WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 19:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 78 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 26 2010, 10:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Pavyzdys : http://www.youtube.com/watch?v=HuOs1yap8mU&NR=1

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2010, 10:47 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Nagi, šliūkstelėjau ir savo Xsarai bakan 30 litrų e-85 (daugiau netilpo). Pavažiavus 20-30 km užsidegė "check engine" :(
Šiaip to mišinio valgo kažkur puslitriu daugiau (užmiestyje), traukos problemų nepastebėta. Klausimas būtu ar įmanoma tą kompą priverst manyt, kad toks kuras ir turi būti? :-)

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 03 2010, 16:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Paziurekite cia.

http://www.e85conversionkits.net/index.html

Nezinau ar tai reklama, ar sis daigtas is tiesu veikiantis ir leidziantis sutaupyti. Nepabandes neszinosi :)

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2010, 15:35 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Taigi eksperimentas baigtas:
Rezultatai vienu žodžiu apibūdinami - fignia... Ekonomijos neperdirbus variklio nerasta, perdirbinėt tikslo nesimato. Kol skiedžiau pusiau, vidutinės kuro sąnaudos pakilo ~1litru užmiestyje ir 1,5 bendram režime. Didinant E-85 dalį kuro sąnaudos augo irgi. Kai vidurkis pasiekė mišriu režimu 11L/100km (čia Šiauliuose, jei ką) kantrybė trūko... Paskaičiavau, kad taikydamas išlaikyt santyki iki 1:1 galiu sutaupyt ~2 Lt/100 km . Šitokį rezultatą galiu pasiekt ir retkarčiais nukeldamas sunkią tapkę, užtat nespigina Check engine lemputė.

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2010, 20:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Rivo rašė:
Taigi eksperimentas baigtas: <...>
Paskaičiavau, kad taikydamas išlaikyt santyki iki 1:1 galiu sutaupyt ~2 Lt/100 km .

Pala pala...
Ar tai reiškia, kad E85 ir jį vartojančius aparatus- nach schrott?? :roll: Ar visgi yra kažkokių prošvaisčių ar teigiamų dalykų?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 30 2010, 07:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Rivo rašė:
Taigi eksperimentas baigtas: <...>
Paskaičiavau, kad taikydamas išlaikyt santyki iki 1:1 galiu sutaupyt ~2 Lt/100 km .

Pala pala...
Ar tai reiškia, kad E85 ir jį vartojančius aparatus- nach schrott?? :roll: Ar visgi yra kažkokių prošvaisčių ar teigiamų dalykų?

Taigi ekologija yra teigiamas dalykas :) Sumoki 2 litais mažiau ir dar gamtą žymiai mažiau terši :D

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 03 2010, 17:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
proffanas rašė:
Rivo rašė:
Taigi eksperimentas baigtas: <...>
Paskaičiavau, kad taikydamas išlaikyt santyki iki 1:1 galiu sutaupyt ~2 Lt/100 km .

Pala pala...
Ar tai reiškia, kad E85 ir jį vartojančius aparatus- nach schrott?? :roll: Ar visgi yra kažkokių prošvaisčių ar teigiamų dalykų?


Nereiškia. Čia tik pamastymai, kad neperdirbus variklio pilt ner tikslo. Kaip teigiama dalyką galima paminet lengviau praeinama TA (Spiritas švariau sudega, CO kiekis mažesnis) Jei skiesi 1:5, (10 litru ir bakas pilnas) sutaupysi nuo bako 10 litų, masina skirtumo nepajus (man net lempuliukas check engine uzgeso) Žodžiu: norit taupyt gamtą - pilkit, norit taupyt pinigus - dekit dujas :-)

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2010, 14:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
E85 naudojancias ( pritaikytas) masinas ne isrota, o tik eilines ( nepritaikytas) masinas kurios tuom kuru vazineja i srota. As nusprendziau to marmalo nenaudot, benzino uzkurimui dar iperku, o duju visur gaut galima.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2010, 10:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 30 2007, 18:08
Pranešimai: 26
Miestas: Pnvz
Taigi, 4mėn pravažinėjau ant e85'to. Xantia 1,8i 16v. Neapastebėjau, kad daugiau vartotų jo, visad pilu tik 8-9l, neskiedžiu ir niekad nepasibaigė. Taigi išeina, kad vartoja +- tiek pat kiek benzino. Dabar, atvėsus naktims jau sunkiau kuriasi, pradėjau pilt 95 lyg ir normalizuojasi reikalai. O ar ten kas pasikeitė variklyje velniai žino, bent jau pigiau pavažinėjau :)

_________________
96 18i 16v


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2010, 12:34 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 14 2010, 23:04
Pranešimai: 46
Miestas: Šiauliai
auryzzz rašė:
Taigi, 4mėn pravažinėjau ant e85'to. Xantia 1,8i 16v. Neapastebėjau, kad daugiau vartotų jo, visad pilu tik 8-9l, neskiedžiu ir niekad nepasibaigė. Taigi išeina, kad vartoja +- tiek pat kiek benzino. Dabar, atvėsus naktims jau sunkiau kuriasi, pradėjau pilt 95 lyg ir normalizuojasi reikalai. O ar ten kas pasikeitė variklyje velniai žino, bent jau pigiau pavažinėjau :)


Tu su grynu e85 važinėjai, ar skiedei su benzinu kažkiek? :roll:

_________________
<< Citroen Xantia 2,0i 8v '94
+370 608 58080


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2010, 19:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 20 2008, 00:44
Pranešimai: 38
ipiliau ir as siandien i savaja to idomaus benzo :D ant puses bako 20l ir jokio skirtumo nepastebejau :)
tik is kamino idomus kvapas eina :roll:

_________________
Xantia 98m V6,24 raudonas,Balta oda :) R20 EXCLUSIVE ATA
Xantia 98m V6,24 melynas,Juoda oda "dalimis" ATA
XM2.1TD
P206,406C,508RXH


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2010, 17:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 30 2007, 18:08
Pranešimai: 26
Miestas: Pnvz
Važinėjau grynu e85'tu. Jo, kvapas beabejo kitoks nei benzino :) Kad ir kuriasi prasčiau, bet šiandien taip pat užsipyliau e85'to, nes kaina 2,99lt, nu nuodemė dabar pilt benziną už 4,09lt,... :roll:

_________________
96 18i 16v


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 04 2010, 11:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
lt079if rašė:
[...] norintiems sumažinti savo sąnaudas kurui jau siūlomas ir specialus BioEtanolio adapteris - “E85EU“. [...] nereikia jokių papildomų valdymo pultelių, integruota šalto užvedimo funkcija, efektyvesnis kuro naudojimas, lengvai montuojamas ir suderinamas su automobilio valdymo kompiuteriu". (Jo kaina - tik 943,80lt)**. Taigi, tai dar viena, kaip ir nebloga alternatyva visiems norintiems važiuoti pigiau...***

* - viewtopic.php?f=23&t=10109&start=90
** - http://www.automobiliams.lt/index.php?cid=702
*** - „Lukoil Baltija“ pradėjo prekiauti bioetanoliu E85; http://auto.delfi.lt/autonews/lukoil-ba ... d=28060159 ...


xamas rašė:
Blyn [...] idesi devaisa ir viskas bus ciki piki, tai kodel gamyklinese auto su E85 skiriasi 300 detaliu? Jau vien purkstukai ir zvakes skirtingos, o kur dar visa kuro sistema?[...] Net ir pats Lukoilas aiskiai parases, kad E85 tik tam pritaikytiems auto. [...]


O iš tiesų... tai kokios tos detalės, kuriomis nuo paprastų skiriasi bioetanoliui pritaikyti automobiliai? ir ko konkrečiai mes iš tiesų baiminamės (arba kas gali nutikti) jei važinėsime su tam nepritaikytu auto..? jei dėl žvakių, tai anokia čia super detalė kurios nebūtų galima pakeisti... jei dėl kuro talpos... tai abejoju ar šiuolaikiniam kuro bakui būtų ypač aktualu tai, koks skystis jame teliūskuojasi... Kuro šlangelės..? mm, juk senesniems auto jas pakeisti nebus l. brangu..., kuro siurblys? Kas jam gali nutikti? (jei dėl sutepimo, tai juk ir to pačio benzino sutepimo savybės už spirito ne ką geresnės...), baiminamės kad daugiau dils variklio cilindrai? stūmokliai? žiedai...? bet šias problemas juk galima panaikinti a priori panaudojus xado/rvs...

kas lieka dar...?

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2010, 14:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kad nereiktu daug klausinet, siulau paciam pasibandyt E85, pavazinek pusmeti ir papasakosi rezultatus. Na zinoma, per kisene kirs, bet ko tik del smalsumo nepadarysi....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2010, 18:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Hado/Rvs, bet kai perki mašiną tikriausiai ieškai, kad varikis būtų neužpjautas. Gi pagal tavo logiką, įsipylei priedų ir iš š.... variklio atsirado grūdas. Paiškink, kodėl dabar mašinų gamintojai vatotojų instrukcijose "riebiu" šriftu įrašo "nenaudoti jokių kuro ir variklinės alyvos priedų"? Toliau, kodėl nė vienas, save gerbiantis, variklinių alyvų gamintojas, nenaudoja nurodytų priedų? Juk panaudojus šią panacėją vaiklio detalės nedyla, jeigu prieš tai kažkoks "***" važinėjo, nežinodamas apie nurodytus priedus, ir sudrožė variklį, įsipylei ir ,valio, gamykliniai parametrai atsistatė, jokių kap. remontų, variklių detalės geresnės nei išvažiavus iš gamyklos, be to dar taupomas kuras, variklis turėtų važiuoti kelis mln. km. Alyvos gamintojas milžiniškai padidintų pardavimus ir susikrautų milijardinį kapitalą, tačiau gamyklos, kurios išleidžia dešimtis ar šimtus milijonų dolerių, ieškodamos optimalių alyvos savybių, to nedaro. Tačiau kažkoks diedukas iš nežinomo Rusijos ar Kinijos kaimo, sumaišo variklinę alyvą ir teflono miltelius ir stumia tai kaip super alyvos priedus, kurie iki begalybės padidins mūsų variklių motoresursą. Tokie dalykėliai verčia susimastyti. Kas liečia žvakių keitimą, kuris nomaliame servise, keičiant į gamintojo rekomenduojamas, su pakeitimu apseina 600 Lt. Pridėjus dar kuro šlangas ir kitus variklio "patobulinimo" elementus, gal būt geriau apsimoka pirkti mašiną pritaikytą bioetanoliui arba savąją eksplotuoti be patobulinimų ir po metų, kitų vežti į savartyną. Jeigu įžeidžiau, atsipršau. Yra tokia rusiška patarlė "Každy myslit po mere svojeij isporčenosti", lietuviškai skamba maždaug "kiekvienas mąsto pagal savo pagedimo laipsnį".

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 78 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007