WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 05 2024, 06:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 31 2012, 08:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Sveiki, atlikus hidrokompensatoriu keitima(yra sukurta tema) dabar varikliukas dirba kaip laikrodis, bet... Buna taip, jog ryte (arba ilgiau pastovejus masinai) pradedant vaziuoti is kiemo ir sustojus prie gatves apsizvalgyti ar kas neparvaziuoju pagr. keliu ji ima ir lyg niekur nieko uzgesta be jokiu purtymusi ir pan... degimas palieka degti, uzkurus pradedant vaziuot vel uzgesta, tada duodi apsuku kad padangos cyptu ir viskas, nuo to karto kol siltas variklis gali vazinet kaip norie, kiek nori ir kada nori, jokiu problemu, tai pasireiskia kaip minejau tik pradedant vaziuoti arba staigiau uzstabdzius masina (zinoma tik tada kai auto dar salta).

Kas keisciausia, jog kompa jungiausi 3 kartus, a nei vienos klaideles, ekranelyje jokiu pranesimu taipogi nera..

Mano mintys tokios:

1. Gal duju iranga atjungia benzino purkstukus greiciau nei ijungia duju?;
2. Gal spynele issitabalavusi? - bet tai turetu pasireiksti ne tik saltai;
3. Gal koks laisvos eigos voztuvas stringa? - bet juk rodytu klaida ar ne taip?
4. Nebeturiu kitu ideju...


Akumuliatoriaus klemos prisuktos gerai, kontaktas ok, kaip minejau problema tik kai salta auto... aisku dujininkai sako, jog dujos ne prie ko, nes tipo ant benzo tau uzgesta... O bet taciau as tikrai turiu itarima del duju, nes kodel masina nesiskundzia niekuom per diagnostika? Ar nebus tik kur kokiu kontaktu nepriverze... ot turiu reikalu :roll:

Blin turejau viena 607-ta 3.0, belekiek km vaziavau, jokiu bedu apart st. remontu, su dabartiniu 607 3.0 vel i metus po 70 000 km pralekiu, tik babinas kelias pakeiciau, nu bet tokiu marazmu neteko dar matyt, jei cia dujininku kalte as jiems kiausus nupjausiu :bum:


PASIDALINKIT PROTINGOM MINTIM, nes jau nebezinau ka ir galvot...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2012, 11:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Nuskaityk su Lexia fault log - gal ten ką pamatysi pagal kilometražą.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2012, 12:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Jeigu ten nieko gero nerasi - pasijunk ryte Lexia su tiesioginiais parametrais (ne standart parameters, bet antrą punktą, geresnis atnaujinimų dažnis su mažiau rodomų parametrų). Iš ten išsirink Injection time, berods oxygen sensor (lambdo zondo parametrus) ir dar berods yra ten injector voltage. Jeigu tiksliai žinai, kada užges gali žiūrėti važiuojant, bet labiau rekomenduoju susiinstaliuoti kokią filmavimo programėlę ir tuomet analizuoti.

Pagal išpurškimo laiką ir lambda zondo parodymus pamatysi, ar kompiuteris variklį tiesiog užgesina pats (injection time tiesiog pasidarys 0, arba dingus kompiuterio maitinimui tiesiog nustos rodyti parametrus), ar kompiuteris mėgina purkšti daugiau kuro, bet realiai jis nepaduodamas :)

Sekmės paieškose.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2012, 14:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Per fault log yra pora problemu, bet ten su radija susije :roll: SU varikliu 0 klaidu :/ Na reikes pameginti live parametrus parecordint :roll:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2012, 09:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Issiaiskinau viena dalyka, rytais isvaziuoju atbulas is kiemo, ijungiu pirma begi ir todel uzgesta (net neatleidus sankabos).

Kuro matuokle rodo jog nera benzino (nors pagal kompa lexia pasijungus yra 20.4 litro, ir dar du parametrai kuriame rodo "rodoma kieki ant spidometro" t.y. rodo 1.0 litro kad bera. Siandien ryte spec. paeksperimentavau, tiesiog kieme, uzkuriau, stoviu vietoje isminu sankaba, ijungiu pirma begi ir is kart masina gesina, nes nereikia sankabos atleist - ir taip kokius 5 kartus.

Tai cia gal del to kad benzino emuliatoriaus nera? Nejau masina mato kad tik 1 litras tera (nors realiai yra tikra virs 20 litru) ir gesina masina? Gal kas zino ar kam taip yra buve?

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2012, 09:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Taip kad tai susije su kuro lygiu, pavazinejus ir kai kompas atmete atgal rodykle ten kur turi but, sitie fintai dingo :!:

Pasiemiau emuliatoriu siandien, bandysiu pasijungti, ziuresim kas gausis.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2012, 20:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Na va, isidejau emuliatoriu, A.E.B. 392, pagal pirma pajungimo schema, 6 - pertaukiamas kuro lygio signalas, 4 minusas o 3 pliusas. Viskas ir matau dabar realu benzino kieki :)

Paveikslėlis

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2012, 22:01 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
Kiek atidavei ir kur emei?

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 03 2012, 08:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Emiau is paciu dujininku uz 76lt, nes patys nesugebejo idet. Siaip parduotuveje 99lt kainuoja.

Jis pirko ji is:
www.setaltas.lt

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2012, 19:53 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
Laimonas rašė:
Na va, isidejau emuliatoriu, A.E.B. 392, pagal pirma pajungimo schema, 6 - pertaukiamas kuro lygio signalas, 4 minusas o 3 pliusas. Viskas ir matau dabar realu benzino kieki :)

Paveikslėlis


Dar iskilo klausimu:
1. kurioj vietoj sumontavai ta emuliatoriu? (prie kuro bako, ar po kapotu)
2. emuliatorius pertraukia signala tik degima ijungus, ar kas kazkokiais laiko intervalais pertraukineja (pvz. kas 15 min. ar kas 30 min.)?

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2012, 08:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Montuojasi jis prie bako. Jis nera tik rele, pasijungus kompa matosi jis dirba kaip potenciometras, taip duodamas signala patikrinti kuro kieki kompui.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2012, 23:44 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
Laimonas rašė:
.......... Jis nera tik rele, pasijungus kompa matosi jis dirba kaip potenciometras, taip duodamas signala patikrinti kuro kieki kompui.

Butu gerai issamesne informacija nuo sitos vietos.... :) Ta prasme koks nominalas, kaip keiciasi varza (itampa), dideja/mazeja? Bako daviklio nominalas 100 omu kiek zinau.

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2012, 08:16 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Blizgys rašė:
Laimonas rašė:
.......... Jis nera tik rele, pasijungus kompa matosi jis dirba kaip potenciometras, taip duodamas signala patikrinti kuro kieki kompui.

Butu gerai issamesne informacija nuo sitos vietos.... :) Ta prasme koks nominalas, kaip keiciasi varza (itampa), dideja/mazeja? Bako daviklio nominalas 100 omu kiek zinau.


Kam isradinet dvirati? Juk yra tu emuliatoriu pirkti daug kur :) Negi simtine brangu? Knistis matuoti lituoti daryti nepralaidu vandeniui korpusa... Kam to reikia? Geriau kulturingai viska padaryti :wink:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2012, 20:09 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
Matai, mano elektroniko dusia ilgais rudens vakarais neturi ka veikti. 100 lietuvisku tikrai nera daug, bet sitoj vietoj sportinis interesas daugiausiai imponuoja.

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2012, 16:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Na visgi apsigavau, matyt tik sutapimas buvo jog nebegesino... Dabar nors rodykle ir nenukrenta, visvien saltam ijungus pirma pavara uzgesina masina. Klaidu jokiu nera, pajungus lexia, patikrinau sankabos mygtuka - veikia. Tada eijau per Injection ecu, ir kas keisciauia, ten visada rodo kad begio svitrtis yra "Neutral position", nors gali ijungti atblini ar tai koki kita, visada uzstriges ties "Neutral". Buciau isitikines jog cia ir beda, bet buvau nusiardes ka tik galejau, i deze eina tik 2 laida, vienas atbulinio begio varlyte, kitas variklio greicio dacikas (smagrcio). Salone nusiardziau viska irgi isvis jokiu laidu neateina prie ryciago :roll:

Tai is kur gali masina tada matyti koks begis ijungtas jei nei greiciu dezej, nei prie ryciago nera jokiu davikliu? Kad yra daviklis kazkoks tai cia 200% esu tikras, nes kitaip juk negesintu tik pirma ijungus, atrodo kaip tiesiog kas uzgesintu masina ir tiek, palieka degti service, bet cia taip pat kaip uzgesintum masina... jokiu klaidu ir pan... Gal kas esat arde ir zinot is kur auto duomenis apie pavaros pozicija gauna?

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007