WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
2.0 8v variklio darbas (vožtuvų tarpelių reguliavimas) http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=11092 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Evil [ Bal 28 2007, 10:26 ] |
Pranešimo tema: | 2.0 8v variklio darbas (vožtuvų tarpelių reguliavimas) |
norejau suzinoti kaip turi dirbti 2ltr 8v variklis - t.y. ar jam normalu toks, sakyciau, nemalonus tratejimas (ne kaip dyzelio, bet panasus)? Tepalu, antifrizo lyg ir neryja. Spaudziant gaza juntama vibracija per pedala. Gal kas kokiu minciu? |
Autorius: | deimantukas [ Bal 28 2007, 11:27 ] |
Pranešimo tema: | Variklio darbas |
Neturi būti to.Gal yra kurio nors kolektoriaus nesandarumas? |
Autorius: | gonzikas [ Bal 28 2007, 13:46 ] |
Pranešimo tema: | |
pas mane irgi garsas neisgeriausiu. kai uzsikuriu tai kieme pas ka jautresne signalizacija tai pradeda kaukti. ir dar kazkoks metalinis garsas girdisi ant laisvu. |
Autorius: | Evil [ Bal 28 2007, 14:57 ] |
Pranešimo tema: | |
na pas mane tai ne taip ziauriai ![]() |
Autorius: | old cat [ Bal 28 2007, 15:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Gal tiesiog voztuvai seniai reguliuoti? |
Autorius: | Evil [ Bal 28 2007, 18:16 ] |
Pranešimo tema: | |
greiciausiai tai niekad nereguliuoti, o as buvau sventai isitikines, kad pas mane su hidrokompensatoriais variklis ![]() ![]() |
Autorius: | old cat [ Bal 29 2007, 07:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Man - dykai. ![]() Pats pasidarau. Ale cia negaliu prancuzu nepakeiksnot - laabai komplikuotai tai darosi... ![]() Vien tai, kad antifriza tokiai operacijai turi isleist ( ![]() ![]() |
Autorius: | Evil [ Bal 29 2007, 09:32 ] |
Pranešimo tema: | |
o Xantijos ir XM 2ltr varikliai vienodi? Nes manuale tai lyg ir neuzsimena apie antifrizo nuleidima... tiek, kad reikia turet mikrometra, tarpeliu matuokli ir kruva ivairiu storiu saibu, kokia laisva diena ir garaza ![]() |
Autorius: | Rimuxx [ Bal 29 2007, 12:42 ] |
Pranešimo tema: | |
Keiciant voztuvu gumeles, juos ir sureguliuoja. Kainavo, jei neklystu, apie 150-180Lt. Tik nepamenu, ar tepalu keitimas i ta kaina iejo, ar ne.. |
Autorius: | old cat [ Bal 29 2007, 13:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Evil Manualo as neskaiciau. Bet, kad prieit prie saibu, reikia nuimt veleneli. O jo paskutinis fiksuojantis pussziedis su termostato korpusu isvieno. ![]() Ir 1.8 ir 1.6 taip pat, kiek ziurejau. O, saibu reik turet. Autodaliu parduotuvese ju galima gaut; tiktai, dazniausiai, tenka uzzsakinet. O kokiu reik suzinai tik nuemes veleneli ir ismataves (siaip, buna ant ju paciu storiai pazymeti, bet daznai nusitryne).O jei turi varikli issiardes laukt kol parves - hmm... ![]() Kartais vyksta vietom sukeist. Dar nuslifuot galima. Bet dazniausiai 2-3 visvien pritruksta... |
Autorius: | Evil [ Bal 29 2007, 14:31 ] |
Pranešimo tema: | |
o jus daznai tai darot? Kas kiek kilometru? |
Autorius: | old cat [ Bal 29 2007, 17:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Na, priklauso periodiskai, kas kokie 20-30kkm., manuale tai turetu rasyt... As tai gal kas kiokie 10 tukst. nuimu galvutes dangteli ir profilaktiskai patikrinu. Tas nesunku padaryt. Jei jau netelpa i normas - ardau ir reguliuoju, jei arti ribos - moraliskai ruosiuos tam. ![]() Beje, tarpeliai dazniausiai mazeja - voztuvai "seda", o vazinejant dujomis tai vyksta intensyviau. Kiek su Passat'u esu pastebejes - neistempia iki nurodytu terminu su dujom... |
Autorius: | Evil [ Bal 29 2007, 21:26 ] |
Pranešimo tema: | |
manuale raso, kad reguliuoti "reikalui esant" t.y. kai netraukia variklis, ar negraziai dirba arba dirba triuksmingai. O pas mane jis dirba triuksmingai - jauciu reiks pradet ieskot motoristo ![]() Tuo paciu turbut galima pasikeist ir voztuvu gumytes? Ar ten daugiau kazka ardyt reik? |
Autorius: | old cat [ Bal 29 2007, 22:14 ] |
Pranešimo tema: | |
Voba! Taip ir raso?! ![]() Nu, geras, tokio dar neteko skaityt! ![]() Passat'ui konkreciai - kas 30kkm buvo ta procedura prirasyta, motociklui - kas 10. XM turiu eksplotacijos knyga rusiska, reikes is idomumo paziuret, kai garaze busiu. Del voztuvu - isardymo uztenka, veleneli visvien turi nuimt. Bet reikia irankio voztuvu spyruoklem suspaust... |
Autorius: | ziauze [ Geg 26 2010, 20:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: 2.0 8v variklio darbas (vožtuvų tarpelių reguliavimas) |
siaip radau gan nebloga buda nuimti veleneli nenuimant galinio laikiklio ir neisleidus antifrizo tai palengvina voztuvu reg. darba. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |