WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 14:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 21 2012, 08:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Sveiki, nesenai patapau citroen C5 savininku(remonto prasme), nes pirkome kartu su uosviu, o kadangi gyvenam kartu ant vieno kiemo tai ir bedos pas mane pareina(pats kaltas, isiuliau jam si varianta). Jau 10 metu esu su ivairiais Peugeot automobiliais, bet su tokia problema nebuvau susidures... Palciau apie problema:

Ryte kai variklis saltas kaip akmuo ir uzkurus ji jis vedasi puikiai, po 30 sekundziiu kaia nukrenta apsukos pradeda visas purtytis ir drebeti, atrodo jog nedirbtu vienas cilindras. Po kurio laiko 2-3 minutes kai variklis pasyla variklio darbas normalizuojas ir gali vaziuoti su vejeliu. Bet, jei tik pradesi vaziuoti is karto variklis pradeda dusti ir gesti, ismeta standartini check engine ir antipolution ir zinoma catalyser faulty... Automobili uzgesinus ir uzkurus aisku klaida lieka, taciau gerai pergazavus(arba ilgai palaikius apsukas) viskas ok ir gali vaziuoti be problemu. Trauka labai gera, kai siltas jokiu bedu. Ismetimas tikrinas - IDEALUS. Nei tepalo nei antifreezo nevalgo (na bent jau per pora savaiciu to nepastebeta). Automobilio rida 168 000km (tikra is citroen centro garazo paimta vokieciu - tikrinta). Siaip automobilio stovis kaip naujo...

Idejom dujas pries pora dienu, tai nesvarbu ar dujomis ar benzinu visvien tas purtymasis nedingtsa (pirmas 2-3 minuciu kai saltas). Taigi purkstukai atmetami... Dabar kas jau tikrinta:

1. Daryta diagnostika - LAMBDA vaikia nepriekaistingai;
2. LEXIA meta klaida P0303, t.y. 3 cilindras misfiring ir dar is paskos eina klaida jog gali buti ir keli cilindras misfiring;
3. Pakeisti tepalai, tepalo filtras, oro filtras;
4. Pakeistos naujos zvakes NGK;
5. Ideta nauja babinu rite ~480lt.... (gal kam reikia, parduodu nauja(yra cekis dezute VALEO) ta arba sena, kuri pasirodo gera astuoni 670 penki 7638);
6. Kas idomiausia, jog paskutiniu metu ismete klaida P0303 o prie antifreeeso temperaturos MINUS -40C... Ar gali del to buti rysys kad 3 cilindrui neveikt? Jau per skaudu viska keisti, nes, kad ir nebrangus tas dacikas, ale litas prie lito...

Skaiciau forumuose, jog sitiems varikliams nuo buko vazinejimo stringa ismetimo voztuvai? Ne viename skaiciau jog pripila wynns variklio valikli i tepala ir padeda is karto, bet bijau ar nesuknisiu taip variklio? Nes diagnostikai nieko nezino, tiesiog iskeikia "tipo koki cia gaidi nusipirkai, ko norejai, juk cia citroen, tragedija ne masina" - aisku norisi i snuki duoti uz tokius zodzius...

Prasau vyrai jusu pagalbos, gal kam irgi buvo tokia beda...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 21 2012, 08:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Tiesa, dar pamirsau pamineti, jog jauciasi nesudegusio kuro kvapas kai variklis "pupnoja"... :roll:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 22 2012, 07:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Nupirktas naujas temperaturinis daviklis, rezultatas tas pats... Klaida P0303 ir temperatura -40C... Antipolution ir Catalyser fault... Netgi uzgesino motora. Uzkuri is naujo pasyla ir vel gerai dirba, tik check'as mirksi ir service dega. Nutrynus klaida ja ismes tik vel kita ryta, kai masina bus atvesusi.

Kur dar slieku ieskoti?

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 22 2012, 09:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Pavažinėk savaitę vien tik su benzinu ir pažiūrėk ar bus pokyčių.
Turėjau vieną žmogelį su C4 Picasso, tokiu pat varikliu ir tokia pat klaida, bet važinėjant su benzinu jam susitvarkydavo...

Taip pat parašyk kėbulo numerį, paskaitysiu Citroen literatūroj, gal čia koks tipinis, aprašytas gedimas.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 22 2012, 12:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Sveikas, matai kad masina dujas gavo tik praeita savaite, iki tol nebuvo duju o ir simptomai tokie patys.

Masinos numeris: VF7DCRFNC76337036

Juk jei butu voztuvai apdege, butu visada bedu? dar skaiciau kazkokie tai pakelejai gali strigti... Tipo ipili wynns i tepala tada ispili viska + pakeiti tepalo filtra ir tipo padeda... Bet as bijau kad susidares brudas(jei jo yra) neuzkistu tepimo kanalu ko pasekoje neuzkaltu variklio...

Laukiu atsakymu labai labai :)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 22 2012, 13:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Va ką gero pavyko rasti pagal kėbulo numerį. Informacija angliškai, bet nesunku išsiversti ir suprasti esmę. To valiklio galima užsisakyti Veho pagal kodą, bet įtariu jog tiktų ir kitų gamintojų.

EFFET CLIENT : Hesitation - Flat spot on acceleration - Engine speed instability when accelerating, at stabilised speed, and possible stalling - With or without illumination of the engine diagnostic warning light - When hot, the fault is less obvious but is still present
CONDITIONS D'APPARITION : During the phase of moving off when cold and throughout the temperature increase phase

1. ORIGIN
Engine clogging linked partly to the fuel quality.
2. AFTER-SALES REPAIR
Reading the fault codes.
Cleaning of the additive inlet ducts in the tank.
2.1. Part required
2 Bottles of cleaning fluid (Packed in sets of 6 - Part No. 9729 FF).
2.2. Check
Read the fault codes or faults : In the presence of the fault codes P1336 / 1337 / 1338 / 1339 / 1340 / P0300 / 0301 / 0302 / 0303 / 0304 (Combustion misfiring).
Remove the air inlet manifold .
Check there is no clogging in the intake ways of the cylinder head :
If the ways (1) are clean : Contact the technical assistance team
If the ways (1) are covered with scale (At "a") : Carry out the work.
2.3. Operation
CAUTION : Do not remove the cylinder head
Clean the intake ways of the cylinder head :
Top up the reservoir
Pour a complete bottle into the tank
Return the vehicle to the customer telling them that the situation will improve as the full tank of fuel is consumed.
Supply 2 bottles to the customer so that they can repeat the operation the next times they fill up.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 22 2012, 13:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
Man panasiai darydavosi su tokiu paciu motoru, kai trumpai turejau c5. Kazkas patare pakeisti EGR voztuva ir padejo, viskas susitvarke.

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 22 2012, 16:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Aciu uz info, kaip supratau reikia bandyti nusiardyti isiurbimo kolektoriu ir egr prasivalyti.

Sintaras, tau irgi taip pat tik saltam budavo ir check engine mesdavo?

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 23 2012, 21:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Aciu uz info, kaip supratau reikia bandyti nusiardyti isiurbimo kolektoriu ir egr prasivalyti.

Sintaras, tau irgi taip pat tik saltam budavo ir check engine mesdavo?


Nu pas mane tik panasiai buvo, kurdavosi saltas sunkiai, mesdavo antipolution ir catalytic converter fault ir dingdavo traukimas. Uzgesinus ir vel uzvedus pora kartu viskas praeidavo. Kaip ir rasiau, pasikeiciau EGR'a ir viskas susitvarke.
Ai dar buvo dujininkai kliurka rade, nes buvau pas juos kaip tik del sios bedos( nes masina pirkau jau su idetomis dujomis), sake , kad sitam varikliui dedant dujas reikia istatyt kazkokia "laseline", o jos nebuvo ideta.

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 23 2012, 23:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Lašalinė vožtuvų tepimui statoma. Senų variklių vožtuvai sėda, jei naudoji bešvinį benziną (nes galvoj vožtuvų lizdai - paprastas aliuminis, tepamas tetraetilšvino produktais. Naujuose automobiliuose vėl pradėjo rastis tokios vaikiškos ligos :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 24 2012, 07:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Su EGR viskas tvarkoje... Tai belieka hidrokompensatoriai? Negali buti jog as pirmas susidures su sita beda...

Taurius, as issiverciau tavo nukopinta sprendimo buda, tai ten visai kiti simtomai, matai man tik kai saltas motoras, ir tik jam apsylant dedasi fejerverkai. Uzmirsau apie documentation, pasiziurejau pats, tai raso citroenas jos "SOLUTION: change all 16 hydraulic lifters"...

Skaiciau 1000 puslapiu, cia masine situ varikliu beda, kurios pradzioje citroenas nepripazino... Peugeot klube radau pas 307 ir 406 tas pats... Daugeliu atveju pasitaiso supylus "Wynns hydraulic lifter cleaner", turbut man irgi teks nuo to pradeti(tik bijau kad nepasidarytu blogiau), nes kitaip kaina kosmine remonto gaunasi, vienas hidrokompensatorius ~40lt * 16 + darbas = ~ 1000lt, o kiek dar pries tai sukisau visai be reikalu :roll:

Video 1:1 kaip pas manes citrune:

http://www.youtube.com/watch?v=vJv8d5roGjI

P.S. uzeinu uz akiu, pas situ varikliu jie nekala(kol visai nera sugede), todel nesakykit jog turiu jausti kalima :wink:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 24 2012, 10:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2008, 15:03
Pranešimai: 46
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
kosmine remonto gaunasi, vienas hidrokompensatorius ~40lt * 16 + darbas = ~ 1000lt

Kad viso variklio kaina panaši. Turiu dabar iš c8 išimtą su 63.000 rida...

_________________
Kogero Citroen C5 HDi auto '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 24 2012, 10:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Uzsisakiau hidrokompensatorius per pazystama po 26lt (originalai), tai kainuos 416lt, tarpines 50lt + darbas sake ~150lt, viso ~620lt) . Paskaiciavau, jei plauti su chimija + nauji tepalai + filtras 150lt, bet ar pades? tai nusprendziau nerizikuoti, vdrug dar uzlenksiu motora koki tepimo kanala uzkises brudu...

Butinai parasysiu kaip sekesi.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 25 2012, 21:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 02 2012, 23:35
Pranešimai: 54
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Uzsisakiau hidrokompensatorius per pazystama po 26lt (originalai), tai kainuos 416lt, tarpines 50lt + darbas sake ~150lt, viso ~620lt) . Paskaiciavau, jei plauti su chimija + nauji tepalai + filtras 150lt, bet ar pades? tai nusprendziau nerizikuoti, vdrug dar uzlenksiu motora koki tepimo kanala uzkises brudu...

Butinai parasysiu kaip sekesi.


Aha, labai įdomu, nes simptomai visiškai identiški. Variklis irgi, tik manojo rida 220 jau (pirkau 207). Papildomai, pas mane tuo metu, kai prasideda purtymas, tai rūksta gan tirštokais baltais dūmais, nors jų kvapas neprimena antifrizo (to jau su Xantia prisiuosčiau).

Beje, man vasarą visos problemos dingo. Žiemą buvo tragedija, paskui šylant pagerėjo ir vasarą viskas tvarkoj. Dabar naktį jau mažiau 5C ir rytais jau purtosi.

_________________
2004 Citroen C5 2.0i Sx Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 26 2012, 07:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
As laukiu komopensatoriu siandien vakare tureciau nuvaryti masina i servisa ir ryt jau vakare tureciau pasiimt. Zodziu nenoriu gasdinti, bet greiciausiai laukia ir taves tas pats, nes dar vakar visa diena praskaitinejau apie ta gedimai, tai visiems hidrokompensatoriu problema... Ir visur kur tik skaiciau, prie isvadu prieita tokiu:

1. Tepalus siam varikliui keisti reikia MAX kas 10 000km (geriausia kas 8000)
2. Tepalai tik 10w40, jokiu pilnai sintetiniu ar tai kaip rekomenduoja 5w30...

Nes butent del tokiu nesamoniu ir sukniso citroenas tuos motorus, kadangi tipo "LOW RUNNING COSTS" ir tepalus pagal reikalavima kas 30 000 km keite c5 savininkai... O tas ilgas keitimo intervalas ir papjove kompensatorius.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007