WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
HDI išmuša antifrizą per kamštį (pašildymo tenai) http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=9768 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 13 2007, 17:28 ] |
Pranešimo tema: | HDI išmuša antifrizą per kamštį (pašildymo tenai) |
Sveiki. Susiduriau su problema. Kai vaziuoji viskas OK. Kai variklis dieba tusciomis apsukomis ar padidintomis irgi viskas gerai. Taciau uzgesinus ir palaikus 15-20 minuciu sukieteja slangoa (einanti i radijatoriu virsutine) ir net ismusa antifriza per kamsti!!! Variklis 2.0 HDI. Gal kas susidure su sia problema ir gali patarti? |
Autorius: | mr_aurimas [ Sau 13 2007, 17:30 ] |
Pranešimo tema: | |
gal gali variklio tarpine but pramusta ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 13 2007, 17:40 ] |
Pranešimo tema: | |
Bet jei butu pramusta tai dirbant varikliui i ausinimo sistema pripumpuotu oro, bet taip nera. Slanga dirbant varikliui buna minkstutele. Bet kai pastovi 15-20 min. tada sukieteja. |
Autorius: | Anonymous [ Sau 13 2007, 19:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: Ismusa antifriza per kamsti HDI??? |
Raimis_26 rašė: Sveiki.
Susiduriau su problema. Kai vaziuoji viskas OK. Kai variklis dieba tusciomis apsukomis ar padidintomis irgi viskas gerai. Taciau uzgesinus ir palaikus 15-20 minuciu sukieteja slangoa (einanti i radijatoriu virsutine) ir net ismusa antifriza per kamsti!!! Variklis 2.0 HDI. Gal kas susidure su sia problema ir gali patarti? O vaziuojant variklis nekaista? Gal reikia pabandyk nuorint sistema, gal prie kurios nors slangos oro burbulas kabo? |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 13 2007, 20:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Variklis vaziuojant uzkaista maximum iki 80 laipsniu. Nuorinau prie termostato esanti metalini varzta. O kur dar ju yra? Nes vandens teko apie 1.5 litro dapilti, nes kai sustojau ir palaukiau apie 20 minuciu slanga virsutine sukieteja ir per kamsti isbego. |
Autorius: | padrele [ Sau 14 2007, 08:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Vandens pompa gali but ![]() |
Autorius: | rodos [ Sau 14 2007, 11:09 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: Nesusidūriau su tokiu atveju,bandau pamąstyt: Kazin, ar ausinimo sistema galetu taip pakaitinti skysti, kad anas tiek issiplestu. Bandyk sistema praplauti.Gal gi ir pades.
jei būtų pramušta tarpinė,šlangos kietėtų (rinktųsi dujos) įjungus variklį,o ne jį išjungus. Neįstengiu pamatyti tiesioginio ryšio tarp pompos ir šlangų kietėjimo išjungus variklį,taigi ir pompą. Gaunasi,kad išjungus variklį ir nutrūkus antifrizo cirkuliacijai,kažkur lieka didelis šilumos šaltinis,kuris per minėtas 15-20min atiduoda šilumą antifrizui ir pakelia jo temperatūrą tiek,kad antifrizas stipriai išsiplečia,gal netgi pradeda garuoti ir iššauna per kamštį? Tada priežastis gali būti užkalkėjusi (todėl sunkiai/sulėtintai perduodanti duodanti šilumą) aušinimo sistema? ![]() Abejotina mintis, nezinant komplektacijos: gal yra variklio pasildymas, kuris suveikia ne tuo laiku ( nors vargu, ar galetu tiek prisildyti)?? |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 14 2007, 13:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Dar vienas nesklandumas. Per nakti visiskai numire akumuliatorius. Samprotauju: Gal masinoje yra koks vidinis elektrinis cirkuliacinis siurblys? Ir kas dar galetu iskrauti akumuliatoriu per nakti? Gal kas susidurete su tuo? |
Autorius: | Paulius [ Sau 14 2007, 13:40 ] |
Pranešimo tema: | |
pas HDI buna autonomke, vairuotojo pusej po priekiniu bamperiu stovi, gal ji kazkaip susijus su tom problemom?? |
Autorius: | proffanas [ Sau 14 2007, 13:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Raimis_26 rašė: Dar vienas nesklandumas. Per nakti visiskai numire akumuliatorius. Samprotauju: Gal masinoje yra koks vidinis elektrinis cirkuliacinis siurblys? Ir kas dar galetu iskrauti akumuliatoriu per nakti? Gal kas susidurete su tuo?
Kažkada rašei,kad neveikia tenai.Gal jie kažkaip susiję tiek su antifrizo kaitimu išjungus variklį,tiek su akumo išsikrovimu?T.y. suveikia ne laiku,o išjungus variklį,kuriame antifrizas ir taip karštas?? ![]() Kas išjungus variklį ir degimą naudoja elektrą,patikrinti faktiškai tėra vienas kelias:tikrinti naudojamą srovę ir,po vieną atjunginėjant saugiklius,išsiaiškinti,kurioje grandinėje yra srovės nuotėkis (atjungus tą saugiklį,srovės vartojimas sumažės).Pradedu manyti,kad kalti visgi tenai (berods,juos Paulius ir turėjo omeny rašydamas "autonomkė"). ![]() |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 14 2007, 14:09 ] |
Pranešimo tema: | |
Gal tu ir teisus. Reiks tikrinti sroves nuoteki ir ieskoti kame saknys. Kai issiaiskinsiu parasysiu cia. Aciu uz patarimus. |
Autorius: | proffanas [ Sau 14 2007, 15:44 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei problema tokia kaip aš spėju,tai jos šaknys gali būti net ne kažkokioje tenų relėje,o ten,iš kur tenai gauna signalą veikti. Tai tradiciškai kalti turėtų būti spynelės kontaktai? ![]() Šiaip dar paprastutis testas: jei kiekvienąkart po variklio išjungimo tas antifrizas iššauna,tai pabandyk užgesinęs variklį atjungti akumą pusvalandžiui.Jei visvien iššaus-plauk sistemą,nes elektra ne prie ko.Jei nešaus-kaltas kažkoks elektrinis prietaisas,ir greičiausiai tenai;tiksliau-jiems veikti duodantis komandą prietaisas (ar trumpasis jungimas). |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 15 2007, 14:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Eureka !!! Suradau kas tuos 13 AMPERU (ne voltu kaip kaz kas bande issireiksti) suvalgo. Suradau ir kas per D saugikli pajungta. Bet viskas nuo pradziu... Masina pas mane su HDi varikliu, o pas juos i vandens ausinimo sistema ideti 4 tenai. Na cia tikriausiai del to kad greiciau salone silciau butu ir kad greiciau variklis ikaistu. Taigi tas D saugiklis tuos tenus ir saugo. Toje pacioje dezuteje kur ir saugikliai yra, stovi 2 zalios reles. Viena is ju buvo sudegusi (uzsitrumpinusi). Del to nuolat veikdavo tie pasildymo tenai ir taip iskraudavo akumuliatoriu. T.P. jie kaitindavo vandeni ir jis ikaites bei issil\pletes isbegdavo pro issipletimo bakelio kamsti net tada kai uzgesini varikli (po 20-30min). Taigi pakeicisu ta rele ir viskas ok. Sroves dabar paima apie 0.01-0.03A. Labai gerai:) Noriu visiems padekoti uz patarimus ir pagalba. Dziaugiuosi kad yra toks tinklapis, kad yra tikru Citroen fanatu. Aciu JUMS. P.S. Ypac dekoku Pauliui ir Profanui uz idejas. |
Autorius: | proffanas [ Sau 15 2007, 16:00 ] |
Pranešimo tema: | |
Prašom;bile mačijo! ![]() Mum tas irgi buvo naudinga-pagaliau sužinojom,kad HDI tenai yra 4 po ~40W ![]() |
Autorius: | Raimis.P [ Sau 15 2007, 17:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Tenai po 80 vatu. Nes stovi 2 reles kurios jungia po 2 tenus. Na o masina nesudege nes visa srove naudojo tenai, o ne trumpas jungimas buvo ![]() |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |