WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=20636
Puslapis 16

Autorius:  quest [ Sau 22 2010, 13:37 ]
Pranešimo tema:  E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

Gal kam nors teko susidurti ir išbandyti E85 degalus?
Kokiems varikliams tinka, arba ką padaryti kad tiktų?

Autorius:  Evil [ Sau 22 2010, 13:45 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

quest rašė:
Gal kam nors teko susidurti ir išbandyti E85 degalus?
Kokiems varikliams tinka, arba ką padaryti kad tiktų?


Yra tokie kompo adapteriai kurie kainuoja ~400EUR (bent Prancūzijoje). Kartais dar keičia vamzdelius ir šlangutes, o kai kurie automobiliai būna pritaikyti E85, bet matyti neteko. Šiaip normalus variklis E85 naudoja ~30% daugiau nei A95 benzino, taip, kad ekonominiu požiūriu nelabai apsimoka.

Autorius:  Kosmoz [ Sau 22 2010, 18:26 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

nauji saab biopower naudoja e85.

Autorius:  Evil [ Sau 22 2010, 19:20 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

Kosmoz rašė:
nauji saab biopower naudoja e85.


Pasaulyje daug ko yra, net C4 spiritu varomas serijinis gaminamas Brazilijos rinkai, bet Lietuvoje tai gyvai ne vieno tokio padaro neteko matyt.

Autorius:  quest [ Sau 22 2010, 21:22 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

Kad visokių daigtų ant pasaulio yra tai man aišku. Man įdomu ar iš mano Xantios su 1,6i motoriuku pavyktų padaryti spiritinę :drunk: :D , žinoma neskausmingai :D

Autorius:  Evil [ Sau 22 2010, 21:54 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

quest rašė:
Kad visokių daigtų ant pasaulio yra tai man aišku. Man įdomu ar iš mano Xantios su 1,6i motoriuku pavyktų padaryti spiritinę :drunk: :D , žinoma neskausmingai :D


kažkada būtent ir domėjausi ar galima Xantija perdaryt. Tai prancūzų forumuose radau kad su papildomo kompo pagalba galima, kuris kainuoja ~400EUR, bet labai daug ko ten neįskaičiau, tiek, kad kuro sanaudos padidėjo nuo 8ltr iki 10,5ltr. Tas buvo ir gamintojo nurodyta, kad sanaudos didės 30%. Tada dar nežinojau kiek Lietuvoj kainuos E85. Kai žinau tai suprantu, kad neapsimoka. Mašinos kankinimas dėl sutaupytų 90ct/100km, neskaitant įrangos kainos ir galimų gedimų.

Varikliai specialiai projektuoti šiam kurui yra ekonomiškesni ir su spiritu net daugiau AG turi.

Autorius:  Kosmoz [ Sau 23 2010, 22:42 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

Evil rašė:
Kosmoz rašė:
nauji saab biopower naudoja e85.


Pasaulyje daug ko yra, net C4 spiritu varomas serijinis gaminamas Brazilijos rinkai, bet Lietuvoje tai gyvai ne vieno tokio padaro neteko matyt.

vien kaune kelis skirtingus maciau, su kukliu gamykliniu biopower lipduku, kas be ko teko matyti is bandomuju masinu su kurkas didesniais lipdukais per puse masinos sono. tie saabai gali vaziuot tiek e85, tiek iprastiniu kuru ir jokie cia ne utopija. Be to, biopower versijos turi daugiau arkliu ir niutonu, nei iprastines versijos. O pilti e85 ar ron95 - paties reikalas. Kainu skirtumas perkant nauja - 5 tukstanciai dvilitriniui, 3 tukstanciai 2.3 versijai, litais.

Autorius:  xamas [ Vas 08 2010, 12:50 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

Mano darzine gamykliskai pritaikyta E85, bet dar neteko juom vaziuot, nuo paprasto varianto skiriasi zvakes, daugiau nelindau i varikli, nes vizualiai viskas vienoda. Nors tas E85 ir pigesnis, bet jo sanaudos yr didesnis, be to as dujom vaziuoju. Ir dar, darzines manuale parasyta, kad jei pili E85, turi naudoti spec varikline alyva su atitinkamom chrysler specifikacijom, ir keisti kas 3 men. Nu ne, as jau geriau vaziuosiu "lietuvisku" kuru, keisiu alyva kas 10kkm ir nesuksiu galvos.

Autorius:  m_m [ Vas 10 2010, 07:41 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

1,8 Xantijaj pritaikiau. Reikia nuvaziuot i kolonele ir prisiplt to E85. Labai sudetingas procesas :)
Ziema bandyt nesiulysiu, nes sunkiai kurias ir gali tekt paskui laukt pavasario kad masina uzsikurt. Vaziuoja smagiau kuro jeda daugiau biski. Kai kaina skirdavosi litu apsomokedavo.

p.s. Verta isipilt koki desetka litru pilnam bakui, kad vandenelis( jei jo netycia kondensavosi bake) graziai sau sudegtu

Autorius:  Wiedrius [ Vas 21 2010, 20:31 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

m_m rašė:
1,8 Xantijaj pritaikiau. Reikia nuvaziuot i kolonele ir prisiplt to E85. Labai sudetingas procesas :)
Ziema bandyt nesiulysiu, nes sunkiai kurias ir gali tekt paskui laukt pavasario kad masina uzsikurt. Vaziuoja smagiau kuro jeda daugiau biski. Kai kaina skirdavosi litu apsomokedavo.

p.s. Verta isipilt koki desetka litru pilnam bakui, kad vandenelis( jei jo netycia kondensavosi bake) graziai sau sudegtu


o pats kokia dali pylei? minetus 10l ar daugiau?

Autorius:  m_m [ Kov 02 2010, 22:13 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

pilna baka ir ne viena karta (vasara)

Autorius:  gumulas [ Kov 12 2010, 18:19 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

2005 m .kai Svedijoj buvau piliausi i savi opeliuka 1.6 monopurskala bioetanoli, nes duju tada ten nebuvo ( arba nemaciau).Kainavo tada Svedijoj benzas virs 4 lt musu pinigais , o etanolis - apie 2.4 lt.Tai va,skirtumas ,aisku ,jautesi,sunkaiu kuresi ,blogiau trauke ir gesdavo kai kada ant laisvu.bet buvo imanoma vazineti.Dabar kai isipyliau i ta pati opeli ant Lietuvos ,tai ,kaip tycia,salciai paspaude.Bet kuriasi normaliai,laisvus ,kol saltas ,laiko ,bet traukos nera nikuja,isila - gesta...manau ,kad etanolis Lietuvoje kitoks ,"patiuninguotas" ...vandeniu ar dar kokiu sudu..

Autorius:  m_m [ Kov 13 2010, 16:05 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

Jei su etanooliu nebetraukia tai problema pacioj masinoj lazkur. Man su juo ksiusa ejo kaip beris.

Autorius:  Evil [ Kov 13 2010, 16:40 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

m_m rašė:
Jei su etanooliu nebetraukia tai problema pacioj masinoj lazkur. Man su juo ksiusa ejo kaip beris.


Su daugiataskiu ipurskimu ir protingu kompu tai turetu ir eit normaliai, monoipurskimas gal kiek sudetingiau. Principe Etanoliui sudeginti reikia maziau deguonies nei benzinui, tai jei automobilis butu be lambda zondo butu pastoviai per liesas misinys ir sunkiai veiktu automobilis. Su veikianciu liambda zondu kompas "pamato", kad ismetamose dujose per daug deguonies ir pariebina misini ir viskas veikia kaip turi but, tik zinoma, etanolio sudeginama zymiai daugiau nei benzino.
Kai kurie automobiliai gali nepajegti aprupinti tiek kuro, kai kurie gali mesti klaida apie variklio gedima. Problemos su uzsivedimu gali buti del to, kad kol neikaites liambda zondas varikliui kuro misinys paduodamas apskaiciuotom proporcijom (stechiometrinis misinys), kuris benzinui yra maždaug 14.7:1, o etanoliui 9:1 turėtų būti, bet kompas tai to nezino!
Kiek skaičiau tie adapteriai tai tą ir daro, kad koreguoja kuro padavimą, prailgina purkštuko atidarymo laiką, kad būtų įpurškiama daugiau kuro.

Autorius:  xamas [ Kov 26 2010, 09:56 ]
Pranešimo tema:  Re: E85 biodegalai, gal kam teko susidurti?

Jus pradziai paskaitykit apie etanolio naudojima paprastiems varikliams, liaudziai Lukoilas net lankstinukus isleides. Del manes tai pilkit i savo nepritaikytus bolidus, nes srotuose varikliai uzsiguleje.... :)
http://www.sekunde.lt/content.php?p=read&tid=46658

Puslapis 16 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/