WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 14:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 21 2012, 16:52 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Turiu Xantia 94m. Automatas. 2.0i 8v 89kw. Yra įdėtos taškinės dujos. Problema yra tokia, kai mašina sušyla iki darbinės temperatūros, tiek ant benzino, tiek ant dujų apsukos laikosi ~500. Norėčiau paklausti jūsų, dėl ko galėtų jos būt taip žemai? Ir ar galima jas rankiniu būdu pakelti? Beje, žiūrėjau oro filtrą - pakeistas, neapsinešęs. Taip pat pakeičiau žvakes ir žvaklaidžius. Buvau daręs reset'ą, nes geso ant dujų stabdant arba stovint vietoj ir stipriau užgazavus, nukrisdavo rodyklė iki grindų ir užgesdavo. Po reset'o nustojo gesti, tačiau apsukos laikosi vistiek ~500 kai automobilis šiltas. Gal kokių patarimų, dėl ko jos taip galėtų būt nukritusios? Ir jei įmanoma reguliuot, būčiau dėkingas už inforaciją, kaip tai padaryt :) Kaip ir minėjau, tiek ant benzo, tiek ant dujų jos per žemai. Ačiū už atsakymus iš anksto. :)

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 21 2012, 19:31 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 17 2010, 19:31
Pranešimai: 33
Miestas: Panevezys
nzn kaip benzinui ten yra, bet bent jau pas mane dyzelinej tai yra gazo troso reguliavimas, tai jei yra pas tave - pabandyk patempt truputi :)


Prikabinti failai:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 301.06 KiB | Peržiūrėta 4154 kartus(ų) ]

_________________
<< Xantia 1.9TD
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 21 2012, 20:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Troso patempimas tai ne problemos sprendimas ,net ir dyzeliui

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 21 2012, 21:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Pas šitą benzą apsukos nesireguliuoja, o yra įsiūtos kompe ir turėtų būti 800-900. Jei jos ne tokios kokios turėtų būti - kažkur kažkas negerai, ar daviklis koks ar laisvų apsukų aktuatorius.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 21 2012, 21:21 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 17 2010, 19:31
Pranešimai: 33
Miestas: Panevezys
saulynas rašė:
Troso patempimas tai ne problemos sprendimas ,net ir dyzeliui

su ta salyga kd per laika trosas gali issitampyti, tam ir yra padarytas tas reguliavimas...

_________________
<< Xantia 1.9TD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 22 2012, 11:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
norint zaist su trosu neuztenka vien gazo trosa patempt AUTOMATUI nes ant tos pacios sverties yra kikdaunas.
1 nuimam spiruoklite ir atsireguliuojam trosa.
2 atleidziam verzles ir sureguliuojam trosa pagal perreguliuota gazo trosa.


Prikabinti failai:
gazas.JPG
gazas.JPG [ 42.33 KiB | Peržiūrėta 4136 kartus(ų) ]

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 22 2012, 12:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Ar diagnostika parodytų kur problema? Jei kaltas koks daviklis ar kaip minėjot laisvų apsukų aktuatorius?

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 22 2012, 13:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
sitas gali smegenis gal gadint.


Prikabinti failai:
laisvi.JPG
laisvi.JPG [ 35.08 KiB | Peržiūrėta 4128 kartus(ų) ]

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 22 2012, 15:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Čia tas vadinamas laisvų apsukų varikliukas ? :)

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 22 2012, 15:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
taip. pas mane laiko ~850-950 laisvu. tik uzkurus virs 1000 buna poto nukrenta.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 22 2012, 16:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
mmindee rašė:
saulynas rašė:
Troso patempimas tai ne problemos sprendimas ,net ir dyzeliui

su ta salyga kd per laika trosas gali issitampyti, tam ir yra padarytas tas reguliavimas...

Ne trosas reguliuoja laisvas apsukas dar kart sakau

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 22 2012, 18:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
mmindee rašė:
saulynas rašė:
Troso patempimas tai ne problemos sprendimas ,net ir dyzeliui

su ta salyga kd per laika trosas gali issitampyti, tam ir yra padarytas tas reguliavimas...

Ne trosas reguliuoja laisvas apsukas dar kart sakau

Pritariu, grybų karas.
Troso patempimas skirtas pakelti nukritusį gazo pedalą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 22 2012, 18:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
arba LAIKINAI isspresti problema kol ras sliekus giliau. arba laisvu sukiu varikliukas (ar kaip ta irengima pavadint) arba kompas. nors abejociau del pastarojo.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Bal 22 2012, 18:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Na sakau, buvo taip, kad išvis geso man, stovint vietoj pagazuodavau iki ~3k ir tada atleidus gazą ant dujų užgesdavo, o ant benzino nukrisdavo iki grindų rodyklė, bet padrebėjus neužgesdavo, bet jau prie tos ribos būdavo. Padariau reset'ą, nustojo gest :) tačiau sušilus apsukos ~500 :)

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Žemos apsukos
StandartinėParašytas: Geg 08 2012, 14:18 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Taigi tesiant tą pačią temą, šiandiena remontavo pakabą ir meistras rado padėvėtą laisvų apsukų varikliuką, taigi, pasikeičiau pabandymui, užsikūrė, apsukos pradžioj laikės ~1000, tačiau pavažinėjus daugiau, vėl šiek tiek pakrito ir kartais grįžta prie ~500, be to, pastebėjau tokį dalyką, kad pvz prisiparkavus, ypač atbulom :D sustojus, įjungus Parking padėtį, apsukos šiek tiek pakylą, kaip ir turėtų būti, bet tada pradeda plaukioti. Aukštyn, žemyn, aukšytn, žemyn.. nors ir bendram vaizde jos po truputi kylą link ~1000rpm, tačiau tai vyksta kaip minėjau aukštyn, žemyn ir tai ne tik tachometro parodymai, bet girdisi ir jaučiasi iš variklio. Su senuoju laisvų apsukų varikliuku, net šiandien meistrui įvarius mašiną į garažą atbulom, jis paliko ją užvesta ir kol mes minutėlę kalbėjomės, mašina pradėjo savo ritualą (aukštyn, žemyn apsukos) ir vienu momentu užgeso. Su pakeistuoju taip dar nebuvo, nors ir palikau užvestą kai pradėjo plaukiot, turbūt varikliuko pakeitimas į naudą, tačiau esminės problemos tai neišsprendė. Kas dar galėtų būti, ką primena tokie simptomai? Mano paties manymų, krypsta mintys į lemda, ką manot?

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007