WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 15 2024, 05:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 02 2022, 07:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
Sveiki. 2011 metu Citroen C4 su 1,6 benzininiu varikliu (88kW). Lexia rodo klaida P0948 - Oil pressure regulation solenoid valve control. Cia labai blogai? Pati masina del to nieko ispejanciom lemputem nepranesa, variklio darbas stabilus. Uz koki cia ir kur tas tepalo slegio solenoidas atsakingas?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2022, 07:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
Klaidos ekranas - https://photos.app.goo.gl/JBKiUwHjsWDohqs89

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2022, 14:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10937
Miestas: Kaunas
Turetu buti paciame siurblyje. Rasit nueme karteri. O jo fiske ar tai laidas laukan turetu islisti variklio galineje dalyje, is bloko uz desinio pusasio, arciau link dirzo/grandines puses, kiek pamenu. Tokia klaida buna, kai idedi senesnio tipo varikli su nevaldomu tepalo siurbliu ir nebuna kur pajungti fiskes. Siurbli butu galima perdeti, bet reikia tada ir skyle bloke padaryti..

Turetu variklis dirbti downgrade mode rezimu. T.y. nera stipraus traukos ribojimo, bet nevaldo normaliai Vanosu ir Valvetroniku visada pilnai atidaryti isiurbimo voztuvai. Kazkas tokio.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 05 2022, 13:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
tadas1991 rašė:
Tokia klaida buna, kai idedi senesnio tipo varikli su nevaldomu tepalo siurbliu ir nebuna kur pajungti fiskes. Siurbli butu galima perdeti, bet reikia tada ir skyle bloke padaryti..


Palindau po masina, paziureti. Pagal youtubes vaizdus - https://www.youtube.com/watch?v=92Jy7QR22c4 Pas mane bloke toje vietoje nera islendancio laido. :| Idedu savo karterio vaizdu -

https://photos.app.goo.gl/tS3RRYSzBQy8qdQr6

Kai fotkinau dar tiksliai nezinojau, kur ieskoti laido. Bet pagal pirma nuotrauka turimoje vietoje nesimato jokio islendancio laido is bloko.

Reziume: Turi omenyje, kad pas mane gali buti jau keistas variklis, bet su paprastu siurbliu? Ant skydelio 180 000 rida. Masina atvaryta is Suomijos.

Na dar reiks Diagboxe panarsyti ir ieskoti koks tepalo slegis dirbanciam varikliui.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 05 2022, 13:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
Dar viena video paziurejau - https://www.youtube.com/watch?v=R7vKiM8O3EQ

Visgi reiks palindus po masina atidziau paziureti laido.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 06 2022, 11:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10937
Miestas: Kaunas
Taip taip, jis ten ne visiem modeliam kaip ant delno, priklauso nuo variklio aprengimo konkreciam modely, bet vistiek matomas ir randamas.
180kkm siam varikliui yra labai didele rida. Esu mates gyvu su tokia arba didesne rida, bet buna arba jau keisti varikliai, arba nuo gimimo labai gerai priziureta. Jei dar nekeista, butinai keiskit grandines visa komplekta su basmakais, tempeju ir zvaigzdute, rekomenduotina ir Vanosus, jei yra lesu. Issiplaukit vanosu voztuvelius, daznai sieteliai buna uzkimsti. Jei labai dingines tepalas arba dumins, tada daznai siek tiek arba labai padeda voztuvu gumeliu keitimas. Kartais jau nebepadeda, jei tepaliniai ziedai sudile ar strige/luze. Tepala keisti max kas 10kkm. Tarp keitimu supilti papildomus 2-3litrus yra dar normalu, buna ir daugiau. Termostata apziurekit, buna truksta korpusas, tada nesusidaro slegis sistemoj ir uzvirineja sistema, nes darbine temperatura 107C (skydely tuomet rodo 90C, kad vairuotojui butu ramiau). Ir, jei siurblys jau su solenoidu, tada ir tas termostatas turetu buti jau elektra valdomas, tai 100+eur naujas. Apziurekit vandens pompos guminio skriemulio bukle, ar neperkaites ir nenutrupejes. Ir tarpinio sujungimo skriemulio-tempejo bukle, nes jei neijungia pompos, kaista. Variantui su valdomu tepalo siurbliu tas sujungejas irgi gali buti jsu elektra valdomas, tai vel kruvele pinigu. Dirzelio bukle irgi labai gerai turi buti visada is abieju, kad nepraslystu tas guolis.
Jei kada prades neveikti vienas cilindras ir misfire klaida bus, ir nepades nei zvakiu, nei purkstuku keitimas, bandykit atjungti kazka is vanos sistemos davikliu ar valdikliu. Tada valvetronikas pereina i avarini rezima, kaip ir sakiau, ir dazniausiai atsiranda. Problema, sudilus tos sistemos komponentams arba po remonto surinkinejantbsumaisius jo papildomus karomyslus, kurie numeruoti ir skirtingu dydziu, ant laisvu, kai isiurbimo voztuvai atidaromi tik minimaliai, buna del per mazo tarpelio kuriam nors cilindrui jau nebeatsidaro visai ir nebeuztenka oro, isimeta misfire klaida ir atjungia purkstuka ir zvake iki kito uzvedimo. Sprendimas arba perrinkti kapitaliai galva su sumatavimu is naujo tu karomyslu, kam reikia specialiu irankiu, kuriu niekas neturi, arba ekonominis atjungti sistema ir isjungti klaidas.

Bendrai paemus, variklis beda. Tvarkingas vaziuoja tikrai smagiai, nors ir kelia daugokai garso, bet ju tvarkingu mazai tera. Tuo tarpu senukas TU3 1.4i musu pezuke jau musa 360kkm ir dar neketina pasiduoti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 06 2022, 11:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
Aciu uz tiek daug informacijos :)

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 06 2022, 12:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10937
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
Aciu uz tiek daug informacijos :)

Sekmes eksploatuojant, be didziuju bedu.
Ir pasidalinkit istorijom, nes zmonem patirties reikes ateity su siais varikliais. Ju modifikacijos gal ir dabar vis dar gaminamos, ir su ateity planuojamu su spaudimu atsisakyti dyzeliu, jus vis dauges :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 06 2022, 12:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
Tesinys vienoks ar kitoks manau tikrai bus.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2022, 21:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
Tesinys/ istorijos pabaiga:

Pirkau tepalo slegio reguliavimo solenoida. Detales kodas V7 647 238 80. Kainos tai atsiprasant kas kiek sugalvoja, tas tiek papraso tikriausiai. Firmu nevardinsiu. Detale tik originalas ir pakuote tokia kaip ir pagooglinus pagal koda (balta su blizganciais lipdukais). Paklausinejus per kelias vietas, kainos buvo tokios:

1) 174 eur (sita ir pirkau Utenoje)
2) 238 eur (Utenoje)
3) 363 eur (Kaunas)
4) 399,71 eur (Vilnius)

Pakeite solenoida pazystamas vietinis varikliu meistriukas uz 70 eur. Tuo paciu dar nupirkau variklio tepala su filtru, vistiek reikejo sena tepala is variklio isleisti. Po visko pasijungiau Diagboxa, ziuriu slegi reguliuoja jau taip kaip priklauso, pvz ant laisvu apsuku:
Oil pressure reference value - 3542 mbar
Measured oil pressure - 3576 mbar (seniau budavo 5000-6000 mbar)

Klaida P0948 - "Oil pressure regulation solenoid valve control" taip pat leido istrinti.

Vaziuojant ant didesniu apsuku slegis taip pat laikosi normos ribose. Ir sakyciau variklis pasidare gyvesnis zemesniais sukiais 1,2,3 pavara. Matyt visokie valvotronikai pradejo veikti kaip priklauso. Zodziu eksplotuosim toliau sita 1,6 benzinka :D :D

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 15 2022, 12:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10937
Miestas: Kaunas
Nu va, kaip šaunu. Kad su viskuo taip gerai sektųsi !
O dėl kainų, tai ir skirtingi antkainiai, ir skirtingos kainos jiems patiems, nes vieni ima tiesiai iš pigaus tiekėjo, kiti iš kito brangesnio tiekėjo, kiti per tris tarpininkus, tai ir skiriasi. Dar, vieni būna tiesiog duoda pirmą variantą, ką randa, nes pagal kainą galvoja, kad vistiek nepirksit, o kiti netingi pasikuičia paieškot, pas ką pigiausia
Įdomu, ar to pačio nebūtų pavykę atkočioti, nes, kiek matau iš fotkių, jis turi sietelius, kurie, jei ant slėgioo numetimo, ir užsikimšę, tai visai galėtų būti ir visa bėda. Bet nebūtinai, aišku, kartais būna dar pavyksta pramankštinti papučiant oru-patrankant, su purškalais, daug kartų. Taip esu prieš kokius 4 metus išmankštinęs Denso kuro siurblio šitokio tipo slėgio reguliatorių, ir dar važiuoja.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 16 2022, 07:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
Isimto seno solenoido sieteliai svarus. Klausimas - ar galiam tiesiai solenoidui paduoti +12v.? Kaip suprantu, ramybes busenoj jis spyruokles pagalba laikosi vienoje pozicijoje, o padavus +12 V. turetu pajudeti i kita pozicija? Mano atveju jis jei uzstriges, turetu nejudeti.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 16 2022, 19:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10937
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
Isimto seno solenoido sieteliai svarus. Klausimas - ar galiam tiesiai solenoidui paduoti +12v.? Kaip suprantu, ramybes busenoj jis spyruokles pagalba laikosi vienoje pozicijoje, o padavus +12 V. turetu pajudeti i kita pozicija? Mano atveju jis jei uzstriges, turetu nejudeti.

Darbo principas turbut buti kaip sakai, bet valdymas turetu buti ne on-off, o PWM, t.y. impulso plocio moduliacija, tam tikra itampa tam tikru dazniu paduodama skirtingo ilgio impulsais ir tarpais tarp ju.
Itampa greiciausiai bus 5V arba 12V. Testeris ant masinos tiesos nerodys, reiktu jau oscilo. Padavus nuolatini maitinima ilgiau, gali pradeti kaisti ir sudegti, nes impulsinis gerokai maziau kaitina uz nuolatini ijungima, plius dirba tepale ir ausinasi. Bet ant seno galima pasizaisti. Pradzioj galima varza pasimatuoti, gal begalybe arba labai didele, t.y. jis tiesiog sudeges.
Kai kurie gale turi skyle ir jei spyruokle buna is kitos puses, tai tada galima ir su kokiu atsuktuveliu ar yla pabandyt tiesiai paspaust plunzeriuka :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007