WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 05 2024, 10:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 20 2012, 18:28 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
1. Tikriausiai TAIP. Turetu buti isiurbimo kolektoriaus vakuumo daviklis. Nors gali buti ir su duju iranga susijes vakuumo daviklis istatytas montuojant dujine iranga.
2. http://manodalys.lt/318-laisvos-eigos-varikliukai Taip atrodo tas laisvos eigos voztuvas. Manau jis bus ne toj dezej, kur ''2'' bet zemiau, kur sueina visi i viena visu cilindru isiurbimo kanalai. Zodziu priejimas bus ne is lengvuju.

Ir dar: 30RMP svyravimas gali buti ir del nevienodos kompresijos cilindruose, arba per mazo alyvos lygio.

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 20 2012, 22:59 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 12 2012, 12:24
Pranešimai: 97
alyvos lygis kaip ir visuose prancuzuose laikau matuokles matavimo skaleje per viduriuka, tai manau prancuziskose masinose aukso viduriukas!!! Nebent hidraulikoje per mazas lygis bet manau kad tai negali itakoti apsukose.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 20 2012, 23:03 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 12 2012, 12:24
Pranešimai: 97
esme padare diagnostika ir pasake kad meta ta klaida delmisinio nes yra dujos. Kaip dinksta tai kartais atsirandazodziu kosmosas bet ismeta klaida ir klaidai ismetant masina sutrukcioja lengvai, zodziu kosmosas kazkoks tik esme kad ir ant benzo ir ant duju pulsuoja ir jauciasi vibracija pulsavimo labai minimali as auciu bet keleivis nejaucia, taip jau yra su manim kad as viska jauciu, nes as mekstu vazineti su idealiais variantais. ;D


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2013, 23:54 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 12 2012, 12:24
Pranešimai: 97
vis dar retkarciais meta antipollution foult, bet retai. Pastebejau, kada ji ismeta, pasireiskia, kai trauka sumazeja ir ismeta ta klaida ir vel atsiranda trauka, apsukos siek tiek sokineja ir jauciasi variklio drebejimas salone, susiradau laisvos eigos voztuva, visas apsineses juoda lyg tepalais ir panasiai, nuvaliau as ji isvaliau, bet pokycio nera. Vaziuojant vienodu greiciu tarkime 70km masina uztrukcioja viena karta, toks jausmas, kad srove dinksta ir iskarto vel atsiranda. Gal kazkokiu minciu daviau? Gal imanoma, kaip nors patikrinti ta uzdegimo rite? Laidus, tai su slape ranka tikrindavau ;D


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 04 2013, 17:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 09 2008, 21:49
Pranešimai: 189
Miestas: Kaunas
H2O5 rašė:
atsiprasau, pas mane benzinas. Taip Egr voztuvo nera, susimaisiau su laisvos eigos voztuvu. Klydau!!!! Na pas mane visi benzinai prancuzijos auto parkas, tai yra oro srauto matuoklis tikrai kaip ir laisvos eigos voztuvas.



Stop stop ! Kaiptai nėra EGR benzine? Dar ir kaip yra, jis yra galinėje galvos dalyje, jei nuimsi apdailos plastmasę pamatysi "grybą". Dabar jau tiksliai nepamenu kaip ten yra, bet kai ardžiau savo picassui, tai visoj toj sistemoj stovi trys elementai, dar prie EGR yra mechaninis oro vožtuvas ir kairiajame buferio kampe sumontuotas oro siurblys, kuris veikia tik kol šaltas variklis. Yra ir oro srauto matuoklė, toje pačioje detalėje, kurioje yra droselio sklendė, droselio padėties potenciometras ir tuščios eigos reguliatorius.
Keista, bet bent jau man tai Peugeot/Citroen daug praktiškiau projektuoja variklio skyrius nei Reno, nu bet čia pripratimo reikalas.

_________________
Citroen XM-1citras
Citroen Xsara Break-2citras
Citroen Evasion-3citras
Citroen Xsara Picasso-4citras
Citroen C8 2.0i L P G-5citras, tai ko reikėjo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 05 2013, 16:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 12 2012, 12:24
Pranešimai: 97
jo egr yra grybas, nuemiau isvaliau, paskiau laisvos eigos voztuva nuemiau isvaliau, bet niekas nepasikeite arba viena arba kita atjungus variklis sureguoja, laisvos eigos voztuva atjungus variklis pradeda labiau reguoti i apsukas ir sokineja jos, tai faktas, kad jis veikia ar ne taip? varysiu diagnostika kita savaite kitur, gal ten ka ras, nebeturiu as minciu su tuo pulsavimu, o masina uzgesta tada, kai sankaba isminu ir vaira suku, todel kad motoras labiau apkrautas buna, todel ir nukrenta isvis apsukos, aisku buna variantas,m kad ir vaziuojant uzgesta.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2013, 20:39 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 08 2012, 20:09
Pranešimai: 62
Miestas: Klaipėda
H2O5 rašė:
vis dar retkarciais meta antipollution foult, bet retai. Pastebejau, kada ji ismeta, pasireiskia, kai trauka sumazeja ir ismeta ta klaida ir vel atsiranda trauka, apsukos siek tiek sokineja ir jauciasi variklio drebejimas salone, susiradau laisvos eigos voztuva, visas apsineses juoda lyg tepalais ir panasiai, nuvaliau as ji isvaliau, bet pokycio nera. Vaziuojant vienodu greiciu tarkime 70km masina uztrukcioja viena karta, toks jausmas, kad srove dinksta ir iskarto vel atsiranda. Gal kazkokiu minciu daviau? Gal imanoma, kaip nors patikrinti ta uzdegimo rite? Laidus, tai su slape ranka tikrindavau ;D


PAs mane tas pats su trukciojimu ir antipollution fault. Turiu lexia ir rodo klaida no spark in coil 1 ir no spark in coil 2. Viskas aisku kaip ir, bet idomumas tame, kad keist visa babinu bloka (300-400 LTL) nematau prasmes, nes jeigu neveiktu babinos tada neveiktu visai? gal kas susiduret su jom, kaip ten reguliavimas kibirksties vyksta? Paciam babinu bloke ar kur?

_________________
Citroen ir Peugeot automobilių kompiuterinė diagnostika Klaipėdoje. 862214154


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 07 2013, 00:01 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 12 2012, 12:24
Pranešimai: 97
as, tai turiu minti ir labai daug apie tai skaiciau, kad buna sroves suolis ir buna, kad vienam cilindrui mazesne kibirkstis gaunasi, o kitur maziau, bet cia blemba irgi, elektrikas turetu matyti sita dalyka, as kai Pezo centre buvau, tai pasake, kad su babina kazkas, bet sako galejo buti ir atjungta ta babina ardant ar panasiai, todel rodo, kad su ja kazkas. Tokie nekonkretus. Bet babina viena ir tera, ta kur ant zvakiu uzsimauna su visu tuo bloku?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 07 2013, 20:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 09 2008, 21:49
Pranešimai: 189
Miestas: Kaunas
Kiek aš susidūręs su tom babinom, tai abu kartus buvo bėda pačiose guminėse pypkėse, kurios nusimauna nuo to bloko. Bėda tame, kad lietuvis verslininkas jų pakaitinių neveža o veža visą komplektą, kuris brangiau kainuoja todėl daugiau uždirba. Šiaip tų pypkių komplektų pilnas EBAY, todėl važinėjantiems su tokiai varikliais, kurie turi monoblokines babinas patarčiau parsisiųs komplektėlį. Aš vieną kartą pirkau visą babyną, kai tereikėjo pakeist pypkes, kitą kartą užteko pakeist pypkes ir viskas susitvarkė. Paprasčiausiai pramuša gumą ir kala aukšta įtampa į korpusą, ilgainiuio taip važinėjant nustimpa ir pati babina, na čia aš taip manau.

_________________
Citroen XM-1citras
Citroen Xsara Break-2citras
Citroen Evasion-3citras
Citroen Xsara Picasso-4citras
Citroen C8 2.0i L P G-5citras, tai ko reikėjo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 08 2013, 16:13 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 12 2012, 12:24
Pranešimai: 97
buvau pas elektrika, tai vat diagnostika pasake, kad babinoje antroje nera kibirksties, todel ismeta klaida... Sako keisk babina, ziauriai cia sakyciau ;D


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 08 2013, 22:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 02 2012, 23:35
Pranešimai: 54
Miestas: Kaunas
ramaz666 rašė:
H2O5 rašė:
vis dar retkarciais meta antipollution foult, bet retai. Pastebejau, kada ji ismeta, pasireiskia, kai trauka sumazeja ir ismeta ta klaida ir vel atsiranda trauka, apsukos siek tiek sokineja ir jauciasi variklio drebejimas salone, susiradau laisvos eigos voztuva, visas apsineses juoda lyg tepalais ir panasiai, nuvaliau as ji isvaliau, bet pokycio nera. Vaziuojant vienodu greiciu tarkime 70km masina uztrukcioja viena karta, toks jausmas, kad srove dinksta ir iskarto vel atsiranda. Gal kazkokiu minciu daviau? Gal imanoma, kaip nors patikrinti ta uzdegimo rite? Laidus, tai su slape ranka tikrindavau ;D


PAs mane tas pats su trukciojimu ir antipollution fault. Turiu lexia ir rodo klaida no spark in coil 1 ir no spark in coil 2. Viskas aisku kaip ir, bet idomumas tame, kad keist visa babinu bloka (300-400 LTL) nematau prasmes, nes jeigu neveiktu babinos tada neveiktu visai? gal kas susiduret su jom, kaip ten reguliavimas kibirksties vyksta? Paciam babinu bloke ar kur?


Tikiuosi BAN už nuorodą į konkuruotantį forumą negausiu. :D

Su senesnio modelio varikliu tos monobloko tipo uždegimo ritės turėjo įgimtą defektą. Pats išsiardžiau savo senąją, o uošvis savo -- abiejose trūkimas buvo toje pačioje vietoje.
http://www.peugeot-klubas.lt/forum/inde ... 11&t=23236

Gal ir naujesnėse panašus cirkas (savosios dar neardžiau). Vis dar trūkčioju pašalus. Šį ryt galvojau, kad jau viskas "pukute" bus varikliui. Užkūriau užgeso ir nebesikuria. Ant dujų užkūriau ir su pasitrūkčiojimais šiaip ne taip nuvažiavau iki susirinkimo vietos važiuot į darbą. Bet vakare "gedimas" paaiškėjo gan greitai - baigėsi benzinas. :oops: Benzino daviklis pas C5 su dujomis tai rodo pieno riebumą, o žiemą matomai gerokai daugiau benzino sunaudojama. Tai ir baigėsi...

_________________
2004 Citroen C5 2.0i Sx Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 08 2013, 23:12 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 12 2012, 12:24
Pranešimai: 97
c5 citroeno ne tokia babina, nera kniedziu is virsaus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 09 2013, 09:02 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Turiu ledina babina (nauja vazineta gal menesi), nes mano gedimas buvo kompensatoriuose, tai bereikalo babina prikau, o nauja ji kainuoja dvigubai nei uz kiek parduodu. Jei domina, tai kaina butu 200lt.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 09 2013, 18:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 09 2008, 21:49
Pranešimai: 189
Miestas: Kaunas
bacila666 rašė:
ramaz666 rašė:
H2O5 rašė:
vis dar retkarciais meta antipollution foult, bet retai. Pastebejau, kada ji ismeta, pasireiskia, kai trauka sumazeja ir ismeta ta klaida ir vel atsiranda trauka, apsukos siek tiek sokineja ir jauciasi variklio drebejimas salone, susiradau laisvos eigos voztuva, visas apsineses juoda lyg tepalais ir panasiai, nuvaliau as ji isvaliau, bet pokycio nera. Vaziuojant vienodu greiciu tarkime 70km masina uztrukcioja viena karta, toks jausmas, kad srove dinksta ir iskarto vel atsiranda. Gal kazkokiu minciu daviau? Gal imanoma, kaip nors patikrinti ta uzdegimo rite? Laidus, tai su slape ranka tikrindavau ;D


PAs mane tas pats su trukciojimu ir antipollution fault. Turiu lexia ir rodo klaida no spark in coil 1 ir no spark in coil 2. Viskas aisku kaip ir, bet idomumas tame, kad keist visa babinu bloka (300-400 LTL) nematau prasmes, nes jeigu neveiktu babinos tada neveiktu visai? gal kas susiduret su jom, kaip ten reguliavimas kibirksties vyksta? Paciam babinu bloke ar kur?


Tikiuosi BAN už nuorodą į konkuruotantį forumą negausiu. :D

Su senesnio modelio varikliu tos monobloko tipo uždegimo ritės turėjo įgimtą defektą. Pats išsiardžiau savo senąją, o uošvis savo -- abiejose trūkimas buvo toje pačioje vietoje.
http://www.peugeot-klubas.lt/forum/inde ... 11&t=23236

Gal ir naujesnėse panašus cirkas (savosios dar neardžiau). Vis dar trūkčioju pašalus. Šį ryt galvojau, kad jau viskas "pukute" bus varikliui. Užkūriau užgeso ir nebesikuria. Ant dujų užkūriau ir su pasitrūkčiojimais šiaip ne taip nuvažiavau iki susirinkimo vietos važiuot į darbą. Bet vakare "gedimas" paaiškėjo gan greitai - baigėsi benzinas. :oops: Benzino daviklis pas C5 su dujomis tai rodo pieno riebumą, o žiemą matomai gerokai daugiau benzino sunaudojama. Tai ir baigėsi...


Seno tipo babina, kaip ir seno tipo motoras- netokia visiskai. Benzo daviklis C5am ir kituose Peugeot/Citroen modeliuose nuo 2001 metu niekada nerodo daugiau nei yra (isskyrus gedimo atvejus), paprasciausias budas priversti kompa nuskaityt likuti dazniau - visada laikyt daugiau kaip puse bako benzino, kitas budas pasistatyt emuliatoriu.

_________________
Citroen XM-1citras
Citroen Xsara Break-2citras
Citroen Evasion-3citras
Citroen Xsara Picasso-4citras
Citroen C8 2.0i L P G-5citras, tai ko reikėjo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 09 2013, 18:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 09 2008, 21:49
Pranešimai: 189
Miestas: Kaunas
H2O5 rašė:
buvau pas elektrika, tai vat diagnostika pasake, kad babinoje antroje nera kibirksties, todel ismeta klaida... Sako keisk babina, ziauriai cia sakyciau ;D


Turint modeli su tokia babina ir ji turint ar planuojant tureti bent metus, pasikeist ta babina galima planuot iskarto po pirkimo, nieko cia baisaus.

_________________
Citroen XM-1citras
Citroen Xsara Break-2citras
Citroen Evasion-3citras
Citroen Xsara Picasso-4citras
Citroen C8 2.0i L P G-5citras, tai ko reikėjo...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007