WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Kokiomis apsukomis važiuojate su savo dyzeliais.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=9749
Puslapis 15

Autorius:  Bosas [ Sau 11 2007, 21:30 ]
Pranešimo tema:  Kokiomis apsukomis važiuojate su savo dyzeliais.

Man patinka dyzeliuose ir ne tik dyzeliuose laikyti aukstesnes variklio apsukas.

Visuomet turi gera dinamika jei reikia kur staigiau uzlysti,
Pastebejau, kad gaunamas mazesnis variklio dilimas, nes visad jis sukasi lengvai. ir.t.t

Laibai idomu suzinoti kokia kitu vairuotoju nuomone ir kaip jie elgiasi.
Nes kiek zinau daugauma zmoniu yra nugasdinti eiliniu sudarankiu kurie prikalba dyzelis nemegsta apsisukimu ir t.t.

Man kilo klausimas :

Ka reiskia zodis nemegsta?

Todel ir eksploatuoti savo dyzelius bandziau kitaip nei visi apie tai kalba.
Taip lig siol likau nesuprates to pasakymo nemegsta apsuku.
Isardes ne viena varikli benzinini ir dyzelini buvau.(cia buves mano hobi)

Ir tarp tu varikliu neradau nei vieno dalyko kuris galetu luzti ar kitaip gesti del aukstesniu apsuku.

Tai gal jus padesit man atsakyti i ta klausima ka reiskia dyzelis nemegsta apsuku, geriau su dyzeliu ramiai .

Autorius:  Edma [ Sau 11 2007, 21:34 ]
Pranešimo tema: 

Dyzeis megsta apsukas,tiesiog myli... 8) Dyzelis nemegsta labai aukstu apsisukimu,ale 4000 ir daugiau :x

Autorius:  Steroidas [ Sau 11 2007, 21:39 ]
Pranešimo tema: 

Tai pvz mano tevas turi Sprinteri 2,9TD tai kai buvo pajunges prie kompo tai yra net uzdetas ribotuvas ar ant 4000 apsisukimu ir tipo daugiau neleidzia.

Autorius:  Paulius [ Sau 11 2007, 23:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Kokiomis apsukomis vaziuojate su savo dyzeliais.

Bosas rašė:
Man patinka laikyti aukstesnes variklio apsukas...jei reikia kur staigiau uzlysti!!!


cia visa esme. kas tau ka besakytu, kenkia ar nekenkia, jei reikia uzlysti tai vistiek mazom nevaziuosi.

Autorius:  Traktor [ Sau 11 2007, 23:41 ]
Pranešimo tema: 

O kam spausti iki 5500 rpm jei pas mano 2,1dt jau nuo 3000 rpm Nm ir kW mazeja?
Praktiskai viskas priklauso nuo auto kury vairuoji, vienu max Nm ties 2500 rpm, kitu gal 4500 rpm, o pvz furu isvis ties 1300 rpm. taip kad dyzelis dyzeliui nelygu, o kad dyzelis patvaresnis uz benzina tai faktas ir jy uzdrost aukstais sukiais dar reiktu pasisitengt.
Nors tiesa, kai pirkau savajy traktoriu, tai svaistiklis buvo per abi puses islindes, kartery ir ta y dvi dalis padalines, matyt kazkoks prancuzas irgi mane kad kuo daugiau sukiu tuo geriau eis :D

Autorius:  mr_aurimas [ Sau 12 2007, 20:41 ]
Pranešimo tema: 

stengiusi 3000rpm neisukti,o siaip begius prie 2000rpm metau,ir viskas ok,jokiu problemu,kuro sanaudos apie 7l mieste :lol:

Autorius:  old cat [ Sau 12 2007, 21:20 ]
Pranešimo tema: 

Traktor rašė:
O kam spausti iki 5500 rpm jei pas mano 2,1dt jau nuo 3000 rpm Nm ir kW mazeja?

Jei nuo 3000 mazeja kW, kazkas su tamstos varikliu negerai. :)
Normaliai jie turetu virs max galios apsuku 4300 mazet, o, va Nm ima anksciau krist , gal ir nuo 3000 nezinau to tiksliai...

O, del apsuku bijojimo, tai galiu tiek pasakyt: dar tarybinias laikas tarp traktoristu budavo "madinga" greicio rekordu vaikytis. :)
Tam "modifikuodavo" siurbliuose esncius apsuku reguliatorius - ribotuvus, prisukdami plombuota (!) varzta, o ypatingi ekstremalai dar ir spyruokle patrumpindavo! Girdavosi paskui , kad jo Bielarus 60 eina ! :)
Bet neilgai - daznai "lenktynininkams" varikliai istiesdavo "draugo ranka" :) - "рука друга" - tai rusai vadina per pramusta bloka islindusi trukusi svaistikli. :)
Aisku, Bielarus - ne lengvoji, bet ir maksimalios apsukos ~2000 ten tebudavo, or ir virsydavo ne dvigubai, manau.

Ar tik ne is ten ta "apsuku baime" kartais?

Autorius:  Edma [ Sau 12 2007, 21:28 ]
Pranešimo tema: 

Is ten, is ten, mielas drauge.Dabar kita technika, kitos technologijos,tik vis principas tas pats paliko.... :wink:

Autorius:  Edma [ Sau 12 2007, 23:26 ]
Pranešimo tema: 

Steroidas rašė:
Dar galiu pasakyti vaziuojant su 2.2HDI automatine pavaru deze mieste vaziuojant 55km/h automatas palaiko apie 1500-1600. Taip ramiai vaziuojant, nieko nelenkiant.
Gera,naudinga info...penas apmastymams.. :wink:

Autorius:  Dolfrin [ Sau 13 2007, 01:49 ]
Pranešimo tema: 

Si tema siaip apie apsukas :roll: , as stengiuosi 3000 nevirsyti, buna iki 4000 paspaudziu. Kai ramiai vaziuoju laikau apie 2000 8) Mano kuro sanaudos tokiu vaziavimu apie 7ltr su 2.1TD xantia

Autorius:  Anonymous [ Sau 13 2007, 19:34 ]
Pranešimo tema: 

Edma rašė:
Xantijus rašė:
stengiusi 3000rpm neisukti,o siaip begius prie 2000rpm metau,ir viskas ok,jokiu problemu,kuro sanaudos apie 7l mieste :lol:
Pritariu,tik mano sanaudos kiek didokos-6,2-6,5.... 8)


As su savo Xantia 1,9sd jau keikiuosi kai vidurkis kuro sanaudu virsija 6,3, o praeita vasara ekspermentavau ir isspaudziau 5,8 vidurki. isvada viena: priklauso nuo vaziavimo stiliaus, jei spaudi tai ir rija salerka jei ramiai tai taupai. Siaip jei ne autostradoj tai daugiau 3000 variklio neisuku. Tik dyzelis man patinka kad jei greiciau vaziuoji ne taip kuro sanaudos dideja nei benzinu.

Autorius:  orandzh [ Sau 14 2007, 20:53 ]
Pranešimo tema: 

@udrux rašė:
gal pasirodysiu labai nekaip, bet, gal kas galite pasakyti, kada teisingiausiai butu perjungineti pavaras,t.y.esant kokiam greiciui? nes pas mane nerodo apsuku..


xantia 2.0 hdi, 110 ag rashau, pavara ir greiti, kada rpm buna ~ 2000 ir reikia jungti aukshtesne:
2 pavara - 35 - 40 km/h
3 pavara - 55 - 60 km/h
4 pavara - 75 - 80 km/h
ish to ka parasahiau, tai zhinoma zhemesnems pavaroms ne taip aktualu, kad butu pasiekti tie 2000 rpm priesh metant pavara, bet jei per anksti ijungsi 4 ar 5 tai jau zhenkliai jauchiasi.
labai patogu mieste cruise'inti 60 km/h 4 pavara ant 1500 rpm :) ir patogu ir ekonomishka.

Autorius:  orandzh [ Sau 14 2007, 21:07 ]
Pranešimo tema: 

dabar i tema:

mes megstame forume viska suvienodinti :) sakyime kalba zhmogus vairuojantis 1,9 d, kitas vairuoja 1,9 td, trechias 2,1 td, dar kiti 2.0 hdi (ir tu galia skiriasi nuo 90 - 110 ag). tingiu dabar copy - paste'inti statistika, bet!:
pats vairavau ir zx su 1,9 td ir xantia 2.0 hdi ir 2006 m c5 2.2 hdi (automatas, tai apie ji daug nekalbesiu:) ir galiu pareikshti savo pastebejimus. 1,9 td variklis savo aukshchiausia sukimo momenta pasiekia prie 2250 rpm, hdi 2.0 110 ag prie 1750. savaime suprantama, kad vazhiuojant 60 km/h greichiu 4 pavara su 1,9 td ir 2.0 hdi turesi visishkai skirtinga pagreitejimo potenciala. tai dar labiau ryshkeja, jeigu apsukos sakykime 4 pavara nukrenta zhemiau 1400 rpm. vazhiuodamas su hdi varikliu to dazhnai net ir nepastebesi, net ir tada kai reikes greichiau isibegeti. tuo tarpu su 1,9 td dazhniausiai tekdavo keisti pavara i zhemesne. 2.0 hdi duoda pagrindini traukima 1750 - 2250 diapazone, 1,9 td - 2250 - 2750 (skaichiai apytiksliai) diapazone, todel norint sportishkai vazhiuoti, manau, reiktu palaikyti apsuku skaichiu butent panashiuose apsisukimuose. zhinoma, vairuodamas 1,9 td ash taip nedarydavau, o laikydavau apsukas prie 1500 - 1800 rpm..
dabar del aukshtu apsuku:
kartais smagu paspausti akseleratoriu iki galo ir shiek tiek palaikyti :) tachiau:
1) kam laikyti ji iki 3500 - 4500 rpm jei aukshtesne pavara nuo 2000 iki 3000 rpm turesi geresni pagreiti?
2) manau nereikia pasakoti, kad kriokiantis dyzelinis variklis nera muzika ausims, o prie <1800 rpm jo beveik negirdeti.
tiesiogiai pasakyti del to, kad luzhta ar neluzhta vazhinejant aukshtomis apsukomis negaliu, bet kad zhemesnemis ekonomishkiau tai patyriau savo kailiu :)) (beje, nesu ish tu kurie megsta vazhiuoti kai variklis sukasi 1200 - 1400 rpm, ash jau mieliau laikysiu 1600 - 1900 zhemesne pavara).

Autorius:  @udrux [ Sau 14 2007, 21:20 ]
Pranešimo tema: 

zx_td rašė:
labai patogu mieste cruise'inti 60 km/h 4 pavara ant 1500 rpm :) ir patogu ir ekonomishka.


nu man idomiausiai ir buvo ar mieste varyt ant 60km/h su 4 ar 5 pavara. Pas mane komfortiskesnis vaziavimas su 4 pavara, bet kaip rodo kompas ekonomiskiau ant tokio greicio vaziuot su 5 pavara.
Bet labai aciu uz atsakyma. Beto pas mane 90AG

Autorius:  Bosas [ Sau 14 2007, 22:38 ]
Pranešimo tema: 

@udrux rašė:
zx_td rašė:
labai patogu mieste cruise'inti 60 km/h 4 pavara ant 1500 rpm :) ir patogu ir ekonomishka.


nu man idomiausiai ir buvo ar mieste varyt ant 60km/h su 4 ar 5 pavara. Pas mane komfortiskesnis vaziavimas su 4 pavara, bet kaip rodo kompas ekonomiskiau ant tokio greicio vaziuot su 5 pavara.
Bet labai aciu uz atsakyma. Beto pas mane 90AG


Kas liecia ekonomiskuma tai dar neaisku.
momentinis tam tikrais laiko tarpais buna mazesnis 5 pavara.

Bet tai tap toki maza momentini pasiekiu kai vaziuoju 4 tik vos prilietes gaza.
Ir bet kada reikalui esant as galesiu aplenkti kokia kliuti jei to prireiks kur kas staigiau ne su 5 pavara.
Dar ekonomijoje dalyvauja vienas svarbus dalykas.
3 pavara kol spaudi rija kuro daugiau bet spaudi trumpai ir pasiekes greiti jungi 4 pavara.
ir nuo tasko A iki B atvaziuoji ekonomiskiau ir dinamiskiau nei,

Ijungi anksciau ketvirta pvz 45 km/h ir isleto begejiesi iki 60 Km/h

Norejau pasakyti, kad kai kada geriau staigiau spustelti o likusia kelio dali tik greiti palaikyti. Taip bus ekonomiskiausiai.

Zinoma greicio palaikymui galima zaisti ir su 5 pavara bet kaip reikes kazka greiciau aplenkti reikes labai greitai pejungti iskarto i 3 pavara.
Jei to nepadarysit tuomet prasideda variklio drozimas tol kol jis tures dideli galios pareikalavimo kurio jis atiduoti prie 5 pavara esamu apsisukimu negales.

Puslapis 15 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/