WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 26 2024, 18:16

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 28 2007, 10:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
norejau suzinoti kaip turi dirbti 2ltr 8v variklis - t.y. ar jam normalu toks, sakyciau, nemalonus tratejimas (ne kaip dyzelio, bet panasus)?
Tepalu, antifrizo lyg ir neryja. Spaudziant gaza juntama vibracija per pedala.

Gal kas kokiu minciu?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Variklio darbas
StandartinėParašytas: Bal 28 2007, 11:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Neturi būti to.Gal yra kurio nors kolektoriaus nesandarumas?

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 28 2007, 13:46 
pas mane irgi garsas neisgeriausiu. kai uzsikuriu tai kieme pas ka jautresne signalizacija tai pradeda kaukti. ir dar kazkoks metalinis garsas girdisi ant laisvu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 28 2007, 14:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
na pas mane tai ne taip ziauriai :) dusle kiauroka, bet cia ne jos triuksmas. Jausmas toks, kad sklinda is isiurbino kolektoriaus arba is variklio galvutes. Salone tai <3000rpm variklio isvis negirdet, bet uzkelus apsukas arba atsidarius kapota - slykstokas garsas...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 28 2007, 15:23 
Gal tiesiog voztuvai seniai reguliuoti?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 28 2007, 18:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
greiciausiai tai niekad nereguliuoti, o as buvau sventai isitikines, kad pas mane su hidrokompensatoriais variklis :) Dabar vartau manuala - pasirodo, jog 8v varikliams reikia tarpelius reguliuot :? Itariu reguliavimas dalykas ne is pigiausiuju?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 29 2007, 07:30 
Man - dykai. :)
Pats pasidarau. Ale cia negaliu prancuzu nepakeiksnot - laabai komplikuotai tai darosi... :x
Vien tai, kad antifriza tokiai operacijai turi isleist ( :shock: !) jau daug ka pasako... :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 29 2007, 09:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
o Xantijos ir XM 2ltr varikliai vienodi? Nes manuale tai lyg ir neuzsimena apie antifrizo nuleidima... tiek, kad reikia turet mikrometra, tarpeliu matuokli ir kruva ivairiu storiu saibu, kokia laisva diena ir garaza :D taip, kad itariu bus pigiau surast kas tai padarytu...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 29 2007, 12:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2005, 10:22
Pranešimai: 224
Miestas: Kaunas
Keiciant voztuvu gumeles, juos ir sureguliuoja. Kainavo, jei neklystu, apie 150-180Lt. Tik nepamenu, ar tepalu keitimas i ta kaina iejo, ar ne..

_________________
Evasion '01 2.0HDi 16v
Xantia Activa '98 V6


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 29 2007, 13:35 
Evil

Manualo as neskaiciau. Bet, kad prieit prie saibu, reikia nuimt veleneli. O jo paskutinis fiksuojantis pussziedis su termostato korpusu isvieno. :(
Ir 1.8 ir 1.6 taip pat, kiek ziurejau.
O, saibu reik turet. Autodaliu parduotuvese ju galima gaut; tiktai, dazniausiai, tenka uzzsakinet. O kokiu reik suzinai tik nuemes veleneli ir ismataves (siaip, buna ant ju paciu storiai pazymeti, bet daznai nusitryne).O jei turi varikli issiardes laukt kol parves - hmm... :roll:
Kartais vyksta vietom sukeist. Dar nuslifuot galima. Bet dazniausiai 2-3 visvien pritruksta...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 29 2007, 14:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
o jus daznai tai darot? Kas kiek kilometru?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 29 2007, 17:22 
Na, priklauso periodiskai, kas kokie 20-30kkm., manuale tai turetu rasyt...
As tai gal kas kiokie 10 tukst. nuimu galvutes dangteli ir profilaktiskai patikrinu. Tas nesunku padaryt.
Jei jau netelpa i normas - ardau ir reguliuoju, jei arti ribos - moraliskai ruosiuos tam. :)
Beje, tarpeliai dazniausiai mazeja - voztuvai "seda", o vazinejant dujomis tai vyksta intensyviau.
Kiek su Passat'u esu pastebejes - neistempia iki nurodytu terminu su dujom...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 29 2007, 21:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
manuale raso, kad reguliuoti "reikalui esant" t.y. kai netraukia variklis, ar negraziai dirba arba dirba triuksmingai. O pas mane jis dirba triuksmingai - jauciu reiks pradet ieskot motoristo :(
Tuo paciu turbut galima pasikeist ir voztuvu gumytes? Ar ten daugiau kazka ardyt reik?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 29 2007, 22:14 
Voba! Taip ir raso?! :shock:
Nu, geras, tokio dar neteko skaityt! :drunk:
Passat'ui konkreciai - kas 30kkm buvo ta procedura prirasyta, motociklui - kas 10.
XM turiu eksplotacijos knyga rusiska, reikes is idomumo paziuret, kai garaze busiu.

Del voztuvu - isardymo uztenka, veleneli visvien turi nuimt. Bet reikia irankio voztuvu spyruoklem suspaust...


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 26 2010, 20:36 
siaip radau gan nebloga buda nuimti veleneli nenuimant galinio laikiklio ir neisleidus antifrizo tai palengvina voztuvu reg. darba.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007