WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 12:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 04 2016, 21:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Sveiki,
Pradėjo stipriai tepalą leisti per tą vietą, kur jungiasi tepalo pompos ir variklio bloko kanalai.
Gal kas iš ardžiusių pasakytų kas toje vietoje per tarpinė stovi. Citroen puslapyje nurodyta kad tai tarpinė ir išmatavimai 17x23x3, bet pagal paveiksliuką nesuprantu ar tai kampuota tarpinė ar o-ringas.
Kadangi reikia per šeštadienį susitvarkyt, o darbo ten nemažai gaunasi ją pakeist,gerai būtų turėt iš anksto tai ką reikia.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2016, 23:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tepalo pompa yra karteryje, tai kur ten ką jum leidžia?
Čia gal apie tepalo aušintuvą kalbate.
Tikrai ne O-ringas, nes oringai aprašomi dviem matmenim. Vidinis skersmuo x žiedo skersmuo, t.y. pvz 15x1.5.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2016, 10:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Nežinau apie kokį aušintuva kalbate. Tepalo pompa dedasi ant tos pusės, kur alkūninio skremuliai dedasi. Nuo jos tepalo paemimas nuvestas į karterio apačia, o jos viršuje yra tepalo kanalas kuris uždėjus tepalo pompą ant variklio bloko susijungia su bloko kanalu. Paveikslėlis Tame sujungime ir yra tarpinė (nuotraukoje vaizdas nuo bloko pusės tarpinės vieta ties skyle virsuje kaireje.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2016, 12:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Supratau dabar, apie kurią vietą kalbat :)

Per mažai šitų variklių dar iščiupinėjau, tai kažkodėl pasimaišė protelis, kad ten tokia pat grandininė pompa, kaip visuose senuose PSA motoruose arba pirmuose HDinuose, kurie jau kartu su EW ėjo.
17x23x3 yra kvadratinio profilio tarpinė, išorė 23, vidus 17, taigi gaunam sienelę 3 ir aukštis taip pat parašytas 3. Bet manau, kad ten puikiausiai tiktų O-ringas 17x3, dar geriau, kadangi originaliai kvadratas - 17x3,5 ar net 17x4. Reikia pamatuot originaliai lizdo gylį, ir žiūrėt, kiek bus vietos paspaust truputį.

Prieš paleisdamas diržą, būkit atsargus. Nes galit nerast šponkės apatiniam skriemuliukui, ir net vietos, kur ją įdėt, ten nelabai yra (galima priburt, bet tai nėra teisinga procedūra, nes fazės biškį grybaus vistiek).

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2016, 13:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Diržas nuiminėtas ne kartą. Ten apskritai keistas dalykas su paskirstymo velenėlio diržo apatiniu skrėmuliu. Jis ant tos "šponkės" vaikšto beveik per visą dantuką, dėl to dedant diržą reikia būtinai laikytis eilės tvarkos pradedant nuo apačios ir dedant paeiliui prieš laikrodžio rodyklę. O vieta antrai šponkei alkuniniame yra padaryta, bet ji tuščia jau iš gamyklos eina. Gal kitiems modeliams.

Apskritai gavau vieną protingą patarimą pradžiai pabandyt priveržt ties tą vieta stipriau. Gal nebebėgs stipriai, tai iki kol orai atšils palaukčiau su rimtesniu remontu.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2016, 13:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jei varžtai neatsileidę - nepadės. Ten tarpinė ne tarp dviejų metalų, o lizde, kuris fotkėj aiškiai matomas :)
Bet pabandyti verta visuomet, gal atsileidę.
Alkūniniame būna padaryta, bet jei prisukamas škyvas tik centriniu varžtu, o ne keturiais, tai jame šponkės nebūna, todėl kad ją įdėt, reikia modifikuot pačią šponkę arba skriemuliuką.
Būna du variantai. Kur skriemulys prisukamas centriniu varžtu. Ten jį paleidus - iškart pabėga viskas, jei alkūninis nesukaiščiuotas. Ir kur skriemulys prisukamas keturiais varžtais. Tai ten kol riebokšlis ne kiauras ir nereikia imti žvaigždutės, galima leist viską kiek nori, o žvaigždutės nuiminėt kolkas dar neteko, nes tik vieną tokį čiupinau ir riebokšlių nekeitėm, nes buvo viskas kaip nauja, sausa.
Jei pas jus centriniu varžtu viskas susiveržia, tuomet labai nesmagu pamesti ten reikalą, nes iš rankos ar akies atstatyt galima, kad dirbtų, bet kad dirbtų kaip iš gamyklos, tai jau be įrankių ne pyragai.
Turit pasidaręs kaiščių komplektą, ar nusipirkęs? Jei darėt, tai būtų įdomu brėžinuką pamatyt alkūninio kaiščio :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2016, 16:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Pas mane generatoriaus diržo skremulys tvirtinamas keturiais varžtais prie flanšo. Bet nesu tikras, kad pakaks tik jį atsukt, kad tepalo pompa nuimti. Ko gero teks atsukinėt ir tą centrinį varžtą.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2016, 17:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Supratau, kad jūs ne taip mane supratot apie kaiščius ir šponkes :)

Pas jus yra saugusis variantas, kur dirželiui pakeisti nereikia paleisti centrinio varžto, todėl ir dirželis laisvai keičiamas nekaiščiuojant variklio, o tik susižymėjus ir būtinai teisingai įtempiant (tempėjas su rodykle, todėl nesunku). O alkūninis kaiščiuojasi savo vietoje kiaurai skriemulį.

Nesaugiajam variantui žmonės keisdami diržą patys, sulanksto vožtuvus, nes ten alkūninio veleno žvaigždutė, kuri suka paskirstymo dirželį, niekaip nefiksuota ant alkūninio, ir atleidus centrinį varžtą (o jį atleisti būtina, nes jis ten laiko viską, ir išorinį skriemulį). Nesakau, kad pačiam ten neina padaryti, tikrai eina, bet reikia žinoti šitą niuansą. Apatinį skriemuliuką ten laiko tik varžto priveržimo jėga, todėl neužveržtu varžtu prasukus variklį - vožtuvams kajuk. O varžtas veržiamas tik tvarkingai sukištais kaiščiais (į alkūninį ir velenėlius) ir įtempus dirželį, tuomet išėmus velenėlių kaiščius ir galima veržti.
Ir kaištis alkūninio veleno čia kišasi ne per škyvą, kaip pas jus, o variklio gale, dėžės pusėj, kažkur prie dešinio pusašio vidinės pusės. Nepamenu tiksliai matmenų skylių, bet kažkas panašaus - išorės 39mm, vidaus 10mm.

Jum šiti gąsdinimai negalioja. Nebent jei atleisit centrinį varžtą ir po tuo skriemuliuku-žvaigždute, kuris suka paskirstymo diržą, irgi nerasit šponkės. Bet ji ten turi būti :) Nes vieta jai yra, vadinasi tiesiog naujesniam paliko tokį patį alkūninį, tik pakeitė periferiją.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2016, 18:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Tai aš viską supratau. Teko susidurt ir su tuo tik centriniu varžtu prisukamu skremuliu. Nepamenudabar tiksliai kuriam iš dvejų variklių, ar xantijos 1,8 ar pezuko 1,6 ten pakankamai paprastai fiksavosi per skylute bloko į smagračio specialiai padarytą skylę ikišus 8 ar 10 mm gražto kotą :)

Mano atveju irgi yra niuansų. Norint atsukti centrinį varžtą teoriškai reik nuimti skremulį po to su spec įrankiu fiksuot flanšą ir tik tada raktu sukti. Praktiškai gi atsukinėjama dviese vienam laikant ijungtą 5 pavarą ir lakant nuspaustą stabdį. Na arba aišku galima nesunkiai pasigaminti fiksuojantį įrankį, bet tai metalo nėra, tai laiko :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2016, 18:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Dar niekada nieko nefiksavau su spec įrankiais. :)
Tai hidrauliniams penkta ir rankinis, nehidrauliniams penkta ir kartais pakanka rankinio, kartais reikia pagalio į stabdį arba plytos po ratu, kad nevažiuotų. O dar kartais seniems daug vargo mačiusiems benzinams sankaba prasisuka lengviau, nei varžto sriegis, tai tuomet reikia atsuktuvo į smagračio šlicus :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2016, 20:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Išradingi mes žmonės :)
Man patinka remonto manualu vertimai i rusu kalba. Jei angliskai buna parasyta naudokite spec iranki Nr. 00.22.00.22.11 tai rusai išverte prie to pačio prideda "Arba naudokite ilga 8mm diametroo varžtą" :D

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 14 2016, 19:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Na va. Tarpinės keitimo operacija įvykdyta.
Senoji buvo plokščia ir nuo senatvės sukietėjusi ir sulūžusi. Bandžiau ieškoti, bet parduotuvėse pasiūlė užsisakyti. Paėmiau paprasčiausią o-ring'a 17x23. ir dėl visą ko storesnį 4 mm. storio bet jis pilnai užpildė griovelį, į kurį dedasi, ir sujungiant dalis nebeturėtų kur plėstis, galėjo kilt bėdų su plokštumų sandariu sujungimu. Dar viską hermetiku aptepiau dėl visa ko.
Tarpinės kaina 20 centų. Darbo pusantros dienos (jei Xsaroj picasso būtų normalus priėjimas prie variklio, užtruktu mažiau).

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007