WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 03:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 18:28 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 12 2006, 12:09
Pranešimai: 104
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Tai negi ant to bakelio nėra instrukcijos? :roll: Bratka,jei net nežinai kas ten-nesugalvok pilti bakan! :shock: Beje,vandens surišėjas ir saliarkos "skystintojas"-ne visai vienas ir tas pats,nors jų būna ir vienam flakone.Tas "neužšalti saliarkai" yra skirtas važinėjant arktinėmis sąlygomis net su žiemine saliarka arba per mūsų šalčius vasariniu dyzelinu;pažemina parafinų nusėdimo temperatūrą,kurie taip pat užkiša kuro filtrą:trukdo jiems kristalizuotis.Paprasčiau šnekant,"tas nuo užšalimo" iš vasarinės saliarkės padaro žieminę :D Analogiškai veikia ir keli ar net keliolika procentų benzino,šliūkštelto dyzelinan,tik varikliai į tokią mišrainę gan jautriai reaguoja;netgi sakyčiau-skausmingai :lol:


Na ten tiesiai is sandelio, tai be jokiu lt etikeciu. O as ir nesigilinau aiskintis kaip ten kas veikia. Padave sako kai salta bus isipilk, viso 1000ltr uztenka :D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 22:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Xantijus rašė:
dieseliniu varikliui kaip tik kenkia dideles apsukos :idea: :idea:

Kam konkreciai kenkia kokiekiems agregatams?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 22:34 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Didelės apsūkos kaitina variklį,o dyzelis labai nemėgsta būti perkaitintas, nes ir taip dirba didesnėmis temperatūromis.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 22:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Tai tu Bosai man tada paskyk - kodėl mano dyzeliukas, važiuojant į Klaipedą pastoviu 160 km/h greičiu (apsūkos jau max ką jis gali - 4500 rpm), variklį aušino ventiliatoriaus pagelba, natūralaus aušiniomo jau nebeužteko? Variklio tepimas blogas? Variklio aušinimo sistema netvarkoje?


tavo variklio naudingumo koficientas prie 4000 aps yra pakankamai zemas todel didele galios dalis virto siluma.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 22:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
kaip ir visus yra krastutinumai yra ir vidurys.
Krastutinumai yra negerai.

Variklis turi pvz 66 kw
jis tuos kw atiduoda prie tam tikru aps kurie daznai buna virs 3000 aps.

Jei tu vaziuoji tik 1300 aps tai tu naudoji tik ~10 - 20 % galios.
Bet vos pamini pedala galios prasai daugiau bet del zemo NK variklis jos nesugeba greitai isvystyti.

Sitoje vietoje yra lengviau varikliams su didesniu cilindru skaicium.
Todel siems varikliams sukius galima laikyti zemesnius.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 23:07 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tam, kad važiuoti optimaliai, ir buvo sukurta greičių dėžė. Dėl naudingumų/galių/didelių apsukų ir t.t. ką esi Bosai rašęs - kiekvienam atvejui prirašyk paaiškinimą, kad savo nuomonę išsakai pagrįsdamas ją vienu ar kitu važiavimo būdu, o ne be paaiškinimų teigdamas, kad didelės aspūko dyzeliui nekenkia - vienoje temoje tai teigi, kitoje save neigi. O dėl tamstos pažinojimo - galėtum prisistatyti, kad esi gal KTU mechanikos fakultete vidaus degimo variklių tyrimo laboratorijos vedantysis mokslinis bendradarbis, o gal vedėjas, o gal perspektyvus studentas, o gal esi dyzelinių automobilių serviso darbuotojas, o gal dirbtuvės kuri teisingai tiuniguoja automobilius entuziastas? Mes juk nežinom kuom pats užsiemi. Jei žinotume gal kitaip klausimus formuluotume.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 23:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Matai lai sunku dabar viska surankioti.
Geriausiai kai zmones klausia diskutuojis ir tada rasai.

Tai kaip Xminde sakai kad as tegiu be pvz tai to negaliu pasakyti.
Jei ir atrodo kurioje vietoje taip tai uzduok klausima pabandysiu atsakyti.
As kaip esu daugaumas atveju issinagrinejes visomis pusemis gal but savo tekste rasau visikai kaip man paciam atrodo nieko neteikdamas, bet kaip tik pagrysdamas.

Taciau kaip matau jei kyla tokie klausimai vad. yra kitaip.
Cia yra taip pat ivariu zmoniu vieni naujokai skaito forumus ir bijo automobilyje pirstelti kad ratas nenukristu kiti kaip matau turi pakankamai neblogas zinias siuo klausimu.
Taigi kiekvienas parasyta fraze skaito pagal save.
Ir jei reikia papildymao i kazkuria fraze prasom.

As taip pat noriu diskutuoti tais klausimais ir rasti rimtus pasnekovus kurie galetu paneigti tai ka as rasau ar pateikti kitus faktus kaip viskas buvo priesingai nei rasau as.

As taip pat kiek esu atlikes ekspermentu remontu ir t.t. tai dar sakyciau yra automobiliu mazuma.

Todel ir vedu cia sia diskusija.
Kuri manau bus aktuali ir man jums beskaitantiems.
Visuomet diskutuojant civilizuotai galima tikrai daug suzinoti ir isiaiskinti.

Nesu tas zmogus kuri pasinere i tautos nuomone.
Esu tas kuris stengias pateiktus mitus sugriauti per visus galus.

Cia nesupykt gerb., kolegos bet pastebejau daugumoje forumo postu vien tik pritarimus populiariai nuomonei.
"Dyzelis bijo apsisukimu" ir t.t.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 23:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Bosas rašė:
Cia nesupykt gerb., kolegos bet pastebejau daugumoje forumo postu vien tik pritarimus populiariai nuomonei.
"Dyzelis bijo apsisukimu" ir t.t.


Senųjų dyzelių kuro siurbliai bijo apsisukimų;tai vienareikšmiška.Nuo to ir atėjo išsireiškimas "dyzelis bijo abarotų".
Gal tada galime užvesti "Nesąmonių skyrelyje" kokią temą apie dyzelius ir ten atsišnekėti;tą skyrelį moderatoriai visvien laikas nuo laiko pratrina,tai didelės žalos niekam nebus :roll:
Arba AP.Arba-asmeniškai,akis į akį.Kad ir prie alaus;tik kad jo nebūtų perdaug :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 01:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
kodėl mano dyzeliukas, važiuojant į Klaipedą pastoviu 160 km/h greičiu (apsūkos jau max ką jis gali - 4500 rpm), variklį aušino ventiliatoriaus pagelba, natūralaus aušiniomo jau nebeužteko? Variklio tepimas blogas? Variklio aušinimo sistema netvarkoje?


Viskas tvarkoje.Variklis viršijo savo max.galios apsukas ir pasiekė ribines apkrovas;dyz.variklio perkaitimas visada būna artimais max.greičiui ar max.apkrovai (tai daugumoje atvejų tolygu) atvejais.Variklio aušinimo sistema skaičiuota (kaip ir visų variklių) pastovioms apkrovoms tik iki netoli max.galios.Daryti talpesnę/galingesnę aušinimo sistemą būtų papildomos išlaidos ir gamintojui ir eksploatuotojui,o ekonominis efektas-mizernas,nes net ne visi automobiliai savo gyvenime būna genami iki maximumo,o važinėti ilgesnį laiką tokiais greičiais/apkrovomis paprastai niekas ir nebando.

Analogiškas perkaitimo efektas būtų pasiektas ir ne minant 160,o tempiant tuo pačiu automobiliu/varikliu kad ir 120km/h greičiu poros tonų priekabą;tiek tuo,tiek tuo atveju iš variklio būtų reikalaujama atiduoti maksimumą jo pajėgumų ir deginti maksimumą dyzelino.Jis,kaip ir visi lengvųjų varikliai, nesuprojektuotas ilgesnį laiką dirbti ant maksimumo:pradeda trūkti ir tepimo,ir aušinimo,ko pasėkoj variklis pradeda kaisti.

Prie xmindės paminėtų greičių/apkrovų variklio temperatūros kilimas yra normalus dalykas.


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 02:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Bosas rašė:
Vaziuoji ijunges pavara leidi isibegeti varikliui nusistovi greitis ir sukiai ir vaziuodamas neatleidi gazo o laikai toje pacioje padetyje ir nuspaudi sankaba.
Jei variklio sukiai pakyla vos vos arba beveik nepakyla vad. tu pasirinkai tinkama greiti ir tinkama pavara.
Kolega :lol: tai galioja tik važiuojant pirma pavara ir nelabai teviršijant 1000rpm;tą patikrinti gali kiekvienas :lol: Nebent kolega kaip "vos vos" turi omenyje ~300-1500rpm apsukų padidėjimą.Kažkodėl tamstos teorijoje nesimato ~5x besiskiriančių pavarų perdavimo skaičių,nuo kurių variklio naudojama galia visgi išauga? :roll: Galgi verta perkelti dalį temos į "Nesąmonių skyrelį"? :lol:

Cituoti:
jei vaziuosi 5 begiu ir masina mieste pasieks 60 Km/h nuspausk sankabai jei sukiai gerokai uzkils pvz ~1000 aps. tai spresk pats kur dejosi tokia galia.
:lol: Va;jau atsakiau aukščiau... Yra dar toks slaptas ir nežinomas dalykas,kaip perdavimo skaičius...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 07:17 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Nereikia ir 120 km/h :) - varikli galima taip pate sėkmingai kaitinti ir važiuojant 50 km/h... pirmu bėgiu. Taip, kad ... - todėl tos apsūkos ir nėra mėgstamos nes nei tepimas, nei aušinimas nera paskičiuotas pastoviam variklio "drožimui".

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 07:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Bosai,pasinaudok savo paties patarimu... Įsuk variklį iki 4000rpm (ar dar daugiau-čia savo nuožiūra) penktu bėgiu ir atleisk sankabą,laikydamas toj pačioj padėty gazo pedalą.Ot naujieną sužinosi :lol: Kad tachometras visgi turi ribas,o rodyklė nori išlipti už jų :umn: :lol:

Pievos,žodžiu.Migla aptrauktos... :?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 07:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Nereikia ir 120 km/h :) - varikli galima taip pate sėkmingai kaitinti ir važiuojant 50 km/h... pirmu bėgiu. Taip, kad ... - todėl tos apsūkos ir nėra mėgstamos nes nei tepimas, nei aušinimas nera paskičiuotas pastoviam variklio "drožimui".


Minde tai nera drozimas tai yra tik naudojimas max variklio galio.
Sutinku su tavimi kad variklis sekmingai kais ir prie 50 Km/h

Ausinimas ir tepimas tokiuose rezimuose yra ant ribos bet jis dar yra pakankamas.
Aisku 1 begi ventiliatoriai ilgai taip vaziuojant tikrai tures isijungti.

I prisiminus keleta niuansu is fizikos tvermes desnio gal but suprasite kas as jums noriu pasakyti su tuo naudingumo koeficientu.
Ir kodel tau kaito stipriau variklis prie 160 km/h nei pir 100 km/h.

Niekas isniekus neatsiranda ir niekas niekus nedingsta.

Auksine taisykle.
Kai zmones neturi paaiskinimu jie sako nesuprojektuota ir t.t.
Nemegsta.

O visada pagalvokime ir supraskime kas yra po siomis frazemis.
Pasakius zmogui nemegsta jis stengsis vos ne laisvu gazu vazineti kad tik nesudrostu is baimes,

Taciau taip nera jis gali spausti ir nieko net mechaniniu pazeidimu nebus.
Nereikia kiekviena diena vaziuoti 1 begiu i darba.
Bet spausti galite ir jus del to varikliu neuzlenksite, o tik pailginsite ju ilgaamziskuma.

Net gamintojas ir tai sustato ribotuvus tik tose vietose kuriu jis neledzia apsidrausdamas naudoti kad del per dideliu apsisukimu kurie galimi pasiekti be ribotu gali prasideti mechanine deformacija.

Sietie varikliai standartiniuose automobiliuose nera taip labai gerai subalansuoti velenai ir kitos sistemos , kad galetu sukti >10 000 aps/min

Taciau jie puikiai subalansuoti ir puikiai laiku jiems sukantis iki 6000 aps.

Tai stai ka is dalies slepe zodis nemegsta.
Cia priklauso nuo velenu konstrukcijos ir ju ribiniio sukimosi daznio.
O sis daznis yra pakankamai aukstas.

Nu nezinau gal paaiskinau o gal dar ir ne


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 07:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kiekvieno variklio charakteristikose nurodytos tiek jo max.sukimo momento,tiek max.galios apsukos,ir jokio dviračio prie jokių kitokių apsukų neišrasi,nežiūrint į šnekas apie "naudingumo koeficientus",kurie tesudaro max.25-30% nuo sudeginamo kuro energijos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 07:54 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Nuo to Bosai ir galėjai pradėti, kad parduodamas automobilis turi tam tikrą atstuma nuvažiuoti be gedimų nes jam duodama gamyklinė garantija, todėl jie "nemėgsta" drožimo, nes gamintojas, pasidrausdamas save, to nepageidauja.
Šių diskusijų bėda ta, kad vieni apie standartiniam ekspluatavimui pritaikytą automboilį šnemame, o Bosas apie apskritai techninį variklio resursą. Ir vieni ir kiti teisūs, nes nepaslaptis, kad suprojektuotas variklis tikrai turi 20% didesnį galios resursą nei tai leidžiama jį ekspluatuoti įdėjus į variklį. Gerai parinkus dėžės vidurius, patobulinus variklio tepimo ir aušinimo sistemas, mano Jorgettka laisvai galėtų 200 km/h išvystyti, bet tai jau būtų tiuningas, gamykla tokiam (serijiniam) reikalui turbo dyzelį gamino :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 37 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007