WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Ekonomija su dyzeliniu auto
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=9609
Puslapis 16

Autorius:  mr_aurimas [ Gru 18 2006, 22:23 ]
Pranešimo tema: 

teisingas dalykas vazineti iki 2000apsuku,tikrai jauciasi ekonomija apie kokia 1ltr tai tikrai,mieste :good:

Autorius:  @udrux [ Gru 19 2006, 09:25 ]
Pranešimo tema: 

kadangi dyzeli naudoju dar tik keleta savaiciu, o be to nerodo pas mane apsuku, tai labai sunku nustatyti kada perjungineti pavaros iki 2000aps :)
isivaizduoju 3 pavara ant kokiu 35km/h, 4-55, o 5 - 65km/h. Ar taip?:)

Autorius:  Vovka [ Gru 19 2006, 09:36 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Xantijus rašė:
teisingas dalykas vazineti iki 2000apsuku,tikrai jauciasi ekonomija apie kokia 1ltr tai tikrai,mieste :good:


Vadinasi,ne veltui rašiau;nors kažkas ne tik perskaitė,bet ir pasinaudojo ;)



O klausimas: kaip su variklio resursu važinėjant tokiomis apsukomis? Gal ant kuro sutaupysit, o variklį uždrošit? :roll: Šiaip prastas tepimas turėtų būt ;)

Autorius:  proffanas [ Gru 19 2006, 12:48 ]
Pranešimo tema: 

Tik nereikia pergyvent dėl tepimo;virš 1300rpm tepalo slėgis nežymiai bekyla,kiek tą variklį besuktum.Tam ir esu pažymėjęs,kad "važinėjant ilgesnį laiką mažesnėmis nei 1300rpm apsukomis,tiesiogiai kenkiama varikliui". Jei yra šia tema abejonių-galiu pademonstruoti vaizdžiai;viename variklyje turiu įsitaisęs mechaninį manometrą tepalo slėgiui matuoti... Furoms su jų gigantiškais daugiacilindriais varikliais gal ir kitaip,bet lengvosioms su poros litrų keturių cilindrų varikliukais tas pilnai galioja.
P.S.su savo važinėjimu gyvenime nesu uždrožęs variklio,ir nenumatau kad tas kada gali atsitikti ;)

Autorius:  Arte [ Gru 19 2006, 13:01 ]
Pranešimo tema: 

2000 apsukų - penkta pavara apytikriai 100 km/h, optimaliausios apsukos, sukimo momento max, ką jūs riengiatės uždrožt?

Autorius:  Edma [ Gru 19 2006, 20:14 ]
Pranešimo tema: 

Literaturoje apie 2.0 HDI varikli radau tokius duomenis del tepalo spaudimo: prie 1000 aps.-2 bar,2000-2,8 bar,3000-3,8 bar,4000-4 bar.Kiek tiesos-nezinau :?

Autorius:  old cat [ Gru 19 2006, 20:33 ]
Pranešimo tema: 

Prie to pridek dar skirtingas temperaturas - visai susimaisysi. :)
As manyciau: variklis "pjaunams" tik labai spaudziant "gaza" esant sukiams, nedaug didesniems uz laisvos eigos. Ekonomiskas vaziavimas, t.y., lengvas "gazo spaudimas" virs 1000 apsuku pastebimai jam pakenkt tikrai neturetu.

Autorius:  proffanas [ Gru 19 2006, 21:15 ]
Pranešimo tema: 

Dėl tepimo tegaliu pakartoti visiems žinomas tiesas:jis nepakankamas tik duodant aukštas apsukas esant šaltam varikliui bei penkta (ar netgi ketvirta) pavara bandant bėgėtis nuo 1000rpm.

Prie 1300rpm ir esant ~2-2,5bar alyvos slėgiui ir palengva bėgėjantis,šiltam varikliui to tepimo per akis.Juolab,kad čia pat jau max.sukimo momento apsukos...

2Edma:tą ir turėjau omeny,kad po 1300rpm,kai slėgis jau ~2,5bar,jis kyla nebeženkliai:prie 3x didesnių apsukų jis didesnis tik 1,2-1,5x ;priklausomai nuo variklio ir jo būklės.

Autorius:  antas [ Gru 22 2006, 23:25 ]
Pranešimo tema: 

Sutinku su profanu, mieste vazineti reikia iki 2000 rpm, ir galios uztenka ir auto nesikrato, ir vaziavimas malonus.
Pastebejau, kad nuo 1400 - 1600 apsk jau isijungia turbina (susimaisiau apsukose).
Begiai dazniausiai perjungiu nuo 1800 - 2000 iir nusileidzia iki 1400 - 1600. jau nuo 1400 apsk/min auto nesikrato, o duzgia labai graziai.
Pats vazinejau su benzinu 3 metus ir persedus i dyzeli, pastebejau, kad dyzeli pjauti iki 2500 - 3000 apsk mieste net neapsimoka. Net uzmiestyje perjungineti begiu prie aukstu apsuku neapsimoka, nes krenta galia.

Autorius:  audrius donela [ Gru 23 2006, 17:52 ]
Pranešimo tema: 

antas teisybe sakai ir dar galiu pridurt,kad ant aukstu apsuku siurbteli gerai saliarkos :!:

Autorius:  Edma [ Gru 31 2006, 15:40 ]
Pranešimo tema: 

mindzius rašė:
Su dyzeliu judant is vietos netgi nereikia gazo naudoti, uztenka svelniau atleisti sankaba.
Ar bandei HDI,ar nereikia siek tiek tapkes?

Autorius:  audrius donela [ Gru 31 2006, 15:56 ]
Pranešimo tema: 

su normaliu dyzeliuku perjunginejant pavaras nuosekliai 1,2,3... galim vaziuoti be gazo paspaudimo

Autorius:  Edma [ Gru 31 2006, 16:03 ]
Pranešimo tema: 

audrius donela rašė:
su normaliu dyzeliuku perjunginejant pavaras nuosekliai 1,2,3... galim vaziuoti be gazo paspaudimo
As kalbu ne apie normalu dyzeliuka,o pie HDI. HDI dyzelis prasideda kuro bake,baigiasi kuro filtre,toliau elektronika.... :D :wink:

Autorius:  Arte [ Gru 31 2006, 17:41 ]
Pranešimo tema: 

Su HDI dar paprasčiau be "gazo". Gal ir netvarkoj kažkas taviškiam :roll:

Autorius:  mr_aurimas [ Sau 03 2007, 11:15 ]
Pranešimo tema: 

o kaip jai sintetini tepala piltum?tada tepimas geresnis?nes cia visi bijo del tepalo spsudimo :lol: p.s nuvaziavau su xantia1 2000km tokiu rezimu,tepalo nereika ne laso :roll: :!:

Puslapis 16 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/