WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Vas 25 2021, 03:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 14:19 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Sveiki, atėjo laikas jau lyst ir giliau į mišką, ne tik smulkmenas gaudyt savo nesenei įsigytoj Xsiušoj. :)

Taigi varikliukas kaip parašyta pavadinime. Yra įstatytos tiesioginės dujos ir ant dujų automobilis važiuoja gerai, nedūsta, negesta, traukia puikiai, nors kartais, bet labai retai paplaukioja apsukos, sakykim važiuojant pirmu bėgiu, paspaudus gazo pedalą ir išmynus sankabą būna kelis kart pakyla nusileidžia ir susinormalizuoja apsukos, nor gazo ir neliečiu tuo metu.
Tačiau didžiausia bėda yra variklio darbas ant benzino. Nereikalauju, kad išsprestumėt bėda, užteks ir patarimų kaip patikrinti pačiam :)
Taip pat, nepaminėjau, kad greičiausiai babina jau yra į pabaigą, nes variklis pulsuoja, nors apsukos laikos stabiliai, gal žvakės dar, nes nekeistos 3metus. :D Bet kaip jau minėjau, važiuoja ant dujų gerai, tik stovint vietoj pulsavimas girdisi. Na, o ant benzo yra kita istorija. Nelabai automobilis supranta kada aš spaudžiu gazo pedalą, kada ne. Pasistengsiu paaiškint.
Stovint vietoje, pulsavimas yra didesnis nei ant dujų, nors apsukos nešokinėja, tačiau spustelėjus pedalą variklis sureaguoja pavėluotai 1 ar 2 sekundės. Taip pat, nuspaudus pedalą ir bandant laikyti vienoje padėtyje nejudinant pedalo, apsukos sukyla, o tada nors ir neatleidžiu pedalo, jos lėtai krenta, jei vos vos paspaudžiu pedalą daugiau vėl pakyla, būna pasilaiko ilgiau ir tada vėl krenta, nors pedalas numyntas ir nejudinamas.

Tai klausiu labiau tų kuriems gal buvo tas pats, kaip išsprendėt ? :) Automobilis buvo šiek tiek apleistas, tai įdomu ar čia dėl visko kalta babina su žvakėm, nors kaip minėjau, and dujų pedalas reaguoja gerai.
Ar čia bus, kiek mano supratimas leidžia, kuro filtras tiek užsikišęs, kad jau visai benzinas nepraeina, nors vedasi ant benzino iš pusės pasukimo. Ar čia jau bus purkštukai arba siurblys? :/ Jei jau taip, tada būtų įdomu kokia purkštukų dėvėtų kaina? Kokia siurblio kaina? Ir ar daug vargo juos pakeisti. Kadangi esu mėgėjas ir praeitą savo automobilį tvarkiau tik pats, tai ir su šiuo nenoriu nutraukt tradicijos, plius čia viskas painiau = įdomiau :) A

Ačiū už atsakymus ir laiką skaitant šia litaniją. :appl: Jei kažką nuslėpiau ar nedasakiau, kas būtų naudinga, įspėkit :)

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007