomi automobiliai tam pasiduoda sunkiausiai (=mažiausiai įmanoma ekonomint),benzynkos-lengviau,o su "traktoriniais" dyzeliais gali išdarinėti vos ne kas galvon šauna plačiose 100-120% ribose.T.y. tą patį dyzelį mieste galima įkalbėti tevalgyti 5/100,o galima jam "per jėgą" subrukti ir 11/100.Ir dujos tam nereikalingos;tam tereikia "lengvos" arba "sunkios" tapkės...
Kolegos "traktoristai",na pasakykime pagaliau griežtą "Ne" dujoms "traktoriuose"... ;)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 17 2006, 00:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 17 2006, 00:48 
Na, vienintelis, su kuo teko kalbet, turejes reikalu su dujom dyzely - tas pats zmogus is audro serviso porino, kad "hibridas"vartoja mazdaug litra dyzelio, plius ~6l duju 100km. Tiesa, koks automobilis nepaklausiau, bet speju, ne II Golf 1.6D :) Iranga, jei paprasta mechanine - turbut, panasiai kaip I-os kartos duju irangos kainuotu, va, tik kur ja gaut jau nezinau...
Cia duomenys, aisku, tik orientaciniai, bet bendra vaizda susidaryt galima...
Cituoti:
Aš pvz.tvirtinu,kad jei dujų kaloringumas yra ženkliai mažesnis nei dyzelino

O, cia jau kaip paziuresi. Jei skaiciuot MJ/kg, tai jis virsija net benzino: http://lpg-asociacija.dnswh.com/ Bet, turint minty, kad duju tankis ~1.5 karto mazesnis uz benzino, ar dyzelio, ir skaiciuot MJ/l - tada taip, iseitu mazesnis... :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 17 2006, 01:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pagal tuos "Asociacijos" duomenis išeitų,kad netgi su benzinu eina 1:1,4 ,tai ką šnekėt apie dyzeliną,kurio tankis už benzino visgi didesnis?... (Kuras skaičiuojamas ir tebepardavinėjamas ir bus pardavinėjamas bei skaičiuojamas litrais,o ne kilogramais!) Sąnaudoms tankio skirtumas atsiliepia ne tiesine priklausomybe,bet-visada-tas priklauso ir nuo tapkės.... kiek bandžiau,ir benzu man važinėti ne ką brangiau,nei kitiems-dujomis... ;) Remdamasis patirtimi manau,kad tamstos minimas dyzelistas-dujinukas važinėjo su kažkuo nedideliu ir lengvu,maždaug su Cherry,Polo,Reno11 ar Mazda323;bet koks didesnis automobilis kuro rytų daugiau,o tada ir dujų sąnaudos/kaina augtų gerokai... Tą netiesiogiai patvirtina ir minėtos dyzelino sąnaudos 1ltr/100km:tai įmanoma tik mažos kubatūros varikliui,ir bene vien tik užmiesčio sąnaudoms,jei jau dyzelinas naudojamas tik laisvoms apsukoms palaikyti ;) Jei kažkam dar,pvz mieste,kur šimtui km galima sugaišti ir penkias valandas bei išdeginti 4-5l dyzelino vien laisvų apsukų palaikymui-šnekos apie tokias saliarkės sąnaudas tėra anekdotas.

Po senovei,aš tebetvirtinu,kad bezdalai dyzelyje-FU! ;) :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 17 2006, 11:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
old cat rašė:
Arte
Raimis_26 porino, kad jam 7.5 "valgo". :roll: Taip, kad... Paveikslėlis

Viena, kas sitam reikale tikrai erzina: tai marketologu bandymas is muses padaryt bent zuiki, ir parduot kaip drambli!

[]


Už visus netvarkingus auto atsakyt negali niekas :wink: .

Elektronikos esmė - ji teisingai turėtų reguliuoti nepriklausomai nuo tavo nuotaikos, sugebėjimų ar nusiteikimo taupyt ar ne. Ne kiekvienas gi sugeba kaip Profanas užsiimt taupymu. Aš irgi nesugebu - bet maigydamas tą 2HDI esu maloniai nustebinamas - taupo už mane :)

Marketologus galima suprast, jei nedarysi cirkų, šiais laikais neparduosi visai nieko.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 18 2006, 12:43 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Arte. rašė:


Sorry uz nukrypima, bet...
Ar jum nebado akiu rimtuose saltiniuose parasymas DOHC prie 2.1dt (XUD11...) :shock:

Ir pritariu proffanui del dyzeliniu varikliu elastingumo, kad ir ka sneketu visokie skeptikai, bet dyzelis yra gerokai patvaresnis, naudingesnis bei patikimesnis uz benzininius variklius.
O apie visokius dyzeliu pritaikymus kitokios rusies degalam, tegu uzsiima inzinieriai, ka manau anksciau ar veliau jie tikrai padarys :wink: O kol jie sugalvos ka nors naujo, mes spausim is rapsu alieju, skiesim jy su dzukiska ruginuke ir vargo nematysim 8)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 18 2006, 21:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Tuose rimtuose šaltiniuose da ne tokių bajerių rasi..., šitas tai baika, net aš nepastebėjau, nes ir nežinau, kas tas doch po teisybei... :lol: , bet tai man gyvent netrugdo.

Biblijoj ir tai...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 84 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007