WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=33522
Puslapis 11

Autorius:  DonatasC5HPI [ Kov 28 2016, 21:49 ]
Pranešimo tema:  C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

Sveiki, Vilniuje turiu C5 HPI jau beveik du metus, bet dar normaliai nevažinėjau...
Mano Citro pabuvojo trijuose servisuose - bet niekas realiai nesutaisė ar tiksliau pasakė, kokios yra mano auto problemos...jau galėčiau knygą parašyti apie šį auto:/ ir du tokius nupirkti, kiek investavau.
Buvo keistas kuro slėgio reguliatorius originaliu iš Citroen gamintojo, buvo restauruotas aukšto slėgio siurblys, buvo ultragarsu plauti purkštukai ir pan.
Galiausiai pats įsigijau Lexia ir pats pradėjau diagnozuoti:
Kaip suprantu INJECTION (įpurškimas) dalyje yra esminės klaidos, kodėl negaliu normaliai važinėti:
1. P1291 - nuolatinė klaida Fuel pressure regulation Efficiency/blocking (nenusitrina)
2.dar buvo prie to paties nuolatinė klaida P1294 Fuel pressure regulation Efficiency drop (irgi išlenda kaskart)
3. P1419 - nuolatinė klaida Cat. converter downstream temperature sensor short circuit to + or open circuit (ši klaida niekada nenusitrina, kaip suprantu tai katalizatorius gali būti kaltas, jo sensorius)
Kažkiek neperdaugiausiai pavažiavus - automobilis pradeda trūkčioti ir įsijungia check simboliukas skydelyje. Ir taip pat tuo pačiu metu su check simboliuku įsijungia kompiuterio displėjuju užrašas ANTIPOLLUTION FAULT...
Dar yra smulkesnių klaidelių su stabžiais (ESP/ASR) - bet tai jau netokios rimtos bėdos...
Ar gali, man kas rimtai patarti, kas čia per problemos pas mane, ar yra tikrų ir gerų Citron meistrų?
Ačiū už pagalbą
Donatas

Autorius:  Vycius [ Kov 28 2016, 21:55 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

Nera daug kas susidure su tais HPi varikliais ir kiek anksciau sneketa buvo jog turi jis problemu, kokiu tiksliai nepamenu jau,bet lygtais panasiu i tavo. Bet jei pasiruoses ji sutvarkyt tai manau laukia dar viena idomi tema, taciau itariu kad konkretesnes info gali tekt ieskot uzsienio forumuose...

Autorius:  Saulynas [ Kov 28 2016, 21:57 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

Taisyklės,punktas nr 2 :!:

Autorius:  tadas1991 [ Bal 04 2016, 13:28 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

Šiaip reiktų turbūt taisyklėse forumo pakeisti tą antrą punktą, nes ten parašyta, kad reikia miesto paraše, nors yra anketoje puiki ir viešai rodoma vieta: Location, o paraše kadangi pas žmogų ta info atsirado, tai ir temą atrakinau :)

Citroen meistrų yra, Kaune tai tikrai yra, bet su HPi nesame rimtai susidūrę nei aš, nei kolegos (nors kai kurie kolegos dirbę su kai kuriomis kitų markių aukšto slėgio benzino tiesioginio įpurškimo sistemomis.

Dėl pirmos ir antros klaidos - yra problemų su kuro slėgiu. Jei sistema panaši į Common Rail dyzelius (o kaip suprantu iš pasakojimų, tai kaip ir panašu, jei yra aukšto slėgio siurblys, purkštukai, reguliatorius ir t.t.). Jei reguliatorių keitei nauju, tai reikia sekti, kodėl dar problemų gali būti su tuo kuro slėgiu. Elementariausia pradžia būtų pradžioj pakeisti kuro filtrą nauju, jei tas niekad nedaryta. Jei įdėtas pigus filtras (pvz daugumos meistrelių mėgstami pigūs lenkiški Filtron arba dar pigesni), tai staigiai keičiam į Mann arba Bosch ir bandom gelbėti užterštą sistemą, nes filtras tai toks pats, kaip ir paprastoms žemo slėgio sistemoms, kurios leidžia žymiai didesnį ir šiukšlės skersmenį ir kurioms, iš esmės, jis kaip ir tinka normaliam veikimui, o čia turėtų būti daug mažesnės tolerancijos ir angos, todėl reikia GERO filtro. Toliau, nežinau, ar pas jį yra siurblys bake, bet jeigu yra - reikia žiūrėti, ar užtenka jo sukeliamo slėgio ir debito.
Toliau - aukšto slėgio siurblys. Sakot, kad jis restauruotas. Kokiu būdu ir kas jį restauravo? T.y. kas buvo daryta? Restauruotas tik sandarinimui, t.y. kad nebūtų kuro pratekėjimų, ar ir mechaniškai, kai pilnai iki norminių atkuriamos siurblio mechaninės ir hidraulinės galimybės. Jei siurblys sudilęs, tai kuro slėgio šokinėjimas labai dažnai sutinkama bėda HDi sistemose ir tuomet padeda tik keitimas, nes restauruoti tokį siurblį (HDi) teoriškai yra įmanoma, bet niekas to nedaro dėl kainos ir prastų perspektyvų dėl dalių gavimo, kokybės ir tolimesnio gero veikimo perspektyvos. Dažniausiai dedamas geras naudotas siurblys, kartais dar jį papildomai perrenkant su naujais sandarinimo elementais.

Reguliatorius sakėt naujas. Reik tikėtis, kad dar nesugadintas kokiomis drožlėmis.

Purkštukai kaip supratau čia paprasti elektromagnetiniai, tik pritaikyti didesniam slėgiui, tai su jais turėtų problemos nebūti, nes grįžtamo srauto panašu jie ir neturi.
Bet juos reiktų ne tik išplauti, bet ir patikrinti, ar laiko slėgį į patį cilindrą ir kaip purškia.

Trečia klaida susijusi su galiniu lambda zondu. Greičiausiai jis trumpina arba nutrūkus grandinė, t.y. atjungtas arba netyčiom pats atsijungęs, pvz nutrūkęs laidas. O gal ten kaitinimo grandinė tiesiog neveikia. Tokiu atveju klaidą rodo visada, bet pats zondas, sušilus išmetimui, turėtų veikti gerai. Bent jau dažniausiai pirma pareina kaitinimas, ir tik po geroko laiko ir pats zondas :)

Autorius:  citrina123 [ Bal 04 2016, 19:00 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

Kadangi su juo draugauja l.senai,tai yra nutikę ivairių atsitikimų.
Paskutinis -buvo pries mėnesį,ryte užgeso ir viskas,jaučiau,kad bus su kuro siurbliuku ,kuris yra bake , klaidų jokių nerodė,o jokios gyvasties nerodė.Nuėmiau sėdynę- laidukai pasvylę,juos nuvaliau ,problema išėjo,užsivedė kaip bitutė.Kuro filtras šiame modelyje kartu su siurbliu ir jis keičiasi tik kartu,pas mane dar originalus.
Prieš gerus du -tris metus buvo pradėję riboti apsukas iki 2000 ,patikrinau -slėgio trūkumas,teko keist į nenaują,kol kas gerai.
Prieš gerus penkis metus buvo problemos karštu paros metu,kai variklis karštas,ribodavo apsukas irgi iki 2000.Nepuoliau nieko keist,kadangi klaidos rodė,kad negera sklendė -nuo jos ir pradėjau,bet nuo kontaktų,aišku reikia laikytis švaros,retsykiais aš sklendę pravalau,iki kontaktų prie įpurškimo kompiuterio,kurie pasirodė aplipę hermetiku,šiais laikais kai viską valdo kompiuteris su davikliais,tai tie nešvarumai sujaukia viską.Schemas aš ėmiau iš interneto,iš kur tiksliai nepamenu,bet jei kam reikia aš galėčiau surast.
Moralas toks ,kad nešvarumai žudo ir šiuo atveju aš pradėčiau nuo kantaktų,aišku gali būti ir sudėtingiau,bet aš tai labai patenkintas savo auto,tik kad trauka jau yra šiek tiek sumažėjusi,anksčiau tai net prie sėdynės tempdavo,o dabar jau solidžiai vairuoju.

Autorius:  DonatasC5HPI [ Bal 07 2016, 20:32 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

Sveiki, visų pirma dėkui, kad atrakinote mane! Ačiū už išsamius komentarus. Faktas, kad daug ką tik išklausiau, kas padaryta buvo mano HPI C5.... Žinau, kad buvo keisti filtrai bet koks kuro konkreciai reik ziureti. Dėl aukšto slėgio kuro
siurblio tiek ir tezinau kad restauruotas. Detaliau įmanoma patikrinti, esama auto slegi, tuo paciu ivertinti aukšto slėgio siurblio patikimumą?

Del galinio lamda zondo tai reiks pasitikrinti, ar geri kontaktai! suprantu, kad tvarka ir geri kontaktai butini... gal žinote, kur gauti Hpi elektros schemas?
Ačiū už pagalbą

Autorius:  citrina123 [ Bal 08 2016, 22:21 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

Galesiu tik kita savaite,nes dabar atostogauju,siaip as radau rusu forume.dabar pabandziau surast-nepavyko.

Autorius:  tadas1991 [ Bal 08 2016, 22:55 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

DonatasC5HPI rašė:
gal žinote, kur gauti Hpi elektros schemas?

Autodata, tikrai yra

Autorius:  citrina123 [ Bir 17 2016, 11:34 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

Dabar tik atkapščiau,Donatui,

Autorius:  citrina123 [ Bir 17 2016, 11:52 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

Per didelis failas,Donatai jei reikia tai gal i el.paštą tau ?

Autorius:  DonatasC5HPI [ Spa 06 2018, 13:42 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

citrina123 rašė:
Per didelis failas,Donatai jei reikia tai gal i el.paštą tau ?

Sveiki, atsiprašau, kad tik dabar atrašiau, tiesiog tik dabar prisijungiau prie CITRINOS forumo.
Tiesiog pasiskambinau Citroen Servisui Vilniuje - CITRINOS partneriui - ir kai pasakiau, kad turiu C5 HPI variklį - pareiškė gilias užuojautas:) ir teigė, kad Lietuvoje tokių gal keliolika ir yra - realiai totali problema (pats jau buvau įsitikinęs ir suradęs info - kad būtent tas HPI MOTORAS - nepatikima sistema, kur patys prancūzai neužilgo nutraukė gamybą).
Sprendimas buvo mano asmeninis - pardaviau už kapeikas tą automobiliuką, jaunam vaikunukui, kuriam detaliai nupasakojau šias problemas ir viskas bent jau man baigėsi su šiuo automobiliu.
Jau geri metai kaip nupirkau TOYOTA AVENSIS 2006 D4D universalą ir dabar važinėju, o taip pat turiu savo antrą atsarginį variantą AUDI 80 1989 benzinas sedaną - bulką - kurį branginu ir stengiuosi neužleisti:)


Ačiū už pagalbą
Donatas R.
Vilnius

Autorius:  Saulynas [ Spa 06 2018, 16:52 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 HPI esminės klaidos (reikiamo slėgio nebuvimas ir katalizatorius)

DonatasC5HPI rašė:
citrina123 rašė:
Per didelis failas,Donatai jei reikia tai gal i el.paštą tau ?

Sveiki, atsiprašau, kad tik dabar atrašiau, tiesiog tik dabar prisijungiau prie CITRINOS forumo.
Tiesiog pasiskambinau Citroen Servisui Vilniuje - CITRINOS partneriui - ir kai pasakiau, kad turiu C5 HPI variklį - pareiškė gilias užuojautas:) ir teigė, kad Lietuvoje tokių gal keliolika ir yra - realiai totali problema (pats jau buvau įsitikinęs ir suradęs info - kad būtent tas HPI MOTORAS - nepatikima sistema, kur patys prancūzai neužilgo nutraukė gamybą).
Sprendimas buvo mano asmeninis - pardaviau už kapeikas tą automobiliuką, jaunam vaikunukui, kuriam detaliai nupasakojau šias problemas ir viskas bent jau man baigėsi su šiuo automobiliu.
Jau geri metai kaip nupirkau TOYOTA AVENSIS 2006 D4D universalą ir dabar važinėju, o taip pat turiu savo antrą atsarginį variantą AUDI 80 1989 benzinas sedaną - bulką - kurį branginu ir stengiuosi neužleisti:)


Ačiū už pagalbą
Donatas R.
Vilnius

Geriau vėliau :D negu niekad :labas:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/