WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 02:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 64 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 00:19 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai dabar aš visą šitą reikalą jums reziumuosiu - variklio drožimas yra tada, kai gazas spaudžiamas va\iuojant mažu greičiu per aukšta pavara, pvz - 40 km/h penktu bėgiu spaudžiam gazą, variklis purtosi, mašina nenori begėtis...

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 07:49 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Tai dabar aš visą šitą reikalą jums reziumuosiu - variklio drožimas yra tada, kai gazas spaudžiamas va\iuojant mažu greičiu per aukšta pavara, pvz - 40 km/h penktu bėgiu spaudžiam gazą, variklis purtosi, mašina nenori begėtis...

...ir plius variklis nepakankamai tepamas... visi tie eko-žaidimai tipo 5 bėgis prie 60km man labai nerimtai atrodo

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 10:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
as laikau miete apie 2000rpm stengiuosi nevirsiti,ir nenumesti zemiau,ir tai yra labai konfortiska ir ekonomiska,o del varyklio drozimo tai negaliu nieko pasakyt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 12:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
Xantijus rašė:
as laikau miete apie 2000rpm stengiuosi nevirsiti,ir nenumesti zemiau,ir tai yra labai konfortiska ir ekonomiska,o del varyklio drozimo tai negaliu nieko pasakyt
Tai kaip reikia greiciau pagreiteti tai tenka zeminti pavara prie tokiu sukiu tau, nes turbina jauciama tik nuo 2400 rpm :wink: As visada bet 1,2 pavara suku iki 3000 rpm, jei reikia ir iki 4000rpm suktelnu, 3 pagal situacija, jei reikia ir 4 duodam sukiu :roll: , siaip tai trasoj mane domintu kiek palaikote sukiu ilga atstuma vaziuodami, as su Xantia tai stengiuosi apie 3000 iki 3500 laikyti, daugiau kazkaip nedrystu kankinti motoro ilga laika, tai cia buna apie 130/150 km/h. Kiek jus palaikote su 1.9 td motoru sukiu ilga distancija vaziuodami :?:

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 23:43 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Grįšiu prie ankščiau išsakytos nuomonės, kad miesta važiuojant KET leidžiamu maksimaliu greičiu aukščiausia pavara galimas nepakankamas variklio tepimas. Aš manau, kad tai netiesa, nes variklis dirba vistiek didesnėm apsukom nei lasiva eiga, o ir perkaitimo neesu pastebėjęs :). Sakoma, kad tai blogiau bendzininiams auto, bet ir tai nėra tiesa :).

nu kiek aš suprantu, tai laisva eiga variklis tik save suka, nu dar kokius generatorius-ventiliatorius, o važiuojant jam visą pakrautą drandulietą dar varyt reikia, tai ir apkrovos kiek didesnės, tai ir labiau tepti reikia, a nea :?:
nu ir kitas dalykas - kaip ten pavarų dėžė jaučiasi :?: nu man tai širdį skauda girdint, kaip ant per žemų apsukų ji krenkščia ir vaitoja :(
kalbu ne apie bendzyninę patirtį - pakankamai atmyniau ir zyzelmotorais, juos pakankamai mylėjau, todėl jokio š... a la xado į uždrožtus variklius man pilt neprireikė, kad po to džiaugčiaus, kaip ten kompresija didėja-vienodėja ;) nereikia užvaryt mašinų, tai nereiks ir pimpalų paskui ilgint...
nors šiaip dėl manęs tai važinėkit kaip norit, nes dėl to sukrochoborinto 0,1ltr, kurį sutaupot 100km, 5ta pavara mieste 50km greičiu kankindami savo automobilį - man giliai DZYN ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 23:56 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
nu ir kitas dalykas - kaip ten pavarų dėžė jaučiasi :?: nu man tai širdį skauda girdint, kaip ant per žemų apsukų ji krenkščia ir vaitoja :(


Va va - jei tai girdi, tada taip - nesveika, nes tai yra drožimas, todėl reikia nustatyti kokiam režime autombilis dar nesipurto ir tada bus ir ekonomija ir nebus drožimo. Šneka apie tai, kad 5 bėgis yra tik greičio palaikymui, o norint pagreitėti reikia gazą spausti labai švelniai arba mažinti pavarą jei reikia staigesnio pagreitėjimo. Visi šie faktoriai nėra bendri visiems auto, tai priklauso nuo to ar variklis aukštasūkis ar ne. Dyzelio variklis sukasi lėčiau, bendzininio greičiau (ne USA auto), pagal tai ir manipuliuojame. Esu važevęs su XM 2.0i Kaune ir labai stebėjausi, kad Taikos pr. pravažiavome 5 bėgiu (vairavau aš) ir jokio diskomforto, jis net bandė begėtis stipriau paspaudus akseleratorių, nors tikėjausi nesmagaus pasipurtimo. Va taip va. O kai variklis nepakankmai tepamas - tam yra randona lampečka, kuri informuoja apie tepalo slėgio trūkumą. Ir ji tikrai pradeda žybsėti ne tada kai jau amen, o tada kai tik to pradžia - gamintojas tikrai apsidraudžia nes auto nėra "durakouztoičevaja".

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 00:06 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
matai, xminde, šituos žaidimus su 5ta pavara mieste gali žaisti tik pakankamai patyrę vairuotojai, kurie awto jauste jaučia ;) o juk forume yra nemaža dalis jaunų ir nepatyrusių (užtenka pasižiūrėti į jų klausimus), todėl su aplombu aiškinti, kaip gerai 5tu bėgiu mieste varinėti - reikia nors truputį atsakomybės turėti :!: nes kitaip tai bus neatsakingas kliedesys :evil:
aš asmeniškai irgi 5tu bėgiu mieste paminu, kai sąlygos leidžia, tačiau neskelbiu visam pasauliui, koks tai krootaz ir ekonomiškas važiavimo būdas, nes jei Linė, pasekusi mano pavyzdžiu, užlenks Amazonei pavarų dėžę ar motorą - remontuoti teks man... ir durnas būsiu aš, nes tą briedą būsiu parašęs aš :(
vienžod, vaikai, tik nekartokite to namuose ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 00:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
:roll: Rašiau kaip atskirą temą,bet gal tiks ir čia... :roll:

Esu tikras (įsitikinęs,pravažiavus pakankamai didelį kilometražą),kad žemos apsukos dyzeliui nekenkia,bet galima ir paanalizuoti detaliau.

Bauginimai nepakankamu tepimu važinėjant žemomis (700-1500rpm) apsukomis fiksuojasi ties nepakankamu variklio ir pavarų dėžės tepimu.(Bent lig šiol negirdėjau,kad būtų gąsdinama pvz.nepakankamu ratų guolių tepimu ;) ).
Aš šiais klausimais mąstau sekančiai:
Jei jau gamintojas išleido variklį,nesu girdėjęs kad jis (variklis) būtų buvęs pripažintas netinkamu eksploatacijai prie bet kokių apsukų dėl nepakankamo tepimo.T.y. variklio tepimas yra tiesiog pasmerktas būti pakankamu,esant bet kokioms apsukoms,lygioms ar didesnėms už laisvas:jis taip suprojektuotas.Priešingu atveju variklių gamintojai vargiai ar išbristų iš teismų.Tas pats liečia ir pavarų dėžes.Varikliai turi dar ir alyvos slėgio daviklius;net ir "žalėsis" susirūpins,jei pas jį užsidegs neaiški lemputė.Jei nesusirūpins-didelėmis apsukomis variklį uždroš dar greičiau,nei mažomis ;)

Variklio apsukos ir alyvos slėgis susiję netiesine priklausomybe. T.y.jei variklis esant 1000rpm duoda 2bar alyvos slėgį,tai esant 4000rpm jis duoda ne 2x4 (=8bar),o tik 4bar slėgį (gamykliniai 2.0HDI duomenys).Tai yra logiška:kuriam galui varikliui,vos besisukančiam,reikalingas afigienas tepalo slėgimas?Ir šita netiesinė priklausomybė netgi gali užvesti ant minties,kad esant žemoms apsukoms variklio tepimas (alyvos slėgis,padalintas iš apsukų) yra dukart geresnis,nei esant aukštoms apsukoms? ;)

Pavarų dėžė tepama taškymo būdu.XM2.1TD pusašis (ir,suprantama,jo krumpliaratis) bet kuria pavara važiuojant 60km/h greičiu sukasi ~8,5 aps/sek greičiu (visi kiti krumpliaračiai-daug greičiau).Ar tepimas-taškymas tikrai nepakankamas? :roll: Be to,didelė dalis pavarų dėžės krumpliaračių pastoviai mirksta alyvoje.Apie patologinius atvejus,kai trūksta variklio ar pavarų dėžės alyvos,čia net nešneku,bet ir tokiais atvejais variklį/dėžę yra lengviau supjauti vaikant juos dideliais apsisukimais.

Visiškai sutinku,kad tepimas visiškai nepakankamas yra variklio užvedimo momentu:alyva visa yra karteryje bei filtre,jos slėgis nulinis,ir besisukančių/besitrinančių detalių pirmomis užvedimo akimirkomis niekas netepa.Tai,anot ne kurios logikos,bijant "sudrožti" variklį,jo reiktų niekada ir nekurti ar bent kartą užkūrus-nebegesinti? :roll: Nes kuriant jis iš tikrųjų dyla! :wink:

Kad esu su tuo pačiu varikliu/pavarų dėže pravažiavęs truputį virš 100kkm-jau minėjau;važinėjau sava "žemų apsukų" maniera ir neužfiksavau jokių neigiamų pokyčių variklio ar dėžės darbe,bent iš tolo susijusių su nepakankamu tepimu.Tereikia palaikyti pakankamą alyvos lygį mechanizmuose,ir neiškils panašaus pobūdžio problemų.O jei alyvos lygis per žemas-problemos visų pirma išlįs važinėjant aukštomis apsukomis (esant dideliai trinčiai ir kaitimui),o ne žemomis.

Visi gąsdinimai,kad "po xx kkm užsilenks motoras" dėl nepakankamo tepimo dyzeliams yra visiškai nepagrįsti.Po teisybei,nemačiau (ir netgi negirdėjau) apie tokį variklį,kuris būtų "užsilenkęs" būtent dėl nepakankamo tepimo,jei į jį supilta alyvos tiek,kiek priklauso.Pats,kaip minėjau,nuo "žalėsio" laikų neturėjau panašaus pobūdžio problemų.

Jei kas turėjote-aprašykit ir problemas,ir jų tikrąsias priežastis,ir baigiam vienąkart šitą tuščią temą apie "blogį" žemose apsukose.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 08:09 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Awto manuale, rasi parašyta - rekomenduojama važinėti vidutinių apsukų diapazone. iš esmės tai 1/3..2/3 nuo red-line. jei pvz zyzeliukui red-line kokie 4500rpm, tai važinėk 1500-3000rpm ir ilgą laiką turėsi sveiką variklį beigi kuro ekonomiją. ByXeliuku mieste važinėdavau apie 1700-1800rpm ir be problemų nekrochoborindamas ir neriedėdamas laiva eiga nuo kalno "gryname mieste" tilpdavau į 6-6,5ltr, o užmiestyje užtekdavo 4,6-5ltr
o dėl užlenkimo negaliu pasigirt, nes kai normaliai su savo mašiniuku elgiesi - jis tuo pačiu atsilygina ;)
peace forevah ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 08:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
:lol: Va būtent-nesigirdi apie variklių "užsilenkimus" nei dėl žemų apsukų,nei dėl vidutinių;vien dėl per aukštų ("protianutaja ruka" etc.).Bet gąsdinama visvien kažkodėl tik dėl žemų apsukų :lol: :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 10:53 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
matai, xminde, šituos žaidimus su 5ta pavara mieste gali žaisti tik pakankamai patyrę vairuotojai, kurie awto jauste jaučia ;) o juk forume yra nemaža dalis jaunų ir nepatyrusių


Diskusija yra iš esmės, o ne dėl patyrusių ar "žalių", o žaliems dar kartą pabrėšiu - nesveika staigiai akseleruoti važiuojant aukšta pavara žemomis apsukomis :!: Ūkiškas pavyzdys - kada koja labiau skaudės, ar spiriant į gulinti akmenį, ar paspiriant riedantį?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 17:31 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
pasikartosiu - nu dėl manęs tai jūs, tuos savo penkis kuro lašus šimtui kilometrų taupydami, dar ir dureles prasidarę ir koja pasispirdami, važiuokit ta 5ta pavara - man giliai DZYN ;)
aš beveliju turėti galingumo atsargą nenumatytiems atvejams, staigiai pamygant tapkę, bei pristabdymą varikliu, atleidus gazą, todėl beveliju miesto sąlygomis aukščiau 4to bėgio nevažinėt. išskyrus atvejus, kai prieš akis koks Mindaugo prospektas ar Jonavos gatvė, kur 5tu bėgiu mini sau iki kokių 85km ir mašiniukas dailiai dūzgia, o ne gailiai karkia per aukšta pavara, kaip kad rekomenduojama naujosios automobilizmo teorijos kūrėjų ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 18:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kiekvienas važinėja taip,kaip jam patogiau;apie tai ir buvo pirminė tema.Aš važineju žemomis apsukomis ne tik dėl ekonominių ar ekologinių sumetimų,o dar ir todėl,kad moku taip važinėti,ir man anaiptol nepatinka dyzelio burzgimas,vibracija ir dūmyjimas aukštesnėse apsukose.O savo požiūrį į variklio ir pavarų dėžės tepimą esant žemiems variklio sūkiams (labiausiai teoretikams kliūnantį aspektą) išdėsčiau aukščiau,
:ven:

PEACE ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 18:25 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ši tema nėra rekomendacinio tipo, joje šnekame apie tai kokia pavara kas važinėjame, ir ar tai kenkia ar nekenkia arba kaip kenkia. Niekas čia jokios naujos automobilizmo teorijos nekuria ir juolab jos nebruka kitiems. Faktai kalba už save - mūsų senas žyguliukas pravažiavo 400 000 km be jokių invazijų į variklio vidurius, o mano Tėtis tikrai mokėjo ekonomiškai važiuoti tai perdavė ir man, jis nevengė ir aukšta pavara po miesta važineti ir reikalui esant varikli iki lektuvo kaukimo įsukti :P.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 18:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Grįšiu prie ankščiau išsakytos nuomonės, kad miesta važiuojant KET leidžiamu maksimaliu greičiu aukščiausia pavara galimas nepakankamas variklio tepimas. Aš manau, kad tai netiesa, nes variklis dirba vistiek didesnėm apsukom nei lasiva eiga, o ir perkaitimo neesu pastebėjęs :). Sakoma, kad tai blogiau bendzininiams auto, bet ir tai nėra tiesa :).

Alkuninio veleno tepimas pakankamas
Cia iskyla problema cilindru tepimui.
Esant didelei apkrovai kai spaudi gaza sis tepimas yra permazas.
Ir per pvz 50 kkm jau pasimato tokio vaziavimo pasekmes.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 64 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007