WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 17:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 05 2014, 21:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 02 2012, 23:35
Pranešimai: 54
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
pradžiai su temperatūrom išsiaiškint.

Pakonkretinti galima. Ką konkrečiai aiškintis. Nes nors nebesipurto, tačiau kol nesušyla - trūksta traukos. O jei persijungia į dujas nespėjus užkilti į kalną (pavyzdžiui, padirbo laisva eiga, kol gramdžiau stiklus), tai užmynus akseleratorių pradeda springt, trūkčiot ir baigiasi "Catalytic converter fault". :)

PS O dalis kompensatorių tai buvo net užstrigusi.

_________________
2004 Citroen C5 2.0i Sx Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2014, 21:53 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Konkretinu: aiškintis realius parodymus, kas kur kaip kodėl po kiek kada. O ne tik kad nuskaityti klaidas ir sakyt kad NIEKO NERODO :mrgreen:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2016, 23:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 22:50
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
Sveiki,
Paskutinis postas rasytas kaip ir senokai, bet man labai aktuaali sita tema. Nevaziuoja saltais orai tik uzkurta masina. Perskaiciau apie sitas bedas turbut viska internete kiek tik yra info. Niekur atsakymo nera bet cia pirma syki uzgirdau kad zmonems padeda kompensatoriu keitimas. Tai saltam motorui jie taip iseitu kad neprisipumpuoja tepalu ? tai gal tepalo siurblys pavargsta ir neuzmeza kol saltas i galvos virsu tepalo ?, kas zinoma naujiems kompensatoriams gal nera kritinis dalykas. Sudomino sitai, bet kartu ir nelabai tikiu kad taip ima visi 16 kompensatoriu kaip susitare ir neveikia. :(
Nesinoretu draskyt motoro, gal kas bandet tuos hidrokompensatorius tiesiog praplaut ?

_________________
Kestas77
CITROEN C5 II, 2.0 Automatas, Benzinas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2016, 08:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Kestas77 rašė:
Sveiki,
Paskutinis postas rasytas kaip ir senokai, bet man labai aktuaali sita tema. Nevaziuoja saltais orai tik uzkurta masina. Perskaiciau apie sitas bedas turbut viska internete kiek tik yra info. Niekur atsakymo nera bet cia pirma syki uzgirdau kad zmonems padeda kompensatoriu keitimas. Tai saltam motorui jie taip iseitu kad neprisipumpuoja tepalu ? tai gal tepalo siurblys pavargsta ir neuzmeza kol saltas i galvos virsu tepalo ?, kas zinoma naujiems kompensatoriams gal nera kritinis dalykas. Sudomino sitai, bet kartu ir nelabai tikiu kad taip ima visi 16 kompensatoriu kaip susitare ir neveikia. :(
Nesinoretu draskyt motoro, gal kas bandet tuos hidrokompensatorius tiesiog praplaut ?


Joks servisas neapsiims ju tiesiog plauti, o ir paciam nemanau jog bus malonu 2x moket uz darba. Juolabiau nes nemazai darbo. Konkretus atvejis konkreciam automobiliui. Gal lambda pakaitinimas bludija ir pan. Zodziu, vaziuok pas normalius meistrus. Tik tox pararimas.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2016, 12:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 22:50
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
tai as ju i servįza ir neduociau. isplaut nera sedetinga. geras meistras gali tiesiog nezinot kame reikalas ir taupydamas kaip ir visi savo brangu laika pasiulys keist lambdas, po to kompensatorius, kuro siurbli, purkstukus ir galiausiai ECU. Cia daugiau gali buti naudos is tu zmoniu kurie turi tokia maisna su tokiu varikliu.

_________________
Kestas77
CITROEN C5 II, 2.0 Automatas, Benzinas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2016, 15:28 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
koks to variklio kodas?

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2016, 15:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
Kestas77 rašė:
... geras meistras gali tiesiog nezinot kame reikalas ir taupydamas kaip ir visi savo brangu laika pasiulys keist lambdas, po to kompensatorius, kuro siurbli, purkstukus ir galiausiai ECU. ...

Kestai, geras meistras laika taupo tik kai jau zino. kitu atveju jis netaupys, paklauses ar tu sutiksi uz ji sumoketi. kitoj temoj apie liambda jau buvo. niekas internetu nepataisys. arba lendi patys ir darai kas pasiulyta, konkreciai pvz ar lamda kaitinimas veikia juk jau pasitikrinai? arba susirandi meistra kuriuo tiki ir atsiduodi jam.
bet kuriuo atveju dar yra niuansas kad viska galima padaryti, bet ne viska protinga daryti. nzn del sito variklio, bet yra kas keite kompensatorius ir kai ten kruva mazu kaineliu dauguma pasidaugino 16 kart ir dar papildomu dalyku ir darbas tai gavosi nepanasu i protinga sprendima, buvo galima daug gudriau padaryt.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2016, 16:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 22:50
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
kobis rašė:
koks to variklio kodas?


-EW10 I4 HPI 2.0L

Kestas

_________________
Kestas77
CITROEN C5 II, 2.0 Automatas, Benzinas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2016, 19:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kęstai, RFN variklis negali būti HPi, kaip ir HPi variklis negali būti C5 II Kėbule. Kažkas čia ne taip.
Jei pas jus antrukas, turėtų būti RFJ su 103kw.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2016, 23:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 22:50
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
Kazkur matyt netaip paziurejau. Zodziu tech pase raso D.2 - R*RFJ* / RCRFJ*/ RCRFJF 103kW 2.0L

-norejau ikelt grafika, bet kazko keikiasi kad pasiekta diskkusiju lentos kvota :(

Virsutine lambda kaip ir graziai su sinusoide begioja, o antra nestabiliai. kai gaztelnu tai antros lambdos po gazo kritimo kreive stipriai krinta, praktiskai iki nulio, beliau po biski vel pakyla. bet jos kreive labai jau padrika, negrazi, netolygi. Dar pasimokysiu su lexia daugiau zaisti tai gal pavyks kur tai i youtuba ikelt geresne kokybe.

Man toks vaizdas kad kai motoras dreba tai tuom metu neatsidaro droseline sklende tiek kiek reikia. Ziurejau dar siandien jos parametrus t.y. kiek jji atsidaro tai man pasirode kad pricentaliai su gazo padetimi biski mazoka. Ryt lupsiui nuo jos zarna ir ziuresiu purtymosi metu kas su ja darosi.

Dar idomus dalykas. Susiremontavau gazo mygtuka, buvo supuvusios visos jame varzos o dar ir fyske nekontacino nes kai paklebindavau su jau suremontuotu mygtuku tai ismesdavo "open circuit"
Kompas gyvate jaucia, jei tik ta kickdauna nuspaudi ne tuomet kai gazo pedalas yra pilnai nuspaustas -is karto klaida. O ir jei varza biski nepataikai uzlituot- is karto klaida. tai va nebaigiau apie idomu dalyka - ogi pataisius gazo mygtuka, dar deaktyvavau faru apiplovimo mechanizma (neveikianti), klaida dingo ir kartu issitryne klaida vairo padeties sensoriaus. Kiek kartu as ji ir kalibravai ir ardziau. o dabar jis veikia. Tik kazkodel vistiek kampa rodo kazkoki idijotiskai is daug skaiciu. Gal tai programinis gliukas....

Na tai va tiek ispudziu. Uzpyliau purkstuku praplovejo, i tepala ipyliau kompensatoriu ploveja, pasistaciau kuro filtra. Lakas parodys kiek dar reiks ieskot bedos.

_________________
Kestas77
CITROEN C5 II, 2.0 Automatas, Benzinas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2016, 06:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Antra liambda turi eiti beveik lygiai. Aišku, kai grafiko mastelis būna 0,1V žingsnio nuo apačios iki viršaus, tai ten kreivuliuoja vistiek, bet jei antra liambda šokinėja ant laisvų daugiau, negu kokius 0,1V, tai kapiec liambdai arba kapiec katalizatoriui (jei toks išvis yra). Ir tas 0,1V yra daug, paprastai tvarkingas antras lambda su tvarkingu katalizu rodo maždaug 20mV pasikeitimus. Čia, aišku, idealiom sąlygom - benzinu, pravažiuotas ir šiltas variklis su tvarkinga uždegimo ir kuro sistemomis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2016, 06:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Bereikalo pyliai i tepala to marmalo. Koki tepala naudoji? As tai buciau uzpyles 5w40 ir sutrumpines keitimo intervala gerokai .Atsukus tepalo probke vidus svarus ar apzeles laku, degesiais. Kiek ru forume teko skaityt tai su hidro kompensatoriais buvo bedos su pirmos kartos varikliais.Tavo kaip ir nepatenka. Tik faziu reguliatoriaus elektrini klapana keisdavo.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2016, 08:24 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 22:50
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
na tepala jau ir taip ant ziemos keisiu. 10w40 champion buvo 2 . lambdos mv perga zavus is 700 krinta iki 50. veliau stabilizuojasi. pasikeisiu lambda. Auto praejus 104 kkm (is seimosrato) rida tikra. katolikas neturetu buti mires ar uzsikises, trauka gera.

_________________
Kestas77
CITROEN C5 II, 2.0 Automatas, Benzinas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2016, 20:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 25 2012, 22:50
Pranešimai: 72
Miestas: Vilnius
Arthur rašė:
Bereikalo pyliai i tepala to marmalo. Koki tepala naudoji? As tai buciau uzpyles 5w40 ir sutrumpines keitimo intervala gerokai .Atsukus tepalo probke vidus svarus ar apzeles laku, degesiais. Kiek ru forume teko skaityt tai su hidro kompensatoriais buvo bedos su pirmos kartos varikliais.Tavo kaip ir nepatenka. Tik faziu reguliatoriaus elektrini klapana keisdavo.

-sveiki,
kur randasi tas faziu reguliatoriaus elektrinis klapanas ?
- ir dar klausimelis -kur sitame matore yra egr voztuvas (jei yra) ?

_________________
Kestas77
CITROEN C5 II, 2.0 Automatas, Benzinas.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007