WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 16:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 64 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 19:50 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
<...>nevengė ir aukšta pavara po miesta važineti ir reikalui esant varikli iki lektuvo kaukimo įsukti :P.

nu ir aš nevengiu nei aukšta pavara po miestą važinėti, kai tam sąlygos yra, ir variklį iki lėktuvo kaukimo įsukti, kai to prireikia ;)
Cituoti:
Ši tema nėra rekomendacinio tipo, joje šnekame apie tai kokia pavara kas važinėjame, ir ar tai kenkia ar nekenkia arba kaip kenkia. Niekas čia jokios naujos automobilizmo teorijos nekuria ir juolab jos nebruka kitiems.

nujau, nujau... kol buvo rašoma (čia ir kitur) apie aukščiausios pavaros mieste ypatingą naudą automobilio savijautai ir kuro ekonomiją, tol diskusija buvo ok :?: o kai tik leidau sau suabejoti šiais teiginiais, tai nebe OK :?: tipo 5tas bėgiz mieste roolez, o kitaminčiai šaaa :?:
o dėl teorijos, tai:
xminde rašė:
Grįšiu prie ankščiau išsakytos nuomonės, kad miesta važiuojant KET leidžiamu maksimaliu greičiu aukščiausia pavara galimas nepakankamas variklio tepimas. Aš manau, kad tai netiesa, nes variklis dirba vistiek didesnėm apsukom nei lasiva eiga, o ir perkaitimo neesu pastebėjęs . Sakoma, kad tai blogiau bendzininiams auto, bet ir tai nėra tiesa .

o aš manau, kad automobilio važiavimas vidutinių apsukų diapazone, kas rekomenduojama ir automobilio juzerio manuale (nu nebent jį neišmanėliai rašė, o kai kurie forumo dalyviai tą dabar pastebėjo ir nutarė ištaisyti šitas nesąmones), yra geriau :)

šiaip diskusija šita IMHO daros tuščias grajus, nes nei jūs elementarios automobilizmo literatūros (tipo pridėtas prie jūsų automobilio juzerio manualas) pasiskaitysit, nei aš į jūsų tikėjimą atvirsiu ir iš pirmo bėgio iškart penktam įmesiu... ;)

peace forevah, rytoj Aitvare arbatos susgersim :)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 21:01 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Arbatos sugersime ir Grumlinai parodysi kur Xantios user manuale parašyta kokiom apsukom važiuoti :)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 21:04 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Bosas rašė:
Cia iskyla problema cilindru tepimui.
Esant didelei apkrovai kai spaudi gaza sis tepimas yra permazas.


Tai aš aukščiau ir rašau, kad važiuojant aukšta pavara žemais sūkiais, staigiai spausti gazą negalima nes būtent tai ir drožia variklį, reikia žeminti pavarą ir tada jau gazuoti, nes aukštesnė pavara tik greičio palaikymui, o ne spurtavimui :P.
Beje, o kodėl cilindrų tepimas nepakankamas? Juk apsūkos vistiek greitai nepašoka..., o jei ir pašoktu - kuo didsnės apsūko, tuo labiau ten variklyje viskas teliuškuojasi :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 21:11 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Arbatos sugersime ir Grumlinai parodysi kur Xantios user manuale parašyta kokiom apsukom važiuoti :)

KOKIOM konkrečiai apsukom neparašyta, tačiau kaip kurą taupyti - pilnai paaiškinta, ten ir apie vidutinių apsukų diapazoną parašyta:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
šiaip tai beveik visos tos gudrybės, apie kurias ir proffanas rašė, išdėstytos ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 21:23 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
grumlinas rašė:
šiaip tai beveik visos tos gudrybės, apie kurias ir proffanas rašė, išdėstytos ;)
Tai kodėl buvo slepiamas toks turtas?! Man dešimtmečio prisireikė visoms žinioms po kruopelę surankioti ir patikrinti! :lol:

:lol: :lol: :lol:
nugi reikėjo iš betvarkėlės tą manualą išsitraukt ir perskaityt, nebent fokietys-fašistas, kuris tą awtamibiliuką iki tavęs mūčijo, tos knygelės neįdėjo... mirtis fašistams :!: :evil:
anyway, iš tikrųjų tavo surašyti pastebėjimai iš esmės yra absoliut teisingi, išskyrus tą mūsų ginčijamą aukščiausios pavaros temą :wink:

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 21:27 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Cha cha... visgi apie apsukas manualai nerašo :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 21:32 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Cha cha... visgi apie apsukas manualai nerašo :D.

nu jprst... aiškiai parašyta:
Važiuojant, taip naudotis pavarų dėže, kad variklis dirbtų vidutinių apsukų srityje.
nu aiškiau nebūna...
aišku, dabar galima pradėti diskusiją, kas gi tos "vidutinės apsukos", a nea :?: žinučių prisuksim... :wink:

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 21:45 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
"Vidutinės"-iki max.sukimo momento;o paskui jau "aukštos" :roll: :lol: Čia vėlgi kiekvienas savo gali išskaityt :lol: Rytoj dyzelistų konsiliume pasiginčysim;nors bendros nuomonės,jaučiu, visvien nebus ;)

kažkur každada teko išskaityti:
iki 1/3 "redline" - žemos
1/3..2/3 "redline" - vsdutinės
virš 2/3 "redline' - aukštos
to ir prisilaikau, pvz, Kibiruxu, kurio "redline" truputį virš 6000, mieste minu ketvirtu bėgiu kažkur 2000, turiu 59km ant spidometro ir esu patenkintas variklio garsu bei žaliųjų piktųjų dėmesio man trūkumu ;)
ByXeliukas TRD Turbo sukosi kažkur 1700-1800, bet tuomet greitis dar buvo 69km ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Paskutinį kartą redagavo 1 grumlinas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 23:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
O XMo knygoje parašyta, kad reikia taip naudoti greičių dėžės aukščiausius perdavimus, kad variklio apsukos neverstų jo dirbti per jėgą... Keistai aš čia išverčiau, bet aišku, kad reikia biški drožti, bet nestipriai :D.
O va šitai visai neprieštarauja minčiai naudoti penktą pavarą mieste kaip palaikomąją-be jokių ten bėgėjimųsi.Šlapiais bjauriais vakarais (kaip šiandien) tuščiomis gatvėmis,jei niekur neskubu,nevengiu įšilusiu varikliu prariedėti ir vos su 1000rpm ant tachometro,bet va tai jau skaitau ekstrymu ir niekam nesiruošiu to reklamuoti:paprasčiausiai man malonus tokiom apsukom besisukančio dyzeliuko garsas,o ir tetrunka tai dvi-tris minutes;lepota... ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 23:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Nezinau kaip jums bet man su dyzeliu tiek mieste tie uzmiestyje sanaudos beveik lygios gaunasi.

Ir tas taupymas galimas zinoma, bet kaip ivertini kad sutaupai ~0.5 Lrt o prarandi lakstymo galimybe tai as tada netaupau.

Nu pasikaiciuoju per metus susidaro tu litu, bet kai palygini per menesi tai dzin.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 23:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
xminde rašė:
O XMo knygoje parašyta, kad reikia taip naudoti greičių dėžės aukščiausius perdavimus, kad variklio apsukos neverstų jo dirbti per jėgą... Keistai aš čia išverčiau, bet aišku, kad reikia biški drožti, bet nestipriai :D.
O va šitai visai neprieštarauja minčiai naudoti penktą pavarą mieste kaip palaikomąją-be jokių ten bėgėjimųsi.Šlapiais bjauriais vakarais (kaip šiandien) tuščiomis gatvėmis,jei niekur neskubu,nevengiu įšilusiu varikliu prariedėti ir vos su 1000rpm ant tachometro,bet va tai jau skaitau ekstrymu ir niekam nesiruošiu to reklamuoti:paprasčiausiai man malonus tokiom apsukom besisukančio dyzeliuko garsas,o ir tetrunka tai dvi-tris minutes;lepota... ;)

Kaip palaikomaja galima.
Bet prie tokiu zemu sukiu ir akumo nedakrauna ant sviesu zmoniskai.
Cia ir el. mazgai is rezimo iseidineja,
Tik negalima spausti ta 5 pavara palaikymui taip galima
Bet toxs taupymas man nepatinka.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 23:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Čia jau nebe taupymas;man važiavimas palei 1000rpm teikia tokį pat malonumą kaip kitam-įsukti kriokiantį dyzelinį variklį iki redlaino :lol: Tiek tas,tiek tas atvejis-jau patologija... ;)
O normaliai mažiau 1300rpm mieste nevažinėju,ir krovimo pakanka-čia ne benzynka,ir skierkai energija nesieikvoja;pats generatorius irgi galingesnis.Viskas tvarkoje.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 30 2007, 18:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Odė dyzeliui; tuo pačiu naudojimo instrukcija :D
http://wwwboards.auto.ru/ssang-yong/29472.html


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 30 2007, 20:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Nu cia kaip pas ka...Siaip Bosas siuo atzvilgiu teisus, bet.....Su mano HDI 50 km/h greiciu su 5 pavara nepavaziuosi...apsukos apie 1000 ,pagalvems mirtis, draskosi.Taigi cia dar labai priklauso nuo perdavimo skaiciaus...pas mani prie 140 km/h yra 3000 aps/min...

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 30 2007, 20:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
proffanas rašė:
Odė dyzeliui; tuo pačiu naudojimo instrukcija :D
http://wwwboards.auto.ru/ssang-yong/29472.html
:D :D :D

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 64 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007