Hado/Rvs, bet kai perki mašiną tikriausiai ieškai, kad varikis būtų neužpjautas. Gi pagal tavo logiką, įsipylei priedų ir iš š.... variklio atsirado grūdas. Paiškink, kodėl dabar mašinų gamintojai vatotojų instrukcijose "riebiu" šriftu įrašo "nenaudoti jokių kuro ir variklinės alyvos priedų"? Toliau, kodėl nė vienas, save gerbiantis, variklinių alyvų gamintojas, nenaudoja nurodytų priedų? Juk panaudojus šią panacėją vaiklio detalės nedyla, jeigu prieš tai kažkoks "***" važinėjo, nežinodamas apie nurodytus priedus, ir sudrožė variklį, įsipylei ir ,valio, gamykliniai parametrai atsistatė, jokių kap. remontų, variklių detalės geresnės nei išvažiavus iš gamyklos, be to dar taupomas kuras, variklis turėtų važiuoti kelis mln. km. Alyvos gamintojas milžiniškai padidintų pardavimus ir susikrautų milijardinį kapitalą, tačiau gamyklos, kurios išleidžia dešimtis ar šimtus milijonų dolerių, ieškodamos optimalių alyvos savybių, to nedaro. Tačiau kažkoks diedukas iš nežinomo Rusijos ar Kinijos kaimo, sumaišo variklinę alyvą ir teflono miltelius ir stumia tai kaip super alyvos priedus, kurie iki begalybės padidins mūsų variklių motoresursą. Tokie dalykėliai verčia susimastyti. Kas liečia žvakių keitimą, kuris nomaliame servise, keičiant į gamintojo rekomenduojamas, su pakeitimu apseina 600 Lt. Pridėjus dar kuro šlangas ir kitus variklio "patobulinimo" elementus, gal būt geriau apsimoka pirkti mašiną pritaikytą bioetanoliui arba savąją eksplotuoti be patobulinimų ir po metų, kitų vežti į savartyną. Jeigu įžeidžiau, atsipršau. Yra tokia rusiška patarlė "Každy myslit po mere svojeij isporčenosti", lietuviškai skamba maždaug "kiekvienas mąsto pagal savo pagedimo laipsnį".
_________________ C6 2,7 HDI
|