WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 05 2024, 08:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 02 2012, 18:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Duomenis apie bėgį kompiuteris pats išskaičiuoja pagal apsukas ir greitį :)

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2012, 19:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
As tikeciau, kad pagal apsukas ir greiti isskaiciuoja kai jau vaziuoji nuo 1 iki 5 begio, bet tai pas peugeot rodo taip, jei laisvas tada laisvas, jei atbulinis tada atbulinis, jei pirmas tai pirmas :shock:

Apsvieskit man jei kas galit, nes schemose niekur nerodo, kad kokie nors davikliai ar laidai butu nei prie ryciago nei prie dezes (isskyrus tuos du minetus).

... spidometras skundziasi 3 bedom, ale negauna jis automobilio greicio, tepalo temperaturos ir dar kazko, bet pats spidometras rodo viska.

taigi, islieka vienintelis klausimas, is kur auto suzino, jog as ijungiu pirma begi, nes tuo metu nei auto juda, nei pakinta apsukos, zodziu turi buti kazkokia "knopke" kuri ir parodo kompui jog dabar vaziuosim i prieki ;]

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 29 2012, 00:40 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Gru 29 2012, 00:20
Pranešimai: 2
Miestas: Vilnius
Sveiki.
As gal cia ne i tema, bet panasi problema buvo pas mus. Turim picasso 2000m. 1,8 benzas/dujos, rida 350t. Vazineja zmona. Sako uzsikuria, uzgesta, uzsikuria uzgesta. (salta, silta - viskas ok) Paskui trukcioti pradejo vaziuojant. Paskui vaziuojant gesti ant laisvu (ant sviesoforu) Tas pats ant benzo ir ant duju (keisciausia). Diagnostika - rode neveikia du lemda zondai ir 4 cilindro purkstuko el gedimas. Pakrapscius po kapotu, radau neuzviksuota purkstuko el. jungti, uzfiksavai, kompe visos klaidos dingo, tik apsidziaugiau ir vakare siurprizas, griztant namo sustojau sankrizoj ir neusikuriau. Parejo benzo siurblys. (stovi paciam bake) Pakeite siurbli - vaziuoja. Bet kazkaip negraziai dirba, siandien pakeitem kuro filtra, kaip ir graziau, ziuresim kas bus. Tai tiek, gal info pravers. P.S siurblys nuduso po duju idejimo praejus 2 men (gal sutapimas), dar pries tai buvau i baka piles wins. Siaip su sia masina atvazinejom 6 metus - jokiu bedu nebuvo (kalades, tepalai).


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2013, 08:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Vis nebuvo laiko parasyti kaip baigesi situacija (dabar specialiai laukiau vos ne menesi ir stebejau jog neapsidziaugti anksciau laiko), taigi problema isspresta(labai tikiuosi nes kaip minejau menesi nebebuvo fokusu JOKIU). Isvaliau visas 3 (atbulinio begio, variklio apsuku, veleno) fishkutes ant greiciu dezes (nors neatrode labai baisios), sankabos varlyte prie pedalo (pagal lexia nevienodi laikai isspaudimo - dvigubo kontakto), taipogi pasikeiciau variklio horizontaliaja pagalve.

Taigi, padariau daug, bet neaisku kas cia kaltas buvo, dabar vaziuoja ir nebekvailioja, tfu tfu tfu :mrgreen:

P.S. bet taip ir likau nesuprates, KAIP MASINA PAMATO JOG IJUNGTAS PIRMAS BEGIS? juk kaip minejau nera jokios atskiros fiskutes, masina tuo metu stovi su isspausta sankaba, o uzgesina kaip kad degima isjungtum... na nebent po paciu begiu ryciagu, bet ten eina prieiti tik nusiardzius ismetimo sistema...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2013, 14:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Atnaujinsiu tema, ta pati "bliatsva" tesiasi, buvo sako uosvis dar ir po mano "remonto" taip nutike ne karta, tiesiog nesiskunde zmogus.

Dabar vel prasidejo daznas gesimas, imetu VIDEO:

http://www.youtube.com/watch?v=YOl3j-euyL0&feature=youtu.be

Jau uzpypino is tikro mane tas citramonas, nu butu masina kaip masina, ale esme tokia, uzkuri salta masina, ijungi atbulini, isvaziuoji is kiemo kisi 1 pavara PUFT ir uzgesta, be jokio pasitampymo ar panasiai, tiesiog kaip koki rubylnyka iskirstum... Ta prasme net neatleidus sankabos, tiesiog jungiant... Nu dar su tokiais sposais nesu susidures... Cia jau knisuos nuo praeitu metu, buvo dinge vos ne metams isvalius visas fiskes po kapotu (is nevilties). Na bet esme tokia, jog logikos 0. Iki riciago neateina nei vienas laidas, ryciagas sujungtas su deze tik trosu. Is kur masina gali suzinoti jog igrudu 1 begi? Zinau jog pavaras isskaiciuoja pagal davikli/jo greiti esanti greiciu dezej. Bet cia masina net nejuda... Zodziu jokiu klaidu nemeta nieko viskas ok. Bet patikekit kaip nervina kai saltas isvaziuoji is kiemo tik jau vaziuosi ir shast negva masina, uzsikuri pavaziuosi keleta metru iki kitos sankryzos, praleidi vaziuojancias masinas sulauki tinkamos "skylutes" ikisi begi ir... vel stebuklingasis PUFT... sakyciau jog kaip pas renault negali uzkurt su begiu ikistu kol nenuspaudi sankabos, bet dabar gali kad ir i Vilniu joti ant "starterio". Taigi varlyte sankabos atkrenta.

Pasiduodu jau... esu jau isardes ten viska kas po kapotu... Niekas niekur itarimo net nesukele... Jokie laidai neprasitryne... Gal kam yra taip buve?

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2013, 20:51 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
O ką sako diagnostika, tuo metu kai mašina PUFT ir užgęsta?

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2013, 08:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
ukw rašė:
O ką sako diagnostika, tuo metu kai mašina PUFT ir užgęsta?


Nieko nesako, tiesiog nuliai parametrai ir fsio palieka...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2013, 08:56 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Taip nebūna, kaip sakai. O jei jau yra taip, kaip sakai, tai tikrink spynelę ir viską kas ant tos grandinės kabo.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2013, 09:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
ukw rašė:
Taip nebūna, kaip sakai. O jei jau yra taip, kaip sakai, tai tikrink spynelę ir viską kas ant tos grandinės kabo.


Visu parametru matai neina susizymet, max 6 kad matytum. Ir vakar vakare po darbo gryzes bandziau isprievartaut ta gesima - nepavyko. Norejau kitus parametrus stebet tuo gesimo metu... Bet kaip sako ZAPADLO.

Dar uosvis sako pastebejes, kad kartais vazioujant sumirksi sekundes daliai trumpos sviesos... Bet irgi kartais. Generatorius krauna tvarkingai.

Esme tokia, skundziasi skydelis(spidometras) 3 dalykais:

REMOTE FAULTS:

1. Engine speed incorrect value received;
2. Coolant temperature incorrect value received;
3. Vehicle speed incorrect value received.

Logiskai mastant, igrudus begi jei supuliave parametrai GAL ir gesina del to... bet sitas klaidas uij kiek masinu esu mates kai prie intrument cluster pasijungi ir bedu nera. Bet siuo atveju beliks skersti pravotke nuo BSI iki skydelio ir nuo BSI iki variklio ECU. O darbelio ten nemazai :(

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2013, 13:15 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
O klausyk, kaip yra su variklio masėmis? Pabandyk kokį normalų ppildomą EXTRA laidą nusimest. Čia aišku mano tik mintis, kuri turbūt neteisinga, nes jau turėjo starteris pradėt gliučint....

Ir dar klausimas, jei iš atbulinio įjungi ne pirmą pavarą, o laisvą (antrą, trečia, penktą), kaip tada? Gęsta ar negęsta?
Ir dar, ks sukoduota BSI, automatas ar mechankė?

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2013, 14:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
ukw rašė:
O klausyk, kaip yra su variklio masėmis? Pabandyk kokį normalų ppildomą EXTRA laidą nusimest. Čia aišku mano tik mintis, kuri turbūt neteisinga, nes jau turėjo starteris pradėt gliučint....

Ir dar klausimas, jei iš atbulinio įjungi ne pirmą pavarą, o laisvą (antrą, trečia, penktą), kaip tada? Gęsta ar negęsta?
Ir dar, ks sukoduota BSI, automatas ar mechankė?


Gesta tik su pirma pavara. Bet kas svarbiausia ja jungiant tai variklis juk nesujuda, nes sankabos nebuni atleides... jei ijungtus prima pavara ir pradetum atleidinet tada sakyciau del kokios laidu trinties. BET aisku neatmetu to varianto. BSI bloke manualas.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2013, 15:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10929
Miestas: Kaunas
Aš kaip visiškai nesusijęs su elektronika ir ypač naujaisiais elektronifikuotais bolidais, rašau savo pamąstymą:

O jei bandytumėt pajudėti antru bėgiu? Sankabai gal ir nelabai sveika, bet jei ne kinietiška sudėta, tai savaitei pavažinėt eksperimentas...

Dėl kompo matymo - jis galbūt nemato priekinių penkių pavarų, o kaip dėl to likusios?
Atbulinės pavaros daviklis juk yra. Tik ar jis čia vis dar, kaip senuosiuose boliduose, jungiamas tiesiai prie žibintų grandinės ir nieko daugiau neįtakoja, kaip tik jų veikimo, ar jau eina per BSI? Sankabos daviklis yra? Prie BSI jungiamas?

Nebandėt tikrinti, kas būtent atjungiama užgesimo metu? Kuro siurblį, pliusą babinai ar signalą į ją... Ar dar ką? Gal tai, kas atjungiama, maitinama net ne per BSI, o tiesiai nuo spynelės per reles.
Taip pat, ar tuomet, kai užgęsta, sukat raktelį iškart į starterio pozicija, ar pirma išjungiat masę ir tik tada iš naujo užvedat? Jei raktelis nesisuka į starterio poziciją neatsukus atgal (kaip vokiškuose automobiliuose), ar bandėt neišjungęs degimo tiesiogiai įjungti starterį ir patikrinti, ar kuriasi tuo metu?

Nežinau, ką visi tie dalykai reiškia, kuriuos išmąsčiau ir parašiau, bet gal kažką reiškia. Gal padės pamąstymui ieškant bėdų :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2013, 15:37 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
BSI turi matyt atbulinę pavarą, nes atsiranda tokios opcijos, kaip galinis valytuvas įsijungia kai įjungi atbulinę pavarą, su sąlyga kad yra įjungti priekiniai valytuvai ir tttt.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2013, 16:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Blogiausia yra tai, jog si beda pasireiskia TIK KAI VARIKLIS yra SALTAS, kaip pvz ryte. NIEKADA nebuvo uzgesusi kai variklis siltas ar karstas. Tai laidu pyne man didele atkrenta, dar lieka ieskot viska kas turi veikti kol variklis saltas, kaip pvz tik saltam motorui pajungiama ir tam tikra laika laikoma papildoma oro pompa pajungta. Dabar tik realiai pagalvojau jog jos netikrinau, tik zinau kad ji veikia, bet tai gali buti jog kur nors pliusas is jos nuteka susijudinus motorui, o paskui kai pasyla tai ta pompa niekada ir nesijungia.

Bandysiu si vakara krapstytis :)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2013, 09:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Na ka... visgi pasitvirtino mano speliones. Ir kaip as anksciau nepastebejau :doh: Greiciausia todel, jog per giliai kapstau visada :blink:

O buvo viskas vyko taip:

Kai masina salta, isijungia LAMDA pakaitinimas, tuo metu masina ir gesdavo kai jungdavau PIRMA begi. Pirma todel, jog daugiausiai atsilenkia tada begio ALKUNE. t.y. didziausia eiga. O tuo metu kai jinai atsilenkusi iki galo, tiesiai kliuva uz pirmojo LAMDA zondo laidu... Taip pasizeide izoliacija. Ko pasekoje uzsitrumpina (alkune tai gelezine ir sujungta su deze "-") grandine kurioje yra ir purkstukai benzo, o jie tiesiogiai gauna signala is ECU, uzsitrumpinus atjungiami purkstukai... todel ir gesta :wh:

ACIU DIDELIS DUJININKAMS, rupuziokai savo laidus prasivede i pravodke ir paliko laidus belekaip sumestus, nepagalvoje jog ta alkune vaiksto... nu zodziu isdraske laikklius ir "uztrauktuka" vapse ne ftiemu pakabino, turejo but visas laidynas arciau bloko pritemtas. Tas gesimas todel ne is karto ir pasireiske po duju dejimo, nes uztruko kazkiek laiko "PRASIZULINT" laidams... Zodziu atbularankiu darbas. Dujas dejo KLP, po desine nusukimas vazuojant Palangos plentu netoli "fotiko".

Cia video http://www.youtube.com/watch?v=RhtJoErkrn4 pasiskaninimui.

VIVA LA FRANCE :mrgreen:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007