WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 15:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 28 2016, 21:49 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 19 2016, 02:41
Pranešimai: 3
Sveiki, Vilniuje turiu C5 HPI jau beveik du metus, bet dar normaliai nevažinėjau...
Mano Citro pabuvojo trijuose servisuose - bet niekas realiai nesutaisė ar tiksliau pasakė, kokios yra mano auto problemos...jau galėčiau knygą parašyti apie šį auto:/ ir du tokius nupirkti, kiek investavau.
Buvo keistas kuro slėgio reguliatorius originaliu iš Citroen gamintojo, buvo restauruotas aukšto slėgio siurblys, buvo ultragarsu plauti purkštukai ir pan.
Galiausiai pats įsigijau Lexia ir pats pradėjau diagnozuoti:
Kaip suprantu INJECTION (įpurškimas) dalyje yra esminės klaidos, kodėl negaliu normaliai važinėti:
1. P1291 - nuolatinė klaida Fuel pressure regulation Efficiency/blocking (nenusitrina)
2.dar buvo prie to paties nuolatinė klaida P1294 Fuel pressure regulation Efficiency drop (irgi išlenda kaskart)
3. P1419 - nuolatinė klaida Cat. converter downstream temperature sensor short circuit to + or open circuit (ši klaida niekada nenusitrina, kaip suprantu tai katalizatorius gali būti kaltas, jo sensorius)
Kažkiek neperdaugiausiai pavažiavus - automobilis pradeda trūkčioti ir įsijungia check simboliukas skydelyje. Ir taip pat tuo pačiu metu su check simboliuku įsijungia kompiuterio displėjuju užrašas ANTIPOLLUTION FAULT...
Dar yra smulkesnių klaidelių su stabžiais (ESP/ASR) - bet tai jau netokios rimtos bėdos...
Ar gali, man kas rimtai patarti, kas čia per problemos pas mane, ar yra tikrų ir gerų Citron meistrų?
Ačiū už pagalbą
Donatas

_________________
DONATASC5HPI VILNIUS
CITROEN C5 HPI 2003 <<


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2016, 21:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Nera daug kas susidure su tais HPi varikliais ir kiek anksciau sneketa buvo jog turi jis problemu, kokiu tiksliai nepamenu jau,bet lygtais panasiu i tavo. Bet jei pasiruoses ji sutvarkyt tai manau laukia dar viena idomi tema, taciau itariu kad konkretesnes info gali tekt ieskot uzsienio forumuose...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2016, 21:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Taisyklės,punktas nr 2 :!:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 04 2016, 13:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Šiaip reiktų turbūt taisyklėse forumo pakeisti tą antrą punktą, nes ten parašyta, kad reikia miesto paraše, nors yra anketoje puiki ir viešai rodoma vieta: Location, o paraše kadangi pas žmogų ta info atsirado, tai ir temą atrakinau :)

Citroen meistrų yra, Kaune tai tikrai yra, bet su HPi nesame rimtai susidūrę nei aš, nei kolegos (nors kai kurie kolegos dirbę su kai kuriomis kitų markių aukšto slėgio benzino tiesioginio įpurškimo sistemomis.

Dėl pirmos ir antros klaidos - yra problemų su kuro slėgiu. Jei sistema panaši į Common Rail dyzelius (o kaip suprantu iš pasakojimų, tai kaip ir panašu, jei yra aukšto slėgio siurblys, purkštukai, reguliatorius ir t.t.). Jei reguliatorių keitei nauju, tai reikia sekti, kodėl dar problemų gali būti su tuo kuro slėgiu. Elementariausia pradžia būtų pradžioj pakeisti kuro filtrą nauju, jei tas niekad nedaryta. Jei įdėtas pigus filtras (pvz daugumos meistrelių mėgstami pigūs lenkiški Filtron arba dar pigesni), tai staigiai keičiam į Mann arba Bosch ir bandom gelbėti užterštą sistemą, nes filtras tai toks pats, kaip ir paprastoms žemo slėgio sistemoms, kurios leidžia žymiai didesnį ir šiukšlės skersmenį ir kurioms, iš esmės, jis kaip ir tinka normaliam veikimui, o čia turėtų būti daug mažesnės tolerancijos ir angos, todėl reikia GERO filtro. Toliau, nežinau, ar pas jį yra siurblys bake, bet jeigu yra - reikia žiūrėti, ar užtenka jo sukeliamo slėgio ir debito.
Toliau - aukšto slėgio siurblys. Sakot, kad jis restauruotas. Kokiu būdu ir kas jį restauravo? T.y. kas buvo daryta? Restauruotas tik sandarinimui, t.y. kad nebūtų kuro pratekėjimų, ar ir mechaniškai, kai pilnai iki norminių atkuriamos siurblio mechaninės ir hidraulinės galimybės. Jei siurblys sudilęs, tai kuro slėgio šokinėjimas labai dažnai sutinkama bėda HDi sistemose ir tuomet padeda tik keitimas, nes restauruoti tokį siurblį (HDi) teoriškai yra įmanoma, bet niekas to nedaro dėl kainos ir prastų perspektyvų dėl dalių gavimo, kokybės ir tolimesnio gero veikimo perspektyvos. Dažniausiai dedamas geras naudotas siurblys, kartais dar jį papildomai perrenkant su naujais sandarinimo elementais.

Reguliatorius sakėt naujas. Reik tikėtis, kad dar nesugadintas kokiomis drožlėmis.

Purkštukai kaip supratau čia paprasti elektromagnetiniai, tik pritaikyti didesniam slėgiui, tai su jais turėtų problemos nebūti, nes grįžtamo srauto panašu jie ir neturi.
Bet juos reiktų ne tik išplauti, bet ir patikrinti, ar laiko slėgį į patį cilindrą ir kaip purškia.

Trečia klaida susijusi su galiniu lambda zondu. Greičiausiai jis trumpina arba nutrūkus grandinė, t.y. atjungtas arba netyčiom pats atsijungęs, pvz nutrūkęs laidas. O gal ten kaitinimo grandinė tiesiog neveikia. Tokiu atveju klaidą rodo visada, bet pats zondas, sušilus išmetimui, turėtų veikti gerai. Bent jau dažniausiai pirma pareina kaitinimas, ir tik po geroko laiko ir pats zondas :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 04 2016, 19:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2014, 22:23
Pranešimai: 25
Kadangi su juo draugauja l.senai,tai yra nutikę ivairių atsitikimų.
Paskutinis -buvo pries mėnesį,ryte užgeso ir viskas,jaučiau,kad bus su kuro siurbliuku ,kuris yra bake , klaidų jokių nerodė,o jokios gyvasties nerodė.Nuėmiau sėdynę- laidukai pasvylę,juos nuvaliau ,problema išėjo,užsivedė kaip bitutė.Kuro filtras šiame modelyje kartu su siurbliu ir jis keičiasi tik kartu,pas mane dar originalus.
Prieš gerus du -tris metus buvo pradėję riboti apsukas iki 2000 ,patikrinau -slėgio trūkumas,teko keist į nenaują,kol kas gerai.
Prieš gerus penkis metus buvo problemos karštu paros metu,kai variklis karštas,ribodavo apsukas irgi iki 2000.Nepuoliau nieko keist,kadangi klaidos rodė,kad negera sklendė -nuo jos ir pradėjau,bet nuo kontaktų,aišku reikia laikytis švaros,retsykiais aš sklendę pravalau,iki kontaktų prie įpurškimo kompiuterio,kurie pasirodė aplipę hermetiku,šiais laikais kai viską valdo kompiuteris su davikliais,tai tie nešvarumai sujaukia viską.Schemas aš ėmiau iš interneto,iš kur tiksliai nepamenu,bet jei kam reikia aš galėčiau surast.
Moralas toks ,kad nešvarumai žudo ir šiuo atveju aš pradėčiau nuo kantaktų,aišku gali būti ir sudėtingiau,bet aš tai labai patenkintas savo auto,tik kad trauka jau yra šiek tiek sumažėjusi,anksčiau tai net prie sėdynės tempdavo,o dabar jau solidžiai vairuoju.

_________________
C-5 HPI 2001 jau 12 metų kartu :appl:
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 07 2016, 20:32 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 19 2016, 02:41
Pranešimai: 3
Sveiki, visų pirma dėkui, kad atrakinote mane! Ačiū už išsamius komentarus. Faktas, kad daug ką tik išklausiau, kas padaryta buvo mano HPI C5.... Žinau, kad buvo keisti filtrai bet koks kuro konkreciai reik ziureti. Dėl aukšto slėgio kuro
siurblio tiek ir tezinau kad restauruotas. Detaliau įmanoma patikrinti, esama auto slegi, tuo paciu ivertinti aukšto slėgio siurblio patikimumą?

Del galinio lamda zondo tai reiks pasitikrinti, ar geri kontaktai! suprantu, kad tvarka ir geri kontaktai butini... gal žinote, kur gauti Hpi elektros schemas?
Ačiū už pagalbą

_________________
DONATASC5HPI VILNIUS
CITROEN C5 HPI 2003 <<


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 08 2016, 22:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2014, 22:23
Pranešimai: 25
Galesiu tik kita savaite,nes dabar atostogauju,siaip as radau rusu forume.dabar pabandziau surast-nepavyko.

_________________
C-5 HPI 2001 jau 12 metų kartu :appl:
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 08 2016, 22:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
DonatasC5HPI rašė:
gal žinote, kur gauti Hpi elektros schemas?

Autodata, tikrai yra

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2016, 11:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2014, 22:23
Pranešimai: 25
Dabar tik atkapščiau,Donatui,

_________________
C-5 HPI 2001 jau 12 metų kartu :appl:
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2016, 11:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2014, 22:23
Pranešimai: 25
Per didelis failas,Donatai jei reikia tai gal i el.paštą tau ?

_________________
C-5 HPI 2001 jau 12 metų kartu :appl:
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2018, 13:42 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 19 2016, 02:41
Pranešimai: 3
citrina123 rašė:
Per didelis failas,Donatai jei reikia tai gal i el.paštą tau ?

Sveiki, atsiprašau, kad tik dabar atrašiau, tiesiog tik dabar prisijungiau prie CITRINOS forumo.
Tiesiog pasiskambinau Citroen Servisui Vilniuje - CITRINOS partneriui - ir kai pasakiau, kad turiu C5 HPI variklį - pareiškė gilias užuojautas:) ir teigė, kad Lietuvoje tokių gal keliolika ir yra - realiai totali problema (pats jau buvau įsitikinęs ir suradęs info - kad būtent tas HPI MOTORAS - nepatikima sistema, kur patys prancūzai neužilgo nutraukė gamybą).
Sprendimas buvo mano asmeninis - pardaviau už kapeikas tą automobiliuką, jaunam vaikunukui, kuriam detaliai nupasakojau šias problemas ir viskas bent jau man baigėsi su šiuo automobiliu.
Jau geri metai kaip nupirkau TOYOTA AVENSIS 2006 D4D universalą ir dabar važinėju, o taip pat turiu savo antrą atsarginį variantą AUDI 80 1989 benzinas sedaną - bulką - kurį branginu ir stengiuosi neužleisti:)


Ačiū už pagalbą
Donatas R.
Vilnius

_________________
DONATASC5HPI VILNIUS
CITROEN C5 HPI 2003 <<


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2018, 16:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
DonatasC5HPI rašė:
citrina123 rašė:
Per didelis failas,Donatai jei reikia tai gal i el.paštą tau ?

Sveiki, atsiprašau, kad tik dabar atrašiau, tiesiog tik dabar prisijungiau prie CITRINOS forumo.
Tiesiog pasiskambinau Citroen Servisui Vilniuje - CITRINOS partneriui - ir kai pasakiau, kad turiu C5 HPI variklį - pareiškė gilias užuojautas:) ir teigė, kad Lietuvoje tokių gal keliolika ir yra - realiai totali problema (pats jau buvau įsitikinęs ir suradęs info - kad būtent tas HPI MOTORAS - nepatikima sistema, kur patys prancūzai neužilgo nutraukė gamybą).
Sprendimas buvo mano asmeninis - pardaviau už kapeikas tą automobiliuką, jaunam vaikunukui, kuriam detaliai nupasakojau šias problemas ir viskas bent jau man baigėsi su šiuo automobiliu.
Jau geri metai kaip nupirkau TOYOTA AVENSIS 2006 D4D universalą ir dabar važinėju, o taip pat turiu savo antrą atsarginį variantą AUDI 80 1989 benzinas sedaną - bulką - kurį branginu ir stengiuosi neužleisti:)


Ačiū už pagalbą
Donatas R.
Vilnius

Geriau vėliau :D negu niekad :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007