WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 21:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 22:12 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Na va - apie Nm ir kW jau išsiaiškinome, dabar reikia sustiguoti kada reikia perjungti pavaras norint važiuoti optimaliai ekonominiu arba maksimaliai sportiniu režimais. Jūsų nuomonės ponai 8) : ?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo 1 xminde. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 22:46 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Dėl sportinio važiavimo - tekstas iš Autosų, kiek apkarpytas bet esmę palikau, tačiau čia tik "apskritai", be konkrčiai kaip ir kada tai daryti:
:Žiūrint į greičio maksimumą, laimi galingumas, nes didelis sukimo momentas aukštose apsukose reiškia, kad bet kuriam greičiui reikės atitinkamos pavaros, kad išgauti efektyvų sukimo momentą varančiuose ratuose. Galiausiai, operuodami galios maksimumu, jūs darote visą kas geriausia, bet kuriame greityje skaičiuodami sukimo momentą varančiuose ratuose. Jeigu pagreičio kreivė atitinka sukimo momento kreivę, tai greičio maksimumą atitinka galios pikas.
- Jei greitėsime iki sukimo momento maksimumo (???? rpm), įjungę pavarą, labiausiai tinkamą esamom apsukom, varantieji ratai įgaus sukimo momentą, mažesnį už variklio sukimo momentą (??? N·m) tiek kartų, koks yra galutinis pavaros perdavimo skaičius.
- Jei perjungsime pavarą, kad variklio apsukos pasiektų galios maksimumą (???? rpm), išlaikant tokį patį greitį, varantieji ratai gaus didesnį sukimo momentą, nes pavaros perdavimo skaičius padidėjo daugiau nei sumažėjo sukimo momentas . Jūs išlošiate varančiųjų ratų sukimo momento priedą, esant galios maksimumui prieš sukimo momento maksimumą esant duotam automobilio greičiui.
Bet koks kitas variklio greitis (kalbama apie greitį, kuriuo pasiekiamas galios maksimumas) tiktai sumažins sukimo momentą varančiuose ratuose. Tai galioja visiems automobiliams. Teoriškai maksimalus greitis visada bus pasiekiamas, kai variklis dirba maksimalios galios apsukose.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 08:58 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Ieskodamas optimaliausio siurblio sureguliavimo, vis bandydavau per kiek pasieksiu 100 km/h. :lol: Tai bent jau su mano taktorium nera skirtumo ar kiekviena pavara kelsi sukius iki 4000 rpm ar iki 3200 rpm, uztrunka tiek pat. Todel as niekad daugiau 3500 nekeliu, nes tik bereikalingai sukasi variklis, o naudos is to jau nedaug. Pavaras as netgi ramiai vazinedamas perjungiu iki galo nepaleisdamas gazo, kad perjungus pavara variklio sukiai jau sutaptu su deze, tada nebuna trukciojimu, o vaziuojant ekstrimaliai padeda isvengti turbo lago ir leidzia aukstesne pavara perjungti trumpai spustelejus sankaba tik per kokius 5 cm pedalo eigos (peilis sinchronizatoriam :twisted: ). Tik ta pasakyma "nepaleisdamas gazo" nesupraskit, kad ismynus sankama sukiai soka iki redlaino :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 15:12 
1. Super ekonomiskas

proffanas rašė:
Nori dyzeliu važiuoti maksimaliai ekonomiškai-bėgėkis be didesnių variklio pastangų (nespausdamas),o pavarą lygioje trasoje aukštink pasiekęs 200-300rpm mažesnes nei max.sukimo momento apsukas.Jei netenka intensyviai manevruoti,toks važiavimo stilius yra absoliučiai ekonomiškiausias.Mieste aukščiausią pavarą reiktų mesti tik esant bent 200-300m ilgio atkarpai,kurioje nenusimato jokių stabčiojimų ar bėgėjimųsi,ir pasiekus kreiserinį (max.leidžiamą mieste) greitį.


2. Optimalus
Bent jau atmosferiniam dyzeliui.
Perjungi aukstesne pavara pasiekes sukius prie kuriu yra max sukimo momentas . Negalioja is 1 i 2 (paprastai 1 pavara tik pajudet is vietos ir labai letam judejimui, ilga akseleracija 1 pavara - nesamone).
Pagal aplinkybes verta ir tenka isukt varikli kokius 250 aps daugiau nei pasiekus max sukimo momenta - pvz greitejimas i ikalne jungiant is 4 i 5. Tokiu atveju gali nebeuztekt traukos, perjungus aukstesne pavara.

3. Kai kuriems dyzeliniu auto vartotojams reiktu susitaikyt kad sportinis vaziavimas neimanomas :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 15:23 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ozz rašė:
3. Kai kuriems dyzeliniu auto vartotojams reiktu susitaikyt kad sportinis vaziavimas neimanomas :lol:


Mintis yra tokia - kiek įmanoma sportiškesnis važiavimas :D

Pvz - mano D12 iki 100 km/h teoriškai bėgisi per 18 s, tai esu pats įgyvendinęs, bet gal galima ir per 17 s :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 20:01 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Turbut as dar gimes nebuvau, kai Zasada parase "Saugus greitis", ten labai ukiskai rasoma kaip isnaudoti maximuma variklio galios. Bet jo teorijos gatveje ir su kasdieniniu automobiliu nelabai tinka. Dyzeliai ne lenktymet, va Touregai leke leke link dakaro ir matyt siurbliai ar turbinos parejo, gal pravodke sudege :lol:
P.S. jei kas norit "Saugus greitis" kompiuterinio varianto, galiu atsiust ;)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 20:22 
proffanas rašė:
Nori dyzeliu važiuoti maksimaliai ekonomiškai-bėgėkis be didesnių variklio pastangų (nespausdamas),o pavarą lygioje trasoje aukštink pasiekęs 200-300rpm mažesnes nei max.sukimo momento apsukas.Jei netenka intensyviai manevruoti,toks važiavimo stilius yra absoliučiai ekonomiškiausias.Mieste aukščiausią pavarą reiktų mesti tik esant bent 200-300m ilgio atkarpai,kurioje nenusimato jokių stabčiojimų ar bėgėjimųsi,ir pasiekus kreiserinį (max.leidžiamą mieste) greitį.Toks važiavimas dyzeliu yra pats ekonomiškiausias.
Apie sportinį važiavimą negaliu tvirtai nieko pasakyti-nesu toks jau "sportininkas".

jeigu tai absoliuti tiesa, prashome paaishkinti man:
2.0 hdi max galia nm pasiekiama prie 1750 rpm, jeigu ash jungchiau i aukshtesne pavara rekomenduojamu budu (kai variklis isisuka iki ~1500) tai ash mieste i prieki nepavazhiuochiau, o mashina purtytis pradetu. toks absoliutinimas man kelia shypsena: taip ishsakytos mintys tiktu daugeliui senesniu psa dyzeliniu motoru, kuriu max galia pasiekiama ~2250 rpm, bet naujesniuose dyzeliuose dazhniausiai yra kiek kitaip..
o jei nesikabinejant tai principas daug mazh aishkus :)

kalbant apie sportishkuma tai galiu nuo saves prideti, kad labai didele kliutis sportishkam vazhiavimui yra psa greichiu dezhes :( kam teko sportishkai mindyti tapke japonishkoje mashinyteje (ne visais, bet daugeliu atveju pavaru dezhes ten geresnes) mane supras :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 21:19 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Traktor rašė:
Turbut as dar gimes nebuvau, kai Zasada parase "Saugus greitis", ten labai ukiskai rasoma kaip isnaudoti maximuma variklio galios. Bet jo teorijos gatveje ir su kasdieniniu automobiliu nelabai tinka. <...>
P.S. jei kas norit "Saugus greitis" kompiuterinio varianto, galiu atsiust ;)

žymiai praktiškesnė kasdieninio važiavimo požiūriu yra Witold Rychter knyga, tik va kaip liko prieš 25 metus in Wilno, taip ir liko, net pavadinimo nebeprisimenu...

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2007, 22:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
kaip rase zx_td :

2.0 hdi max galia nm pasiekiama prie 1750 rpm, jeigu ash jungchiau i aukshtesne pavara rekomenduojamu budu (kai variklis isisuka iki ~1500) tai ash mieste i prieki nepavazhiuochiau, o mashina purtytis pradetu.

Deja jis klysta. Pats vazineju su Xantia 2.0 HDi ir tikrai prie 1500 ji netrukcioja, o spustelejus gaziuka maloniai begejasi. Asmeniskai as stengiuosi perjungineti pavaras iki 2000rpm. Taigi perjungus pavara prie 1700-1800 rpm. apsukos ijungus aukstesne pavara nukrenta iki 1200-1300, tada svelnia paspaudi gaziuka ir vaziuoji LABAi ekonomiskai. Mieste sunaudoju iki 6 - 6.5 litru. Ir jokiu trukciojimu. Na o sportiniu vaziavimu kaz kada domejausi, tai eksperimetu budu sudegindavau apie 7.5- 8 litru. Bet vaziuodavo masinike pasakiskai :)

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 17 2007, 00:16 
Raimis_26 rašė:
kaip rase zx_td :

2.0 hdi max galia nm pasiekiama prie 1750 rpm, jeigu ash jungchiau i aukshtesne pavara rekomenduojamu budu (kai variklis isisuka iki ~1500) tai ash mieste i prieki nepavazhiuochiau, o mashina purtytis pradetu.

Deja jis klysta. Pats vazineju su Xantia 2.0 HDi ir tikrai prie 1500 ji netrukcioja, o spustelejus gaziuka maloniai begejasi. Asmeniskai as stengiuosi perjungineti pavaras iki 2000rpm. Taigi perjungus pavara prie 1700-1800 rpm. apsukos ijungus aukstesne pavara nukrenta iki 1200-1300, tada svelnia paspaudi gaziuka ir vaziuoji LABAi ekonomiskai. Mieste sunaudoju iki 6 - 6.5 litru. Ir jokiu trukciojimu. Na o sportiniu vaziavimu kaz kada domejausi, tai eksperimetu budu sudegindavau apie 7.5- 8 litru. Bet vaziuodavo masinike pasakiskai :)

kolega isiskaitykite i kitu postus atidzhiai ir tik tuomet kritikuokite. kurioje vietoje ash rashiau, kad variklis trukchioja prie 1500 rpm? ash rashiau, kad jis trukchiotu jeigu pasiekus tokias apsukas aukshtintum pavara. tuomet apsisukimai nukristu dar zhemiau, nei tamstos mineti vargingi 1200 rpm.. ir jau kad ir kaip shvelniai spausi gaza 4 pavara prie 1200 rpm visviena gausis apgailetinas rezultatas, o nepastebeti, kad varikliui prie tokiu apsuku truksta galios butu labai sunku.. manau, kad dauguma kurie taip "zhaidzhia" liautusi taip daryti jei pamatytu kokias sanaudas tokio "ekonomishko" vazhiavimo metu rodo kompas, deja, pastarojo xantia neturi.
labai teisingas grumlino paaishkinimas kitoje temoje ir ishvis laikyti zhemesnes apsukas nei 1500 rpm vazhiuojant aukshta pavara (4 - 5) galima nebent riedant nuo kalno (mano nuomone).


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 68 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007